Nee, dat is ongeveer de helft, de andere helft gaat inbreken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De meerderheid rijdt niet toeterend door de stad wanneer Galatasaray wint.
Deze komt vertellen dat het heel belangrijk is dat het terug is en zal wat over kunstroof in het algemeen spreken.quote:Ernst van de Wetering
Rembrandt-kenner bespreekt teruggevonden schilderij.
We zullen je missen.quote:
Wat vond je hier mooi aan? Feitelijk gaf die Turkse advocaat niets anders aan dan wat de beweegredenen waren. En zijn reactie klopte sowieso niet helemaal, aangezien hij op dezelfde manier doorging als Pauw in het begin, namelijk alsof er vanuit de Turkse regering op een bepaalde manier werd bemoeid met het beleid rondom pleegouders en dat Asscher dus terecht op die manier reageerde, terwijl de fout daarin door die advocaat al uitgelegd was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij reageerde nog wel even mooi op die Turk.
Het kwam op mij anders vrij duidelijk over dat die advocaat het met die protesten en de inmenging van Turkije in deze zaak eens was. Verder waren zijn vergelijkingen krom, en was zijn opmerking over Syrië naief ("Assad is een monster en die moet weg, dus het westen moet militair ingrijpen").quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat vond je hier mooi aan? Feitelijk gaf die Turkse advocaat niets anders aan dan wat de beweegredenen waren. En zijn reactie klopte sowieso niet helemaal, aangezien hij op dezelfde manier doorging als Pauw in het begin, namelijk alsof er vanuit de Turkse regering op een bepaalde manier werd bemoeid met het beleid rondom pleegouders en dat Asscher dus terecht op die manier reageerde, terwijl de fout daarin door die advocaat al uitgelegd was.
Dat domme schreeuw-wijf vond ik veel irritanter. Ik vraag me af wat ze in Turkije zelf denken dat zo'n persoon.
Dat verhaal van die Ada de Jong is echt gruwelijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef arjan1212 het volgende:
Ada de Jong
Schreef een boek over het verwerken van het verlies van haar gezin.
Wil jij er ook bij dan?quote:
Waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haten op Marikequote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef waxmask het volgende:
Weer die schele duckface...Wat een domme columns schreef dat wijf voor Elsevier. Kan me niet voorstellen dat dat anders is bij NRC...
Gelukkig weet jij het allemaal beter.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef waxmask het volgende:
Weer die schele duckface...Wat een domme columns schreef dat wijf voor Elsevier. Kan me niet voorstellen dat dat anders is bij NRC...
Hij lijkt sprekend op Hermann Goering.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Hans is er echt zo 1 die dan bij de Waffen-SS wilde maar niet door de keuring komt.
Alleen dat kitscherige lichtblauwe pak ontbreekt nogquote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij lijkt sprekend op Hermann Goering.
Je insinueert in de eerste zin al dat je de enige bent.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ik heb tenminste wel gelezen wat ze geschreven heeft. Kunnen jullie dat ook zeggen?
Lekker weertje vandaag hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Het is dan ook verdomde koud hier met die eindeloze kutwinter.
De SA tot 1934 zat vol met droeftoeters zoals hij.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Hans is er echt zo 1 die dan bij de Waffen-SS wilde maar niet door de keuring komt.
Ik hoop dat je ervan hebt genoten want temperatuur gaat weer omlaag, met oostenwind.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan hebt genoten want temperatuur gaat weer omlaag, met oostenwind.
Ja, dat duurt 3 dagen en dan is het weer 15 graden.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan hebt genoten want temperatuur gaat weer omlaag, met oostenwind.
Maak daar maar 3 weken van.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat duurt 3 dagen en dan is het weer 15 graden.
Yologezinquote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Lekker gaan bergbeklimmen met je gezinnetje. Logisch.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Joris Linssen scheen ook op Schiphol te staan.
Mooi juist.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]Een prognose kan nooit verder gaan dan een week, daarna is het puur giswerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Joris Linssen scheen ook op Schiphol te staan.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DIt is zo'n moment dat je standaard UI niet zo handig is
Dat is dan jammer.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DIt is zo'n moment dat je standaard PI niet zo handig is
In de Italiaanse Alpen was het.quote:
Da'de pest... Het is juist lekker om daarop out te gaan. En dan ook nog eens zonder bijwerkingen zoals hoofdpijn en dergelijke. Heb het jaren terug een tijdje gebruikt en het is leip spul...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
400 keer out gaan en er toch mee doorgaanWTF
Zelfde geldt natuurlijk voor alcohol.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die zooi is gruwelijk verslavend.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou ik blijf dr maar vanafquote:Op maandag 18 maart 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da'de pest... Het is juist lekker om daarop out te gaan. En dan ook nog eens zonder bijwerkingen zoals hoofdpijn en dergelijke. Heb het jaren terug een tijdje gebruikt en het is leip spul...
Ja maar dat meen ik nooitquote:Op maandag 18 maart 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfde geldt natuurlijk voor alcohol.
Hoe vaak zeggen mensen dat ze nooit meer drinken om het volgende weekend weer kapot te gaan?
Dat raad ik nu ook iedereen aan. Maar het "trance"gevoel, aangeschoten gevoel (blijvend), geil gevoel (sex is echt veel beter!) en ja zelfs het out gaan is echt heerlijk en niet te vergelijken met welke drugs dan ook. Gevolg is dus wel dat het snel verslavend is!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ik blijf dr maar vanaf
Brengt het op een leuke manier.quote:
Sympathieke man ja, verder niet zo boeiendquote:Op maandag 18 maart 2013 23:40 schreef henkde_j het volgende:
Wel mooi weer iemand die met passie over z'n vak vertelt
onderwerp is niet echt boeiend. Maar hij weet het wel boeiend te vertellenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sympathieke man ja, verder niet zo boeiend
Van net zo een populistische zender als WNL.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Ze heeft gewoon een overhemd van Frenk van der Linden om haar hoofd gevouwen.
Koerdische beweging.quote:
je zou niet kijken?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
Ik had niet verwacht dat ze zo welbespraakt zou zijn.
luister eens naar de inhoudquote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef waxmask het volgende:
Mondkapje voor vrouwen met een snor, daar ben ik dan weer wel voor....
Klinkt zeer correct inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
Bijna eng dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
Spreekt beter ABN dan de meeste straattaal sprekende Fok!-ers.quote:
Die Turken vinden het heel erg dat er geen Turkse identiteit wordt ontwikkeld.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef alors het volgende:
Waarom wordt toch altijd verondersteld dat zo'n kind in een pleeggezin niks meekrijgt van zijn achtergrond?
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreekt beter ABN dan de meeste straattaal sprekende Fok!-ers.
Komende week zetten ze elke dag een Turkse advocaat aan tafel.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Turken vinden het heel erg dat er geen Turkse identiteit wordt ontwikkeld.
Precies wat Micha Wertheim met de grond gelijk maakte bij die vieze zweter van vorige week.
Blijven conservatieve homohaters uit een zandbak natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik misselijkmakend blijf vinden is het feit dat dit gezeik alleen maar ontstaat doordat het kind bij een lesbisch stel terecht is gekomen...
Nee, ze beweert dat Van Baalen uit z'n nek lult en niet weet waar ie over praat.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:52 schreef TheVulture het volgende:
"kent u het dossier zo goed dan?"
Gaat zij nou beweren dat die pleegouders niet deugen?
Dat mag in Nederland.quote:
Het zijn blijkbaar Turkse burgers die in Nederland zijn, geen Nederlanders van Turkse komaf. Alsof ze hier op vakantie zijn ipv. dat ze hier wonen...quote:
Ik eerlijk gezegd ook niet en nu schaam ik me een beetje voor mijn vooroordelen.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
quote:Van Gaal en Koolmees
Zakenvrouw en D66-woordvoerder over reddingsplan Cyprus.
Marianne Thieme
PvdD-fractievoorzitter over haar weigering trouw te zweren aan de koning.
Hendriks en Scheffer
Hulpbisschop en verslaggever over inauguratie paus.
Nee man, juist mooi dat ze bij haar principes blijft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
Kinderachtig van Marianne, vuig wijf.
Zevende dags adventiste.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee man, juist mooi dat ze bij haar principes blijft.
Nah, gewoon een schreeuw om aandacht. Het maakt geen flikker uit wat ze doet. Maar toch luid en duidelijk overal vertellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee man, juist mooi dat ze bij haar principes blijft.
Precies, niemand geeft een neuk verder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nah, gewoon een schreeuw om aandacht. Het maakt geen flikker uit wat ze doet. Maar toch luid en duidelijk overal vertellen.
Zij heeft niks met het Koningshuis. Dan zou het juist hypocriet zijn wanneer ze trouw aan WA gaat zweren. Menig D66'er en PvdA'er doet wel aan die poppenkast mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nah, gewoon een schreeuw om aandacht. Het maakt geen flikker uit wat ze doet. Maar toch luid en duidelijk overal vertellen.
Je moet toch wat als je weinig zendtijd voor politieke partijen krijgt en niemand het ene neuk boeit wat je verder allemaal uitspookt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je zou het koningshuis als instituut nog wel op waarde kunnen schatten als parlementarier.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zij heeft niks met het Koningshuis. Dan zou het juist hypocriet zijn wanneer ze trouw aan WA gaat zweren. Menig D66'er en PvdA'er doet wel aan die poppenkast mee.
Het is haar democratisch recht die flauwekul te minachten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou het koningshuis als instituut nog wel op waarde kunnen schatten als parlementarier.
Klopt, maar het is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is haar democratisch recht die flauwekul te minachten.
Nou kan toch. Maar ze moet het wel overal verkondigen. Kan dat niet in stilte?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zij heeft niks met het Koningshuis. Dan zou het juist hypocriet zijn wanneer ze trouw aan WA gaat zweren. Menig D66'er en PvdA'er doet wel aan die poppenkast mee.
Nee. Want bij normale zaken krijgt ze geen uitnodiging om aan tafel te komen zitten en nu wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou kan toch. Maar ze moet het wel overal verkondigen. Kan dat niet in stilte?
Als ze een eigen munt introduceren en die munt flink laten devalueren dan is het daar wel lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
Voorlopig zit Vakantie naar Cyprus er niet in als west Europeaan gok ik zo.
De EU, maar zoals van Gaal al aangaf ook de cyprioten zelf, creëren de ideale omstandigheden hiervoor. Dat voorkomen, en het overslaan van bankrun ideeen naar andere landen is het belangrijkste nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef Bombshell het volgende:
Jezus wat een wurggreep zitten die cyprioten in. Dit schreeuwt om revolutie.
Dat wel, maar dan moet je eerst een periode van klerezooi en aardig anti West Europese sentimenten door.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze een eigen munt introduceren en die munt flink laten devalueren dan is het daar wel lekker goedkoop.
quote:
Ik denk dat dit 1 van de belangrijkste afleveringen ooit is. Het gaat over staatsroof waar we bij staan te kijken en niks aan doen. Na deze actie is de rest ook aan de beurt. Dit is wat de EU ons aan doet en het wordt nog veeeeel erger....quote:
Klopt, dat is ook de reden waarom Duitsers niet meer graag naar Griekenland gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan moet je eerst een periode van klerezooi en aardig anti West Europese sentimenten door.
TEKEN HET VERZET AAN WE STARTEN IN SPIJKENISSEquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dit 1 van de belangrijkste afleveringen ooit is. Het gaat over staatsroof waar we bij staan te kijken en niks aan doen. Na deze actie is de rest ook aan de beurt. Dit is wat de EU ons aan doet en het wordt nog veeeeel erger....
Daar moest ik ook aan denken en die worden voorlopig nog op de been gehouden zelfs. Ondanks dat de normale Griek het niet echt leuk heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook de reden waarom Duitsers niet meer graag naar Griekenland gaan.
quote:
Niks verzet. Meer dan de helft verdient een dictatuur uit Brussel. Eigen schuld dikke bult!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
[..]
TEKEN HET VERZET AAN WE STARTEN IN SPIJKENISSE
En terecht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]als het een vrouw is kraak jij het bij voorbaat al af. Eigenlijk iedereen, maar vrouwen wel in het bijzonder.
Als ze dom lullen zeker... Deze muts raakt toch wel de top. Waar is trouwens dat geweldige wijf gebleven dat altijd voor Griekenland opkomt? Die zal ik nooit afkraken...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]als het een vrouw is kraak jij het bij voorbaat al af. Eigenlijk iedereen, maar vrouwen wel in het bijzonder.
quote:
Ingrid Beugel, die mag niet meer komen volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ze dom lullen zeker... Deze muts raakt toch wel de top. Waar is trouwens dat geweldige wijf gebleven dat altijd voor Griekenland opkomt? Die zal ik nooit afkraken...
Ey niet haten op Thiemequote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef Travel. het volgende:
Ze heeft ook wat te zeggenik dacht dat zij voor de dieren was.
Zeker.quote:
Als het maar een leuk pakje isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
Thieme gaat weer een 'ludiek' pakje aan trekken.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
Thieme gaat weer een 'ludiek' pakje aan trekken.
Ik wou het net zeggen, hij klinkt als een CDA-er nuquote:
Ach het gaat toch ook echt helemaal nergens over.quote:
In dit geval had ze gelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:34 schreef OProg het volgende:
Fajah, stuur dat wijf alsjeblieft met het vliegtuig van Poch mee.
Vond he vroeger eigenlijk een best lekker wijf... En ze is beter de tijd doorgekomen dan de meesten uit die tijd...quote:
Geen idee. Niet gezien, ik oordeel op alle andere stront die ik van haar gezien en gelezen heb.quote:
Zal wel dol op kleine jongetjes zijnquote:
Katholieken en kinderen. Haha. Verrassende grap dit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Zal wel dol op kleine jongetjes zijn
Ik hoop dat deze wel goeie nieuwe spelers voor Vaticaanstad aan gaat trekken.quote:
Eén sponsor is geen sponsor tenzij het er 600 zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Eén bron is geen journalistiek tenzij die bron Veenstra heet.
quote:Sadet Karabulut
SP-Tweede Kamerlid bespreekt bezoek Turkse premier Erdogan.
Bruna Rodriguez
Zus van naar Syrië afgereisde jihadstrijder Brian Demulder.
Ton Caanen
Voetbaltrainer woont op Cyprus en bespreekt de situatie aldaar.
Knoops en Hunnik
Advocaat en zijn cliënt over gerechtelijke dwaling in zijn zaak.
Moest ik ook aan denken. Maar die heer Karel.quote:
Toch komt hij wel geloofwaardig overquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef golfer het volgende:
Ach gos, wat zielig.
Nog steeds wel een beetje psychiatrisch geval.
Hoezoquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef golfer het volgende:
Ach gos, wat zielig.
Nog steeds wel een beetje psychiatrisch geval.
Bob Dylan-Hurricane was terechter geweest.quote:
Ja vooral tijdens het douchen maakte hij er het beste vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Gek genoeg vond ik hem toch vrij positief overkomen in het deel waar hij vertelde hoe hij is omgegaan met de tijd in de gevangenis, geprobeerd daar "het beste er van te maken".
Precies met een knipoog als humor ter relativering.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Gek genoeg vond ik hem toch vrij positief overkomen in het deel waar hij vertelde hoe hij is omgegaan met de tijd in de gevangenis, geprobeerd daar "het beste er van te maken".
Daar heeft hij volgens mij niets over verteld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja vooral tijdens het douchen maakte hij er het beste van
hihihiquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja vooral tijdens het douchen maakte hij er het beste van
Gelukkig niet een van de Vier van Bredaquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef NewMexico het volgende:
Die meneer met de bril achter Knoops is volgens mij een van de zes van breda.
Zit je daar echt op te wachten jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef Travel. het volgende:
Zapservice komt wel erg laat tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |