Dat zijn teksten.quote:Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef AttunPalalin het volgende:
Iedereen die VI Vandaag gaat kijken is geen echte VI-hooligan.
Laat ze maar kletsen, laat ze maar lullen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar een hoop blablabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOETERTJES TOETERTJESquote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
Johan heeft voor het eerst zijn Toto goed
quote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Evertjan het volgende:
Johan Derksen quiz
wat is Johan zijn favo merk sigaren??Die was te makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen quiz
wat is Johan zijn favo soort eenden??deze had ik goed, een echte liefhebber van cult programma's als Doordekken weet dit natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat je geen drummer bent geworden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Ties02 het volgende:
Johan Derksen quiz
wat zei Johans vader op zijn sterfbed tegen hem?
slaaptquote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Johan Derksen quiz
De vrouw van Johan Derksen doet alsof ze ... wanneer Johan de sleutel in het sleutelgat steekt.
Welk antwoord hoort op de plaats van de puntjes te staan?
dat is niet te controleren want die sukkels van Cambuur hebben de vele penalties die hij heeft benut niet goed bij gehouden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je geen drummer bent geworden.
(of woorden van gelijke strekking.)
Hoeveel doelpunten heeft Johan gemaakt in het betaalde voetbal?
Zijn overtreding tegen Cambuur toen hij voor Veendam speelde wel.quote:Op maandag 5 november 2012 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat is niet te controleren want die sukkels van Cambuur hebben de vele penalties die hij heeft benut niet goed bij gehouden.
Het enige wat ik niet snap is de tijd. In plaats van 19:00 gaan ze nu tegenover DWDD zittenquote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
VI Vandaag is nou niet zo'n succes moet ik zeggen als hooligan. Snap het idee van het programma niet zo. Al het nieuws wat ze nu bespreken komt straks weer terug in Voetbal International. Denk niet dat dit goed gaat uitpakken, vorig format is ook gigantisch mislukt. Zo'n dagelijkse talkshow rond dit tijdstip gaat niet werken.
Maar goed Wilfred Genee raak je nooit zat
Precies dan kunnen ze beter een Late Night Show maken. Dit is een vervelend tijdstip voor kijkcijfers en daar draait het ze om niet waar? Maar goed als Derksen te gast isquote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet snap is de tijd. In plaats van 19:00 gaan ze nu tegenover DWDD zitten
VI sport, VI Vandaag...quote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
Buitenlands nieuws blokje is wel leuk, verder vraag ik me af of ze niet gewoon de formule teveel uitmelken. Waar ga je het straks over hebben als je nu al de wedstrijden van dit weekend aan het bespreken ben
Ik zet m'n geld op 35quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel kg zou Boskamp kwijt zijn
10 maximaal.quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel kg zou Boskamp kwijt zijn
Veel meer, hij moest ook wel vanwege de operatie welke toch nodiger bleek te zijn dan verwacht.quote:
Doe eens normaal. Ik had het leren net even uit mijn hoofd gezetquote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen quiz
onderdeel muziek:
1) Johan ging naar Chicago op zoek naar ...?
2) wie is volgens Johan de enige interessante Beatle?
3) is Johan positief of negatief over BB King?
4) Johan was de manager van welke groep, en hoe heette de onlangs overleden zanger?
5) Johans droom was het bespelen van welk instrument?
in welk tv programma heeft hij hiertoe een poging gewaagd?
6) Johan is de producer van welk lied dat ooit op het Eurovisie songfestival te horen was?
7) welke twee singer songwriters worden door Johan genoemd als de grootste muzikale talenten van Nederland? *hint*: één van de twee was ook kandidaat in The Voice of Holland
8) Vul aan: In Amerika hebben ze The Voice, maar wij hebben ......
9) Vul aan: "Als ik thuis ben draai ik het liefst ... (meerdere antwoorden mogelijk), het kan mij niet ... genoeg zijn."
10) Op welke zender heeft Johan een radio programma, en hoe heet dit programma?
Dit is niet leren, dit is weten. Probeer het toch eens, er zitten hele makkelijke bij.quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel meer, hij moest ook wel vanwege de operatie welke toch nodiger bleek te zijn dan verwacht.
[..]
Doe eens normaal. Ik had het leren net even uit mijn hoofd gezet
Denk sowieso >20, maar >30 zou me ook niet verbazen, als je die beelden vorige keer al zag, z'n kop was al een stuk minder als een strandbalquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel meer, hij moest ook wel vanwege de operatie welke toch nodiger bleek te zijn dan verwacht.
De antwoorden voor eenieder, maar probeer het allemaal eens zonder de spoiler te bekijken.quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen quiz
onderdeel muziek:
1) Johan ging naar Chicago op zoek naar ...?
2) wie is volgens Johan de enige interessante Beatle?
3) is Johan positief of negatief over BB King?
4) Johan was de manager van welke groep, en hoe heette de onlangs overleden zanger?
5) Johans droom was het bespelen van welk instrument?
in welk tv programma heeft hij hiertoe een poging gewaagd?
6) Johan is de producer van welk lied dat ooit op het Eurovisie songfestival te horen was?
7) welke twee singer songwriters worden door Johan genoemd als de grootste muzikale talenten van Nederland? *hint*: één van de twee was ook kandidaat in The Voice of Holland
8) Vul aan: In Amerika hebben ze The Voice, maar wij hebben ......
9) Vul aan: "Als ik thuis ben draai ik het liefst ... (meerdere antwoorden mogelijk), het kan mij niet ... genoeg zijn."
10) Op welke zender heeft Johan een radio programma, en hoe heet dit programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |