Goed idee, zal 'm overplaatsen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hoi, beste moderators, ik zat te denken over dit topic: NWS / Dankzij Mark Rutte 1% extra structurele economische groei
Is op zich wel opzienbarend nieuws als het waar is. Echter het topic wordt in dit subforum een beetje ondergesneeuwd door het geweld van de dagelijkse actualiteit. Misschien is het derhalve een goed idee om het topic in POL te plaatsen?
Ta, matey.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed idee, zal 'm overplaatsen.
Danku.
At your service.quote:
Druk, maar nu even weekend, vrouwlief morgen werken (lang en zwaar)...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
At your service.
Hoe staat het leven met u en vrouwlief?
Oh kijk aan, naja ik hoop dat jullie er van genieten dan van die paar vrije dagen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Druk, maar nu even weekend, vrouwlief morgen werken (lang en zwaar)....
Morgen huishoudelijke dingen doen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh kijk aan, naja ik hoop dat jullie er van genieten dan van die paar vrije dagen.![]()
Neem het er van.
Moet ook gebeuren.quote:
Zal 'm even sticky maken, maar wil je dan even de OP updaten nu? Want bij sticky wil ik 'm op slot zetten in ieder geval zodat er niet op gereageerd kan worden. Dan zet ik de "uiteindelijke" versie wel op sticky.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Arcee het volgende:
NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Ideetje om dit topic sticky te maken?
Nouja zeg.quote:
Geylquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Arcee het volgende:
NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Ideetje om dit topic sticky te maken?
Ik wou alles volgens de boekjes doen.quote:
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
ow ik zie het al, gewoon ff sticky/open laten zodat er nog feedback over het apparaat binnen kan komen leek mij beter juist?
er zijn geen boekjes op fok!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wou alles volgens de boekjes doen.
Jij bent de senior mod hier, ik leg me er bij neer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
ow ik zie het al, gewoon ff sticky/open laten zodat er nog feedback over het apparaat binnen kan komen leek mij beter juist?
Valt wel mee, is zo weer over..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
Offtopic gezeik in NWS / Drie ontvoerde meisjes na tien jaar gevonden!
quote:[quote]Op vrijdag 10 mei 2013 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je niet relevante postjes lekker naar onzin moet verplaatsenDit is een serieus topic en geen ONZ-topic. En jammer dat je je kleine plasser moet compenseren door een zwaktebod over mijn uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |