SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miste.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg het eerder dan. Mistte net de herhaling.
Ik wilde het wel weten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze man heeft het nog niet door volgens mij.
[ afbeelding ]
PSV & Vitesse zijn het belangrijkstquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze man heeft het nog niet door volgens mij.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
gast wat moet dat hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Spaanse competitie is sowieso al beslistquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik was Archer aan het kijken
Paar afleveringen gezien toen die op Comedy Central was en het was best kut.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik was Archer aan het kijken
nee, de assist welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef Monolith het volgende:
Zou die goal op naam van Weegereef gekomen zijn?
Nee, ik zei dat ze wel zouden winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
René, ik zei het toch. PSV gaat nog billenknijpen
ik zei wel dat psv het lastig zou krijgen, ontken het niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ze wel zouden winnen.
En dat doen ze ook gewoon.
Goede jinxquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ze wel zouden winnen.
En dat doen ze ook gewoon.
Ik ontken alles.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zei wel dat psv het lastig zou krijgen, ontken het niet.
Ze staan gewoon voorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zei wel dat psv het lastig zou krijgen, ontken het niet.
Jij altijd met je jinxenquote:
Archer is 1 van de beste animatie series die er zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paar afleveringen gezien toen die op Comedy Central was en het was best kut.
Homo's doen hem er altijd achter inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman moet weer alles achterin doen
idd, verpest hij het hier welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Wijnaldum speelt eigenlijk best goed.
Dat jij daar meteen aan denkt zegt wel genoeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Homo's doen hem er altijd achter in
Scoort ie ook nog!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Wijnaldum speelt eigenlijk best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |