Nee, dat is ongeveer de helft, de andere helft gaat inbreken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De meerderheid rijdt niet toeterend door de stad wanneer Galatasaray wint.
Deze komt vertellen dat het heel belangrijk is dat het terug is en zal wat over kunstroof in het algemeen spreken.quote:Ernst van de Wetering
Rembrandt-kenner bespreekt teruggevonden schilderij.
We zullen je missen.quote:
Wat vond je hier mooi aan? Feitelijk gaf die Turkse advocaat niets anders aan dan wat de beweegredenen waren. En zijn reactie klopte sowieso niet helemaal, aangezien hij op dezelfde manier doorging als Pauw in het begin, namelijk alsof er vanuit de Turkse regering op een bepaalde manier werd bemoeid met het beleid rondom pleegouders en dat Asscher dus terecht op die manier reageerde, terwijl de fout daarin door die advocaat al uitgelegd was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij reageerde nog wel even mooi op die Turk.
Het kwam op mij anders vrij duidelijk over dat die advocaat het met die protesten en de inmenging van Turkije in deze zaak eens was. Verder waren zijn vergelijkingen krom, en was zijn opmerking over Syrië naief ("Assad is een monster en die moet weg, dus het westen moet militair ingrijpen").quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat vond je hier mooi aan? Feitelijk gaf die Turkse advocaat niets anders aan dan wat de beweegredenen waren. En zijn reactie klopte sowieso niet helemaal, aangezien hij op dezelfde manier doorging als Pauw in het begin, namelijk alsof er vanuit de Turkse regering op een bepaalde manier werd bemoeid met het beleid rondom pleegouders en dat Asscher dus terecht op die manier reageerde, terwijl de fout daarin door die advocaat al uitgelegd was.
Dat domme schreeuw-wijf vond ik veel irritanter. Ik vraag me af wat ze in Turkije zelf denken dat zo'n persoon.
Dat verhaal van die Ada de Jong is echt gruwelijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef arjan1212 het volgende:
Ada de Jong
Schreef een boek over het verwerken van het verlies van haar gezin.
Wil jij er ook bij dan?quote:
Waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haten op Marikequote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef waxmask het volgende:
Weer die schele duckface...Wat een domme columns schreef dat wijf voor Elsevier. Kan me niet voorstellen dat dat anders is bij NRC...
Gelukkig weet jij het allemaal beter.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef waxmask het volgende:
Weer die schele duckface...Wat een domme columns schreef dat wijf voor Elsevier. Kan me niet voorstellen dat dat anders is bij NRC...
Hij lijkt sprekend op Hermann Goering.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Hans is er echt zo 1 die dan bij de Waffen-SS wilde maar niet door de keuring komt.
Alleen dat kitscherige lichtblauwe pak ontbreekt nogquote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij lijkt sprekend op Hermann Goering.
Je insinueert in de eerste zin al dat je de enige bent.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ik heb tenminste wel gelezen wat ze geschreven heeft. Kunnen jullie dat ook zeggen?
Lekker weertje vandaag hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Het is dan ook verdomde koud hier met die eindeloze kutwinter.
De SA tot 1934 zat vol met droeftoeters zoals hij.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Hans is er echt zo 1 die dan bij de Waffen-SS wilde maar niet door de keuring komt.
Ik hoop dat je ervan hebt genoten want temperatuur gaat weer omlaag, met oostenwind.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan hebt genoten want temperatuur gaat weer omlaag, met oostenwind.
Ja, dat duurt 3 dagen en dan is het weer 15 graden.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan hebt genoten want temperatuur gaat weer omlaag, met oostenwind.
Maak daar maar 3 weken van.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat duurt 3 dagen en dan is het weer 15 graden.
Yologezinquote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Lekker gaan bergbeklimmen met je gezinnetje. Logisch.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Joris Linssen scheen ook op Schiphol te staan.
Mooi juist.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]Een prognose kan nooit verder gaan dan een week, daarna is het puur giswerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Joris Linssen scheen ook op Schiphol te staan.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DIt is zo'n moment dat je standaard UI niet zo handig is
Dat is dan jammer.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DIt is zo'n moment dat je standaard PI niet zo handig is
In de Italiaanse Alpen was het.quote:
Da'de pest... Het is juist lekker om daarop out te gaan. En dan ook nog eens zonder bijwerkingen zoals hoofdpijn en dergelijke. Heb het jaren terug een tijdje gebruikt en het is leip spul...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
400 keer out gaan en er toch mee doorgaanWTF
Zelfde geldt natuurlijk voor alcohol.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die zooi is gruwelijk verslavend.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |