SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe was het vandaag? Terugkijken waard?
Nou, ik noem boos weglopen omdat je een vraag niet kunt beantwoorden toch wel tellen als "inhoudelijk op je bek gaan". Dan kan hij nu wel zeggen van 'ik mocht er niks over zeggen want rechtszaak', maar dat had hij gisteren ook kunnen doen. Toen koos hij echter voor een persoonlijke aanval, waar hij niet mee wegkwam omdat Genee gewoon bleef doorvragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat scoren noemt wel, ja.
Scoren was voor mij geweest als Derksen inhoudelijk op z'n bek ging, maar zover kwam het logischerwijs nooit tijdens een EL-uitzending.
Komt door die ruzie, nu waren de heren niet in de stemming.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer genoeg niet mijn tekeningen in VI
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, ik noem boos weglopen omdat je een vraag niet kunt beantwoorden toch wel tellen als "inhoudelijk op je bek gaan". Dan kan hij nu wel zeggen van 'ik mocht er niks over zeggen want rechtszaak', maar dat had hij gisteren ook kunnen doen. Toen koos hij echter voor een persoonlijke aanval, waar hij niet mee wegkwam omdat Genee gewoon bleef doorvragen.
Je hebt het nog lang volgehouden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd dat een van ons boos wegloopt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om hier met jou deze discussie weer aan te gaan.
Zoek het maar uit met je handel.
Je hebt godverdomme talent.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer genoeg niet mijn tekeningen in VI
Ze komen daar nooit in de uitzendingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt door die ruzie, nu waren de heren niet in de stemming.
Dat was die irritatie waar we het over hadden, ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, ik noem boos weglopen omdat je een vraag niet kunt beantwoorden toch wel tellen als "inhoudelijk op je bek gaan". Dan kan hij nu wel zeggen van 'ik mocht er niks over zeggen want rechtszaak', maar dat had hij gisteren ook kunnen doen. Toen koos hij echter voor een persoonlijke aanval, waar hij niet mee wegkwam omdat Genee gewoon bleef doorvragen.
Ik mag toch aannemen dat je de link naar jullie discussieonderwerp snapt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Echt, hoezo zitten hier allemaal mensen die nog nooit een discussie hebben gezien?
Dan heb ik eigenlijk al gewonnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als persoonlijk assistent kies ik automatisch de kant van GGMM
En ik blijf erbij dat Johan door zijn gebrekkige feitenkennis nog een poging ondernam om zich te verdedigen tegen Genee, wat het hele zootje volledig uit de klauwen deed escaleren. Ik denk dat als Johan had gezegd wat hij vandaag had gezegd, het nooit zo ver gekomen was. Maar Johan zegt natuurlijk alleen wat hij vandaag zei juist omdat het gisteren zover gekomen is, omdat dat de noodzaak voor hem om zich beter in te lezen en zich beter te laten voorlichten aan het licht bracht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was die irritatie waar we het over hadden, ja.
Dat was ook niet al te sterk, maar ik blijf er bij dat het kinderachtig en goedkoop was van Genee om er op deze manier in deze uitzending over te beginnen, daarom acht ik Genee hoofdverantwoordelijke voor de rel. Hij zat gisteren vooral fout.
Als voorzitter van zijn fanclub sluit ik me bij je aanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als persoonlijk assistent kies ik automatisch de kant van GGMM
SMS Tyr on naar 3232quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sms Tyron aan of Tyron uit naar 3232
Wat kan je winnen? Een Eriksen-pakket?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sms Tyron aan of Tyron uit naar 3232
Ja die had ik gezien ja, ik wist alleen niet of het nou sarcastisch was dus hield ik me stil.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk vorige topic, had ik een positieve post over je
Gluiperdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien ja, ik wist alleen niet of het nou sarcastisch was dus hield ik me stil.
Nee, dat kwam omdat hij er vandaag wel over mocht praten, omdat hij vandaag dat interview heeft gehad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat Johan door zijn gebrekkige feitenkennis nog een poging ondernam om zich te verdedigen tegen Genee, wat het hele zootje volledig uit de klauwen deed escaleren. Ik denk dat als Johan had gezegd wat hij vandaag had gezegd, het nooit zo ver gekomen was. Maar Johan zegt natuurlijk alleen wat hij vandaag zei juist omdat het gisteren zover gekomen is, omdat dat de noodzaak voor hem om zich beter in te lezen en zich beter te laten voorlichten aan het licht bracht.
Een gesigneerd Eriksen shirtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat kan je winnen? Een Eriksen-pakket?
Was een of andere cheatcodequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft hij per ongeluk aangezet en hij weet niet hoe hij het uit moet zetten.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet mijn lettertype.
Als hij gisteren duidelijk had gesteld dat hij er niet over mocht praten, en dat had volgehouden, was er niks aan de hand geweest. Maar dat is een route die hij pas vandaag heeft gekozen, lijkt wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat kwam omdat hij er vandaag wel over mocht praten, omdat hij vandaag dat interview heeft gehad.
Nee, de handtekening van Tyronquote:
Waarom zou ik? Zo'n groot verschil is het nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
bij je profiel opties kan je het ergens uitzetten volgens mij
ik vind het lelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zo'n groot verschil is het niet
Up Up Down Down Left Right Left Right B Aquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zo'n groot verschil is het niet
Ik verwacht dat het over een paar jaar een collectors item is.quote:
Dat is het nu al voor mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het over een paar jaar een collectors item is.
Gewoon met de pijltjestoetesen van je toetsenbord.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen controller op mijn laptop
Zeggen dat Comic Sans bijna hetzelfde is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo'n groot verschil is het niet met mijn lettertype..
huilies
Dat ís comic sans, mongoolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huilies
Comic Sans niet het lelijkste lettertype ter wereld vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huilies
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zeggen dat Comic Sans bijna hetzelfde is.
Nee, dat is die lettertype die dan allemaal icoontjes laat zien zoals een bus, auto, toilet etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Comic Sans niet het lelijkste lettertype ter wereld vinden.
Wingdings niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, dat is die lettertype die dan allemaal icoontjes laat zien zoals een bus, auto, toilet etc.
Ga je nu weer beginnen? Beetje mijn redacteuren belachelijk maken? Jij denkt binnen 5 minuten meer te kunnen dan 2 weken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, dat van Johan dat vuile homo uit nieuwkits kwam is natuurlijk pertinent onwaar.
Wingdings niet het mooiste lettertype ter wereld vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, dat is die lettertype die dan allemaal icoontjes laat zien zoals een bus, auto, toilet etc.
Nouja, ik heb gewoon de feiten op papier. Maar nu ga je weer over de inhoud beginnen, dat loopt weer uit de hand.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je nu weer beginnen? Beetje mijn redacteuren belachelijk maken? Jij denkt binnen 5 minuten meer te kunnen dan 2 weken?
Quyxz_ wil weer goedkoop scoren over de rug van Johan. Hij bedrijft geen journalistiek; het is effectbejag!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je nu weer beginnen? Beetje mijn redacteuren belachelijk maken? Jij denkt binnen 5 minuten meer te kunnen dan 2 weken?
Niet om normale teksten te typen (wat alle grapjassen in de brugklas altijd deden), maar om symbolen in je tekst in te kunnen voeren die niet in de standaard tekenset zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een schijt is dat zeg, pff.. Waarvoor gebruik je zoiets?
Oh, maar dan kan je toch ook Illustrator?? gebruiken, zit als het goed is ook in Word.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niet om normale teksten te typen (wat alle grapjassen in de brugklas altijd deden), maar om symbolen in je tekst in te kunnen voeren die niet in de standaard tekenset zitten.
Met zijn Genee show, woe the hell is Sjenee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Quyxz_ wil weer goedkoop scoren over de rug van Johan. Hij bedrijft geen journalistiek; het is effectbejag!
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, maar dan kan je toch ook Illustrator?? gebruiken, zit als het goed is ook in Word.
Ah toen niet nee, maar in Word 2003 had je een aparte optie dan kon je als het ware allemaal soorten icoontje/plaatjes opzoeken via illustrator of hoe het ook heet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Wingdings bestaat al sinds Windows95 en Word Perfect () en toentertijd was er denk ik geen andere optie.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef zeebeschuit het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)19c-d49aa9bde704.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |