Dat zijn teksten.quote:Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef AttunPalalin het volgende:
Iedereen die VI Vandaag gaat kijken is geen echte VI-hooligan.
Laat ze maar kletsen, laat ze maar lullen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar een hoop blablabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOETERTJES TOETERTJESquote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
Johan heeft voor het eerst zijn Toto goed
quote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Evertjan het volgende:
Johan Derksen quiz
wat is Johan zijn favo merk sigaren??Die was te makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen quiz
wat is Johan zijn favo soort eenden??deze had ik goed, een echte liefhebber van cult programma's als Doordekken weet dit natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat je geen drummer bent geworden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Ties02 het volgende:
Johan Derksen quiz
wat zei Johans vader op zijn sterfbed tegen hem?
slaaptquote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Johan Derksen quiz
De vrouw van Johan Derksen doet alsof ze ... wanneer Johan de sleutel in het sleutelgat steekt.
Welk antwoord hoort op de plaats van de puntjes te staan?
dat is niet te controleren want die sukkels van Cambuur hebben de vele penalties die hij heeft benut niet goed bij gehouden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je geen drummer bent geworden.
(of woorden van gelijke strekking.)
Hoeveel doelpunten heeft Johan gemaakt in het betaalde voetbal?
Zijn overtreding tegen Cambuur toen hij voor Veendam speelde wel.quote:Op maandag 5 november 2012 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat is niet te controleren want die sukkels van Cambuur hebben de vele penalties die hij heeft benut niet goed bij gehouden.
Het enige wat ik niet snap is de tijd. In plaats van 19:00 gaan ze nu tegenover DWDD zittenquote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
VI Vandaag is nou niet zo'n succes moet ik zeggen als hooligan. Snap het idee van het programma niet zo. Al het nieuws wat ze nu bespreken komt straks weer terug in Voetbal International. Denk niet dat dit goed gaat uitpakken, vorig format is ook gigantisch mislukt. Zo'n dagelijkse talkshow rond dit tijdstip gaat niet werken.
Maar goed Wilfred Genee raak je nooit zat
Precies dan kunnen ze beter een Late Night Show maken. Dit is een vervelend tijdstip voor kijkcijfers en daar draait het ze om niet waar? Maar goed als Derksen te gast isquote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet snap is de tijd. In plaats van 19:00 gaan ze nu tegenover DWDD zitten
VI sport, VI Vandaag...quote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
Buitenlands nieuws blokje is wel leuk, verder vraag ik me af of ze niet gewoon de formule teveel uitmelken. Waar ga je het straks over hebben als je nu al de wedstrijden van dit weekend aan het bespreken ben
Ik zet m'n geld op 35quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel kg zou Boskamp kwijt zijn
10 maximaal.quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel kg zou Boskamp kwijt zijn
Veel meer, hij moest ook wel vanwege de operatie welke toch nodiger bleek te zijn dan verwacht.quote:
Doe eens normaal. Ik had het leren net even uit mijn hoofd gezetquote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen quiz
onderdeel muziek:
1) Johan ging naar Chicago op zoek naar ...?
2) wie is volgens Johan de enige interessante Beatle?
3) is Johan positief of negatief over BB King?
4) Johan was de manager van welke groep, en hoe heette de onlangs overleden zanger?
5) Johans droom was het bespelen van welk instrument?
in welk tv programma heeft hij hiertoe een poging gewaagd?
6) Johan is de producer van welk lied dat ooit op het Eurovisie songfestival te horen was?
7) welke twee singer songwriters worden door Johan genoemd als de grootste muzikale talenten van Nederland? *hint*: één van de twee was ook kandidaat in The Voice of Holland
8) Vul aan: In Amerika hebben ze The Voice, maar wij hebben ......
9) Vul aan: "Als ik thuis ben draai ik het liefst ... (meerdere antwoorden mogelijk), het kan mij niet ... genoeg zijn."
10) Op welke zender heeft Johan een radio programma, en hoe heet dit programma?
Dit is niet leren, dit is weten. Probeer het toch eens, er zitten hele makkelijke bij.quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel meer, hij moest ook wel vanwege de operatie welke toch nodiger bleek te zijn dan verwacht.
[..]
Doe eens normaal. Ik had het leren net even uit mijn hoofd gezet
Denk sowieso >20, maar >30 zou me ook niet verbazen, als je die beelden vorige keer al zag, z'n kop was al een stuk minder als een strandbalquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel meer, hij moest ook wel vanwege de operatie welke toch nodiger bleek te zijn dan verwacht.
De antwoorden voor eenieder, maar probeer het allemaal eens zonder de spoiler te bekijken.quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen quiz
onderdeel muziek:
4) Johan was de manager van welke groep, en hoe heette de onlangs overleden zanger?
6) Johan is de producer van welk lied dat ooit op het Eurovisie songfestival te horen was?
7) welke twee singer songwriters worden door Johan genoemd als de grootste muzikale talenten van Nederland? *hint*: één van de twee was ook kandidaat in The Voice of Holland
9) Vul aan: "Als ik thuis ben draai ik het liefst ... (meerdere antwoorden mogelijk), het kan mij niet ... genoeg zijn."
Inderdaad, waarom doe jij dat?quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom onder de uitzending hier gaan posten
Ik zie hier ergens een paradox, hmmm....quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Nickskuh het volgende:
Donderstraal een eind op joh!quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Nickskuh het volgende:
Is leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Nickskuh het volgende:
Zeg het maar, waarom post je hier nu onder de uitzending?quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Nickskuh het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Nickskuh het volgende:
Wie zijn dit?quote:
Natuurlijk, anders was die hele operatie toch voor niets geweestquote:
Ik post niet regelmatig in VBL. Af en toe in dit topic of bij een wedstrijdje, niks mis mee.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk aftrap PSV en moment van Manolev
ik zit toch al achter de computer en het is niet alsof VI mijn volle aandacht nodig heeft.quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Nickskuh het volgende:
Het is net bezig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef S0nic het volgende:
Iemand dat VI vandaag gezien? was het wat?
was topquote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef S0nic het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zit toch al achter de computer en het is niet alsof VI mijn volle aandacht nodig heeft.
half stukje, op zich wel leuk. Daar doen ze wat ze in VI niet doen: technische directeur uitnodigen voor een ophemelstukje. En Iwan Van Duren vind ik ook altijd wel prettig om naar te luisteren, samen met Simon Zwartkruis de enige van de bekende VI verslaggevers die niet is.quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef S0nic het volgende:
Kwisvragen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk bezig met de kwisvragen.
Iedereen kijkt naar de finale van Fort Boyard.quote:
Fort wat?quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar de finale van Fort Boyard.
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen quiz
onderdeel muziek:
Fort Boyard.quote:
Welke foto?quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
heeft iemand die foto van genee nog gemaild naar de redactie?
Jawelquote:
Mooi, dan is Strootman ten minste geen aanvoerder meerquote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sneijder hoeft niet bang te zijn voor zijn plek in Oranje.
Is alleen midweeks héquote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel
Hoeft Lens tenminste maar 1 competitiewedstrijdt te missen
Wel reserve.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mooi, dan is Strootman ten minste geen aanvoerder meer
iemand hier had in een oude aflevering van 2voor12 genee ontdekt en daar een foto van gemaaktquote:
Prima aanvoerder.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mooi, dan is Strootman ten minste geen aanvoerder meer
quote:
Al speel je met 11 Wijnaldums, dan moet je nog van ADO winnenquote:
Ik kan me ook niet meer zo goed herinneren wat precies de invulling van De Wedstrijden bij Talpa was.quote:
En 11 Manolevs?quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al speel je met 11 Wijnaldums, dan moet je nog van ADO winnen
Dan helemaal.quote:
Welkom bij VI, Johan vertelt alles wel vaker.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit verhaal heeft Johan volgens mij al 100 keer verteld.
Nee, dat is Fischer. Alderweireld heeft en kapsel uit 2008 ofzo.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen positieve woorden over Lamprou
IK KAN DE TOEKOMST VOORSPELLENquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
IK KAN DE TOEKOMST VOORSPELLEN
GEEF ME HOOP JOMANDAquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
1 miljoen stuivers hopelijkquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Krijgt Mathijsen een miljoen per jaar?
VI is ook een heel voorspelbaar programma.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaarquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Sulejmani 1,8quote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb Mexicanobakker voorspeldquote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef satecl het volgende:
[..]
VI is ook een heel voorspelbaar programma.
Ja maar dat is Ajax, wij spelen 3 jaar op rij CL enzo.quote:
leedvermaak op incidenten naquote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar dat is Ajax, wij spelen 3 jaar op rij CL enzo.
Die opmerking over Koeman's postuur heeft de zaak niet goed gedaan.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Stiggie het volgende:
Koeman en Gijppie botert blijkbaar niet
"Op de training schijnt ie in het positiespel geweldig te zijn"quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze man moet zo ook even verklaren hoe goed die Boyata wel niet is.
René heeft ook wel eens wat over Boskamps postuur gezegd, en dat is nog steeds dikke mikquote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die opmerking over Koeman's postuur heeft de zaak niet goed gedaan.
Dit is wel een erg makkelijk inkoppertje he?quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René heeft ook wel eens wat over Boskamps postuur gezegd, en dat is nog steeds dikke mik
Het heeft ons wel ruim 50 miljoen euro opgeleverd. In deze tijden gaat het in de CL vooral om geld en niet zozeer om sportieve prestaties. Als je steeds Real Madrid loot (met een selectie die een half miljard euro meer waar is) en een dubieuze 7-1 overwinning van Lyon kan je niet verwachten dat je overwinterd in de CL.quote:
Dit heeft hij nog nooit over Boskamp gezegd:quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René heeft ook wel eens wat over Boskamps postuur gezegd, en dat is nog steeds dikke mik
Inderdaad jaquote:
"hebben zelf geen liedjes"quote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gingen gelijk na zijn speech bommen op Rotterdam zingen, hebben zelf geen liedjes ofzo.
Echt niet normaal.quote:
Maar niet bij Fred Ruttenquote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Ties02 het volgende:
Beetje flauw dit, kan je bij elke trainer doen
Er wordt gevraagd om je ploeg te steunen en het eerste wat je doet is een liedje over de tegenstander zingen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"hebben zelf geen liedjes"
wordt al jaren gezongen man tegen Feyenoord
Van Gaal?quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Ties02 het volgende:
Flet Luttenquote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar niet bij Fred Rutten
the ball has to rollquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
If you don't shoot, you don't score
Niet elke week en bij elke wedstrijdquote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Ties02 het volgende:
men heeft hier nogal een hekel aan feyenoordquote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd om je ploeg te steunen en het eerste wat je doet is een liedje over de tegenstander zingen.
if you have the ball, the other team cant scorequote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
If you don't shoot, you don't score
7 bij VI gekregen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Die Schaken was nog slechter dan Wijnaldum en Manolev bij elkaar..
each advantage has it's disadvantagequote:
Wilfred mag dat doenquote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef TheSolution het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht bruggetje
Terwijl ze allemaal zevens hebbenquote:
Wijnaldum niet.quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Terwijl ze allemaal zevens hebben
Manolev ook nietquote:
Wijnaldum en Manolev niet nee, rest wel.quote:
quote:
quote:
Zegt genoeg over die manquote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef TheSolution het volgende:
Djuricic bij Feyenoord![]()
Dan hebben ze weer een fatsoenlijk middenveld
Gelukkig verzin jij je grappen zelf.quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef TheSolution het volgende:
Dat VI vandaag is ook een beetje uitmelking eigk
quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig verzin jij je grappen zelf.
Is het goed als ik vanavond bij Brad Pitt?quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Attentie, Will Smith naar de kassa komen?
Ja, leuk. Jij hebt Heraacles Heeracles ook geintroduceerd zeker?quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ja, zelf bedacht. Ik heb die grap in Nederland geďntroduceerd man
ik denk dat ik eerst even naar tom cruise, en daarna naar johnny heitin gaquote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is het goed als ik vanavond bij Brad Pitt?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vermaak voor in de reclame:
http://video.sport1.nl/ma(...)-buitenspelgoal-telt
Sierd de Vos doet Evert en Youri na.
Nope, dat was Johanquote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk. Jij hebt Heraacles Heeracles ook geintroduceerd zeker?
Playstationquote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lukaku is een lompe houthakkerquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lukaku is niet slechter dan Bony
Lukaku is overrated.quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lukaku is niet slechter dan Bony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |