SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 18-03-2013 08:35:13 ]![]()
Niet als de hele dag door je hoofd dreunt. Dit liedje heeft " lig op mijn kussen stil te dromen-huilen is voor jou te laat-joepiejoepie" krachten, die hoef je ook maar een keer te horen om er een week van te "genieten"quote:![]()
![]()
Haha. Pas op de radio zeiden ze dat je er in je hoofd dan een compleet ander nummer te draaien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Niet als de hele dag door je hoofd dreunt. Dit liedje heeft " lig op mijn kussen stil te dromen-huilen is voor jou te laat-joepiejoepie" krachten, die hoef je ook maar een keer te horen om er een week van te "genieten"Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, les 20 is gelukt![]()
. De Sugar Hill Gang uit mijn hoofd krijgen is niet gelukt, op de gekste momenten barst ik ineens uit: "One, two, three, four, tell me Wonder-Mike, what are you waiting for" en " after school i take a dip in the pool ... got a colour-tv so I can see the Knicks playing basketball".
En ik vind het echt een super-irritant ding.
![]()
![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wauw, netjes hee!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:07 schreef Mip1988 het volgende:
Vandaag de Reeuwijkse Plassenloop gelopen, leuk lokaal loopje met een paar honderd deelnemers
De wind was erg fel dus zware omstandigheden, toch blij met mijn resultaat
[ link | afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooi gelopen Mip!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
De hoeveelheid tassen die Mudmensen meenemen, en de grote van de tassen, het is opzienbarend. Ik ben compleet gesloopt en afgemat.
Het vrijwilligen was leuk, en de organisatie heeft echt goed voor de mensen gezorgd (iig goed voor mij). Erg leuk om even met je "baas" te praten over hoe het georganiseerd is en de lol die je aan het einde hebt.
Morgen weer een dag, daarna kan ik 7 dagen niet meer lopen, dat weet ik nu al.... my feet!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ok dan zal het waarschijnlijk dinsdag wordenquote:
Ik heb idd geval vandaag al een geel crew shirt gescoord
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
IK zal de grootste tas die ik kan vinden meenemenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:42 schreef slacker_nl het volgende:
De hoeveelheid tassen die Mudmensen meenemen, en de grote van de tassen, het is opzienbarend. Ik ben compleet gesloopt en afgemat.
Het vrijwilligen was leuk, en de organisatie heeft echt goed voor de mensen gezorgd (iig goed voor mij). Erg leuk om even met je "baas" te praten over hoe het georganiseerd is en de lol die je aan het einde hebt.
Morgen weer een dag, daarna kan ik 7 dagen niet meer lopen, dat weet ik nu al.... my feet!!![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik verbrand 'm voor je, extra hindernis: hoe krijg ik de brand zo snel mogelijk uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
IK zal de grootste tas die ik kan vinden meenemen![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooie tijd zegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:07 schreef Mip1988 het volgende:
Vandaag de Reeuwijkse Plassenloop gelopen, leuk lokaal loopje met een paar honderd deelnemers
De wind was erg fel dus zware omstandigheden, toch blij met mijn resultaat
[ link | afbeelding ]
F means you're fucked![]()
Vandaag de Bonifatiusloop gelopen in Dokkum, gezellige run die uitstekend geregeld was en een mooi parcours had. 10 kilometer gelopen in 44,36, ging boven verwachting goed![]()
![]()
Ik neem een brandkast mee als tasquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik verbrand 'm voor je, extra hindernis: hoe krijg ik de brand zo snel mogelijk uit.![]()
het vader-instinct komt nu al boven..quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Om even hierop terug te komen. Er is een geweldige site die alleen maar zeer uitgebreide reviews maakt van verschillende sporthorloges. Inclusief compare tool:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, vooral voor het instellen van de intervallen etc. lijkt de 610 mij wel iets handiger.
Maar de 210 ziet er ook wel uit als een mooi horloge, zeker als je niet echt je eigen trainingen wilt instellen of niet super veel specifieke intervalloopjes doet. Hmm, nog maar even nadenken, collega heeft ook een 610, maar denk dat ik er toch voor ga zwichten... Het heeft lang geduurd, maar eigenlijk is het wel super relaxed, een Garmin met rennen.
http://www.dcrainmaker.co(...)=3084%2C3088#resultsThe sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ik heb de 610 en vind 'm erg kek. Ik gebruik 'm bij intervallen volop en ook om m'n DLT's te doen, virtual pacer/runner aan en lekker op een sukkeldrafje lopen. Achteraf beetje kijken hoe het gaat en of het gevoel goed strookt met de cijfertjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, vooral voor het instellen van de intervallen etc. lijkt de 610 mij wel iets handiger.
Maar de 210 ziet er ook wel uit als een mooi horloge, zeker als je niet echt je eigen trainingen wilt instellen of niet super veel specifieke intervalloopjes doet. Hmm, nog maar even nadenken, collega heeft ook een 610, maar denk dat ik er toch voor ga zwichten... Het heeft lang geduurd, maar eigenlijk is het wel super relaxed, een Garmin met rennen.
Enige wat mist imo is dat je geen extra type sporten kan definieren, dat kan bij Shuunto wel, maar daar kan je niet echt intervallen maken volgens mij (Swets kan je hier meer over vertellen). Maar vind 'm z'n prijs meer dan waard.
Ik gebruik 'm ook icm Evy, kan je lekker lopen zonder muziek en bij het roeien in de sportschool (ook beginnersprogramma) gebruik ik 'm ook. Heerlijk, niet hoeven nadenken, gewoon letten op de trilfunctie.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Fietsen kan wel toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb de 610 en vind 'm erg kek. Ik gebruik 'm bij intervallen volop en ook om m'n DLT's te doen, virtual pacer/runner aan en lekker op een sukkeldrafje lopen. Achteraf beetje kijken hoe het gaat en of het gevoel goed strookt met de cijfertjes.
Enige wat mist imo is dat je geen extra type sporten kan definieren, dat kan bij Shuunto wel, maar daar kan je niet echt intervallen maken volgens mij (Swets kan je hier meer over vertellen). Maar vind 'm z'n prijs meer dan waard.
Ik gebruik 'm ook icm Evy, kan je lekker lopen zonder muziek en bij het roeien in de sportschool (ook beginnersprogramma) gebruik ik 'm ook. Heerlijk, niet hoeven nadenken, gewoon letten op de trilfunctie.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, fietsen en rennen. Maar ik wil ook fietsen (transport), crosstrainer, roeien, krachttraining ed erbij hebben. Als je een training edit op Garmin heb je tig opties, die moeten ook gewoon op je horloge te vinden zijn vinnik.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pffff jongens... Start to run lijkt voor mij wel stop to run.. Tijdelijk weliswaar.. Maandag had ik willen lopen maar belandde ik op de ehbo met zoonlief. Zat tegen uitdroging aan na 5 dagen buikgriep. Dinsdag andere verplichtingen, woensdag training in Herckenbosch (Li) en ik had m'n loopspullen bij voor de avond. Want met overnachting en in Limburg rennen had ik nog niet gedaanMaar na de lunch werd ik niet lekker en ben ik even op de hotelkamer gaan liggen.. En toen het 1800 uur was dacht ik dat ik de nacht niet zou halen.. Totdat het er aan alle kanten uit kwam... Ook buikgriep dus.. Vandaag heel voorzichtig weer wat gegeten en het blijft binnen (het komt er tenminste niet meer uit via de ingang...).
Mag ik maandag dan weer heeeeeel rustig gaan proberen als het na vandaag inderdaad beter gaat?![]()
Ow nirak dat klinkt niet best. Wel volhouden hoor en veel beterschap. (Kan verder geen advies geven over wanneer weer te rennen).
Uhm...help! Ik heb dus vanmorgen gerend en vanmiddag speur/wandeltoch gehad. Nu voel ik mijn scheenbeen...voelt als blauwe plek en als ik er op duw doet het ook pijn.
Kan het zijn dat dit iets wat overbelasting/ teveel op 1dag of is dit echt het begin van een shinsplint?
En wat is dan het beste advies met het oog op de Venloop?![]()
![]()
Rust! Ik zou voor de Venloop niks heftigs meer doen. Trainen heeft zo kort van tevoren toch geen effect meer. Je zou ergens middenin de week nog even een kort stukje heel rustig kunnen hobbelen om te voelen hoe het gaat maar ik zou me als ik jou was niet meer echt gaan inspannen.![]()
Durf het bijna niet te vragen, maar mag dit in de OP?
1
2[b]26 mei 2013 - [url=http://www.ricohvestingloop.nl/]Ricoh Vestingloop[/url][/b]
[*] Levitas - 5 km
Het evenement staat al wel in de OP trouwens![]()
Maar wat is dan hard of ver?....ik ren sowieso nog niet hard (pace van 8.00km) ....maar ik kijk wel even aan, een dan mssn toch maar even info zoeken over een fysio.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Rust! Ik zou voor de Venloop niks heftigs meer doen. Trainen heeft zo kort van tevoren toch geen effect meer. Je zou ergens middenin de week nog even een kort stukje heel rustig kunnen hobbelen om te voelen hoe het gaat maar ik zou me als ik jou was niet meer echt gaan inspannen.![]()
Voor de Venloop heeft trainen geen effect meer, dus je zou ook voor de zekerheid helemaal niets meer kunnen doen.![]()
Als je naar de fysio gaat, geef dan in ieder geval aan dat je de Venloop graag wil lopen. Want dan kan hij/zij misschien de eerste keer vooral je kuit goed los masseren (daar komt het probleem vaak vandaan met scheenbeenproblemen).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Maar wat is dan hard of ver?....ik ren sowieso nog niet hard (pace van 8.00km) ....maar ik kijk wel even aan, een dan mssn toch maar even info zoeken over een fysio.
En tot die tijd gewoon even rust, de beste heelmeester in dit geval![]()
![]()
dit dus.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Voor de Venloop heeft trainen geen effect meer, dus je zou ook voor de zekerheid helemaal niets meer kunnen doen.
en volgens mij heeft een fysio bezoek zo vlak voor de venloop ook weinig zin,een fysio kan geen wonderen verrichten in een week dus ik sluit me aan bij streepjepuntje...rust'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herkenbosch! Ben daar in de buurt opgegroeid. Wel echt balen dat je ziek geworden bent, je had daar mooi op de mijnweg kunnen rennen... Hopelijk knap je snel op. Dat je weer een stuk kan gaan rennen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:40 schreef Nirak het volgende:
Pffff jongens... Start to run lijkt voor mij wel stop to run.. Tijdelijk weliswaar.. Maandag had ik willen lopen maar belandde ik op de ehbo met zoonlief. Zat tegen uitdroging aan na 5 dagen buikgriep. Dinsdag andere verplichtingen, woensdag training in Herckenbosch (Li) en ik had m'n loopspullen bij voor de avond. Want met overnachting en in Limburg rennen had ik nog niet gedaanMaar na de lunch werd ik niet lekker en ben ik even op de hotelkamer gaan liggen.. En toen het 1800 uur was dacht ik dat ik de nacht niet zou halen.. Totdat het er aan alle kanten uit kwam... Ook buikgriep dus.. Vandaag heel voorzichtig weer wat gegeten en het blijft binnen (het komt er tenminste niet meer uit via de ingang...).
Mag ik maandag dan weer heeeeeel rustig gaan proberen als het na vandaag inderdaad beter gaat?The sun in your Eyes
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen![]()
Stel ik blesseer me dan kan ik niet met de circuit run meedoen![]()
Stel dat je je zodadelijk verslikt tijdens het tandenpoetsenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen![]()
Stel ik blesseer me dan kan ik niet met de circuit run meedoen![]()
![]()
Put on the big girl panties and run that track
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stel dat je je zodadelijk verslikt tijdens het tandenpoetsen![]()
Put on the big girl panties and run that track![]()
![]()
Echt welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:39 schreef YUR het volgende:
Ja lekker dan...nou gaat ie ook zn tanden al niet poetsen
GadverDAMMEals ik ergens op afknap zijn het gore tanden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit vraagt om pics!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
GadverDAMMEals ik ergens op afknap zijn het gore tanden
Zeg het hem!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stel dat je je zodadelijk verslikt tijdens het tandenpoetsen![]()
Put on the big girl panties and run that trackIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
"Je gaat dat parcours afleggen en je vindt het verdomme LEUKquote:![]()
en je blijft heel "
Ja akela we doen ons bestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
"Je gaat dat parcours afleggen en je vindt het verdomme LEUK![]()
en je blijft heel "
Ik zit trouwens door de Great Wall foto's te bladeren en kom deze krasse knar tegen
Hee dat ziet er uit als een leuk rondjequote:En bij mij in de buurt. Die ga ik ook eens doen binnenkort denk ik. Thanks voor de (onbewuste) tip!
![]()
Even een vraagje; ik heb evy niet helemaal gedownload maar nu kan ik nergens meer die mp3 bestanden vinden. Iemand die nog een link heeft die het doet? Ik mis aflevering 6 en vanaf aflevering 16 ook.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Spullen liggen klaar voor morgen. Kleertjes liggen klaar, thermosfles staat klaar, auto is getankt, de wekker staat op 05:35u. Om 06:00u in de auto, op naar Antwerpen voor 12 kilometer lol!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Respect! Zo vroeg hoef ik bij lange na niet! Heel veel succes en plezier![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Amai das vroegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Frsh het volgende:
Spullen liggen klaar voor morgen. Kleertjes liggen klaar, thermosfles staat klaar, auto is getankt, de wekker staat op 05:35u. Om 06:00u in de auto, op naar Antwerpen voor 12 kilometer lol!![]()
Have fun!
ik mag maandag weerEn mn vriendin wil mee
Wekelijks...
dat betekent niet meer alleen maar eenzame trainingsuurtjes
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
en het weer word beter wat vandaag resulteerde in samen lopen!
Kleine op de fiets, eerst liep mn vriendin en ik er na. Toch zo 15 km afgelegd
Dat is echt wel fijn
Jammer dat die kleine toch bevroor waardooralvast maar door fietste, maar het begin is er weer
Ecosia
Stipjestreepje en rd, bedankt voor het advies. Komende week dus niets en zie na de Venloop wel verder....(maar ik baal ontzettend)
Ow wat ik trouwens wel raar vond, tijdens het rennen/wandeltocht had ik nergens last van. De pijn kwam pas een uur nadat we terug waren ofzo....
En iedereen voor morgen veel succes!
Edit: ik heb een openbaring! Ik was vanmorgen nogal lomp met uit bedstappen (lees; ik viel er bijna uit) en volgens mij heb ik me volgens mij gestoten en is het dus gewoon een blauwe plek! (het is echt 1 klein plekje op mijn scheen en dat voelt ook wat dikker)![]()
paniek om nix
[ Bericht 40% gewijzigd door TaMieke op 16-03-2013 23:54:57 ]![]()
Dat had ik ookmet mijn enkel, voelde ik ook pas een tijdje na het lopen.
Ik hoop dat de Venloop wel goed gaat Tyler girl. Dag is volgend weekend?![]()
een drukke dag op de loopkalender vandaaag...iedereen veel succes en plezier!!
en voor alle anderen...... vergeet niet dat je trainingsrondje geen wedstrijd is...
hoewel ik evenementen zoals mudmasters hartsgrondelijk verafschuw (kan iemand me nog een keer uitleggen wat het met hardlopen te maken heeft)weet ik dat er hier genoeg mensen zijn die er veel plezier aan beleven, vandaar toch maar even mijn "medeposter-plicht" vervul met deze link
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Haarlemmermeer.dhtml
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-03-2013 08:44:38 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes mudmasters!
Vond dit artikel nog met wat leuke tips van de pro's:
http://www.letsrun.com/ne(...)nd-abdi-abdirahaman/The sun in your Eyes
punt 9quote:Op zondag 17 maart 2013 07:44 schreef Onama het volgende:
Succes mudmasters!
http://www.letsrun.com/ne(...)nd-abdi-abdirahaman/
Ik zoek een nieuwe jacket maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Hij moet waterdicht zijn (het wordt een jacket puur voor wanneer het regent);
Hij moet nog steeds te dragen zijn wanneer het 20 graden is.
Muts maakt niet zo veel uit. Ik heb een petje die ik daar voor kan gebruiken.
Alvast bedankt.
En nog een fijn weekend.
PS ik ben nu een weekendje weg in Noord-Scharwoude en we zijn gisteren wezen wandelen in het natuurgebied bij Schoorl. Ideaal om te hardlopen. Je hebt er heuvels/bossen/duinen/strand/harde paden/bospaden. En het is erg erg mooi. Ik vind het zelf mooier dan de bossen waar ik vlakbij woon.
/jaloersmode![]()
even spammen dan maar....
http://www.facebook.com/mijnhardloopschoen?ref=stream
voor iedereen die op FB zit maar deze pagina nog niet geliked heeft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een jasje voor bij 20 graden? Da's toch niet nodig manquote:Op zondag 17 maart 2013 08:24 schreef streamnl het volgende:
Ik zoek een nieuwe jacket maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Hij moet waterdicht zijn (het wordt een jacket puur voor wanneer het regent);
Hij moet nog steeds te dragen zijn wanneer het 20 graden is.
Muts maakt niet zo veel uit. Ik heb een petje die ik daar voor kan gebruiken.
Alvast bedankt.
En nog een fijn weekend.
PS ik ben nu een weekendje weg in Noord-Scharwoude en we zijn gisteren wezen wandelen in het natuurgebied bij Schoorl. Ideaal om te hardlopen. Je hebt er heuvels/bossen/duinen/strand/harde paden/bospaden. En het is erg erg mooi. Ik vind het zelf mooier dan de bossen waar ik vlakbij woon.
/jaloersmodeF means you're fucked![]()
20 graden misschien niet maar voor een lange duurloop in de regen bij 15 graden met een dikke wind is een goede waterdichte jas toch wel aan te raden imo.quote:Op zondag 17 maart 2013 08:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Een jasje voor bij 20 graden? Da's toch niet nodig man
Als je een jas van goed materiaal heb is het dusdanig ademend dat je het prima met alleen een shirt met korte mouwen kan dragen en toch niet klam aan voel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als voorpret op dat ik komende week nieuwe schoenen mag kopen ben ik weer reviews aan het lezen enzo, en nu zag ik dat in mei de Kinvara 4 uitkomt. Ik wil helemaal niet zo lang wachtenEigenlijk heb ik niet zoveel moeite met een ouder model, maar er komt ook een Gore-Tex versie van uit wat dan weer een perfect tweede paar zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama's op de zondagochtend!![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:18 schreef hatsaflats het volgende:
Als voorpret op dat ik komende week nieuwe schoenen mag kopen ben ik weer reviews aan het lezen enzo, en nu zag ik dat in mei de Kinvara 4 uitkomt. Ik wil helemaal niet zo lang wachtenEigenlijk heb ik niet zoveel moeite met een ouder model, maar er komt ook een Gore-Tex versie van uit wat dan weer een perfect tweede paar zou zijn.
ouder model en de gore-tex model allebei kopen... problem solvedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama's op de zondagochtend!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh wat een mooie zijn dat!!
mag morgen zelf ook mijn nieuwe schoenen ophalen
Maar ik wil dan gewoon 2 paar Kinvara 4 natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ouder model en de gore-tex model allebei kopen... problem solvedIk moet woensdag eerst maar gewoon naar de winkel, misschien zitten ze wel voor geen meter
En Gup: ja, instantliefde weerDe gewone 4 is paars met geel, dus die staan wel mooi naast m'n huidige geel met paarse Brooks.
![]()
Nieuwe schoenenquote:Op zondag 17 maart 2013 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
mag morgen zelf ook mijn nieuwe schoenen ophalenHoeveel paar heb jij nu eigenlijk?
![]()
Je kan ze op http://begin2run.nl/start-to-run downloaden. Met Firefox is het geen probleem, een tijdje terug was hier iemand die een andere browser die het niet lukte.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef flowerbox het volgende:
Even een vraagje; ik heb evy niet helemaal gedownload maar nu kan ik nergens meer die mp3 bestanden vinden. Iemand die nog een link heeft die het doet? Ik mis aflevering 6 en vanaf aflevering 16 ook.
Mocht het niet lukken dan heb ik de ontbrekende lessen wel voor je![]()
![]()
Whieh!! En alleen schoenen ophalen hèequote:Op zondag 17 maart 2013 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
mag morgen zelf ook mijn nieuwe schoenen ophalen
Het is dat ik pas in oktober nieuwe schoenen mag, op z'n vroegstquote:Op zondag 17 maart 2013 09:25 schreef hatsaflats het volgende:
En Gup: ja, instantliefde weerDe gewone 4 is paars met geel, dus die staan wel mooi naast m'n huidige geel met paarse Brooks.
Ik eigenlijk ookquote:Op zondag 17 maart 2013 09:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is dat ik pas in oktober nieuwe schoenen mag, op z'n vroegst![]()
![]()
Ach, soms moet je jezelf een beetje verwennen tochquote:
Uhuh. En aangezien ik naast minimalistischere schoenen de eerste tijd toch nog m'n huidige moet gebruiken, is er eigenlijk geen reden om nu geen nieuwe te kopen![]()
![]()
Mooi stuk. Appart dat Lagat een HM probeert te lopen in een uur als training voor een wereldrecord op de 5KM.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:44 schreef Onama het volgende:
Succes mudmasters!
http://www.letsrun.com/ne(...)nd-abdi-abdirahaman/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Succes vandaag iedereen!!
Vandaag weer een nieuwe week (mijn loop weken beginnen op zondag), maar ik twijfel: Of de 5 km nog een keer lopen voor een snellere tijd; of op naar m`n oude afstandsrecord van 6,5 km.
//Edit
Ik denk dat ik gewoon m`n normale tempo ga lopen en dan wel kijk of ik nog zin heb om die 1,5 km eraan te plakken. Dat stuk is toch een verlengde van mijn huidige 5 km routeOoit wil ook de 10 km gaan lopen, dus dan is 6,5 misschien een mooie stap
![]()
![]()
quote:Mooie timing! Ik heb al tijd twee paar schoenen. In mei zijn mijn 2-tjes net op en mijn 3-tjes lekker ingelopen.
Net nog even 7km losgelopen. Na twee km liep ik twee rennende dames voorbij die mijn ijdelheid streelden door net iets te hard "Zo he! Wat loopt die lekker soepel!" te roepen. Kluns die ik ben ging ik nog rechterop en nog net ietsje harder lopen. Niet bijster slim met de Venloop in het vooruitzicht, maar wel een goed gevoel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2013 10:36:10 ]![]()
Waarom gelijk 1,5km verder? Als het goed voelt kan het best hoor maar het is een beste verhoging.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:07 schreef Levitas het volgende:
Succes vandaag iedereen!!
Vandaag weer een nieuwe week (mijn loop weken beginnen op zondag), maar ik twijfel: Of de 5 km nog een keer lopen voor een snellere tijd; of op naar m`n oude afstandsrecord van 6,5 km.
//Edit
Ik denk dat ik gewoon m`n normale tempo ga lopen en dan wel kijk of ik nog zin heb om die 1,5 km eraan te plakken. Dat stuk is toch een verlengde van mijn huidige 5 km routeOoit wil ook de 10 km gaan lopen, dus dan is 6,5 misschien een mooie stap
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Haha mooi is dat! Waren het ook nog leuke dames?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]Mooie timing! Ik heb al tijd twee paar schoenen. In mei zijn mijn 2-tjes net op en mijn 3-tjes lekker ingelopen.
Net nog even 7km losgelopen. Na twee km liep ik twee rennende dames voorbij die mijn ijdelheid streelde door net iets te hard "Zo he! Wat loopt die lekker soepel!" te roepen. Kluns die ik ben ging ik nog rechterop en nog net ietsje harder lopen. Niet bijster slim met de Venloop in het vooruitzicht, maar wel een goed gevoel
Die kinvara zijn heerlijke schoentjes ja! Heb ze alleen al een week niet aangeraakt, de hele week op de FiveFingers gelopen, zometeen nog een duurloopje over het weiland langs de IJssel.
Vandaag wordt het toch helaas geen Posbank, vanmiddag weer een verjaardag, wel gezellig!![]()
Iedereen die vandaag loop veel succes! Ben benieuwd naar de foto's van de mudmasters!![]()
![]()
Vorige keer (in 2010) ook zo gedaan. Van 5 ineens naar 6,5 omdat ik wel dacht dat ik dat kon, en dat kon dus ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom gelijk 1,5km verder? Als het goed voelt kan het best hoor maar het is een beste verhoging.
Op dit moment weet ik geen andere route waar het mogelijk is om een stuk er achteraan te plakken, en bij deze weet ik dat als ik een afslag niet pak er ongeveer 1,5km aanplak.
Ach, ik kijk zometeen wel. Nu lekker de schoenen aan en een klein beetje opwarmen![]()
![]()
Je kunt altijd langer in- en uitlopen of tussendoor een stukje wandelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vorige keer (in 2010) ook zo gedaan. Van 5 ineens naar 6,5 omdat ik wel dacht dat ik dat kon, en dat kon dus ook.
Op dit moment weet ik geen andere route waar het mogelijk is om een stuk er achteraan te plakken, en bij deze weet ik dat als ik een afslag niet pak er ongeveer 1,5km aanplak.
Ach, ik kijk zometeen wel. Nu lekker de schoenen aan en een klein beetje opwarmen![]()
Het is inderdaad meer survival, maar hey we moeten iets in dit platte land. Bij jou is het normaalquote:Op zondag 17 maart 2013 07:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoewel ik evenementen zoals mudmasters hartsgrondelijk verafschuw (kan iemand me nog een keer uitleggen wat het met hardlopen te maken heeft)weet ik dat er hier genoeg mensen zijn die er veel plezier aan beleven, vandaar toch maar even mijn "medeposter-plicht" vervul met deze link
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Haarlemmermeer.dhtml![]()
Gisteren de heuvelrug op, de klim zou bij jou een oprijlaan zijn waarschijnlijk maar ik ging kapot. Knap dat jij gewoon zo die bergen oploopt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Allright. Dan probeer je het gewoon ja, lekker rustig tempo en dan lukt het vast wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vorige keer (in 2010) ook zo gedaan. Van 5 ineens naar 6,5 omdat ik wel dacht dat ik dat kon, en dat kon dus ook.
Ach, ik kijk zometeen wel. Nu lekker de schoenen aan en een klein beetje opwarmenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik hoorde tijdens de CPC 10km mensen klagen over de 'heuvels in de Scheveningse Bosjes'... Die glooiing is hier in Arnhem dan weer normaal.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer survival, maar hey we moeten iets in dit platte land. Bij jou is het normaal![]()
Gisteren de heuvelrug op, de klim zou bij jou een oprijlaan zijn waarschijnlijk maar ik ging kapot. Knap dat jij gewoon zo die bergen oploopt.
Het ligt er dus ook een beetje aan waar je traint. Maar die bergen van RD, daar kunnen wij echt niet tegenop[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haha, dat hoorde ik ook ja! Hoewel ik eigenlijk altijd door de polder loop vond ik het nou niet echt beklagenswaardige hoogteverschillen.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik hoorde tijdens de CPC 10km mensen klagen over de 'heuvels in de Scheveningse Bosjes'... Die glooiing is hier in Arnhem dan weer normaal.
Het ligt er dus ook een beetje aan waar je traint. Maar die bergen van RD, daar kunnen wij echt niet tegenop![]()
Vandaag weer met de groep mee getrained.
http://www.endomondo.com/workouts/167663157/5408182
ging wel lekker. niet vol gas gegeven.![]()
Geen idee. Ik heb (volgens mij) zelf nog nooit gelopen wanneer het erg warm is en dat het regent.quote:Op zondag 17 maart 2013 08:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Een jasje voor bij 20 graden? Da's toch niet nodig man
Ik wilde ermee aangeven dat ik deze jacket vooral voor de lente/zomer wil gebruiken. Dus dat ie lekker luchtig/cool/ademend moet zijn.![]()
Mag ik bij de TCS Amsterdam Marathon in de OP?quote:
1 [*] hatsaflats - HM
[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 17-03-2013 11:33:59 ]![]()
Coolquote:Op zondag 17 maart 2013 11:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mag ik bij de TCS Amsterdam Marathon in de OP?
[ code verwijderd ]
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]succes alvast
![]()
Ik zit er trouwens over te denken om van de zomer ook een paar minimalistiche schoenen te kopen. Zou bijvoorbeeld de kinvara 4 dan een goed model zij om mee te beginnen, of kan ik beter wat anders nemen om de overgang wat minder extreem te maken?![]()
pff... mijn uithoudingsvermogen gaat altijd zó achterlijk snel achteruit als ik ook maar even niet loop![]()
2 weken geen duurloopje gedaan en bij 2,5km kan ik echt niet verder en moet ik even wandelen
Wel jammer altijd, zo heb ik altijd het gevoel dat ik aan het opbouwen ben en nooit gewoon lekker door kan lopen.
Merk wel dat ik door de loopgroep lichamelijk meer kan en dus al gauw de neiging heb om te snel te starten.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
WHAT THE..... Wat een heerlijke loopdag! Heel wat PR's gesneuveld vandaag!
Waar ik eerst twijfelde of ik de 6,5 km wel zou halen vandaag, voelde ik zo rond de 4 km (waar de afslag naar 5 km of 6,5 zit) dat ik nog vrij veel energie had. Dus besloten om door te lopen en te zien hoever ik kwam. Als ik de laatste kilometer(s) had moeten wandelen, was dat niet erg geweest. Wat denk je? Laatste kilometer nog gewoon het tempo kunnen opvoeren!
Resultaat: 6,6 km in 37:13 (dat is bijna 5 minuten sneller dan de vorige tijd op dezelfde route!)
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/157931423
Ik ben zeer tevreden!![]()
![]()
Oftewel: Lopen jij!quote:Op zondag 17 maart 2013 11:53 schreef E.T. het volgende:
pff... mijn uithoudingsvermogen gaat altijd zó achterlijk snel achteruit als ik ook maar even niet loop![]()
2 weken geen duurloopje gedaan en bij 2,5km kan ik echt niet verder en moet ik even wandelen
Wel jammer altijd, zo heb ik altijd het gevoel dat ik aan het opbouwen ben en nooit gewoon lekker door kan lopen.
Merk wel dat ik door de loopgroep lichamelijk meer kan en dus al gauw de neiging heb om te snel te starten.![]()
Gisteren
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi dat je het gedaan hebt dan!quote:Op zondag 17 maart 2013 11:58 schreef Levitas het volgende:
Waar ik eerst twijfelde of ik de 6,5 km wel zou halen vandaag, voelde ik zo rond de 4 km (waar de afslag naar 5 km of 6,5 zit) dat ik nog vrij veel energie had. Dus besloten om door te lopen en te zien hoever ik kwam. Als ik de laatste kilometer(s) had moeten wandelen, was dat niet erg geweest. Wat denk je? Laatste kilometer nog gewoon het tempo kunnen opvoeren!
Resultaat: 6,6 km in 37:13 (dat is bijna 5 minuten sneller dan de vorige tijd op dezelfde route!)
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/157931423
Ik ben zeer tevreden!![]()
Change of plans hierzou vandaag ldl willen doen, maar wil morgen ook naar de loopclub voor 't eerst, dus vandaag maar even niet lopen en dan morgen wel. Sowieso begint morgen mijn 8-weekse HM-schema, dus dat komt dan op zich ook wel weer mooi uit.
Spannend/zin in!Ja doei.![]()
Mooi, goed bezig! Erg goed ook dat je nog kon versnellen op het eind, zit dus zeker nog heel veel meer in!quote:Op zondag 17 maart 2013 11:58 schreef Levitas het volgende:
Ik ben zeer tevreden!
En Flats, erg gaaf dat je die in Amsterdam gaat lopen. Lijkt me ook een hele mooie wedstrijd! Volgend jaar de hele?
Ik heb net ook erg lekker gelopen, mooi weer een nieuw afstandsrecord op mijn Vibrams. 2 rondjes langs de IJssel met een totaal van 10km. Het waren best zware km's, de hele weg langs de IJssel tegenwind en in het weiland was het heel glad doordat de IJssel een tijdje terug nog zo hoog stond. dus nog veel gladde klei. Misschien toch eens kijken voor trailschoenenOok heel veel andere hardlopers tegengekomen, wel gezellig, al waren de meesten vooral met zichzelf bezig, kon vaak niet eens een gedagje vanaf..
Door de gladheid en de wind in ieder geval lekker soepel moeten lopen, goed op mijn stijl gelet, maar nog wel iets te hard gelopen voor wat ik eigenlijk wou. Maar had ook nog genoeg over voor een versnelling aan het eind.
Lekker dagje inderdaad!
http://app.strava.com/activities/44743198![]()
Nou heb ik ook nog een gezin en een baan, dus het is best passen en meten om daar 3x in de week hardlopen tussen te proppen (naast boodschappen, logopedie, zwemlessen, therapie, theaterklassen etc).quote:
Maar ik doe m'n best![]()
Maar ik zou wel eens gewoon een tijdje soepeltjes 5km willen lopen maar op deze manier blijft die 5k steeds weer een uitdaging.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja voor sommigen is het best plannen. Al is 5km een half uurtje en balt dat vast wel te plannen als je echt wil. (denk ik)quote:Op zondag 17 maart 2013 12:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nou heb ik ook nog een gezin en een baan, dus het is best passen en meten om daar 3x in de week hardlopen tussen te proppen (naast boodschappen, logopedie, zwemlessen, therapie, theaterklassen etc).
Maar ik doe m'n best![]()
Maar ik zou wel eens gewoon een tijdje soepeltjes 5km willen lopen maar op deze manier blijft die 5k steeds weer een uitdaging.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik merk dat dat nu ook veel erger is dan bijvoorbeeld 3 jaar geleden. Toen begroette je iedereen die je tegenkwam, en werd je zelf ook begroet. Tegenwoordig heeft iedereen oordoppen in (ik zelf ook hoor) en kijkt men stug vooruit.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Ook heel veel andere hardlopers tegengekomen, wel gezellig, al waren de meesten vooral met zichzelf bezig, kon vaak niet eens een gedagje vanaf..
Ik zelf heb dan ook wel oordoppen in, maar ik probeer altijd wel iets van een knikje met mijn hoofd te geven.
Hele nette tijd trouwens!![]()
quote:quote:Dankjulliewelquote:Op zondag 17 maart 2013 12:33 schreef Jero_nimo het volgende:
En Flats, erg gaaf dat je die in Amsterdam gaat lopen. Lijkt me ook een hele mooie wedstrijd! Volgend jaar de hele?Het moet wel lukken, ik heb meer dan genoeg tijd en m'n trainer weet al dat ik van plan ben daar te lopen. Tegen die tijd hoop ik 'm onder de 1:50 te lopen, dat is nog het spannends.
Voorlopig staat er nog geen hele op de planning hoor, ik weet ook niet of het ooit wel op de planning komt te staan.![]()
Zo, les 1 van Renate's 10k training zit er op.Makkelijk lesje en er zat nog meer in, dus gelukkig niet helemaal terug bij af.
***![]()
je vergeet in- en uitlopen, douchen...quote:Op zondag 17 maart 2013 12:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja voor sommigen is het best plannen. Al is 5km een half uurtje en balt dat vast wel te plannen als je echt wil. (denk ik)
Ik redt het niet in een uur (school begint om 8.30 en als ik om 9.30 weg moet heb ik net te weinig tijd.
Maar goed, ik loop zo vaak mogelijk 3x per week alleen lukt dat niet altijd helaasI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Doe ik mijn best voor zo'n knip-plak-kant-en-klare-URL van een loopje-to-come sorry RDvoor in de OP in het vorige deeltje, staat het er niet in
Nice Flats! Ooit eerder de HM gelopen of in A'dam?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:53 schreef hatsaflats het volgende:
DankjulliewelHet moet wel lukken, ik heb meer dan genoeg tijd en m'n trainer weet al dat ik van plan ben daar te lopen. Tegen die tijd hoop ik 'm onder de 1:50 te lopen, dat is nog het spannends.
Voorlopig staat er nog geen hele op de planning hoor, ik weet ook niet of het ooit wel op de planning komt te staan.![]()
TS, mag ie erin?![]()
1
2[b]06 okt 2013 - [ url=http://www.hogeveluwe.nl/nl/zien-doen/hoge-veluwe-loopweekend/hoge-veluwe-loop-2013/517]Hoge Veluwe Loop[/url ][/b ]
[*] Quoi - 10k![]()
Hmm jammer is dat dan. Nouja dan maar zo vaak mogelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
je vergeet in- en uitlopen, douchen...
Ik redt het niet in een uur (school begint om 8.30 en als ik om 9.30 weg moet heb ik net te weinig tijd.
Maar goed, ik loop zo vaak mogelijk 3x per week alleen lukt dat niet altijd helaasJe doet het toch maar.
Nee en neequote:Op zondag 17 maart 2013 12:57 schreef Quoi het volgende:
Doe ik mijn best voor zo'n knip-plak-kant-en-klare-URL van een loopje-to-come sorry RDvoor in de OP in het vorige deeltje, staat het er niet in
[..]
Nice Flats! Ooit eerder de HM gelopen of in A'dam?Ik loop pas sinds januari de 10, daarvoor eigenlijk altijd 5 gelopen (toen ik nog niet verslaafd was).
![]()
Dat is de "runners hi"quote:Op zondag 17 maart 2013 12:45 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik merk dat dat nu ook veel erger is dan bijvoorbeeld 3 jaar geleden. Toen begroette je iedereen die je tegenkwam, en werd je zelf ook begroet.![]()
![]()
Leukquote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee en neeIk loop pas sinds januari de 10, daarvoor eigenlijk altijd 5 gelopen (toen ik nog niet verslaafd was).
Je bent me wat voor, maar ik wil vanaf najaar in een HM-traingroepje gaan meelopen. Ben benieuwd hoe het jou vergaat. Vast een geweldig voorbeeld
Oh, en die finish in het Olympisch Stadion, die ga je niet snel vergeten
![]()
![]()
Verdwalen is leuk hè?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
LOL, ik was verdwaald.
Ging wel superlekker overigens.![]()
Ja, nog nooit in Arnhem gelopen en ik kom daar nog niet zo langquote:Maar inderdaad: verdwalen is leuk, mits je gewoon lekker loopt. En het ging wel lekker eigenlijk.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien wel leuk (of niet) om een indruk te geven, een itempje over Kootstertille van vorige week, dit gaat over de 17 km
!
De top loopt dit binnen 2 uur...
Zolang was ik al onderweg voor de 10....
Ohja, het is in het Fries.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Haha, ik hoef alleen m'n duurloopjes steeds een stukje langer te maken en dan moet het wel goed komen, dus of ik nu echt een goed voorbeeld ben.. In mijn loopgroep loopt iedereen al halve marathons (de loopgroep een niveautje lager is meteen erg veel lager) dus de intervalletrainingen zijn daar wel al op afgestemd.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
LeukJe bent me wat voor, maar ik wil vanaf najaar in een HM-traingroepje gaan meelopen. Ben benieuwd hoe het jou vergaat. Vast een geweldig voorbeeld
Oh, en die finish in het Olympisch Stadion, die ga je niet snel vergeten
![]()
Ik heb een pr gelopen op de 10 vandaag. Volgens mijn eigen meting 51:56 voor 10,1 km. Mijn vorige pr was 52:12 voor 9,9 km. Ik ben dus wel blij, al zat ik me onderweg rijker te rekenen dan ik uiteindelijk bleek.Life is what you make it.![]()
Mag deze in de OP ? Het wordt dus geen marathondebuut in Berlijn, Loch Ness of Hyderabad maar Eindhoven.
1
2[b]13 oktober 2013 - [url=http://www.marathoneindhoven.nl/]Marathon Eindhoven[/url][/b]
[*] ..-._---_-.- - marathon
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2013 13:38:30 ]![]()
Leuk! Staat hier ook op de planningquote:Op zondag 17 maart 2013 11:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Woei! Ook lekker bezig!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mag deze in de OP ? Het wordt dus geen marathondebuut in Berlijn, Loch Ness of Hyderabad maar Eindhoven.
[ code verwijderd ]Succes met de voorbereiding ook! Straks lopen hier allemaal echte marathoners rond!
![]()
![]()
Tof!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik ga ook maar naar buiten. Toen ik dinsdag met de auto een afslag had gemist kwam ik een best leuk stukje tegen, dus ik ga daar maar heen en hopen dat ik niet verdwaal. Ongeveer 11km met max 6:40/km. Ik ben wel even bezig![]()
![]()
Kan iemand Flow op 2 juni (damesrun, Eindhoven) toevoegen? Ik doe dan mee op de 10km
1
2[b]02 juni 2013 - [url=http://www.marathoneindhoven.nl/nieuws-en-pers/nieuws/DU421-Flow-een-nieuw-loopevenement-alleen-voor-vrouwen.aspx]Flow ladiesrun[/url][/b]
[*]Semtex - 10km
Net:
Distance: 14.80 km
Time: 1:30:48
Avg Speed: 9.8 km/h
Ging lekkerEerste 4km ging het niet zo, zware benen, moe, etc., daarna kwam ik een grijsaard van ASML tegen en ben ik hem als 'haas' gaan gebruiken
en ben zijn tempo gaan aanhouden (volgens mij was dat 5:30/5:35 per km). Ik kwam toen vanzelf weer in de flow en op het 7km punt dacht ik: waarom ren ik niet íets verder, naar het viaduct over de A2. En zo geschiedde
. Dat is toch het leukste aan hardlopen: je eigen grenzen verleggen. Eigenlijk bijna zonde dat ik de halve marathon van Venlo gecanceld heb vanwege die knie-klachten, achteraf had ik 't misschien wel kunnen halen (maar dat weet je ook nooit van tevoren).
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Guppy heeft zojuist de meest coole medaille uit het Nederlandse hardloopcircuit gewonnen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
@SEMTEX:Dat gaat de goede kant weer op!
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef mosselmossel het volgende:
Guppy heeft zojuist de meest coole medaille uit het Nederlandse hardloopcircuit gewonnen!En jij was erbij?
![]()
heel herkenbaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
je vergeet in- en uitlopen, douchen...
Maar goed, ik loop zo vaak mogelijk 3x per week alleen lukt dat niet altijd helaasHet is het eerste dat er bij in schiet in geval van tijdnood, en dat vind ik verder wel prima, maar ik herken idd ook wel het gevoel dat het steeds maar bij opbouwen blijft.
***![]()
Ook maar weer eens kijken of er, naast de HM van Eindhoven nog een andere leuke is dit jaar. Die van Meerssen bijvoorbeeld (kans is wel dat het dan loeiheet is).
En streep/puntje doet de Marathon van Eindhoven, las ik?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wil je me hazen?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
...
En streep/puntje doet de Marathon van Eindhoven, las ik?![]()
![]()
ik loop nog geen marathonquote:anders had ik je graag gehaasd
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bedankt voor je hulp!quote:Op zondag 17 maart 2013 09:26 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Je kan ze op http://begin2run.nl/start-to-run downloaden. Met Firefox is het geen probleem, een tijdje terug was hier iemand die een andere browser die het niet lukte.
Mocht het niet lukken dan heb ik de ontbrekende lessen wel voor je
Ik heb net Firefox geïnstalleerd en op jouw link geklikt maar ook dan is start to run bij mij niet klikbaar. Keep running lijkt op die pagina wel klikbaar.
Ik las elders dat ze wat overhoop liggen met de Belgische Bumastemra, zou het daar aan liggen?![]()
Zo stom ik dacht dat ik de hele Start-to-run had gedownload maar blijkt dus niet zo te zijn.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Gefinished![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben op wat blauwe plekken en spierpijn na er goed doorgekomen![]()
* Wel 1 onderdeel overgeslagen en 2 niet helemaal af kunnen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Oh ja gratis tip zorg dat je een oogdouche in huis hebt![]()
Ik heb me een tijd staan spoelen om de drek er uit te krijgen...
Maar dat is all in the game .[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gefinished![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond je het heel erg zwaar, of viel het mee? En komen er ook nog foto's?
Mijn rondje was leuk. 11.9km met gemiddeld 6:44/km. Ik vind het vooralsnog erg lastig om op dat tempo goed op mijn midden/voorvoet te landen, dus daar was ik het hele rondje wel zoet mee. En ik kwam ook modder tegen:![]()
![]()
Ik heb geen idee zal vast wel iemand mij op de foto gezet hebben morgen even googelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Vond je het heel erg zwaar, of viel het mee? En komen er ook nog foto's?
Als je 100 meter meer had gelopen had je de mudmasters 12 km kunnen doenquote:Mijn rondje was leuk. 11.9km met gemiddeld 6:44/km. Ik vind het vooralsnog erg lastig om op dat tempo goed op mijn midden/voorvoet te landen, dus daar was ik het hele rondje wel zoet mee. En ik kwam ook modder tegen:
[ afbeelding ]![]()
En wat looptechiek betreft in de bagger blijft er dus niks van techniek over dan is het gewoon vooruitgaan zonder je schoenen te verliezen of om te vallen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Gefinished![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is zeker knap dat je hem uitgelopen hebt. Naar mij weten halen er heel veel de finish niet eens.
Welk onderdeel heb je overgeslagen?![]()
![]()
1
2[b]21 September 2013 - [url=http://www.vredesloopdenhaag.nl]Vredesloop Den Haag[/url][/b ]
[*] Swetsenegger - 10KM![]()
Gefinished![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
O enneh...
Ik mag in het rijtje bij de vredesloop voor 10km.
Ik vond inschrijven al een hele stap, laat staan het er naar toe trainen.. Maar wel weer eens een echt doel om naar toe te trainenI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nou gister was ik startnummers aan het uitdelen en er bleven er best wel wat over die geeneens begonnen waren..quote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is zeker knap dat je hem uitgelopen hebt. Naar mij weten halen er heel veel de finish niet eens.De schuine muur met extra klimbalken.quote:Welk onderdeel heb je overgeslagen?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik ben niet zo van de obstakelsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Als je 100 meter meer had gelopen had je de mudmasters 12 km kunnen doen![]()
Volgende week moet ik 12 in Zandvoort lopen, dat is ook 12
![]()
![]()
Met pijn in mijn hart besloten dat ik niet de marathon van Berlijn ga lopen. Vorige week kwam ik er achter dat ik er voorlopig nog niet klaar voor ben om zover te lopen. Dit zal ook niet in 6 maanden te trainen zijn.
Dus besloten om mijn nummer te verkopen (meteen gelukt ook nog) en een paar leuke halve marathons te plannen. En me aan te sluiten bij de lokale atletiekvereniging voor een training richting halve marathon van Amsterdam![]()
Vast een verstandige edoch moeilijke keuze. Volgend jaar dan maar!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:38 schreef linebear het volgende:
Met pijn in mijn hart besloten dat ik niet de marathon van Berlijn ga lopen. Vorige week kwam ik er achter dat ik er voorlopig nog niet klaar voor ben om zover te lopen. Dit zal ook niet in 6 maanden te trainen zijn.
Dus besloten om mijn nummer te verkopen (meteen gelukt ook nog) en een paar leuke halve marathons te plannen. En me aan te sluiten bij de lokale atletiekvereniging voor een training richting halve marathon van Amsterdam
https://twitter.com/erben(...)243006648320/photo/1
Foto
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2013 16:43:12 ]![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de obstakelsVolgende week moet ik 12 in Zandvoort lopen, dat is ook 12
Ik doe daar de 5 km zwaaien we naar elkaar ?
Zo, Rondje Nederland zit erop. Het parcours was echt zwaar. Klimmetjes, modder, klinkers, het was bijna een trailrun... Maar toch aardig wat van mijn PR af kunnen halen. Volgens mijn eigen gegevens was de route eigenlijk te kort, maar ik tel hem gewoon![]()
![]()
![]()
Die foto!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Foto
[ afbeelding ]
Net 4,7 km door de sneeuw gebaggerd (in de Duitse Eifel ligt nog 15+ cm sneeuw). En met 100 hoogtemeters viel dat toch een beetje tegen... Maar je moet ergens beginnen met herstellen![]()
Envoor de lopers vandaag, zelfs door de modder: laat de doto's maar komen
[ Bericht 0% gewijzigd door Nirak op 17-03-2013 17:39:21 ]![]()
![]()
die foto!
Blij dat ik niet ben gaan rennen vandaag. Genoeg te doen hier en alles is zompig...anders had ik er net zo uitgezien als die foto
Ja doei.![]()
Toffe foto!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Foto
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja klopt, op rennenmetevy.nl staat nu ook niets meer. Ik denk dat ze via torrent nog wel te vinden zijn of misschien ook wel een programma waarmee je muziek download, niet iTunes, maar Soulseek ofzo, ik weet niet wat tegenwoordig gangbaar is.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Bedankt voor je hulp!
Ik heb net Firefox geïnstalleerd en op jouw link geklikt maar ook dan is start to run bij mij niet klikbaar. Keep running lijkt op die pagina wel klikbaar.
Ik las elders dat ze wat overhoop liggen met de Belgische Bumastemra, zou het daar aan liggen?![]()
Zo stom ik dacht dat ik de hele Start-to-run had gedownload maar blijkt dus niet zo te zijn.know'm sayin?
word? word.![]()
De link op http://begin2run.nl/start-to-run/ doet het nog gewoonquote:Op zondag 17 maart 2013 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, op rennenmetevy.nl staat nu ook niets meer. Ik denk dat ze via torrent nog wel te vinden zijn of misschien ook wel een programma waarmee je muziek download, niet iTunes, maar Soulseek ofzo, ik weet niet wat tegenwoordig gangbaar is.![]()
![]()
![]()
Is goed! Ik denk dat ik er wel al ben bij de start/finish van de 5.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Ik doe daar de 5 km zwaaien we naar elkaar ?
![]()
Ohja ik had verder niet op die site gekeken, maar weet wel dat er op andere sites dingen offline zijn gehaaldquote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
De link op http://begin2run.nl/start-to-run/ doet het nog gewoon![]()
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
Verafschuw nog wel..quote:Op zondag 17 maart 2013 07:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Haarlemmermeer.dhtml
M'n benen vallen onder m'n lijf vandaan, m'n handen zijn rauw, m'n lijf is moe, m'n hersensen denken alleen in [A-Z]000-500 en m'n keel is wat pijnlijk. Maar wat is het toch leuk om vrijwilliger te zijn voor een evenement als Mudmasters. Iets van 4.500 en 3.500 lopers die allemaal hun tassen, jassen (en vouwfietsen....) kwamen afgeven.
Wat het met hardlopen te maken heeft RD, dat kan ik je uitleggen: als je geen hardloper bent is uitlopen een vreselijke hel. Maar denk ook dat je het niet wilt begrijpen. Want hardloopcrossen zijn eigenlijk precies hetzelfde, maar toch een beetje anders.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kewl!quote:Op zondag 17 maart 2013 17:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Is goed! Ik denk dat ik er wel al ben bij de start/finish van de 5.
FOK! neemt het zowat over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb ze via torrents gedownload destijds.. Gewoon start to run Evy en torrent op google intypenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, op rennenmetevy.nl staat nu ook niets meer. Ik denk dat ze via torrent nog wel te vinden zijn of misschien ook wel een programma waarmee je muziek download, niet iTunes, maar Soulseek ofzo, ik weet niet wat tegenwoordig gangbaar is.![]()
Weet niet welk jaar je dan hebt, maar je komt er wel![]()
![]()
Niet in mijn achtertuin, ik heb je helemaal niet gezien!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik snap sowieso niet waarom mensen vrijwillig door de bagger gaan lopen. No offence hoor, maar ik heb altijd het idee dat het typisch iets is voor stadsmensen. Ik ben opgegroeid op het platteland en sta nog vaak in de bagger en stront. Als ik door de bagger zou willen lopen ren ik wel een rondje door het land van mijn pony, ik heb totaal niet de behoefte om daar met mijn nette schoenen nog eens doorheen te stampen.
Maar als mensen er plezier in hebben moeten ze dat vooral doen
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik ben dan ook sneller dan mijn schaduwquote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef slacker_nl het volgende:
Niet in mijn achtertuin, ik heb je helemaal niet gezien!
Opgegeven voor de training voor de Dam tot Dam en halve marathon van Amsterdam
Dan moet het wel lukken om deze onder de 2 uur te lopen![]()
![]()
Ziet er uit als een leuk rondje! En je hebt de brug gevonden!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Vond je het heel erg zwaar, of viel het mee? En komen er ook nog foto's?
Mijn rondje was leuk. 11.9km met gemiddeld 6:44/km. Ik vind het vooralsnog erg lastig om op dat tempo goed op mijn midden/voorvoet te landen, dus daar was ik het hele rondje wel zoet mee. En ik kwam ook modder tegen:
[ afbeelding ]Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Vijf,waarvan een paar wegschoenen echt aan vervanging toe isquote:Op zondag 17 maart 2013 09:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nieuwe schoenenHoeveel paar heb jij nu eigenlijk?
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben dan ook sneller dan mijn schaduw
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha, ja. De eerste keer dat ik 'm ging zoeken was ik helemaal verkeerd gelopen (vrouw). Het Park van Luna was ook veel heuvelachtiger dan ik had verwacht, dus daar ga ik zeker vaker heen.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:05 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ziet er uit als een leuk rondje! En je hebt de brug gevonden!![]()
Ik zal ook over de Antwerp Urban Trail even een update geven:
Vanmorgen met 3999 anderen druppelsgewijs Antwerpen ingelopen. Vanwege de smalle steegjes en een paar trappen had de organisatie gekozen voor een 'zandloperstart'. 1 voor 1 dus.
Ik was nog niet helemaal wakker om 09:30 (wekker om 05:35), en t waaide best koud buiten. Ook voelde ik me niet helemaal lekker... Toch maar gewoon begonnen aan de 12kilometer, en dan maar rustig aan en kijken hoever we komen.
Voor de mensen die Antwerpen een beetje kennen: Vanaf het Steenplein, naarr de Groenplaats en daarna over de Meir naar de Stadsfeestzaal (een soort Bijenkorf). Daar dwars doorheen en aan de achterkant via een tunnel het Stadspark in. Daar een brug over en daarna via de achterkant van het station een heel stuk onder het perron door. Door het stationsgebouw en daarna op naar Antwerpen noord. Daar ligt een recreatiepark Park Spoor Noord waar we dwars doorheen liepen. Via het Willemdok (jachthaven) en het Felix Pakhuis weer terug naar het centrum. Daar door het Hof van Liere, door de Vlaaykensgang en over de 1e verdieping van het Stadhuis (het Schoon Verdiep). Eindsprintje naar de finish.
De eerste 5k gingen een beetje op de automatische piloot, en ik heb me wat ingehouden. Daarna wel relaxed gelopen, maar een beetje afwezig. De buurt was ook niet heel bijzonder. In het Felix Pakhuis werd ik weer wakker, en toen we op kilometer 9 nog een bekertje water kregen, was ik helemaal helder en heb genoten van het lopen, van de stad en van de gebouwen waar we dwars doorheen gingen. Lekker eindsprintje erin gegooid de laatste kilometer, en bij de laatste afdaling naar de finish in 100 meter nog even 20 mensen gepasseerd
Eindtijd? Geen idee. Had telefoon niet mee, heb niet op de klok gekeken en de officiële uitslag is pas maandag of dinsdag bekend. Ook niet belangrijk, dit was voor de lol, en dat is gelukt! Toffe race, leuk om te doen. Volgend jaar weer!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Topquote:Op zondag 17 maart 2013 18:29 schreef Frsh het volgende:
Vanmorgen met 3999 anderen druppelsgewijs Antwerpen ingelopen. Vanwege de smalle steegjes en een paar trappen had de organisatie gekozen voor een 'zandloperstart'. 1 voor 1 dus.
Ik was nog niet helemaal wakker om 09:30 (wekker om 05:35), en t waaide best koud buiten. Ook voelde ik me niet helemaal lekker... Toch maar gewoon begonnen aan de 12kilometer, en dan maar rustig aan en kijken hoever we komen.
Voor de mensen die Antwerpen een beetje kennen: Vanaf het Steenplein, naarr de Groenplaats en daarna over de Meir naar de Stadsfeestzaal (een soort Bijenkorf). Daar dwars doorheen en aan de achterkant via een tunnel het Stadspark in. Daar een brug over en daarna via de achterkant van het station een heel stuk onder het perron door. Door het stationsgebouw en daarna op naar Antwerpen noord. Daar ligt een recreatiepark Park Spoor Noord waar we dwars doorheen liepen. Via het Willemdok (jachthaven) en het Felix Pakhuis weer terug naar het centrum. Daar door het Hof van Liere, door de Vlaaykensgang en over de 1e verdieping van het Stadhuis (het Schoon Verdiep). Eindsprintje naar de finish.
De eerste 5k gingen een beetje op de automatische piloot, en ik heb me wat ingehouden. Daarna wel relaxed gelopen, maar een beetje afwezig. De buurt was ook niet heel bijzonder. In het Felix Pakhuis werd ik weer wakker, en toen we op kilometer 9 nog een bekertje water kregen, was ik helemaal helder en heb genoten van het lopen, van de stad en van de gebouwen waar we dwars doorheen gingen. Lekker eindsprintje erin gegooid de laatste kilometer, en bij de laatste afdaling naar de finish in 100 meter nog even 20 mensen gepasseerd
Eindtijd? Geen idee. Had telefoon niet mee, heb niet op de klok gekeken en de officiële uitslag is pas maandag of dinsdag bekend. Ook niet belangrijk, dit was voor de lol, en dat is gelukt! Toffe race, leuk om te doen. Volgend jaar weer!
Klinkt erg tof!quote:Op zondag 17 maart 2013 18:29 schreef Frsh het volgende:
Eindtijd? Geen idee. Had telefoon niet mee, heb niet op de klok gekeken en de officiële uitslag is pas maandag of dinsdag bekend. Ook niet belangrijk, dit was voor de lol, en dat is gelukt! Toffe race, leuk om te doen. Volgend jaar weer!![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef slacker_nl het volgende:
M'n benen vallen onder m'n lijf vandaan, m'n handen zijn rauw, m'n lijf is moe, m'n hersensen denken alleen in [A-Z]000-500 en m'n keel is wat pijnlijk. Maar wat is het toch leuk om vrijwilliger te zijn voor een evenement als Mudmasters. Iets van 4.500 en 3.500 lopers die allemaal hun tassen, jassen (en vouwfietsen....) kwamen afgeven.![]()
Alles goed georganiseerd?![]()
Ik mag er bij voor de vredesloop!
1
2[b]21 september - [ url=http://www.vredesloopdenhaag.nl/]Vredesloop (Den Haag) [/url ][/b ]
[*] Brighteyes - 10km
(ja, ik zou het zelf kunnen, maar dan zet ik gelijk de OP op slot ofzo, dus ik laat het even aan de heersende routine over hier.Veel te bang dat ik iets sloop
)
En anders moet iemand maar ven een brul geven, dan werk ik het eea wel bij wat ik vandaag langs heb zien komen.
***![]()
Fantastisch, ook voor de vrijwilligers. Persoonlijk, zelfs beter dan Le Champion, goed voer, veel verschillende soorten drinken, organisatie was goed aanspreekbaar, handelde top, parkeren was top, relaxed sfeertje, kwam nog iemand tegen die ik ook bij de marathon van Amsterdam ben tegengekomen als vrijwilliger. Was veel drukker dan bij AM (ook qua werk), maar denk ook meer voldoening.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga proberen een plek voor de dtd te vinden
En natuurlijk de hm van Amsterdam!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb vanmiddag mijn eerste les van Evy gehad en vond het best pittig. Mijn benen wilden wel, maar ik kwam adem tekort![]()
Mijn zus had het juist net andersom, haar ademhaling ging prima, maar ze had wel last van de spieren in haar onderbenen.
Woensdag weer!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Probeer de praattest te doen. Waarschijnlijk lukte je dat niet want je was buiten adem dus woensdag wat langzamer lopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn eerste les van Evy gehad en vond het best pittig. Mijn benen wilden wel, maar ik kwam adem tekort![]()
Mijn zus had het juist net andersom, haar ademhaling ging prima, maar ze had wel last van de spieren in haar onderbenen.
Woensdag weer!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
7 weken geleden gestopt met roken (na 9 jaar te hebben gerookt). Nu ben ik bezig met het hardlopen op te pakken. Het zijn nog maar kleine rondjes, maar je moet ergens beginnen.
Nu valt me op dat eigenlijk mijn conditie niet het probleem is, maar mijn lichaam. Ademhaling en conditie gaat prima, maar na 1,5 tot 2km begin ik pijntjes te voelen, een zeurende pijn achter het scheenbeen tijdens het lopen.
Na het lopen voelen mijn benen stijf, dat gevoel houd twee tot drie dagen aan. Ook heb vrij veel last van spierpijn.
Is dit normaal als je net begint met hardlopen en moet je hier even doorheen? of ben ik te fanatiek begonnen en moet ik het iets rustiger aan doen?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Rustiger aan doen, meer rust nemen, langzamer tempo. Die pijntjes horen niet, je dient pijnvrij te lopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Mascleta het volgende:
7 weken geleden gestopt met roken (na 9 jaar te hebben gerookt). Nu ben ik bezig met het hardlopen op te pakken. Het zijn nog maar kleine rondjes, maar je moet ergens beginnen.
Nu valt me op dat eigenlijk mijn conditie niet het probleem is, maar mijn lichaam. Ademhaling en conditie gaat prima, maar na 1,5 tot 2km begin ik pijntjes te voelen, een zeurende pijn achter het scheenbeen tijdens het lopen.
Na het lopen voelen mijn benen stijf, dat gevoel houd twee tot drie dagen aan. Ook heb vrij veel last van spierpijn.
Is dit normaal als je net begint met hardlopen en moet je hier even doorheen? of ben ik te fanatiek begonnen en moet ik het iets rustiger aan doen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Begin gewoon eens met een schema zoals in de OP (Evy of Renate of vergelijkbaar).quote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Mascleta het volgende:
Is dit normaal als je net begint met hardlopen en moet je hier even doorheen? of ben ik te fanatiek begonnen en moet ik het iets rustiger aan doen?
Er wordt neit van je verwacht dat je in een keer 5km aan een stuk kunt lopen, je lichaam verwacht dat al helemaal niet van je. Opbouwen naar die 5km dus, en pijntjes horen niet.Ja doei.![]()
Allereerst hulde voor he stoppen met roken en het beginnen met harelopen! We weten niet hoe je begonnen bent, dus dat moet je maar even uitleggen. Maar te hard van stapel lopen zou goed kunnen, en heb je hardloopschoenen aan laten meten? Of loop je op gympies o.i.dquote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Mascleta het volgende:
Is dit normaal als je net begint met hardlopen en moet je hier even doorheen? of ben ik te fanatiek begonnen en moet ik het iets rustiger aan doen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nog langzamer? Dan moet ik achteruit lopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Probeer de praattest te doen. Waarschijnlijk lukte je dat niet want je was buiten adem dus woensdag wat langzamer lopen.
Ik denk ook dat ik beter op mij ademhaling moet letten, ik las iets over bij elke 2 of 3 stappen uit-/inademen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Wat goed dat het je gelukt is om te stoppen met rokenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Rustiger aan doen, meer rust nemen, langzamer tempo. Die pijntjes horen niet, je dient pijnvrij te lopen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dan doe je dat, zolang je maar niet harder gaat lopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog langzamer? Dan moet ik achteruit lopen.
Ik denk ook dat ik beter op mij ademhaling moet letten, ik las iets over bij elke 2 of 3 stappen uit-/inademen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is een beetje een aparte vogel, maar die slacker heeft vaak wel gelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan doe je dat, zolang je maar niet harder gaat lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
bedankt voor de reacties. Ik loop elke keer 2 - 3 km. Ik dacht dat dat wel een afstand zou zijn die je gelijk zou moeten kunnen lopen als beginner. Ik ga Start to Run van Evy even downloaden en daar rustig mee beginnen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
excellente keuze mevrouw!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:39 schreef Mascleta het volgende:
bedankt voor de reacties. Ik loop elke keer 2 - 3 km. Ik dacht dat dat wel een afstand zou zijn die je gelijk zou moeten kunnen lopen als beginner. Ik ga Start to Run van Evy even downloaden en daar rustig mee beginnen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ben ook nog maar een beginner he, dus ik sta open voor advies, ook van aparte vogelsquote:Op zondag 17 maart 2013 19:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is een beetje een aparte vogel, maar die slacker heeft vaak wel gelijk.
Veel te veel! Begin idd met Evy. Het begin is dodelijk saai maar de vruchten die je er van plukt zijn het waard.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:39 schreef Mascleta het volgende:
bedankt voor de reacties. Ik loop elke keer 2 - 3 km. Ik dacht dat dat wel een afstand zou zijn die je gelijk zou moeten kunnen lopen als beginner. Ik ga Start to Run van Evy even downloaden en daar rustig mee beginnen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Cool! Nog iemand die gestopt is met roken. Ik ben gisteren 3 weken geleden gestoptquote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Mascleta het volgende:
Is dit normaal als je net begint met hardlopen en moet je hier even doorheen? of ben ik te fanatiek begonnen en moet ik het iets rustiger aan doen?Heb er weinig moeite mee, maar ik heb dan ook geen 9 jaar gerookt. De eerste drie dagen waren wel echt een hel.
Ik denk dat je te hard van stapel loopt? 2 tot 3 kilometer is nog best ver, om in één keer te lopen. Speciale trainingsprogramma's laten je wandelen en hardlopen afwisselen, en steeds vaker/langer hard te lopen. Zo zul je automatisch langer kunnen lopen
En schoeisel. Misschien wel het belangrijkste.. Ik liep eerst ook op basketbalschoenen(!), en elke keer zo`n pijn aan mijn voeten/onderbenen. Toen speciale schoenen aan laten meten en sindsdien nergens geen last meer van.
* Levitas afkloppen doet![]()
Je haalt er 2 door elkaar?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja ademhaling is belangrijk. Elke 3 stappen in en - uit ademen b.vquote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog langzamer? Dan moet ik achteruit lopen.
Ik denk ook dat ik beter op mij ademhaling moet letten, ik las iets over bij elke 2 of 3 stappen uit-/inademen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je haalt er 2 door elkaar?quote:
[/quote] vind het eigenlijk echt een vrouwennaam
Ecosia
Ik vond het begin helemaal niet dodelijk saaiquote:Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Veel te veel! Begin idd met Evy. Het begin is dodelijk saai maar de vruchten die je er van plukt zijn het waard.Ik was he-le-maal kapot na les 1, maar o zo trots op mezelf.
![]()
Stoppen met roken is tof!
* YUR is nu ongeveer 17 maanden gestopt na zo'n 18 jaar flink gerookt te hebben
4 volgens de trainers waar mon vriendin liep. 3 was echt al stevig tempo!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ademhaling is belangrijk. Elke 3 stappen in en - uit ademen b.vInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Googe leert me dat het een beetje een mannending is.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Je haalt er 2 door elkaar?
vind het eigenlijk echt een vrouwennaamJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ach ja, stoppen met roken. Ik naam pas serieus de stap toen ik een relatie kreeg met een niet-roker
Ecosia
En dat!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:49 schreef YUR het volgende:
* YUR is nu ongeveer 17 maanden gestopt na zo'n 18 jaar flink gerookt te hebben![]()
* hatsaflats is nu ongeveer 16 maanden gestopt na zo'n 12 jaar flink gerookt te hebben![]()
![]()
Dat is snelwandelen bij mij dan.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
4 volgens de trainers waar mon vriendin liep. 3 was echt al stevig tempo!
* Daywalk3r weet niet precies hoelang bij gestopt is. Vanacht nog een peukie gehad. Domdomdom. Dus eigenlijk een halve dag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* mosselmossel is nu 28 maanden gestopt na 12 jaar fiks rokenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En dat!
* hatsaflats is nu ongeveer 16 maanden gestopt na zo'n 12 jaar flink gerookt te hebben![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ow, en als je Javaanse Jongens driekwart rookt tijdens het hardlopen, dan ga ik achter je lopen. Damn, dat ruikt nog elke keer lekker.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
* Swetsenegger is nu 7 jaar gestopt na 23 jaar stevig rokenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
* mosselmossel is nu 28 maanden gestopt na 12 jaar fiks roken![]()
![]()
dat kan, mijn rechter hersenhelft denkt er anders over!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Googe leert me dat het een beetje een mannending is.
Ecosia
Oktober 2010 gestopt. Dat is nu heeeeel lang geleden. Tenzij bier.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nice!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
* Swetsenegger is nu 7 jaar gestopt na 23 jaar stevig roken
In oktober min 6 jarig jubileum gevierd
Ecosia
Hardlopers stoppen met roken topic?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat heb ik ook lang gerookt, daarna brandaris zwaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, en als je Javaanse Jongens driekwart rookt tijdens het hardlopen, dan ga ik achter je lopen. Damn, dat ruikt nog elke keer lekker.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Deisyy is 4,5 jaar gestopt na ruim 20 jaar gerookt te hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
* Swetsenegger is nu 7 jaar gestopt na 23 jaar stevig roken
Baas boven baasquote:
beste keuze ooitquote:
Ecosia
Weer super leuke hardloopverhalen hier en goede resultaten.
Ik heb vandaag 9km gelopen. Zou tien gepland hebben maar had de tijd er net niet meer voor. Net voor het werken. Maar goed. Af en toe het zonnetje op de knar. De eerste drie km ging niet denderend maar ik ben dan ook een diesel. Verder ging het wel. 51.30 op 9km.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb na 3 weken gestopt, een weekend gerookt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
+1quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb na 3 weken gestopt, een weekend gerookt.
ik zit even wie loopt waar te bekijken voor komende weekend.. je vraagt je bijna af of er een poster is die niet ergens meedoet aan een evenement, tjonge wat een drukte'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had graag ergens aan mee gedaan, maar ik denk dat het net iets te vroeg is voor mijquote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zit even wie loopt waar te bekijken voor komende weekend.. je vraagt je bijna af of er een poster is die niet ergens meedoet aan een evenement, tjonge wat een drukte
Jijquote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zit even wie loopt waar te bekijken voor komende weekend.. je vraagt je bijna af of er een poster is die niet ergens meedoet aan een evenement, tjonge wat een drukte
Ik bijna nooit twee keer per jaar een sigaartje daar blijft het bijquote:
* Daywalk3r meldt.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zit even wie loopt waar te bekijken voor komende weekend.. je vraagt je bijna af of er een poster is die niet ergens meedoet aan een evenement, tjonge wat een drukteJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier ruim 19 maanden nicotinevrij na bijna 15 jaar rokenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:49 schreef YUR het volgende:
* YUR is nu ongeveer 17 maanden gestopt na zo'n 18 jaar flink gerookt te hebben![]()
Stopen met roken is hét gewoon!![]()
![]()
ja echt &%$, drie regionale loopjes op zaterdag, een 17km en 19km hill run en een mooie vlakke HM, allemaal redelijk dichtbij (150km radius) en ik heb een of andere saaie convention.quote:
Het ergste is nog dat een van de hill runs georganiseerd is door de lokale Lions Club en de convention is ook van Lions, ze hadden wel evne op de kalender kunnen kijken.
Je heb best kans dat ik zaterdag opeens een beetje griep heb en niet naar de convention toe kan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
For your defence, het is ook een onduidelijk stuk daarquote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, nog nooit in Arnhem gelopen en ik kom daar nog niet zo langMaar inderdaad: verdwalen is leuk, mits je gewoon lekker loopt. En het ging wel lekker eigenlijk.
![]()
Maar je had dus best mee kunnen doen aan Rondje Nederlanddan had jij ook zo'n coole medaille gehad
![]()
En daar sta je dan....met je grieperige kop op de finishfotoquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja echt &%$, drie regionale loopjes op zaterdag, een 17km en 19km hill run en een mooie vlakke HM, allemaal redelijk dichtbij (150km radius) en ik heb een of andere saaie convention.
Het ergste is nog dat een van de hill runs georganiseerd is door de lokale Lions Club en de convention is ook van Lions, ze hadden wel evne op de kalender kunnen kijken.
Je heb best kans dat ik zaterdag opeens een beetje griep heb en niet naar de convention toe kan
grote voordeel van kleine evenementen...bijna nooit een finishfotograaf aanwezigquote:Op zondag 17 maart 2013 20:32 schreef YUR het volgende:
[..]
En daar sta je dan....met je grieperige kop op de finishfoto
Ik heb besloten van de circuitrun gewoon een trainingsrondje te maken. 7 april loop ik een lokaal loopje en ik gebruik m'n energie liever om daar een goede tijd neer te zetten. Het is lekker kleinschalig, dus dan heb je er in ieder geval de ruimte voor (vorig jaar werd ik 7e van mijn categorie op de 5km met 27:52). Neemt niet weg dat ik de circuitrun wel een keer wil ervaren
![]()
![]()
Ik ga hem ook niet op topsnelheid lopen. Lekker op mijn gemak
Met die 3 km mul strand zal het toch geen top tijd worden![]()
gave medaille Guppers!!
ik!quote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zit even wie loopt waar te bekijken voor komende weekend.. je vraagt je bijna af of er een poster is die niet ergens meedoet aan een evenement, tjonge wat een drukteJa doei.![]()
Ik heb komend weekend even niksquote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zit even wie loopt waar te bekijken voor komende weekend.. je vraagt je bijna af of er een poster is die niet ergens meedoet aan een evenement, tjonge wat een drukteNou ja, qua lopen dan.
Ik loop gewoon thuis een rondje volgende week.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zit even wie loopt waar te bekijken voor komende weekend.. je vraagt je bijna af of er een poster is die niet ergens meedoet aan een evenement, tjonge wat een drukteZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik was vandaag bij Rondje Nederland dus![]()
Voor mij een thuiswedstrijd, maar m'n beste vriend kwam ook meedoen. Voor hem was het de eerste keer dat ie meedeed aan een evenement, en hij vond het superspannend!We hadden besloten dat we op tijd wilden zijn, want hij moest nog vanuit 't Gooi komen met de trein. En dus heb ik 'm om 12:00 uur opgehaald bij het station. Dat ging gelukkig allemaal prima, ondanks de nodige wisselstoringen (de stress!!)
Daarna naar het Openluchtmuseum gereden, en daar was er prima parkeerplek. Mooi dus!
Ter plekke de nummers opgehaald, en daarna even staan kijken bij de kinderen die aan het rennen waren. Superleuk altijd! Ook hebben we nog even rondgewandeld in het museum, en bijgekletst.
Tegen de tijd dat we moesten starten nog even naar de wc geweest natuurlijk, en omgekleed. En toen waren we er helemaal klaar voor. Vriend helemaal apetrots met z'n startnummeren toen aan de start. Het werd zowaar een beetje zonnig!!
Het parcours ging in het begin een stuk omhoog en was best pittig! Ook was het heel gevarieerd, er waren gewone stenen, maar ook kinderkopjes, asfalt, onverharde bosmodder, plassen, los zand en tramrailsgoed opletten dus! Hier en daar heb ik me toch verkeken op het wisselende parcours denk ik, want rond 3km was ik al aardig gesloopt. Toch maar een paar stukjes gewandeld helaas, maar ach, door de omgeving was dat ook geen drama. We liepen dwars door het museum en ook door de bossen er omheen, er was dus genoeg te zien.
Daar was de finish alweer! Joehoe! Vriend was al gefinisht en stond me op te wachten in het zonnetje. Hij had een supergoede tijd van 24:26minHelemaal happy ook en trots op z'n eerste medaille. Met klompen dus, kon niet beter. Dit smaakte naar meer, hij wilde dit vaker doen! Binnenkort gaan we dus ook een loopje bij hem in de buurt doen.
Het was zwaar, maar zo leuk! Ik had een tijd van 37:35min. Jammer van het wandelen, maar dat mocht de pret niet drukken.
We hebben nog even staan kijken, en toen zijn we wat gaan drinken. Warme thee en koffie! Inmiddels was de 10km gestart, en we zijn daar nog even gaan kijken. Wat ging het hard! Zeker gezien het parcours, netjes hoor![]()
Uiteindelijk zijn we toch maar naar huis gegaan en hebben we de dag afgesloten met frietjes/patat, zo u wilt. Om nom nom!
Geslaagde dag
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 17-03-2013 21:30:45 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
24.26 tijdens zijn eerste evenement, ik kan begrijpen dat dat naar meer smaakt, prima tijd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En dat op dit parcours, ik ben benieuwd wat ie kan op een vlakke wegwedstrijd![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als ik mij aan het tempo zou houden waarbij de praattest nog mogelijk is, dan zou ik alleen nog maar wandelenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Probeer de praattest te doen. Waarschijnlijk lukte je dat niet want je was buiten adem dus woensdag wat langzamer lopen.![]()
![]()
Tof verslagquote:Op zondag 17 maart 2013 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Hier ook hoor. Ja ik kan wel een beetje praten maar geen gesprekken voeren. Als ik op 170bpm loop hijg ik best. Maar ben ook wel kortademig.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Als ik mij aan het tempo zou houden waarbij de praattest nog mogelijk is, dan zou ik alleen nog maar wandelenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat had ik in het begin ookquote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Ja ik kan wel een beetje praten maar geen gesprekken voeren. Als ik op 170bpm loop hijg ik best. Maar ben ook wel kortademig.
Edit - eigenlijk wilde ik kwaitnait quoten....tis al laat
Conditie zit er wel. Ademhaling zal ook vast wel verbeteren.quote:
Edit: geeft niet
Ik kom ook niet verder dan een hijgend "mogguh" als ik een andere loper tegen komquote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Ja ik kan wel een beetje praten maar geen gesprekken voeren. Als ik op 170bpm loop hijg ik best. Maar ben ook wel kortademig.![]()
![]()
Klinkt als een leuk loopje! En ik snap wel dat een tijd van 24:26 smaakt naar meer, da's best een prestatie!quote:Op zondag 17 maart 2013 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Mooi!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar een beginner he, dus ik sta open voor advies, ook van aparte vogels
Want als ik lees dat je op je ademhaling moet letten weet ik dat je langzamer kunt lopen![]()
Ik heb minder last van m'n scheenbeen gekregen sinds in stapvoets hardloop. Gekscherend noem ik het stilsaand rennenDus ik jog op hetzelfde tempo als ik snel kan wandelen. Dat is dus echt heeel erg langzaam. Maar je hartslag gaat ervan omhoog, je conditie bouwt op en je lichaam kan rustig wennen aan de belasting van het hartlopen. Als dat goed gaat zonder pijn is het mooi. En dan kun je vanzelf weer langzaam aan je tempo gaan werken (steeds korte stukjes iets sneller en dan weer terug naar je stilstaand hardloop tempo).
Goed dat je gestopt bent met roken!![]()
Mijn snelste tijd is 24:23. Benieuwd wat ik tijdens een wedstrijd doe.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh ik kan ook echt geen gesprek voeren tijdens het hardlopen.
En geloof me, langzamer lopen kan ik niet. Ik sjok echt.
Ik zou eigenlijk vandaag weer gelopen moeten hebben. Maar ik ben niet geweest. *schaam* Ik loop een beetje vast. Kan niet maar de volgende les van Renate, want hou de les niet vol. Ik ben weer op zo'n punt dat ik denk dat ik niet verder kan komen.![]()
Gewoon morgen diezelfde les nog eens proberen Beau! Morgen wordt het heel mooi loopweer. De aanhouder wint. En de volhouder ook.![]()
Als het op nieuwe (weg)schoenen aankomt ben ik vrij rigoreus, na zo'n 700-800km zijn ze voor mij aan vervanging toe,,ik ben niet de meest lichtvoetigste lopen maar ik loop nu ruim 2 jaar blessurevrij en dat wil ik graag zou houden en voor mij begint het met goede schoenen.
Dus afgelopen week nieuwe schoenen besteld en het leek er even op dat het een probleem zou worden om ze geleverd te krijgen maar vanmorgen toch op kunnen halen op, Pure Drift.
Het lichtste model in de Brooks Pure Project lijn en het bijzondere van deze schoen is dat je onder de binnenzool nog een voering zit wat het mogelijk maakt om de binnenzool er helemaal ui te halen en op die manier van 4mm naar een 0mm drop te gaan.
Ik ben een echte Brooks liefhebber en ben in twee jaar dat ik nu fanatiek looop , van de Adrenaline, via de Cadance, Flow naar de Drift gegaan., met vooral het laatste jaar meer gericht op een steeds minimalistischer type schoen.
Zoals afgelopen week hier op het forum nogmaals bleek, minimalistisch lopen is misschien niet iedereens gewenste vorm van lopen maar ik heb er qua blessures en/of pijntjes baat bij.
Ben ik er sneller en/of beter door gaan lopen? dat durf ik niet te zeggen maar ik voor mij loopt het wel comfortabeler.
o'ja en nog een gratis Brooks t-shirt
Ziet er mooi uit zo! Ik heb mijn Brooks nu een half jaartje, doe er nog wel even mee.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
en de eerste kilometers zijn prima bevallen!quote:Op maandag 18 maart 2013 06:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ziet er mooi uit zo! Ik heb mijn Brooks nu een half jaartje, doe er nog wel even mee.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
voor de nieuwe schoenen!!
inderdaad,alsof je op pantoffeltjes loop zo licht!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Spierpijn![]()
Maar dat was wel te verwachten even een dagje als ozzy lopen dan maar.
Maar eerst koffie!![]()
Leuk verslag Gup!
Nice shoes RD ![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zo, ik heb de OP aangepast met alles wat ik tegenkwam. Mocht er nog iets bij moeten, just holler!***![]()
Mooie sloffen RD! Wel grappig, ik loop nu op de Adrenaline en heb al een tijdje de Cadence op het oog. Maar het zou ook iets anders uit de Pure serie kunnen worden, of Kinvara's of eventueel Mirage's als die voor nu nog beter blijken. Woensdag maar alles uitproberen
700-800km is wel best snel idd, maar beter maar iets meer uitgeven dan dat je blessures krijgt.![]()
Lief BE! Er waren zoveel nieuwe inschrijvingen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zou ik er nog bij mogen bij de Marikenloop 26 mei?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:07 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik heb de OP aangepast met alles wat ik tegenkwam. Mocht er nog iets bij moeten, just holler!
Tyler-girl -> 5km
Dank u![]()
Je bent geweldig! Die TSjes lopen tegenwoordig de kantjes er vanafquote:Op maandag 18 maart 2013 08:07 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik heb de OP aangepast met alles wat ik tegenkwam. Mocht er nog iets bij moeten, just holler!
@N.I.M.B.Y.: goed dat het uit hebt gelopen!! Lijkt me een mijlpaal opzich. We wachten natuurlijk met smacht op de foto's!![]()
Oh ja, ik was gisteren nog parcourswacht bij de TeamTimeTrial. Gezellig, koud, interessant en met veel mensen gepraatErg leuk om de tactieken te zien van alle teams, aangezien de tijd v/d 3e loper telde. Maar: Des te hoger de leeftijd van de 3e loper, des te meer punten je kreeg. Ook als het een vrouw was kreeg je als team meer punten.
Kreeg nog een mooi vrijwilligers shirt van HAAG 100, maar ik moet 'm nog even omruilen voor een groter maatje.Ben zeker nog wel vaker te gaan vrijwilligen tijdens de Tour de Haag, dus dat shirt moet iig nu passen!
![]()
Leuk om alle verslagen te lezen, druk weekend geweest
Teken dat het betere weer er weer aankomt denk ik.
In ieder geval als ik naar mezelf kijk mag het wel wat warmer worden.
Ik kijk er in ieder geval echt naar uit om lekker in kort-kort te lopen en pijnvrij.
Hoe blij ik ook ben dat ik nu weer kan opbouwen met lopen moet ik echt zeggen dat ik het plezier erin weer terug moet vinden.
Nou ja, gaat goed komen
En vanavond een lezing van Tim van der Veer bij mijn loopvereniging. Heb het boek al klaarliggen voor een handtekening
Ben benieuwd.![]()
Ik welquote:Volgens mij maar 4 maanden en de lichtste sigaret die ik kon vinden. Ik zat op school (kunstacademie) en zocht een excuus om buiten rond te hangen/sociaal te doen
Bovendien was het wel ontspannend.
Zaterdagavond.. moet niet gekker worden in het weekend
http://runkeeper.com/user/RemkoLvB/activity/157799834= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Ik heb sinds gisteren last van spit (lage rugpijn).
En ik wil perse a.s. zondag hardlopen.
Hoe kom ik zsm van de spit af?
Moet ik pijnstillers nemen op de dag van de loop?
Paracetamol, Ibuprofen?
En de komende dagen: bewegen, hoe?Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Mijn schoenen houden het nog geen 600km vol geloof ikquote:Op maandag 18 maart 2013 08:19 schreef hatsaflats het volgende:
Mooie sloffen RD! Wel grappig, ik loop nu op de Adrenaline en heb al een tijdje de Cadence op het oog. Maar het zou ook iets anders uit de Pure serie kunnen worden, of Kinvara's of eventueel Mirage's als die voor nu nog beter blijken. Woensdag maar alles uitproberen
700-800km is wel best snel idd, maar beter maar iets meer uitgeven dan dat je blessures krijgt.
Bel je huisarts.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Paracetamol, Ibuprofen?
En de komende dagen: bewegen, hoe?
Groetjes, dr. Google.![]()
Schoenen gaan gemiddeld toch 1000km mee? Wat doe je ermee? Of zit ik nu helemaal fout?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn schoenen houden het nog geen 600km vol geloof ik![]()
Dat ligt aan de schoen en aan je loopstijlquote:Op maandag 18 maart 2013 09:26 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Schoenen gaan gemiddeld toch 1000km mee? Wat doe je ermee? Of zit ik nu helemaal fout?
Ik heb behoorlijk lichte schoenen, en die slijten snellerF means you're fucked![]()
Over een paar weken ook voor nieuwe schoenen kijken.. wordt hoog tijd!
Even wachten tot de kinderbijslag binnen is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
En hoe zwaar je eventueel bentquote:Op maandag 18 maart 2013 09:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ligt aan de schoen en aan je loopstijl
Ik heb behoorlijk lichte schoenen, en die slijten sneller![]()
![]()
Gisteren een PR gelopen!! 51:12 op de 10 kilometer. Kilometer tijden:
1 5:09
2 5:17
3 5:18
4 5:16
5 5:08
6 5:11
7 5:25
8 5:05
9 5:03
10 4:17 (0,87km volgens mijn eigen garmin; pace was 4:51)
Durfde wat sneller weg te gaan dan de vorige keren (hield een HR van max 175 aan). Kilometer 7 was onverhard en liep totaal niet lekker, na de kilometer melding zag ik dat ik precies op mijn oude PR (52:29) liep. Daarna had ik nog genoeg over voor een eindsprint, resulterend in een mooie tijd!![]()
![]()
Rug amputeren.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Paracetamol, Ibuprofen?
En de komende dagen: bewegen, hoe?Ja doei.![]()
Netjes! Goed te zien dat je aan het einde minimaal net zo snel kunt lopen als aan het begin, dat is een teken dat er meer in je zitquote:Op maandag 18 maart 2013 09:27 schreef Masch1980 het volgende:
Gisteren een PR gelopen!! 51:12 op de 10 kilometer. Kilometer tijden:
1 5:09
2 5:17
3 5:18
4 5:16
5 5:08
6 5:11
7 5:25
8 5:05
9 5:03
10 4:17 (0,87km volgens mijn eigen garmin; pace was 4:51)
Durfde wat sneller weg te gaan dan de vorige keren (hield een HR van max 175 aan). Kilometer 7 was onverhard en liep totaal niet lekker, na de kilometer melding zag ik dat ik precies op mijn oude PR (52:29) liep. Daarna had ik nog genoeg over voor een eindsprint, resulterend in een mooie tijd!
Dan heb je mij misschien nog gezienquote:Op zondag 17 maart 2013 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[...]
Inmiddels was de 10km gestart, en we zijn daar nog even gaan kijken. Wat ging het hard! Zeker gezien het parcours, netjes hoor![]()
![]()
Ik had van tevoren precies een schema in gedachten om een PR te lopen. Ik wilde de eerste 5 km in gemiddeld 5 min per km lopen en dan kijken hoeveel ik nog kon versnellen. Dat viel in de praktijk wat tegen door het hoogteverschil in het parcours.
Op het eerste klimmetje na de start ben ik redelijk hard gegaan aangezien het nogal dringen was en ik op zoek was naar ruimte. Daarna konden we goed doortrekken op een afdaling over asfalt. Vanaf de derde kilometer kwamen we in het bos en werd het behoorlijk zwaar door de modder en het rulle zand. Ik probeerde mijn ritme te vinden en een goed gemiddelde vast te houden. Dat lukte aardig want ik kwam na de eerste ronde door in iets meer dan 24 minuten.
Met meteen weer de klim erachteraan zag ik het wel wat somber in en hoopte ik maar dat ik niet te snel was gegaan en het vol kon houden. In de afdaling kon ik mijn ritme weer een beetje vinden en daarna heb ik mijn karretje kunnen aanhaken bij een jongen die ongeveer hetzelfde tempo liep, wat me erg heeft geholpen. Elkaar aanmoedigend passeerden we het 8 km punt en niet veel later schudde ik hem af op een klimmetje. Na een rondje om een oude boerderij zat ik al in de laatste kilometer en dan is het een kwestie van mentaliteit. Uiteindelijk had ik elke km in de tweede ronde sneller gelopen dan in de eerste en had ik met een tijd onder de 48 min mijn doel ruim gehaald.
Het was echt een leuk evenement. Goed georganiseerd, lekker kleinschalig, en het weer werkte (tegen de verwachting in) ook nog mee.![]()
![]()
Ik heb de fysio voor vandaag afgezegd, m'n handen, benen, voeten, rug, buikspieren, oftewel alles doet pijn of voelt rauw. Vandaag en morgen ga ik rusten en voetenbadjes nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Spierpijn![]()
Maar dat was wel te verwachten even een dagje als ozzy lopen dan maar.
Maar eerst koffie!![]()
Leuk verslag Gup!
Nice shoes RD !In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kopen? Winnen!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:39 schreef YUR het volgende:
Ik ga misschien a.s. zaterdag nog een paar schoenen erbij kopen:
[ afbeelding ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Mn Brooks zouden het denk ik wel 1200km vol moeten kunnen houden, doordat ze vrij stevig zijn en ik niet. Al denk ik niet dat dat gaat lukken omdat nieuwquote:Op maandag 18 maart 2013 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn schoenen houden het nog geen 600km vol geloof ik![]()
Heeft iemand hier ervaring met de Hardloopwinkel of Run2Day in Amsterdam? En ook een voorkeur?
Slacker: sterkte met je voetjes!![]()
Spannend lijkt me dat.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge!![]()
Vandaag hardloopclubdag *zenuwachtig*Toch een soort van test.
Vorige maand in Zuid-Afrika vertelde een van de hotels me dat ze een mee-loop service hebben voor als gasten buiten willen gaan lopen. Dan gaat een van de gym-staff dus gewoon mee. Maar ik geloof niet dat ik dat al aan zou durven met mijn sjok-tempo en zo'n gevoel zou zo'n eerste keer loopclub me ook geven; 'ga ik wel hard genoeg en lang genoeg'.
***![]()
Ik vond de Hardloopwinkel bij het Olympisch stadion briljant, maar meer omdat het de enige plek was waar ze gelletjes verkochten tijdens de A'dam marathonquote:Op maandag 18 maart 2013 09:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mn Brooks zouden het denk ik wel 1200km vol moeten kunnen houden, doordat ze vrij stevig zijn en ik niet. Al denk ik niet dat dat gaat lukken omdat nieuw![]()
Heeft iemand hier ervaring met de Hardloopwinkel of Run2Day in Amsterdam? En ook een voorkeur?
Slacker: sterkte met je voetjes!![]()
![]()
![]()
De Hardloopwinkel, Runnersworld.... heb je al gezocht?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Weet iemand een goede specialistiche hardloopwinkel in rotterdam?F means you're fucked![]()
Ik heb zelf een hele goede ervaring met de hardloopwinkel op de Groenendaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Weet iemand een goede specialistiche hardloopwinkel in rotterdam?![]()
Er staan ook trainingsschema's op de sitequote:Op maandag 18 maart 2013 10:06 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hele goede ervaring met de hardloopwinkel op de Groenendaal.
http://www.dehardloopwinkel.nl/trainingschema/F means you're fucked![]()
Welke kant van rotterdam? Als je noordkant woont zou je ook zoetermeer kunnen overwegen.Runnersworld zit daar in het centrum, eerste 3 uur gratis parkeren.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Weet iemand een goede specialistiche hardloopwinkel in rotterdam?
Anders hardloopwinkel of run2day bij het centrum van rdam dacht ik![]()
Haha, of dat nu de nuttigste ervaring isquote:Op maandag 18 maart 2013 10:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vond de Hardloopwinkel bij het Olympisch stadion briljant, maar meer omdat het de enige plek was waar ze gelletjes verkochten tijdens de A'dam marathon![]()
Maar heb je ook kunnen zien of ze veel keuze hebben? Momenteel gaat mij voorkeur ook uit naar de Hardloopwinkel, maar alleen omdat die veel makkelijker te bereiken is vanaf de VU
![]()
![]()
Ze hebben daar veel keuze en goede begeleidingquote:Op maandag 18 maart 2013 10:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, of dat nu de nuttigste ervaring isMaar heb je ook kunnen zien of ze veel keuze hebben? Momenteel gaat mij voorkeur ook uit naar de Hardloopwinkel, maar alleen omdat die veel makkelijker te bereiken is vanaf de VU
Vond het een nette winkel met een hoop keuzequote:Op maandag 18 maart 2013 10:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, of dat nu de nuttigste ervaring isMaar heb je ook kunnen zien of ze veel keuze hebben? Momenteel gaat mij voorkeur ook uit naar de Hardloopwinkel, maar alleen omdat die veel makkelijker te bereiken is vanaf de VU
En erg vriendelijk geholpen, ook fijn. Sowieso wel goede ervaringen met De Hardloopwinkel, nog geen slechte ervaring mee gehad.
![]()
Volgens mij zit runnersworld niet meet jn Rotterdam. Wel nog Run2day.
Over de laatste ben ik niet super tevreden en hoor meer en
Betere berichten over de hardloopwinkel. Daar ga ik ook heen
http://shop.runnersworld.nl/stores/rotterdamcentrum/quote:Op maandag 18 maart 2013 10:10 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij zit runnersworld niet meet jn Rotterdam. Wel nog Run2day.
Over de laatste ben ik niet super tevreden en hoor meer en
Betere berichten over de hardloopwinkel. Daar ga ik ook heen
Brand-spanking-new!![]()
Top, dan tram ik woensdag na college daarheentenzij het heel mooi weer is, dan snel ik naar Schagen om te joggen tussen de koeien
![]()
![]()
Hmm, al dat gepraat over hardloopwinkels.. Krijg zin om te shoppen
Zijn er trouwens nog andere die ook het shirt hebben besteld van de Vredesloop in Den Haag?![]()
Not me!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:15 schreef Arquero het volgende:
Zijn er trouwens nog andere die ook het shirt hebben besteld van de Vredesloop in Den Haag?F means you're fucked![]()
Kon nergens vinden hoe het er uit zou zien en ben bang voor een wit shirt...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:15 schreef Arquero het volgende:
Zijn er trouwens nog andere die ook het shirt hebben besteld van de Vredesloop in Den Haag?
Niet besteld dusI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
zoiets heb ik ook, maar heb de gok maar genomen voor 2 tientjesquote:Op maandag 18 maart 2013 10:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Kon nergens vinden hoe het er uit zou zien en ben bang voor een wit shirt...
Niet besteld dus![]()
![]()
Die is idd nieuwquote:Op maandag 18 maart 2013 10:13 schreef GotC het volgende:
[..]
http://shop.runnersworld.nl/stores/rotterdamcentrum/
Brand-spanking-new!![]()
Vroeger zat er eentje bij de bibliotheek, maar die is al een aantal jaar wegI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: