iddquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Och jee, nu gaan we weer een week zeuren over dat Mertens Sneijder neerhoekt.
heeft ie er een kaart voor gekregen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Och jee, nu gaan we weer een week zeuren over dat Mertens Sneijder neerhoekt.
nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
heeft ie er een kaart voor gekregen?
Tuurlijk niet, KNBBquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan heb je niet zoveel geluk, guus.quote:
Beter een typefout dan een fout typequote:
Nee. Scheids zag het niet. Dus gaat er weer een week over gezeurd worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beoordeeld door scheidsrechter, dus niks.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, kwestie van aankaarten bij de KNVB, staat er weer 1 van PSV meerdere wedstrijden naast het veldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nee. Scheids zag het niet. Dus gaat er weer een week over gezeurd worden.
Welnee, was niks aan de hand. Hij kopte de arm van Mertens, die hem volgens mij niet eens zag. Kortom; gejank om zaalvoetbal.quote:
Taalnaziquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beter een typefout dan een fout type
Ik heb het sowieso niet gezien, iemand een gifje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee, was niks aan de hand. Hij kopte de arm van Mertens, die hem volgens mij niet eens zag. Kortom; gejank om zaalvoetbal.
Ik ben hem al weer vergeten hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef Zorro het volgende:
Beter klagen over de onthouden strafschop daarnet.
Jawel man ik dacht dat je Real keek. Gelukkig kunnen we nog van je genieten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat ik was weggezapt hé.
Ik had echt een andere UN moeten kiezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan heb je niet zoveel geluk, guus.
Ik onthoud dat altijd. Zal wel aan mij liggen. Of nee, scheidsrechter onthield hem ook. Pff, was ik even ongerust.quote:
quote:
Open deur nummer zoveel?quote:
Hij dacht dat je een domme opmerking maakte om grappig te doen, maar je maakte gewoon een domme opmerking.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is trouwens al 0-2 voor Heracles. Jammer voor VVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |