iddquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Och jee, nu gaan we weer een week zeuren over dat Mertens Sneijder neerhoekt.
heeft ie er een kaart voor gekregen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Och jee, nu gaan we weer een week zeuren over dat Mertens Sneijder neerhoekt.
nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
heeft ie er een kaart voor gekregen?
Tuurlijk niet, KNBBquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan heb je niet zoveel geluk, guus.quote:
Beter een typefout dan een fout typequote:
Nee. Scheids zag het niet. Dus gaat er weer een week over gezeurd worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beoordeeld door scheidsrechter, dus niks.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, kwestie van aankaarten bij de KNVB, staat er weer 1 van PSV meerdere wedstrijden naast het veldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nee. Scheids zag het niet. Dus gaat er weer een week over gezeurd worden.
Welnee, was niks aan de hand. Hij kopte de arm van Mertens, die hem volgens mij niet eens zag. Kortom; gejank om zaalvoetbal.quote:
Taalnaziquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beter een typefout dan een fout type
Ik heb het sowieso niet gezien, iemand een gifje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee, was niks aan de hand. Hij kopte de arm van Mertens, die hem volgens mij niet eens zag. Kortom; gejank om zaalvoetbal.
Ik ben hem al weer vergeten hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef Zorro het volgende:
Beter klagen over de onthouden strafschop daarnet.
Jawel man ik dacht dat je Real keek. Gelukkig kunnen we nog van je genieten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat ik was weggezapt hé.
Ik had echt een andere UN moeten kiezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan heb je niet zoveel geluk, guus.
Ik onthoud dat altijd. Zal wel aan mij liggen. Of nee, scheidsrechter onthield hem ook. Pff, was ik even ongerust.quote:
quote:
Bonyquote:
Open deur nummer zoveel?quote:
Hij dacht dat je een domme opmerking maakte om grappig te doen, maar je maakte gewoon een domme opmerking.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is trouwens al 0-2 voor Heracles. Jammer voor VVV
wel als het gaat om de titelracequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is toch kansloos in de eredivisie man
Bony, Mertens is een kutkabouterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Mertens? Vind zijn acteerwerk tegenvallen.
Doet het gewoon goed daar, dus snap zijn verbazing ook niet.quote:
Tot het einde van het seizoen zijn ze in ieder geval nog groter dan Feyenoord hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is toch kansloos in de eredivisie man
Niet dit weer héquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tot het einde van het seizoen zijn ze in ieder geval nog groter dan Feyenoord hoor.
Tokkie?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Schijnt van hetzelfde ras als Clasie te zijn.
Sowieso wel een keeper met veel potentie.quote:
Ze zijn even grootquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mertens hoort meer bij de kabouterclub
Is Clasie een belg die ervan houdt om het gras met zijn pielemuis aan te duwen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Schijnt van hetzelfde ras als Clasie te zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is Clasie een belg die ervan houdt om het gras met zijn pielemuis aan te duwen?
En Messi is ook even groot. Wat nu?quote:
Mertens draagt hoge hakkenquote:
Erg leuk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is undercover.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens laat het alleen zien tegen clubs uit het rechter rijtje.
[ afbeelding ]
Hij kan ook in jouw tuin staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mertens hoort meer bij de kabouterclub
Is ook niet echt wat, een tuinkabouter die de helft van de tijd op de grond ligt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij kan ook in jouw tuin staan.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
is jullie al mede gedeeld dat vvv 0-2 her
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |