SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 18-03-2013 08:35:13 ]![]()
Niet als de hele dag door je hoofd dreunt. Dit liedje heeft " lig op mijn kussen stil te dromen-huilen is voor jou te laat-joepiejoepie" krachten, die hoef je ook maar een keer te horen om er een week van te "genieten"quote:![]()
![]()
Haha. Pas op de radio zeiden ze dat je er in je hoofd dan een compleet ander nummer te draaien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Niet als de hele dag door je hoofd dreunt. Dit liedje heeft " lig op mijn kussen stil te dromen-huilen is voor jou te laat-joepiejoepie" krachten, die hoef je ook maar een keer te horen om er een week van te "genieten"Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, les 20 is gelukt![]()
. De Sugar Hill Gang uit mijn hoofd krijgen is niet gelukt, op de gekste momenten barst ik ineens uit: "One, two, three, four, tell me Wonder-Mike, what are you waiting for" en " after school i take a dip in the pool ... got a colour-tv so I can see the Knicks playing basketball".
En ik vind het echt een super-irritant ding.
![]()
![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wauw, netjes hee!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:07 schreef Mip1988 het volgende:
Vandaag de Reeuwijkse Plassenloop gelopen, leuk lokaal loopje met een paar honderd deelnemers
De wind was erg fel dus zware omstandigheden, toch blij met mijn resultaat
[ link | afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooi gelopen Mip!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
De hoeveelheid tassen die Mudmensen meenemen, en de grote van de tassen, het is opzienbarend. Ik ben compleet gesloopt en afgemat.
Het vrijwilligen was leuk, en de organisatie heeft echt goed voor de mensen gezorgd (iig goed voor mij). Erg leuk om even met je "baas" te praten over hoe het georganiseerd is en de lol die je aan het einde hebt.
Morgen weer een dag, daarna kan ik 7 dagen niet meer lopen, dat weet ik nu al.... my feet!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ok dan zal het waarschijnlijk dinsdag wordenquote:
Ik heb idd geval vandaag al een geel crew shirt gescoord
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
IK zal de grootste tas die ik kan vinden meenemenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:42 schreef slacker_nl het volgende:
De hoeveelheid tassen die Mudmensen meenemen, en de grote van de tassen, het is opzienbarend. Ik ben compleet gesloopt en afgemat.
Het vrijwilligen was leuk, en de organisatie heeft echt goed voor de mensen gezorgd (iig goed voor mij). Erg leuk om even met je "baas" te praten over hoe het georganiseerd is en de lol die je aan het einde hebt.
Morgen weer een dag, daarna kan ik 7 dagen niet meer lopen, dat weet ik nu al.... my feet!!![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik verbrand 'm voor je, extra hindernis: hoe krijg ik de brand zo snel mogelijk uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
IK zal de grootste tas die ik kan vinden meenemen![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooie tijd zegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:07 schreef Mip1988 het volgende:
Vandaag de Reeuwijkse Plassenloop gelopen, leuk lokaal loopje met een paar honderd deelnemers
De wind was erg fel dus zware omstandigheden, toch blij met mijn resultaat
[ link | afbeelding ]
F means you're fucked![]()
Vandaag de Bonifatiusloop gelopen in Dokkum, gezellige run die uitstekend geregeld was en een mooi parcours had. 10 kilometer gelopen in 44,36, ging boven verwachting goed![]()
![]()
Ik neem een brandkast mee als tasquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik verbrand 'm voor je, extra hindernis: hoe krijg ik de brand zo snel mogelijk uit.![]()
het vader-instinct komt nu al boven..quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Om even hierop terug te komen. Er is een geweldige site die alleen maar zeer uitgebreide reviews maakt van verschillende sporthorloges. Inclusief compare tool:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, vooral voor het instellen van de intervallen etc. lijkt de 610 mij wel iets handiger.
Maar de 210 ziet er ook wel uit als een mooi horloge, zeker als je niet echt je eigen trainingen wilt instellen of niet super veel specifieke intervalloopjes doet. Hmm, nog maar even nadenken, collega heeft ook een 610, maar denk dat ik er toch voor ga zwichten... Het heeft lang geduurd, maar eigenlijk is het wel super relaxed, een Garmin met rennen.
http://www.dcrainmaker.co(...)=3084%2C3088#resultsThe sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ik heb de 610 en vind 'm erg kek. Ik gebruik 'm bij intervallen volop en ook om m'n DLT's te doen, virtual pacer/runner aan en lekker op een sukkeldrafje lopen. Achteraf beetje kijken hoe het gaat en of het gevoel goed strookt met de cijfertjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, vooral voor het instellen van de intervallen etc. lijkt de 610 mij wel iets handiger.
Maar de 210 ziet er ook wel uit als een mooi horloge, zeker als je niet echt je eigen trainingen wilt instellen of niet super veel specifieke intervalloopjes doet. Hmm, nog maar even nadenken, collega heeft ook een 610, maar denk dat ik er toch voor ga zwichten... Het heeft lang geduurd, maar eigenlijk is het wel super relaxed, een Garmin met rennen.
Enige wat mist imo is dat je geen extra type sporten kan definieren, dat kan bij Shuunto wel, maar daar kan je niet echt intervallen maken volgens mij (Swets kan je hier meer over vertellen). Maar vind 'm z'n prijs meer dan waard.
Ik gebruik 'm ook icm Evy, kan je lekker lopen zonder muziek en bij het roeien in de sportschool (ook beginnersprogramma) gebruik ik 'm ook. Heerlijk, niet hoeven nadenken, gewoon letten op de trilfunctie.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Fietsen kan wel toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb de 610 en vind 'm erg kek. Ik gebruik 'm bij intervallen volop en ook om m'n DLT's te doen, virtual pacer/runner aan en lekker op een sukkeldrafje lopen. Achteraf beetje kijken hoe het gaat en of het gevoel goed strookt met de cijfertjes.
Enige wat mist imo is dat je geen extra type sporten kan definieren, dat kan bij Shuunto wel, maar daar kan je niet echt intervallen maken volgens mij (Swets kan je hier meer over vertellen). Maar vind 'm z'n prijs meer dan waard.
Ik gebruik 'm ook icm Evy, kan je lekker lopen zonder muziek en bij het roeien in de sportschool (ook beginnersprogramma) gebruik ik 'm ook. Heerlijk, niet hoeven nadenken, gewoon letten op de trilfunctie.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, fietsen en rennen. Maar ik wil ook fietsen (transport), crosstrainer, roeien, krachttraining ed erbij hebben. Als je een training edit op Garmin heb je tig opties, die moeten ook gewoon op je horloge te vinden zijn vinnik.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pffff jongens... Start to run lijkt voor mij wel stop to run.. Tijdelijk weliswaar.. Maandag had ik willen lopen maar belandde ik op de ehbo met zoonlief. Zat tegen uitdroging aan na 5 dagen buikgriep. Dinsdag andere verplichtingen, woensdag training in Herckenbosch (Li) en ik had m'n loopspullen bij voor de avond. Want met overnachting en in Limburg rennen had ik nog niet gedaanMaar na de lunch werd ik niet lekker en ben ik even op de hotelkamer gaan liggen.. En toen het 1800 uur was dacht ik dat ik de nacht niet zou halen.. Totdat het er aan alle kanten uit kwam... Ook buikgriep dus.. Vandaag heel voorzichtig weer wat gegeten en het blijft binnen (het komt er tenminste niet meer uit via de ingang...).
Mag ik maandag dan weer heeeeeel rustig gaan proberen als het na vandaag inderdaad beter gaat?![]()
Ow nirak dat klinkt niet best. Wel volhouden hoor en veel beterschap. (Kan verder geen advies geven over wanneer weer te rennen).
Uhm...help! Ik heb dus vanmorgen gerend en vanmiddag speur/wandeltoch gehad. Nu voel ik mijn scheenbeen...voelt als blauwe plek en als ik er op duw doet het ook pijn.
Kan het zijn dat dit iets wat overbelasting/ teveel op 1dag of is dit echt het begin van een shinsplint?
En wat is dan het beste advies met het oog op de Venloop?![]()
![]()
Rust! Ik zou voor de Venloop niks heftigs meer doen. Trainen heeft zo kort van tevoren toch geen effect meer. Je zou ergens middenin de week nog even een kort stukje heel rustig kunnen hobbelen om te voelen hoe het gaat maar ik zou me als ik jou was niet meer echt gaan inspannen.![]()
Durf het bijna niet te vragen, maar mag dit in de OP?
1
2[b]26 mei 2013 - [url=http://www.ricohvestingloop.nl/]Ricoh Vestingloop[/url][/b]
[*] Levitas - 5 km
Het evenement staat al wel in de OP trouwens![]()
Maar wat is dan hard of ver?....ik ren sowieso nog niet hard (pace van 8.00km) ....maar ik kijk wel even aan, een dan mssn toch maar even info zoeken over een fysio.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Rust! Ik zou voor de Venloop niks heftigs meer doen. Trainen heeft zo kort van tevoren toch geen effect meer. Je zou ergens middenin de week nog even een kort stukje heel rustig kunnen hobbelen om te voelen hoe het gaat maar ik zou me als ik jou was niet meer echt gaan inspannen.![]()
Voor de Venloop heeft trainen geen effect meer, dus je zou ook voor de zekerheid helemaal niets meer kunnen doen.![]()
Als je naar de fysio gaat, geef dan in ieder geval aan dat je de Venloop graag wil lopen. Want dan kan hij/zij misschien de eerste keer vooral je kuit goed los masseren (daar komt het probleem vaak vandaan met scheenbeenproblemen).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Maar wat is dan hard of ver?....ik ren sowieso nog niet hard (pace van 8.00km) ....maar ik kijk wel even aan, een dan mssn toch maar even info zoeken over een fysio.
En tot die tijd gewoon even rust, de beste heelmeester in dit geval![]()
![]()
dit dus.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Voor de Venloop heeft trainen geen effect meer, dus je zou ook voor de zekerheid helemaal niets meer kunnen doen.
en volgens mij heeft een fysio bezoek zo vlak voor de venloop ook weinig zin,een fysio kan geen wonderen verrichten in een week dus ik sluit me aan bij streepjepuntje...rust'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herkenbosch! Ben daar in de buurt opgegroeid. Wel echt balen dat je ziek geworden bent, je had daar mooi op de mijnweg kunnen rennen... Hopelijk knap je snel op. Dat je weer een stuk kan gaan rennen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:40 schreef Nirak het volgende:
Pffff jongens... Start to run lijkt voor mij wel stop to run.. Tijdelijk weliswaar.. Maandag had ik willen lopen maar belandde ik op de ehbo met zoonlief. Zat tegen uitdroging aan na 5 dagen buikgriep. Dinsdag andere verplichtingen, woensdag training in Herckenbosch (Li) en ik had m'n loopspullen bij voor de avond. Want met overnachting en in Limburg rennen had ik nog niet gedaanMaar na de lunch werd ik niet lekker en ben ik even op de hotelkamer gaan liggen.. En toen het 1800 uur was dacht ik dat ik de nacht niet zou halen.. Totdat het er aan alle kanten uit kwam... Ook buikgriep dus.. Vandaag heel voorzichtig weer wat gegeten en het blijft binnen (het komt er tenminste niet meer uit via de ingang...).
Mag ik maandag dan weer heeeeeel rustig gaan proberen als het na vandaag inderdaad beter gaat?The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen![]()
Stel ik blesseer me dan kan ik niet met de circuit run meedoen![]()
Stel dat je je zodadelijk verslikt tijdens het tandenpoetsenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen![]()
Stel ik blesseer me dan kan ik niet met de circuit run meedoen![]()
![]()
Put on the big girl panties and run that track
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stel dat je je zodadelijk verslikt tijdens het tandenpoetsen![]()
Put on the big girl panties and run that track![]()
![]()
Echt welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:39 schreef YUR het volgende:
Ja lekker dan...nou gaat ie ook zn tanden al niet poetsen
GadverDAMMEals ik ergens op afknap zijn het gore tanden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit vraagt om pics!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
GadverDAMMEals ik ergens op afknap zijn het gore tanden
Zeg het hem!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stel dat je je zodadelijk verslikt tijdens het tandenpoetsen![]()
Put on the big girl panties and run that trackIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
"Je gaat dat parcours afleggen en je vindt het verdomme LEUKquote:![]()
en je blijft heel "
Ja akela we doen ons bestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
"Je gaat dat parcours afleggen en je vindt het verdomme LEUK![]()
en je blijft heel "
Ik zit trouwens door de Great Wall foto's te bladeren en kom deze krasse knar tegen
Hee dat ziet er uit als een leuk rondjequote:En bij mij in de buurt. Die ga ik ook eens doen binnenkort denk ik. Thanks voor de (onbewuste) tip!
![]()
Even een vraagje; ik heb evy niet helemaal gedownload maar nu kan ik nergens meer die mp3 bestanden vinden. Iemand die nog een link heeft die het doet? Ik mis aflevering 6 en vanaf aflevering 16 ook.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Spullen liggen klaar voor morgen. Kleertjes liggen klaar, thermosfles staat klaar, auto is getankt, de wekker staat op 05:35u. Om 06:00u in de auto, op naar Antwerpen voor 12 kilometer lol!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Respect! Zo vroeg hoef ik bij lange na niet! Heel veel succes en plezier![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Amai das vroegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Frsh het volgende:
Spullen liggen klaar voor morgen. Kleertjes liggen klaar, thermosfles staat klaar, auto is getankt, de wekker staat op 05:35u. Om 06:00u in de auto, op naar Antwerpen voor 12 kilometer lol!![]()
Have fun!
ik mag maandag weerEn mn vriendin wil mee
Wekelijks...
dat betekent niet meer alleen maar eenzame trainingsuurtjes
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
en het weer word beter wat vandaag resulteerde in samen lopen!
Kleine op de fiets, eerst liep mn vriendin en ik er na. Toch zo 15 km afgelegd
Dat is echt wel fijn
Jammer dat die kleine toch bevroor waardooralvast maar door fietste, maar het begin is er weer
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Stipjestreepje en rd, bedankt voor het advies. Komende week dus niets en zie na de Venloop wel verder....(maar ik baal ontzettend)
Ow wat ik trouwens wel raar vond, tijdens het rennen/wandeltocht had ik nergens last van. De pijn kwam pas een uur nadat we terug waren ofzo....
En iedereen voor morgen veel succes!
Edit: ik heb een openbaring! Ik was vanmorgen nogal lomp met uit bedstappen (lees; ik viel er bijna uit) en volgens mij heb ik me volgens mij gestoten en is het dus gewoon een blauwe plek! (het is echt 1 klein plekje op mijn scheen en dat voelt ook wat dikker)![]()
paniek om nix
[ Bericht 40% gewijzigd door TaMieke op 16-03-2013 23:54:57 ]![]()
Dat had ik ookmet mijn enkel, voelde ik ook pas een tijdje na het lopen.
Ik hoop dat de Venloop wel goed gaat Tyler girl. Dag is volgend weekend?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: