SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe was het vandaag? Terugkijken waard?
Nou, ik noem boos weglopen omdat je een vraag niet kunt beantwoorden toch wel tellen als "inhoudelijk op je bek gaan". Dan kan hij nu wel zeggen van 'ik mocht er niks over zeggen want rechtszaak', maar dat had hij gisteren ook kunnen doen. Toen koos hij echter voor een persoonlijke aanval, waar hij niet mee wegkwam omdat Genee gewoon bleef doorvragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat scoren noemt wel, ja.
Scoren was voor mij geweest als Derksen inhoudelijk op z'n bek ging, maar zover kwam het logischerwijs nooit tijdens een EL-uitzending.
Komt door die ruzie, nu waren de heren niet in de stemming.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer genoeg niet mijn tekeningen in VI
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, ik noem boos weglopen omdat je een vraag niet kunt beantwoorden toch wel tellen als "inhoudelijk op je bek gaan". Dan kan hij nu wel zeggen van 'ik mocht er niks over zeggen want rechtszaak', maar dat had hij gisteren ook kunnen doen. Toen koos hij echter voor een persoonlijke aanval, waar hij niet mee wegkwam omdat Genee gewoon bleef doorvragen.
Je hebt het nog lang volgehouden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd dat een van ons boos wegloopt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om hier met jou deze discussie weer aan te gaan.
Zoek het maar uit met je handel.
Je hebt godverdomme talent.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer genoeg niet mijn tekeningen in VI
Ze komen daar nooit in de uitzendingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt door die ruzie, nu waren de heren niet in de stemming.
Dat was die irritatie waar we het over hadden, ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, ik noem boos weglopen omdat je een vraag niet kunt beantwoorden toch wel tellen als "inhoudelijk op je bek gaan". Dan kan hij nu wel zeggen van 'ik mocht er niks over zeggen want rechtszaak', maar dat had hij gisteren ook kunnen doen. Toen koos hij echter voor een persoonlijke aanval, waar hij niet mee wegkwam omdat Genee gewoon bleef doorvragen.
Ik mag toch aannemen dat je de link naar jullie discussieonderwerp snapt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Echt, hoezo zitten hier allemaal mensen die nog nooit een discussie hebben gezien?
Dan heb ik eigenlijk al gewonnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als persoonlijk assistent kies ik automatisch de kant van GGMM
En ik blijf erbij dat Johan door zijn gebrekkige feitenkennis nog een poging ondernam om zich te verdedigen tegen Genee, wat het hele zootje volledig uit de klauwen deed escaleren. Ik denk dat als Johan had gezegd wat hij vandaag had gezegd, het nooit zo ver gekomen was. Maar Johan zegt natuurlijk alleen wat hij vandaag zei juist omdat het gisteren zover gekomen is, omdat dat de noodzaak voor hem om zich beter in te lezen en zich beter te laten voorlichten aan het licht bracht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was die irritatie waar we het over hadden, ja.
Dat was ook niet al te sterk, maar ik blijf er bij dat het kinderachtig en goedkoop was van Genee om er op deze manier in deze uitzending over te beginnen, daarom acht ik Genee hoofdverantwoordelijke voor de rel. Hij zat gisteren vooral fout.
Als voorzitter van zijn fanclub sluit ik me bij je aanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als persoonlijk assistent kies ik automatisch de kant van GGMM
SMS Tyr on naar 3232quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sms Tyron aan of Tyron uit naar 3232
Wat kan je winnen? Een Eriksen-pakket?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sms Tyron aan of Tyron uit naar 3232
Ja die had ik gezien ja, ik wist alleen niet of het nou sarcastisch was dus hield ik me stil.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk vorige topic, had ik een positieve post over je
Gluiperdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien ja, ik wist alleen niet of het nou sarcastisch was dus hield ik me stil.
Nee, dat kwam omdat hij er vandaag wel over mocht praten, omdat hij vandaag dat interview heeft gehad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat Johan door zijn gebrekkige feitenkennis nog een poging ondernam om zich te verdedigen tegen Genee, wat het hele zootje volledig uit de klauwen deed escaleren. Ik denk dat als Johan had gezegd wat hij vandaag had gezegd, het nooit zo ver gekomen was. Maar Johan zegt natuurlijk alleen wat hij vandaag zei juist omdat het gisteren zover gekomen is, omdat dat de noodzaak voor hem om zich beter in te lezen en zich beter te laten voorlichten aan het licht bracht.
Een gesigneerd Eriksen shirtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat kan je winnen? Een Eriksen-pakket?
Was een of andere cheatcodequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft hij per ongeluk aangezet en hij weet niet hoe hij het uit moet zetten.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet mijn lettertype.
Als hij gisteren duidelijk had gesteld dat hij er niet over mocht praten, en dat had volgehouden, was er niks aan de hand geweest. Maar dat is een route die hij pas vandaag heeft gekozen, lijkt wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat kwam omdat hij er vandaag wel over mocht praten, omdat hij vandaag dat interview heeft gehad.
Nee, de handtekening van Tyronquote:
Waarom zou ik? Zo'n groot verschil is het nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
bij je profiel opties kan je het ergens uitzetten volgens mij
ik vind het lelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zo'n groot verschil is het niet
Up Up Down Down Left Right Left Right B Aquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zo'n groot verschil is het niet
Ik verwacht dat het over een paar jaar een collectors item is.quote:
Dat is het nu al voor mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het over een paar jaar een collectors item is.
Gewoon met de pijltjestoetesen van je toetsenbord.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen controller op mijn laptop
Zeggen dat Comic Sans bijna hetzelfde is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo'n groot verschil is het niet met mijn lettertype..
huilies
Dat ís comic sans, mongoolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huilies
Comic Sans niet het lelijkste lettertype ter wereld vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huilies
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zeggen dat Comic Sans bijna hetzelfde is.
Nee, dat is die lettertype die dan allemaal icoontjes laat zien zoals een bus, auto, toilet etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Comic Sans niet het lelijkste lettertype ter wereld vinden.
Wingdings niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, dat is die lettertype die dan allemaal icoontjes laat zien zoals een bus, auto, toilet etc.
Ga je nu weer beginnen? Beetje mijn redacteuren belachelijk maken? Jij denkt binnen 5 minuten meer te kunnen dan 2 weken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, dat van Johan dat vuile homo uit nieuwkits kwam is natuurlijk pertinent onwaar.
Wingdings niet het mooiste lettertype ter wereld vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, dat is die lettertype die dan allemaal icoontjes laat zien zoals een bus, auto, toilet etc.
Nouja, ik heb gewoon de feiten op papier. Maar nu ga je weer over de inhoud beginnen, dat loopt weer uit de hand.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je nu weer beginnen? Beetje mijn redacteuren belachelijk maken? Jij denkt binnen 5 minuten meer te kunnen dan 2 weken?
Quyxz_ wil weer goedkoop scoren over de rug van Johan. Hij bedrijft geen journalistiek; het is effectbejag!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je nu weer beginnen? Beetje mijn redacteuren belachelijk maken? Jij denkt binnen 5 minuten meer te kunnen dan 2 weken?
Niet om normale teksten te typen (wat alle grapjassen in de brugklas altijd deden), maar om symbolen in je tekst in te kunnen voeren die niet in de standaard tekenset zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een schijt is dat zeg, pff.. Waarvoor gebruik je zoiets?
Oh, maar dan kan je toch ook Illustrator?? gebruiken, zit als het goed is ook in Word.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niet om normale teksten te typen (wat alle grapjassen in de brugklas altijd deden), maar om symbolen in je tekst in te kunnen voeren die niet in de standaard tekenset zitten.
Met zijn Genee show, woe the hell is Sjenee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Quyxz_ wil weer goedkoop scoren over de rug van Johan. Hij bedrijft geen journalistiek; het is effectbejag!
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, maar dan kan je toch ook Illustrator?? gebruiken, zit als het goed is ook in Word.
Ah toen niet nee, maar in Word 2003 had je een aparte optie dan kon je als het ware allemaal soorten icoontje/plaatjes opzoeken via illustrator of hoe het ook heet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Wingdings bestaat al sinds Windows95 en Word Perfect () en toentertijd was er denk ik geen andere optie.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef zeebeschuit het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)19c-d49aa9bde704.mp4
Nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat er ook toen Hansie wegliep?
Omdat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleem.
Nee. Hans doet wel vaker rare dingen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat er ook toen Hansie wegliep?
Niemand neemt Hans serieus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee. Hans doet wel vaker rare dingen.Hans = Hans.
Ik dacht dat ik misschien een stukje nieuws had gemist. Getuige je post is dit niet het geval. Dank voor je heldere antwoord.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:07 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik misschien een stukje nieuws had gemist. Getuige je post is dit niet het geval. Dank voor je heldere antwoord.
Hansie zei ooit tijdens een uitzending van VI "Heerenveen heeft een groot probleem!", maar dat was een open deur van heb-ik-me-jou-daar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:07 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik misschien een stukje nieuws had gemist. Getuige je post is dit niet het geval. Dank voor je heldere antwoord.
Ah zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hansie zei ooit tijdens een uitzending van VI "Heerenveen heeft een groot probleem!", maar dat was een open deur van heb-ik-me-jou-daar.
Dit ging echt nergens overquote:
Oh die grap had ik helemaal gemist.quote:
Blijft leukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Goed filmpje wel.
'Als jij je gelijk niet krijgt dan ga je het halen en word je bijna obsessief.'
Deze show is gemaakt voor het volk, als jij wil dat enkel mr.bigstarren hier kunnen reageren ga je maar lekker met dat achterbakse, elitaire en enge gezelschap verderop posten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
13 topicjes in de laatste 24 uur, zo'n ruzie doet veel stof oplaaienVeel meninkjes ook van mensen die verder nog nooit een mening hebben geuit in dit topic, en dan denk ik Dream on Henk.
Ik kijk de uitzending altijd nog een keertje terug als ik naar bed ga (iPod op versterker). Niks mis mee. Soms pik je dan ook nog kleine dingetjes op die je 'live' even niet meegekregen hebt.quote:
Tis wat heequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
13 topicjes in de laatste 24 uur, zo'n ruzie doet veel stof oplaaienVeel meninkjes ook van mensen die verder nog nooit een mening hebben geuit in dit topic, en dan denk ik Dream on Henk.
Ik heb het juist over die pseudo-intellectuelen die het onze VI-kantine inkomen walsen terwijl ze zelf niet weten of er lucht of zand in een bal zit. Ik ben juist pro volkse jongens die wat van het leven hebben meegemaakt zoals een Bert van Marwijk, die als een echt straatschoffie van dag tot dag leefde in De Worp.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze show is gemaakt voor het volk, als jij wil dat enkel mr.bigstarren hier kunnen reageren ga je maar lekker met dat achterbakse, elitaire en enge gezelschap verderop posten.
Kijk je serieus de uitzendingen 2 keer heequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kijk de uitzending altijd nog een keertje terug als ik naar bed ga (iPod op versterker). Niks mis mee. Soms pik je dan ook nog kleine dingetjes op die je 'live' even niet meegekregen hebt.
Notoire domoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze show is gemaakt voor het volk, als jij wil dat enkel mr.bigstarren hier kunnen reageren ga je maar lekker met dat achterbakse, elitaire en enge gezelschap verderop posten.
Heb je er al een weblogje over geschreven? Ik heb nog wel een zeer mooi filmpje voor je liggenquote:
Wat extreem ontroerend zeg. Fantastisch gemaaktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je er al een weblogje over geschreven? Ik heb nog wel een zeer mooi filmpje voor je liggen
Maar in onze soap gebruiken de sterren geen kinderdrugs maar gewoon pep middelen en dexadrientjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:57 schreef Paul het volgende:
Zo zie je maar he, wij zijn net zo erg als het GTST volk
Naar dit compliment vis ik al 10 topics, bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat extreem ontroerend zeg. Fantastisch gemaakt
BREKEND:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je er al een weblogje over geschreven? Ik heb nog wel een zeer mooi filmpje voor je liggen
Ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Kijk je serieus de uitzendingen 2 keer hee
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is je beste weblog ooit, dat is wel duidelijk
Nou sorrie hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederland is een smakeloos landquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:57 schreef Paul het volgende:
Zo zie je maar he, wij zijn net zo erg als het GTST volk
Weet je, ik heb mijn post nog eens bekeken, en ik neem mijn woorden terug, aangezien ik nu net zo klink als de mensen die ik niet mag. Excuses.quote:
Beetje jammer van dit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Check het uit, Paul heeft eindelijk een zinnige weblog
Steuntje in de rug
Ik heb 'm daar al van jetje gegeven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje jammer van dit.![]()
![]()
http://forum.fok.nl/topic/1947175
Goed bezig!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm daar al van jetje gegeven.
Zodra VI in de spotlights staat of als er een rel is komen uit alle hoeken en gaten opeens gloryhunters en dagjesmensen tevoorschijn, en worden de mensen die iedere week in weer en wind voor de TV zitten om het programma te supporten volledig overschaduwd weet je wel. Misselijkmakend. Dan denk ik bij mezelf van, het wordt tijd dat Patty Brard en hoe heet die man, Terror Jaap geloof ik, zichzelf weer eens van een schans af naar beneden storten zodat die smakeloze mensen daar weer naar gaan zitten koekeloeren en wij ze kwijt zijn weet je wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo hoor ik het graag jij krijgt een plekje in de hemelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je, ik heb mijn post nog eens bekeken, en ik neem mijn woorden terug, aangezien ik nu net zo klink als de mensen die ik niet mag. Excuses.
Daarom zeg ik: volkse jongens of pseudo-intellectuelen wees welkom in deze oase van tolerantie!
De bijbel is een achterhaald sprookjesboek.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag jij krijgt een plekje in de hemel
kom bij de islam danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De bijbel is een achterhaald sprookjesboek.
Ja, of Kim Holland bijvoorbeeld, maar die had waarschijnlijk teveel wind gevangen met die ordinaire pijpbek van d'r.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Terror Jaap nou eens op dat huisje met Patty Brard was ingeskiet in plaats van Bibi, dat had dat programma toch naar een ander niveau getild.
Of Jan Papparazzi, die in een voorlog leven leraar aardrijkskunde was, wist je dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, of Kim Holland bijvoorbeeld, maar die had waarschijnlijk teveel wind gevangen met die ordinaire pijpbek van d'r.
Wat moet ik met deze informatie?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of Jan Papparazzi, die in een voorlog leven leraar aardrijkskunde was, wist je dat?
Nee? Dat wist ik helemaal niet. Ik heb die man nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Zat daar gewoon een beetje ordinair zijn zakken te vullen, op de bank bij Robert Jensen. Op die leeftijd moet je aan spelen toekomen en jezelf ontwikkelen weet je wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of Jan Papparazzi, die in een voorlog leven leraar aardrijkskunde was, wist je dat?
Insinueer je nu dat hij een keurige leraar uit Nijmegen was die voorzitter is van de fanclub?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan is inmiddels gestopt met zich te laten misbruiken door die schijtlollige Jensen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee? Dat wist ik helemaal niet. Ik heb die man nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Zat daar gewoon een beetje ordinair zijn zakken te vullen, op de bank bij Robert Jensen. Op die leeftijd moet je aan spelen toekomen en jezelf ontwikkelen weet je wel.
Jij bent niet goed ingevoerd. Jouw bron is niet goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat hij een keurige leraar uit Nijmegen was die voorzitter is van de fanclub?
Mooi, kijk ik wil niet zeggen dat hij anders RTL4 had kunnen halen, maar als je jarenlang op de bank gaat zitten bij RTL7 dan haal je natuurlijk nooit de top, of denk jij van wel Johan? Nee natuurlijk niet. Zo speel je jezelf nooit in de kijker. Terwijl ik vind, en ook altijd gezegd heb, dat Jan Paparazzi een hele bruikbare jongen voor RTL5 had kunnen worden. Dat meen ik echt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jan is inmiddels gestopt met zich te laten misbruiken door die schijtlollige Jensen.
Hij laat zich door die snelle vogel niet meer voor lul zetten.
Dat moet nog blijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik ook zon vervelende nieuweling?
Ja kijk, dit is dus echt not dun, in dit topic wensen we elkaar geen weltrusten. Dus laat dat niet meer voorkomen, blaag.quote:
Ja, waar hebbie die gozer vandaan gehaald, Johan? Hij is niet goed bij zijn appel, joh! Waardeloze gozer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja kijk, dit is dus echt not dun, in dit topic wensen we elkaar geen weltrusten. Dus laat dat niet meer voorkomen, blaag.
Ja uhh, ik zie hem vandaag ook voor het eerst, hij zal wel op voorspraak van Wilfred Genee erbij gehaald zijn. Ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, waar hebbie die gozer vandaan gehaald, Johan? Hij is niet goed bij zijn appel, joh! Waardeloze gozer.
Ik wil ook weer zo'n quiz maken. Hup wie maakt een nieuwe quiz?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken.
Johannes_Vermeer heeft vast wel een quiz die je kan beantwoorden om te laten zien dat je geen nobuddy bent.
jij? Of ben je te druk met karikaturen? Morgen zet ik mijn oude kwissen wel in t topic, ben nu mobiel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil ook weer zo'n quiz maken. Hup wie maakt een nieuwe quiz?
Wat is de site, dan verzin ik welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij? Of ben je te druk met karikaturen? Morgen zet ik mijn oude kwissen wel in t topic, ben nu mobiel.
http://www.quizyourfriends.com/quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de site, dan verzin ik wel
Nee mensen, de camera moet dan wel op die lege stoel staan. Nu slaat het als kut op Dirk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ah man donderstraal toch op ik gooi zo dat glas water in je mik
Die term gebruikte Johan ook eens over de Bijbel bij de EO en daar waren Knevel, Vd Brink en de heer Van der Vlies niet content mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mensen, de camera moet dan wel op die lege stoel staan. Nu slaat het als kut op Dirk.
Alleen Gordon fout.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Quizje![]()
http://www.quizyourfriend(...)303152100486930&a=1&
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:26 schreef Pascalus het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een quizje ga maken.
Wat die notoire domoren er van vinden, vindt ik niet zo rullevant. Die geloven nog steeds in verhalen uit een gedateerd sprookjesboek.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die term gebruikte Johan ook eens over de Bijbel bij de EO en daar waren Knevel, Vd Brink en de heer Van der Vlies niet content mee.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wist het wel maar ik klikte ernaast.
Iedereen snapt die grap, maar is gewoon faal omdat hij niet goed werd uitgevoerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:30 schreef VacaLoca het volgende:
Ben ik dan de enige die de grap van Genee snapt en 'm goed vind?Alleen zoals ie aangeeft kwam ie niet uit de verf door hoe er geregisseerd werd.
Mooie quiz, niks mis mee!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog een quiz![]()
http://www.quizyourfriend(...)303152131024498&a=1&
Die vraag van Koer had ik foutquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog een quiz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De kijkcijfers.
TROMGEROFFEL....
Zijn dat er veel meer dan normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor een vrijdag is dit behoorlijk hoog!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn dat er veel meer dan normaal?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
voor een vrijdag is dit behoorlijk hoog!
Normaal kijk ik maar eventjes en vaak ook niet, maar gisteren er toch maar wel voor gaan zitten. Ik lag trouwens helemaal in een deuk om die Boskamp en z'n 'goede' vriendenquote:
Bossie leek daar ook even heel kort echt geïrriteerd te zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Normaal kijk ik maar eventjes en vaak ook niet, maar gisteren er toch maar wel voor gaan zitten. Ik lag trouwens helemaal in een deuk om die Boskamp en z'n 'goede' vrienden'Uhhhh, dinges, hoe heet ie ook alweer?'
Gelukkig loopt jantje nooit weg uit onmacht, hij deelt gewoon een paar koeken uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:19 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Bossie leek daar ook even heel kort echt geïrriteerd te zijn.
Fenomenaal!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn dat er veel meer dan normaal?
De best bekeken uitzending ooit is die van maandag 19 maart 2012 met 997.000 kijkers.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Voor een vrijdag is dit een kijkcijferrecord en het staat volgens mij zelfs in de top 3 aller tijden qua kijkcijfers
En de bestbekeken vrijdag? Dat is nu een verre tweede denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
De best bekeken uitzending ooit is die van maandag 19 maart 2012 met 997.000 kijkers.
Wel een goede column, overigens. Slaat de spijker daar erg goed en nauwgezet op de kop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich niets aan de hand, zou je denken.
[ afbeelding ]
Dit is wel kwalijk.
"Frede", serieusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
Je ziet Johan een aantal keren denken, wat zegt hij nou?
Niet naar de bekende weg vragen, je probeert hier goedkoop te scorenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:01 schreef Sloggi het volgende:
En, is het de moeite waard om de aflevering terug te kijken?
Juist treurig, waarom stelt die lul niet gewoon de vragen in het NL....quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel kwalijk.
Fittieeetwitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 10:51:59@sjoerdmossou Jij scoort zo toch ook af en toe, via Cruijff, PSV etc reageer retweet
Je zou zo een broer kunnen zijn van Veenstraquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:01 schreef Sloggi het volgende:
En, is het de moeite waard om de aflevering terug te kijken?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:02 schreef Type-R het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen, je probeert hier goedkoop te scoren
Tja, pulp scoort.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Damn die kijkcijfers, dubbele van wat normaal is op vrijdag!
Tenenkrommend inderdaad. Wat een blaag soms.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:26 schreef Sloggi het volgende:
Gaat het eens inhoudelijk over voetbal (tactiek van Barcelona), kapt die wandelende gelpot het af.
quote:De uitzending van Voetbal International van vrijdag 15 maart 2013 (hier terug te zien) heeft 926.000 kijkers getrokken (marktaandeel: 12,5 procent). Daarmee eindigde het programma op de 15e plaats in de Dag Top 25. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).
Voetbal International is iedere maandag- en vrijdagavond tussen 20:30 en 22:00 uur te zien op RTL7. De best bekeken uitzending ooit is die van maandag 19 maart 2012 met 997.000 kijkers.
Jij was in principe de spuitelf aangezien ik al rond 8:30 de kijkcijfers had gepost, maar dat geheel terzijdequote:
Retweet door die enge Arno Vermeulen, natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel kwalijk.
een verdubbeling zowat. En nu op zoek naar de Mp4 om het terug te kijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
voor een vrijdag is dit behoorlijk hoog!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Quizje![]()
Waren nog best lastige kwisjes, moet eerlijk toegeven dat ik geen maximale score behaald heb.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog een quiz![]()
Een quiz voor bigstars en pursenelities was duidelijk meer mijn kopje thee, deze had ik de volle 100 procentquote:Op zaterdag 16 maart 2013 04:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mooie quiz, niks mis mee!
Hier mijn quiz:
http://www.quizyourfriend(...)303152209224458&a=1&
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)19c-d49aa9bde704.mp4quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
een verdubbeling zowat. En nu op zoek naar de Mp4 om het terug te kijken.
Bedankt. Spannend begin alweerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)19c-d49aa9bde704.mp4
Die laatste quiz was nog best lastigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Waren nog best lastige kwisjes, moet eerlijk toegeven dat ik geen maximale score behaald heb.
Ik voelde me wel enigszins misleid door de vraag waar ik in kon vullen dat de vraag niet rullevant was. Want in een wereld waar niets belangrijker is dan iets anders, is een antwoord niet belangrijker dan een vraag en de vraag in kwestie dus niet rullevant. Maar ik had moeten bedenken dat jij niet #teamGenee bent, dus dat de kwis niet vanuit dat oogpunt gemaakt is.
Verder schaam ik mij als een hikkend paard met zeven lullen dat ik dacht dat Louis schreeuwde ipv blèrde, dat de Gouden Mossel ergens over ging in Rotterdam en dat Koertje naar Nick ende Simon geweest was.
[..]
Een quiz voor bigstars en pursenelities was duidelijk meer mijn kopje thee, deze had ik de volle 100 procent
Allemaal leuke kwisjes, en ter boetedoening voor mijn fouten geef ik je nu mijn vorige kwisjes, deze komen dus uit het archief mensen, dit zijn geen nieuwe kwissen. Nieuwelingen die zich graag willen bewijzen kunnen het natuurlijk wel proberen.
VI quiz makkelijk
http://www.quizyourfriend(...)302181115064587&a=1&
VI Hooligan quiz (moeilijker)
http://www.quizyourfriend(...)212101114447361&a=1&
Die was eigenlijk alleen goed te maken als je de lijsten die de heren hebben ingevuld ooit bij Giel op de radio uit je hoofd kent. Maar ja, je bent een VI Hooligan of je bent het niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die laatste quiz was nog best lastig
Ik heb die lijstjes ooit wel eens vluchtig bestudeert, maar ik vergeet het snel. Mijn informatie komt uit de filmpjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was eigenlijk alleen goed te maken als je de lijsten die de heren hebben ingevuld ooit bij Giel op de radio uit je hoofd kent. Maar ja, je bent een VI Hooligan of je bent het niet natuurlijk.
Ik heb ook eens een VI muziek quiz gemaakt, die moet ik even opzoeken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die lijstjes ooit wel eens vluchtig bestudeert, maar ik vergeet het snel. Mijn informatie komt uit de filmpjes.
Daar ben ik helemaal niet in thuisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een VI muziek quiz gemaakt, die moet ik even opzoeken.
Probeer het toch eens (zijn wel open vragen)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal niet in thuis
quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen quiz
onderdeel muziek:
1) Johan ging naar Chicago op zoek naar ...?
2) wie is volgens Johan de enige interessante Beatle?
3) is Johan positief of negatief over BB King?
4) Johan was de manager van welke groep, en hoe heette de onlangs overleden zanger?
5) Johans droom was het bespelen van welk instrument?
in welk tv programma heeft hij hiertoe een poging gewaagd?
6) Johan is de producer van welk lied dat ooit op het Eurovisie songfestival te horen was?
7) welke twee singer songwriters worden door Johan genoemd als de grootste muzikale talenten van Nederland? *hint*: één van de twee was ook kandidaat in The Voice of Holland
8) Vul aan: In Amerika hebben ze The Voice, maar wij hebben ......
9) Vul aan: "Als ik thuis ben draai ik het liefst ... (meerdere antwoorden mogelijk), het kan mij niet ... genoeg zijn."
10) Op welke zender heeft Johan een radio programma, en hoe heet dit programma?
Hou ons op de hoogte van je bevindingen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:55 schreef Sasman het volgende:
Sasman gaat de aflevering nu bekijken.[ afbeelding ]
Johan Derksen quizquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Probeer het toch eens (zijn wel open vragen)
[..]
Vlegel, ga eens snel op Reis met Johnny terugkijken. Jij weet zeker ook niet waar Johan een tattoo heeft?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen quiz
onderdeel muziek:
1) Johan ging naar Chicago op zoek naar ...?
Echte bluesmuziek
2) wie is volgens Johan de enige interessante Beatle?
Ken geen enkele Beatle![]()
3) is Johan positief of negatief over BB King?
Negatief
4) Johan was de manager van welke groep, en hoe heette de onlangs overleden zanger?
Cubby and the Blizzards, Harry Muskee
5) Johans droom was het bespelen van welk instrument?
in welk tv programma heeft hij hiertoe een poging gewaagd?
Een gitaar. Programma weet ik echt niet![]()
6) Johan is de producer van welk lied dat ooit op het Eurovisie songfestival te horen was?
Shine?![]()
7) welke twee singer songwriters worden door Johan genoemd als de grootste muzikale talenten van Nederland? *hint*: één van de twee was ook kandidaat in The Voice of Holland
Nooit The Voice gekeken dus geen idee. John Ewbank? Nick en Simon? Gordon?
8) Vul aan: In Amerika hebben ze The Voice, maar wij hebben ......
De Föhn
9) Vul aan: "Als ik thuis ben draai ik het liefst ... (meerdere antwoorden mogelijk), het kan mij niet ... genoeg zijn."
Blues. zwaarmoedig
10) Op welke zender heeft Johan een radio programma, en hoe heet dit programma?
Radio Rijnmond, Muziek voor Volwassen
Ik weet die vragen echt niet
Neequote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlegel, ga eens snel op Reis met Johnny terugkijken. Jij weet zeker ook niet waar Johan een tattoo heeft?
Leuk showtjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/(...)-mol-2-johan-derksen
Succes.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:22 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepuntjes van Gisterenavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu ben je een echte anchorman, Johannes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een quiz voor bigstars en pursenelities was duidelijk meer mijn kopje thee, deze had ik de volle 100 procent
Feitenlijke onjuistheden betreur ik altijd: Zusje Komt Zo was zelfs een #1 hit, weliswaar in Suriname. Nederland is Helemaal Oranje wist slechts een vierde positie in de Nederlandse top 40 te halen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Quizje![]()
Neemt iemand Suriname serieus?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:22 schreef Arn0 het volgende:
Feitenlijke onjuistheden betreur ik altijd: Zusje Komt Zo was zelfs een #1 hit, weliswaar in Suriname. Nederland is Helemaal Oranje wist slechts een vierde positie in de Nederlandse top 40 te halen.
Je kunt ook nog discussiëren of Danny Vera zijn eerste plek in de Turkse hitparade niet groter moet worden geacht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Feitenlijke onjuistheden betreur ik altijd: Zusje Komt Zo was zelfs een #1 hit, weliswaar in Suriname. Nederland is Helemaal Oranje wist slechts een vierde positie in de Nederlandse top 40 te halen.
Graag had ik een rectificatie gezien, anders span ik een kort geding tegen je aan.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:28 schreef Pascalus het volgende:
Nu we het toch over goede muziek hebben...
Goed beleid daar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Neuroscience het volgende:
Heerenveen wint, de hand van Veenstra.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eddende_engel__.html
Daar denken de kijkcijfers anders over.quote:Zij wist mij te kalmeren. Ze zei: 'Wat heeft het voor zin om weer ruzie te gaan maken? Wat koop je ervoor? Daar zit de kijker ook niet op te wachten
Ze loopt met haar eigen domheid te koop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Daar denken de kijkcijfers anders over.
Zijn vrouw heet Lily.quote:
Wat zeggen kijkcijfers in een land waar Gordon en Gerard Joling de Arena tot op de laatste stoel uitverkocht kunnen krijgen. Schei toch uit man. Deze samenleving is toch helemaal gek worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Daar denken de kijkcijfers anders over.
Ik heb Jan Mulder ook een keer horen zeggen dat Janssen beter is als Eriksenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
"Theo Janssen is belangrijker dan meneer Vertonghen"
Leuke van die oude uitzendingen
Heeft Jan Mulder 'beter als' gezegd? Kan me dat niet voorstellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Jan Mulder ook een keer horen zeggen dat Janssen beter is als Eriksen
Ben je nu klaar met je machogebral, of niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 03:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heeft Jan Mulder 'beter als' gezegd? Kan me dat niet voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |