SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 15-03-2013 12:15:17 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
Filmpje genomen van de top gister'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wowquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Filmpje genomen van de top gister!
![]()
Heel mooi! (en jaloers)quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Filmpje genomen van de top gister![]()
De schoonheid is niet te verwoorden...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Filmpje genomen van de top gisterIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
mooi gesproken DK,je kunt ook uren op de top zitten en in het oneindige staren.,het gaat nooit vervelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
De schoonheid is niet te verwoorden...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lieve mosselmossel, mag ik ook bij de Vredesloop gezet worden? 10km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lieve Guppy, dat heb ik gedaan. En ik heb mezelf er ook maar bij gezet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Lieve mosselmossel, mag ik ook bij de Vredesloop gezet worden? 10km
Heb jij trouwens zin om zondagochtend in Arnhem een rondje van 5km te lopen? Ik ben in Arnhem dan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop dan Rondje Nederland met een vriend! Start is 13:45 uur, dus da's niet ochtend... maar inschrijven kan nog!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lieve Guppy, dat heb ik gedaan. En ik heb mezelf er ook maar bij gezet.
Heb jij trouwens zin om zondagochtend in Arnhem een rondje van 5km te lopen? Ik ben in Arnhem dan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ooow, dan loop ik gewoon mijn laatste Evy-traininkje wel, laat ik mijn vriendin wel een rondje uitstippelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik loop dan Rondje Nederland met een vriend! Start is 13:45 uur, dus da's niet ochtend... maar inschrijven kan nog!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kies iets in de omgeving van Park Sonsbeek, is leukquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ooow, dan loop ik gewoon mijn laatste Evy-traininkje wel, laat ik mijn vriendin wel een rondje uitstippelen![]()
En we gaan nog wel een keertje een rondje hobbelen in Arnhem hè!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zeker wel!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kies iets in de omgeving van Park Sonsbeek, is leuk![]()
En we gaan nog wel een keertje een rondje hobbelen in Arnhem hè!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooiweerloper meldt
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
I haz a happy!
Net les 1 weer gedaan van Evy.
Geen pijn in mn knie, maar wel in mn schenen. Liep veel te krampachtig, daar had ik zondag helemaal geen last van. Zal ff goede mix moeten vinden
Maar wat was het heerlijk om weer te lopen. Windstil, geen bewolking, geweldig![]()
Hoe is het nu met jou Mossel, al weer helemaal hersteld?![]()
Wow. Vooral dat met stuk met dat waterquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Filmpje genomen van de top gister![]()
Ik ben vroeg terug van m'n training. De beetjes zijn op, dus ik ben afgehaakt. Niet heel gek, na zondag CPC en m'n vrij pittige training van dinsdag.![]()
Daar lijkt het wel op. Loop al weken pijnvrij en heb nu vrijwel het Evy-schema er weer op zitten. Ben erg happy in elk gevalquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Arquero het volgende:
I haz a happy!
Geen pijn in mn knie, maar wel in mn schenen. Liep veel te krampachtig, daar had ik zondag helemaal geen last van. Zal ff goede mix moeten vinden
Maar wat was het heerlijk om weer te lopen. Windstil, geen bewolking, geweldig![]()
Hoe is het nu met jou Mossel, al weer helemaal hersteld?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Arquero het volgende:
I haz a happy!
![]()
![]()
Oh lol, ik ga meer rond een uur of 2quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:20 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Nog geen hele concrete plannen. In ieder geval na de formule 1, dus zal rond een uur of 10 zijn. M'n hardloopmaat is herstellende van een griepje, dus we gaan niet te ver. Ik denk de gele route bij beekhuizen, eventueel een stukje zwart erbij.
(Toevallig, mijn schoonouders wonen ook in Zutphen)
, zaterdag 80-jaar feest van de opa van mijn vriendin, dus waarschijnlijk moet ik wel even uitslapen! Als ik volgende keer met de bosloop trouwens weer boven mijn directe concurrent eindig ga ik de laatste bosloop denk ik de 5km lopen op mijn Vibrams, wil wel eens kijken hoeveel daar nu op mogelijk is.
Ik heb vandaag trouwens een klein talentje geschapen! Omdat ik vandaag vroeg klaar was met werk en het nog licht was, kon ik mooi nog door het bos en over de hei!Eerst lekker een stuk losgelopen, een tempoloopje op de FiveFingers, lekker door de bossen en over de hei gecrosst, mooi kleine paadjes gepakt, lekker soepel heen en weer stuiteren en gewoon heerlijk lol maken eigenlijk
. Heb 5km op een redelijk tempo gelopen.
Daarna wou ik nog even afsluiten met 6x200 op hoog tempo met 200 meter rust, dat deed ik dan over het fietspad langs de hei. Daar liepen toen ik begon ook een man, vrouw en jongetje die daar even aan het praten waren met iemand. Toen ik de eerste keer langskwam zag ik het kereltje al vol verbazing kijken, maar toen kwam ik dus nog 5x langs. Hij kwam steeds dichterbij kijken en stond helemaal te glunderen als ik weer langs kwam sprinten. Toen ik de laatste rust in ging zag ik ze even verderop weer doorlopen, de ouders lekker rustig, het jongetje hard aan het rennen en daarna weer terugrennen naar zijn ouders. Dit ging nog een tijdje zo door, hij had er zo te zien erg veel plezier in!
Die zal vanavond wel aan z'n ouders vragen of hij op hardlopen mag
. Was erg leuk om te zien en weer een leuke motivatie!
Voor RD:
[ Bericht 6% gewijzigd door Jero_nimo op 14-03-2013 20:52:34 ]![]()
Je staat bovenaan in de bosloopcompetitiequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh lol, ik ga meer rond een uur of 2, zaterdag 80-jaar feest van de opa van mijn vriendin, dus waarschijnlijk moet ik wel even uitslapen! Als ik volgende keer met de bosloop trouwens weer boven mijn directe concurrent eindig ga ik de laatste bosloop denk ik de 5km lopen op mijn Vibrams, wil wel eens kijken hoeveel daar nu op mogelijk is.
Ik heb vandaag trouwens een klein talentje geschapen! Omdat ik vandaag vroeg klaar was met werk en het nog licht was, kon ik mooi nog door het bos en over de hei!Eerst lekker een stuk losgelopen, een tempoloopje op de FiveFingers, lekker door de bossen en over de hei gecrosst, mooi kleine paadjes gepakt, lekker soepel heen en weer stuiteren en gewoon heerlijk lol maken eigenlijk
. Heb 5km op een redelijk tempo gelopen.
Daarna wou ik nog even afsluiten met 6x200 op hoog tempo met 200 meter rust, dat deed ik dan over het fietspad langs de hei. Daar liepen toen ik begon ook een man, vrouw en jongetje die daar even aan het praten waren met iemand. Toen ik de eerste keer langskwam zag ik het kereltje al vol verbazing kijken, maar toen kwam ik dus nog 5x langs. Hij kwam steeds dichterbij kijken en stond helemaal te glunderen als ik weer langs kwam sprinten. Toen ik de laatste rust in ging zag ik ze even verderop weer doorlopen, de ouders lekker rustig, het jongetje hard aan het rennen en daarna weer terugrennen naar zijn ouders. Dit ging nog een tijdje zo door, hij had er zo te zien erg veel plezier in!
Die zal vanavond wel aan z'n ouders vragen of hij op hardlopen mag
. Was erg leuk om te zien en weer een leuke motivatie!
Voor RD:Is die in januari niet doorgegaan? Ik hoop dat het in de planning past om nog een keer te lopen dit jaar, dan probeer ik volgend jaar ook een volledig 'seizoen" te doen.
Gaaf filmpje is dat he? Zag 'm ook net voorbij komen op facebook.
Slecht excuus van dat feestje van je schoon opa. Ik heb ook een etentje zaterdagavond (in fukking drenthe...), formule 1 om 6 uur zondagochtend en gewoon lopen hoor om 10 uur, geen probleem![]()
![]()
Jero,ik had dat filmpje al gezien.
sommigen van de beste trailers in de wereld zijn op dit moment in NZ voor een grote wedstrijd dus voldoende publiciteit op FB'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD waanzinnig!!!!
Jeronimo wat ontzettend schattig.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nee, die in januari was afgelast vanwege ijzel enzo, was te gevaarlijk. Maar sta wel leuk op de lijst inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Je staat bovenaan in de bosloopcompetitieIs die in januari niet doorgegaan? Ik hoop dat het in de planning past om nog een keer te lopen dit jaar, dan probeer ik volgend jaar ook een volledig 'seizoen" te doen.
Gaaf filmpje is dat he? Zag 'm ook net voorbij komen op facebook.
Slecht excuus van dat feestje van je schoon opa. Ik heb ook een etentje zaterdagavond (in fukking drenthe...), formule 1 om 6 uur zondagochtend en gewoon lopen hoor om 10 uur, geen probleem![]()
. Ook erg leuk als je volgend jaar helemaal mee gaat doen! Je mag wel maar 1 keer missen en als je alles loopt telt de laagste score niet. Voor jou is het natuurlijk best een stukkie rijden. Anders kunnen we misschien ook wel een keer een 5 doen en dan in de middag rond Ermelo en Harderwijk een duurloopje doen!
Haha, ik moet de hele week er al om 6 uur uit en daar heb ik altijd erg moeite mee, als ik dus 1 dagje kan uitslapen pak ik dat graag aan. Maar jij erg goed bezig in ieder geval, zo vroeg ook die F1.. bah..
![]()
Netjes hoor, je hebt het tempo wel redelijk goed te pakken! De ruststukjes zijn altijd wel lekker ja, maar het uitsloven is het lekkerst!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:14 schreef Tourniquet het volgende:
Lekkere intervaltraining gelopen vandaag. 4 keer 5 minuten op 5:26/km - 5:32/km tempo was de bedoeling, dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
Zag van te voren een beetje op tegen de 5 minuten maar kon het gelukkig steeds wel volhouden. Was wel steeds blij met de 2 minuten "uitrusten".Je gaat 3 keer zelfs iets te snel, boefje!
![]()
![]()
Grappig, mijn volgende les is bij Renate 4 mijl ook 4x5 en 1 minuut slow.
Maar jouw slow is dan mijn fast volgens mij (hartslagzone 1/2, dribbel/jogging)
Zit ik vermoedelijk nog te snel voor de zone
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, de snelle stukken gingen lekker, had echt het gevoel dat ik vloog.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Netjes hoor, je hebt het tempo wel redelijk goed te pakken! De ruststukjes zijn altijd wel lekker ja, maar het uitsloven is het lekkerst!Je gaat 3 keer zelfs iets te snel, boefje!
Blijft nog wel lastig het doeltempo goed in te schatten. Ik had Runkeeper zo ingesteld dat ik elke minuut de gemiddelde pace van die interval hoorde, dat hielp wel.
![]()
Ik zit zondag ook om zes uur klaar. Kan ook vanuit bed kijken, maar da's te gevaarlijjk dan val ik vast weer in slaap. Voor wie ga je dit seizoen? Ga je ook wel eens naar een race?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
![]()
Ach, er zijn er duizenden tegen wie Tourniquet dat weer zou kunnen zeggen. En er zijn er ook weer duizenden die dat over jouw tempo's zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
Grappig, mijn volgende les is bij Renate 4 mijl ook 4x5 en 1 minuut slow.
Maar jouw slow is dan mijn fast volgens mij (hartslagzone 1/2, dribbel/jogging)
Zit ik vermoedelijk nog te snel voor de zoneZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja klopt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, er zijn er duizenden tegen wie Tourniquet dat weer zou kunnen zeggen. En er zijn er ook weer duizenden die dat over jouw tempo's zeggen.Hetzelfde denk ik als ik dingen lees als "rustig duurloopje op 5:10 min/km" of intervallen van 4:00 of nog sneller haha, maar het is wel cool om langzaam maar zeker steeds wat verbetering te zien.
Volgende week 3 x 8 minuten met ongeveer dezelfde opbouw.![]()
Oh ja dat weet ik ook wel, er zijn mensen die mij benijden omdat ik 5km achter elkaar kan lopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, er zijn er duizenden tegen wie Tourniquet dat weer zou kunnen zeggen. En er zijn er ook weer duizenden die dat over jouw tempo's zeggen.![]()
En over een paar maanden training loop ik die onder de 30 minuten! Gewoon omdat het kan.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Graag zou ik advies willen van jullie. Ik ben van plan om een 15km schema van runnersweb te gaan gebruiken. Nu staan er in het schema meerdere soorten trainingen. Op basis van mijn huidige 10km tijd zou ik dan tijdens de duurlopen en de dagen dat er draven gepland staat 6:18-6:40/km moeten lopen. Zou het kwaad kunnen om dit op 6:00/km te houden? Ik vind dat een lekker looptempo wat vrij makkelijk loopt. Gisteren heb ik 6:18/km gelopen en had daar echt moeite mee!
Wat is wijsheid? Ik loop nu 12km op een tempo van 10,2km/u en dat voelt goed.
Mijn doel is om naar de Dam tot Damloop toe te trainen.
Ik vind het lastig om zelf een goed schema te maken met verschillende trainingsvormen. Iemand die hier advies in kan geven?![]()
Alleen al doordat je uberhaupt loopt ben je al toffer dan alle mensen die dat niet doen. Snelheid en afstand maken niet zoveel uit. Voor jezelf waarschijnlijk wel, want sneller worden en verder kunnen is ook gewoon heel leuk, maar wat mij betreft is elke loper een held.![]()
Amen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:42 schreef hatsaflats het volgende:
Alleen al doordat je uberhaupt loopt ben je al toffer dan alle mensen die dat niet doen. Snelheid en afstand maken niet zoveel uit. Voor jezelf waarschijnlijk wel, want sneller worden en verder kunnen is ook gewoon heel leuk, maar wat mij betreft is elke loper een held.![]()
En Tazzy24, ik denk dat je dat wel gewoon kunt doen dan als dat fijner loopt. Let er wel op dat je geen overbelasting krijgt bijvoorbeeld. Maar zolang je niet geblesseerd raakt kan dat geen kwaad.
![]()
Ik hoop dat Alonso een keer de titel kan pakken dit jaar. Verder ben ik niet echt fan van een bepaalde coureur of team, vooral fan van de sportquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zit zondag ook om zes uur klaar. Kan ook vanuit bed kijken, maar da's te gevaarlijjk dan val ik vast weer in slaap. Voor wie ga je dit seizoen? Ga je ook wel eens naar een race?vooral de racestrategieen, laptopje met de rondetijden d'r bij. Mooi. Eigenlijk jammer dat de start niet meer om 4 uur is, dat waren de mooiste races vroeger.
Paar jaar geleden naar Monza geweest, erg gaaf! Misschien dit jaar naar Spa. Jij?
Om ook nog wat te melden dat met hardlopen te maken heeft: dat ging kut. Al weken wat last van m'n kuit/enkel, kan het moeilijk plaatsen. Nu rust gehouden vanaf zaterdag, maar nog weinig resultaat![]()
![]()
Price to pay for being a trail runner...blister on big toe after 7.5km descent'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Price to pay for moving to NZ, speaking English on a Dutch forum..quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Price to pay for being a trail runner...blister on big toe after 7.5km descent![]()
Blaren zijn nooit fijn nee, gelukkig heb ik er eigenlijk bijna nooit last van. Mijn vriendin wel, altijd als ze nieuwe schoenen heeft, heeft ze de eerste 3 weken dikke blaren.![]()
Maar jij krijgt er in ieder geval nog wel wat voor terug!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Arquero het volgende:
I haz a happy!
We kunnen ook jou als vrouw verkleden in juni natuurlijk, heb je een doel om naartoe te trainen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb er anders ook nooit last van...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Breek me de bek niet open over de mensen die engelse termen gebruiken op een NL's forum.....quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Price to pay for moving to NZ, speaking English on a Dutch forum..![]()
Break my mouth not open either!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over de mensen die engelse termen gebruiken op een NL's forum.....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ojee... Example?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over de mensen die engelse termen gebruiken op een NL's forum.....![]()
![]()
Make that the cat wise...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over de mensen die engelse termen gebruiken op een NL's forum.....
Ja doei.![]()
Ah, voor mij ook Alonso en Kimi. Ben al best vaak geweest, o.a. naar Spa, Monaco, Monza en vaste prik elk jaar de Nurburgring (de laatste jaren dus maar om het jaar). Helaas valt het dit jaar tegelijk met ons vaste weekendje Rock Werchter en dat gaat toch nog voor. Jammer als leuke dingen die niet zo vaak zijn tegelijk komen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik hoop dat Alonso een keer de titel kan pakken dit jaar. Verder ben ik niet echt fan van een bepaalde coureur of team, vooral fan van de sportvooral de racestrategieen, laptopje met de rondetijden d'r bij. Mooi. Eigenlijk jammer dat de start niet meer om 4 uur is, dat waren de mooiste races vroeger.
Paar jaar geleden naar Monza geweest, erg gaaf! Misschien dit jaar naar Spa. Jij?
Om ook nog wat te melden dat met hardlopen te maken heeft: dat ging kut. Al weken wat last van m'n kuit/enkel, kan het moeilijk plaatsen. Nu rust gehouden vanaf zaterdag, maar nog weinig resultaat
Heb zin in het nieuwe seizoen!![]()
En ook in het rondje lopen morgen.![]()
My name is hare!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over de mensen die engelse termen gebruiken op een NL's forum.....
(ik zal eerlijk zeggen dat ik even op moest zoeken wat haas was in het Engels. Rabbit is algemeen bekend, maar hare, hoor je niet zo veel hier). hear, hear.![]()
Core stability
Om 2 uur in de nacht?quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Sorryquote:
That forgive I you not more, that understand you surely well.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Than do you that tasty not, there have you only yourself withquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
That forgive I you not more, that understand you surely well.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
With all that englands here I don't see through the trees the forest no more'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
For this one time I will see it through the fingers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
With all that englands here I don't see through the trees the forest no moreIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
So easy you come there not with road.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Than do you that tasty not, there have you only yourself withIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
We kunnen ook jou als vrouw verkleden in juni natuurlijk, heb je een doel om naartoe te trainenprety in pink
Is ook nog een optie![]()
![]()
Have fun!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge! Vandaag weer 'n rondje!lekker weer hier nu, dus hopelijk straks ook nog!
![]()
![]()
Herkenbaar, vandaag LDL dag, langzaam naar de 15 km kruipen, kom denk ik uit op 14,5 vandaag en doe dat eens in de vorm van een wisselduurloop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge! Vandaag weer 'n rondje!lekker weer hier nu, dus hopelijk straks ook nog!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hier morgen ook een duurloopje op het program,zondag rust en dan maandag track-training'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet ook weer een rondje. Zou fijn zijn als m'n conditie en motivatie samen uit het dal kwamen. Vorige week met 10+ graden stapte ik in ieder geval heel wat makkelijker naar buiten.![]()
Ik mag 2 dagen rust. Als ik mn benen zo voel heb ik er goed aan gedaan gisteren eerder te stoppen met trainen, dus morgen mogen die ook nog verder uitrusten.![]()
* Arquero gooit wat motivatie naar Swetsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet ook weer een rondje. Zou fijn zijn als m'n conditie en motivatie samen uit het dal kwamen. Vorige week met 10+ graden stapte ik in ieder geval heel wat makkelijker naar buiten.![]()
Gisteren 6km aan één stuk gerend
Volgende week gaat mijn record van 6,5km er aan.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:22 schreef robdriessen het volgende:
Volgende week gaat mijn record van 6,5km er aan.
F means you're fucked![]()
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef kwaitnait het volgende:
It's a newwww dayyyEn we mogen weer hardlopen vandaag
Ik mag morgen weer, de laatste ELDL (extralangeduurloop) voor de marathon....28km
Goed manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik mag morgen weer, de laatste ELDL (extralangeduurloop) voor de marathon....28km
Ik volg het al een tijdje wat je hier qua tijden post en via het Fok team op Endomondo
![]()
Dit wordt je eerste marathon toch?![]()
Ja klopt! Over 4 weken, en ik vind het spannend!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:41 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Goed manIk volg het al een tijdje wat je hier qua tijden post en via het Fok team op Endomondo
![]()
Dit wordt je eerste marathon toch?F means you're fucked![]()
Mijn schoonpa gaat ook de marathon lopen in Rdam, heeft vorige week zondag 35 km gelopen maar is deze week geveld met zware griepverschijnselen. Dat lijkt mij funest voor je trainingsschema. Gezond blijven!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Dat is op dit moment ook mijn grootste angst, dat ik ziek word of geblesseerd raak. Ik merk dus ook aan mezelf dat ik vooral tijdens de training steeds minder risico's neem en steeds rustiger aan doe.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mijn schoonpa gaat ook de marathon lopen in Rdam, heeft vorige week zondag 35 km gelopen maar is deze week geveld met zware griepverschijnselen. Dat lijkt mij funest voor je trainingsschema. Gezond blijven!!
De 35km heb ik bijna 2 weken geleden gehad....en het verschil tussen 30km en 35km blijkt dus echt mega te zijn, met name voor de impact op mn lichaamF means you're fucked![]()
Vind het bewonderingswaardig hoor zulke afstanden!Hoe bereid je jezelf daar mentaal op voor? De laatste vier weken goed voor jezelf zorgen en rustig doorgaan met lopen. En dan vlammen op de marathon! Heb je een richttijd in gedachten?![]()
Mijn voorbereiding bestaat meestal uit nerveus zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:16 schreef Tazzy24 het volgende:
Vind het bewonderingswaardig hoor zulke afstanden!Hoe bereid je jezelf daar mentaal op voor? De laatste vier weken goed voor jezelf zorgen en rustig doorgaan met lopen. En dan vlammen op de marathon! Heb je een richttijd in gedachten?
Eigenlijk mag je geen richttijd in gedachten hebben voor een eerste marathon (zeggen ze). Maar ik wil toch wel graag in de buurt van 3uur45minuten lopenF means you're fucked![]()
Nou... ondanks een ernstig gebrek aan motivatie liep ik zeker de eerste 6KM heerlijk en heb ik er maar een rondje van 10 van gemaakt... Dat was al weer een heel poosje geleden.![]()
Dit is de start van de opwaartse spiraalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... ondanks een ernstig gebrek aan motivatie liep ik zeker de eerste 6KM heerlijk en heb ik er maar een rondje van 10 van gemaakt... Dat was al weer een heel poosje geleden.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... ondanks een ernstig gebrek aan motivatie liep ik zeker de eerste 6KM heerlijk en heb ik er maar een rondje van 10 van gemaakt... Dat was al weer een heel poosje geleden.Goed gedaan!
![]()
Kan ik me nog inschrijven voor Rotterdam?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit is de start van de opwaartse spiraal![]()
Rustiger aandoen maar toch PR's lopen op de HMquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is op dit moment ook mijn grootste angst, dat ik ziek word of geblesseerd raak. Ik merk dus ook aan mezelf dat ik vooral tijdens de training steeds minder risico's neem en steeds rustiger aan doe.
De 35km heb ik bijna 2 weken geleden gehad....en het verschil tussen 30km en 35km blijkt dus echt mega te zijn, met name voor de impact op mn lichaam. Maar lekker bezig hoor, die 28km training is nu natuurlijk een eitje! Nog een beetje zin in pasta?
En flats, ik doe met je mee! Lekker 2 rustdaagjes pakken. Merk wel dat ik na de HM van zaterdag nog steeds redelijk zware benen heb, al ging het gister wel erg goed de intervallen. Laatste 200 meter binnen 31 seconden. Maar voel het nu ook wel weer, pff mijn kuiten vooral. Merk ook echt wel dat ze sterker worden, dikke spierballen daar..
![]()
![]()
Helaas.....er komen vast nog wel nummers vrij de komende tijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan ik me nog inschrijven voor Rotterdam?Ik had echt het gevoel dat ik nog harder konquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Rustiger aandoen maar toch PR's lopen op de HM. Maar lekker bezig hoor, die 28km training is nu natuurlijk een eitje! Nog een beetje zin in pasta?
En flats, ik doe met je mee! Lekker 2 rustdaagjes pakken. Merk wel dat ik na de HM van zaterdag nog steeds redelijk zware benen heb, al ging het gister wel erg goed de intervallen. Laatste 200 meter binnen 31 seconden. Maar voel het nu ook wel weer, pff mijn kuiten vooral. Merk ook echt wel dat ze sterker worden, dikke spierballen daar..
En gelukkig ben ik dol op pasta
Voor de mensen die morgen (of overmorgen) bij Mudmasters gaan lopen: have fun! Moet van het weekend om 5:45/6:15 opstaan om daar te vrijwilligen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooi! Bij de arcade-HM wel rustig aan doen he! We helpen je nog steeds herinneren! En ik hoorde al dat GotC erg lekkere pasta kon maken dus heb je mooi geluk!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Helaas.....er komen vast nog wel nummers vrij de komende tijd
[..]
Ik had echt het gevoel dat ik nog harder konEn gelukkig ben ik dol op pasta
Nog een leuk artikeltje over Rotterdam:
[url=http://www.dehardloopkrant.com/artikel.php?date=2013-03-14%2011:54&id=Topveld%20in%20ABN%20AMRO%20Rotterdam%20marathon%20(update%20fotos)]Grote groep toppers in Rotterdam[ /]
Hmm stom ding doet het niet? Beetje teveel tekens in de url ofzo?![]()
Ik ga daar echt wel rustig aan doen jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi! Bij de arcade-HM wel rustig aan doen he! We helpen je nog steeds herinneren! En ik hoorde al dat GotC erg lekkere pasta kon maken dus heb je mooi geluk!
Nog een leuk artikeltje over Rotterdam:
[url=http://www.dehardloopkrant.com/artikel.php?date=2013-03-14%2011:54&id=Topveld%20in%20ABN%20AMRO%20Rotterdam%20marathon%20(update%20fotos)]Grote groep toppers in Rotterdam[ /]
Tofquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die morgen (of overmorgen) bij Mudmasters gaan lopen: have fun! Moet van het weekend om 5:45/6:15 opstaan om daar te vrijwilligen.Wel lekker vroeg je bed uit, maar het is voor een goed doel!
Ik ga zondag ook vrijwilligen als parcourswacht bij HAAG, voor de TeamTimeTrial (oid)![]()
![]()
Hier bij de park run zijn ook bijne elke week twee blinde renners waarvoor ze elke week guides vragen. Lijkt me tof om te doen! Maargoed, eerst maar eens zelf een keer mezelf m'n nest uit werken op zaterdagochtend
En het is hier gaan regenen![]()
Ja doei.![]()
Haha dat is wel vet! Veel plezier daar ook, zal wel mooi zijn iedereen daar te zien ploeteren door de modder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die morgen (of overmorgen) bij Mudmasters gaan lopen: have fun! Moet van het weekend om 5:45/6:15 opstaan om daar te vrijwilligen.Wil me volgend jaar ook wel inschrijven, dit jaar de Strongmanrun.
![]()
Nog een week om nom nom nom
http://www.rwcircuitrun.n(...)ieus-Tom-Wiggers.pdfIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja meneer, da's goed meneer, doe ik meneerquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Komop, doorzetten! Voel je je niet helemaal geweldig als je tevreden thuis komt van een stuk lopen? Met die gedachte gewoon weer gaan lopen. De lente komt vanzelf, en tegen die tijd denk je "Pfoe, wat is het warm om te lopen!".
*zojuist weer gelopen heeft![]()
Ben je hard aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en heb je een momentje om ff op FB te kijken, heeft mr Q zich voor allemaal HM's ingeschreven![]()
* Quoi loopt achter de feiten aan![]()
Zwets, lekker dat je weer the spirit hebt! Er komt vast nog wel een startnummer vrij voor R'damThuiswedstrijd voor jou!
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:34 schreef Quoi het volgende:
Ben je hard aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en heb je een momentje om ff op FB te kijken, heeft mr Q zich voor allemaal HM's ingeschreven![]()
* Quoi loopt achter de feiten aan
Welke staan er op het programma?F means you're fucked![]()
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:22 schreef robdriessen het volgende:
Volgende week gaat mijn record van 6,5km er aan.![]()
Da's net zo veel hersteltijd als tussen CPC en Naaldwijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Amsterdam & Hoge Veluweloop
Hersteltijd
ik ben pas begonnen met hardlopen, althans dat was de bedoeling... ik krijg al na 5 minuten rennen kramp/pijn in mijn schenen![]()
na een beetje zoeken kwam ik het volgende tegen (de beschrijving komt precies overheen met mijn klachten):valt hier nog iets aan te doen qua training of materiaal, of moet ik hiervoor naar de huisarts (of direct naar een sportpoli bv, al heb ik alleen een basisverzekering, dus ik vraag me af of dit vergoed wordt)? overigens heb ik dit echt alleen bij hardlopen en niet bij lopen, fietsen of andere vormen van cardio.quote:Het logesyndroom is een blessure met pijn aan het onderbeen. Kenmerkend is dat de pijn gedurende een inspanning geleidelijk verschijnt en steeds erger wordt. In de meer ernstige gevallen kan de pijn dermate hevig worden, dat de inspanning moet worden gestaakt. De pijn verdwijnt dan nagenoeg onmiddellijk. De pijn is meestal gelokaliseerd aan de voorzijde net aan de buitenzijde van het scheenbeen. Soms komt deze ook voor aan de zijkant en zelden de diep gelegen kuitspier. Deze blessure komt relatief wat vaker voor bij (hard)lopers en schaatsers, maar kan ook bij wielrenners optreden. Het ontstaat doordat de spieren van het onderbeen in een te strakke bindweefselmantel (compartiment) werkzaam zijn. Hierdoor kan de druk in de werkende spier sterk toenemen, waardoor de bloedtoevoer wordt geremd.
Een dergelijke blessure wordt vastgesteld door een drukmeting te doen in de betreffende spiergroepen. Deze drukmeting vindt plaats met een speciaal metertje voor, tijdens en na een inspanning die de pijnklachten uitlokt.
Indien er sprake is van pijnlijke drukverhoging in de onderbeenspieren kan deze goed worden verholpen met een relatief kleine en eenvoudige operatieve ingreep.
bron
ik had mijn vraag eerst in de amateurreeks geplaatst, maar het hoort waarschijnlijk hier meer thuis..///![]()
Net weer met Evy gelopen, 8-10-8, en voor het eerst de 5 km aangetikt! Alhoewel dit al een beetje als een mijlpaal voelt, wordt de volgende stap natuurlijk 5k aan èèn stuk lopen![]()
![]()
In de OP staan wat schema's waarmee je kunt beginnen te hardlopen. Daar worden stukken hardlopen afgewisseld met stukken wandelen. Begin daar lekker mee. Als je nog nooit hardgelopen hebt en dan 5 minuten aan een stuk rent dan krijg je spierpijn jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:40 schreef wipes66 het volgende:
ik ben pas begonnen met hardlopen, althans dat was de bedoeling... ik krijg al na 5 minuten rennen kramp/pijn in mijn schenen![]()
na een beetje zoeken kwam ik het volgende tegen (de beschrijving komt precies overheen met mijn klachten):
[..]
valt hier nog iets aan te doen qua training of materiaal, of moet ik hiervoor naar de huisarts (of direct naar een sportpoli bv, al heb ik alleen een basisverzekering, dus ik vraag me af of dit vergoed wordt)? overigens heb ik dit echt alleen bij hardlopen en niet bij lopen, fietsen of andere vormen van cardio.
ik had mijn vraag eerst in de amateurreeks geplaatst, maar het hoort waarschijnlijk hier meer thuis
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Loop je op goede schoenen en niet te hard? Dan zou ik er ff naar laten kijken ipv dokter Google te raadplegenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:40 schreef wipes66 het volgende:
na een beetje zoeken kwam ik het volgende tegen (de beschrijving komt precies overheen met mijn klachten):
[..]
valt hier nog iets aan te doen qua training of materiaal, of moet ik hiervoor naar de huisarts (of direct naar een sportpoli bv, al heb ik alleen een basisverzekering, dus ik vraag me af of dit vergoed wordt)? overigens heb ik dit echt alleen bij hardlopen en niet bij lopen, fietsen of andere vormen van cardio.
ik had mijn vraag eerst in de amateurreeks geplaatst, maar het hoort waarschijnlijk hier meer thuisF means you're fucked![]()
Zo, 8 weken stoomschema voor de HM in elkaar geklust. Eens zien of dat gaat lukken. Streeftijd is 2.13.00.Ja doei.![]()
Sja....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's net zo veel hersteltijd als tussen CPC en Naaldwijk![]()
Heb me ook maar eventjes voor A'dam & Hoge Veluweloop ingeschreven (8 en 10)![]()
![]()
Ik hoop dat ie goed zn lichaam in de gaten houdt danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja....![]()
Heb me ook maar eventjes voor A'dam & Hoge Veluweloop ingeschreven (8 en 10)
Ik schrijf me maar ff voor niets in oktober in
nee goede schoenen moet ik nog aanschaffenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Loop je op goede schoenen en niet te hard? Dan zou ik er ff naar laten kijken ipv dokter Google te raadplegenik merk overigens wel dat als ik 'tenen -> hak' ren dat het een stuk minder is vergeleken 'hak -> tenen'. ook als ik achterstevoren ren heb ik het niet
..///![]()
Oh tof, weer Amsterdam!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja....![]()
Heb me ook maar eventjes voor A'dam & Hoge Veluweloop ingeschreven (8 en 10)![]()
![]()
Mosselhossel, mag ik erbij?
Marathon A'dam 20 okt (staat al een linkje van): • Quoi - 8k
1
2[b]06 okt 2013 - [url=http://www.hogeveluwe.nl/nl/zien-doen/hoge-veluwe-loopweekend/hoge-veluwe-loop-2013/517]Hoge Veluweloop[/url ][/b ]
[*] Quoi - 10k![]()
Schoenen kunnen al het verschil in de wereld makenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:47 schreef wipes66 het volgende:
[..]
nee goede schoenen moet ik nog aanschaffenik merk overigens wel dat als ik 'tenen -> hak' ren dat het een stuk minder is vergeleken 'hak -> tenen'. ook als ik achterstevoren ren heb ik het niet
En als je dan toch op zoek gaat naar symptomen op google....google dan meteen ff op middenvoet/voorvoet landingF means you're fucked![]()
tnx ik zal me eens gaan inlezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Schoenen kunnen al het verschil in de wereld maken
En als je dan toch op zoek gaat naar symptomen op google....google dan meteen ff op middenvoet/voorvoet landing..///![]()
Ik ga me zometeen bij de Lidl zo'n goedkoop hardloopshirtje en thight oppikken, maar ik zie er ook die hartslagmeter van 20 euro tussen staan. Is op hartslag letten, als ik net mijn eerste 5k gerend heb, trainen ben voor 10k de moeite waard? Of is het iets wat alleen noodzakelijk wordt als je echt fanatiek op tijd gaat trainen?
Daarnaast, hoe zou de kwaliteit van zo'n 20 euro lidl ding zijn?The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Goed gedaaaaaan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... ondanks een ernstig gebrek aan motivatie liep ik zeker de eerste 6KM heerlijk en heb ik er maar een rondje van 10 van gemaakt... Dat was al weer een heel poosje geleden.Gedaan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:49 schreef Quoi het volgende:
Mosselhossel, mag ik erbij?
Marathon A'dam 20 okt (staat al een linkje van): • Quoi - 8k
[ code verwijderd ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Beginschema uit de op pakken ( rennen / wandelen ) dit bouwt op naar 30 minuten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:40 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ik had mijn vraag eerst in de amateurreeks geplaatst, maar het hoort waarschijnlijk hier meer thuis
Een paar goede hardloop schoenen is wel handig als je het leuk vind.![]()
Heerlijk gevoel wetende dat je het kan halen nu!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:41 schreef kwaitnait het volgende:
Net weer met Evy gelopen, 8-10-8, en voor het eerst de 5 km aangetikt! Alhoewel dit al een beetje als een mijlpaal voelt, wordt de volgende stap natuurlijk 5k aan èèn stuk lopenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja hee, die ladiesrun hier in Eindhoven blijkt alleen 5 en 10km te zijn. Toch maar ingeschreven voor de 10km dan, het is zó dichtbijAl zie ik op hun website nog wel 15km staan.
Dus ik wil gaarne de lijst in voor Flow Ladiesrun, 2 juni 2013. Voorlopig 10km.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Een ex-collega had zich zelfs ingeschreven maar die heeft een spierscheuring opgelopen. Bruggenloop heeft die laten schieten en de marathon gaat hij uiteraard ook niet halen. Die had z'n bruggenloop nummer ook niet doorverkocht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:34 schreef Quoi het volgende:
Zwets, lekker dat je weer the spirit hebt! Er komt vast nog wel een startnummer vrij voor R'damThuiswedstrijd voor jou!
Maar ik ben al blij als ik dit jaar een keer 21.1KM kan lopen binnen 2 uur![]()
![]()
Zou je geen nr voor de 10km kunnen/willen opduikelen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een ex-collega had zich zelfs ingeschreven maar die heeft een spierscheuring opgelopen. Bruggenloop heeft die laten schieten en de marathon gaat hij uiteraard ook niet halen. Die had z'n bruggenloop nummer ook niet doorverkocht.
Maar ik ben al blij als ik dit jaar een keer 21.1KM kan lopen binnen 2 uur[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hartslag in de gaten houden sowieso goed plan en je kunt gerichter trainen. Ik zweer erbij, maar anderen vinden 't niks (hoe menselijk).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:06 schreef Onama het volgende:
Ik ga me zometeen bij de Lidl zo'n goedkoop hardloopshirtje en thight oppikken, maar ik zie er ook die hartslagmeter van 20 euro tussen staan. Is op hartslag letten, als ik net mijn eerste 5k gerend heb, trainen ben voor 10k de moeite waard? Of is het iets wat alleen noodzakelijk wordt als je echt fanatiek op tijd gaat trainen?
Daarnaast, hoe zou de kwaliteit van zo'n 20 euro lidl ding zijn?
Denk dat je je voor 20 euri geen buil kunt vallen, mooi prijsje om te kijken of het bevalt. Zo ja, dan kun je als 'ie stuk is een betere kopen
Vanmorgen de laatste zonnestraaltjes meegepikt, lekker loopje van 8k in aanloop naar een PR op de 10k tijdens de Drutenloop 7april (onder de 55'). Nu weer sneeuw hier
![]()
![]()
Neuh, 10KM vind ik niet zo spannend. Vind het erg jammer dat er geen HM in Rotterdam is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou je geen nr voor de 10km kunnen/willen opduikelen?![]()
Jammer dit.. Gisteren achter gekomen dat Lidl vanaf gisteren allerlei soorten hardloopkleding heeft. Dus gisterenmiddag rond 17:30 nog snel in de auto gesprongen in de hoop wat broeken aan te kunnen schaffen.. Wat denk je? Gewoon allemaal al op!
Ik weet wel dat aanbiedingen bij Lidl erg snel kunnen gaan, zeker elektronica, maar hardloopkleding had ik echt nooit verwacht!![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:41 schreef kwaitnait het volgende:
Net weer met Evy gelopen, 8-10-8, en voor het eerst de 5 km aangetikt! Alhoewel dit al een beetje als een mijlpaal voelt, wordt de volgende stap natuurlijk 5k aan èèn stuk lopen![]()
Gaat vast goedkomen![]()
![]()
Vorige keer dat ze hardloopkleding hadden is mijn vriendin 's-morgen vroeg gegaan, direct toen de winkel open ging. Toen was er 1 XL shirt waar ze net op tijd voor was. Meeste van dit soort dingen lopen aardig snel heb ik het idee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:06 schreef Levitas het volgende:
Jammer dit.. Gisteren achter gekomen dat Lidl vanaf gisteren allerlei soorten hardloopkleding heeft. Dus gisterenmiddag rond 17:30 nog snel in de auto gesprongen in de hoop wat broeken aan te kunnen schaffen.. Wat denk je? Gewoon allemaal al op!
Ik weet wel dat aanbiedingen bij Lidl erg snel kunnen gaan, zeker elektronica, maar hardloopkleding had ik echt nooit verwacht!![]()
Het sluit mooi aan op het algemene: "Ik ga hardlopen, want dat is een goedkope sport"-gevoel in deze zware economische tijden natuurlijkF means you're fucked![]()
Het loopt gewoon hardquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:06 schreef Levitas het volgende:
Ik weet wel dat aanbiedingen bij Lidl erg snel kunnen gaan, zeker elektronica, maar hardloopkleding had ik echt nooit verwacht!.
![]()
Zoals hierboven al gezegd wordt, kijk eerst even voor goede schoenen ja! Het hoeft helemaal niet dat 'syndroom' te zijn, heel veel mensen die beginnen met hardlopen krijgen last van de schenen. Kan komen door te snel opbouwen, verkeerde schoenen, verkeerde loopstijl, te sterke kuiten t.o.v. scheenbeenspier etc..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:40 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Als je het fijner vind om op voor- of midvoet te landen kan je ook kijken naar 'minimalistische' schoenen, deze hebben minder verschil tussen dikte van de hak en voorvoet en daardoor is het makkelijker om zo te lopen. Deze kan je wel gewoon met genoeg demping krijgen, zoals de nike free, saucony kinvara etc.. Maar ik zou gewoon even naar een goede hardloopwinkel gaan en je daar laten voorlichten, even aangeven dat je voor- midvoet wilt landen en wat verschillende modellen passen, kijken wat bij jou past en welke lekker lopen.
Die hoge-veluweloop is trouwens wel erg leuk! Ik ga me daar denk ik ook voor inschrijven! Mooi natuurgebied waar je dan doorheen gaat! Kunnen mn vriendin en ouders lekker meedoen met de wandeltocht.![]()
quote:![]()
![]()
En hardlopen een goedkope sport? Volgende week ga ik dan eindelijk een tweede paar schoenen kopen![]()
![]()
Als je voorvoetlanding/minimalist gaat lopen, ga dan niet eerst dure, gedempte schoenen kopen, waarmee je juist alleen maar meer richting haklanding gaat en minder van de grond voelt, om dan later weer te moeten omschakelen. Minder = beter daarbij, verreweg het beste is zelfs helemaal blootsvoets maar daar willen veel Nederlanders niet aan en is met deze temperaturen ook niet zo lekker (zelfs ik heb de afgelopen weken een aantal keer wat aan m'n voeten gedaan, meer dan in de 10 jaar daarvoor bij elkaar!) Er zijn huaraches voor een paar tientjes (en een beetje handigheid :p): http://www.invisibleshoe.com/ en zelf heb ik met de koudste dagen een paar keer op van die waterschoenen van de Schoenenreus gelopen, dun en soepel rubber maar niet van die 'vingerschoentjes' zoals de Vibrams.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:47 schreef wipes66 het volgende:
[..]
nee goede schoenen moet ik nog aanschaffenik merk overigens wel dat als ik 'tenen -> hak' ren dat het een stuk minder is vergeleken 'hak -> tenen'. ook als ik achterstevoren ren heb ik het niet
Wel belangrijk is dat je *echt* goed en licht op de voorvoet landt, en ik raad je aan om zodra het iets warmer wordt het zonder schoeisel te doen, in ieder geval lang genoeg om jezelf een goede houding aan te leren! Pas ver in de lente beginnen is ook jammer en in 't begin zijn de loopstukjes toch nog maar klein maar met schoenen, ook de meest minimalistische, mis je gewoon veel feedback, zie ook http://ahcuah.wordpress.c(...)tioning-bone-injury/![]()
Minder is niet per se beter he...daar zijn nog hele discussies over, overal ter wereld. Het is maar net waar je zelf in gelooft en waar je je zelf fijn bij voeltF means you're fucked![]()
Goedkoop hebben we hier allang opgegevenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]![]()
![]()
En hardlopen een goedkope sport? Volgende week ga ik dan eindelijk een tweede paar schoenen kopenStaan 5 paar hardloopschoenen in de gang, die allemaal in 2012/2013 gekocht zijn
En wb schoenen/loopstijl: Doe wat goed voelt. Voelt het niet goed, probeer je wat anders. It's as simple as that![]()
![]()
En Garmin, kleding, nog meer kleding, sokken voor 17eu per paar, eventueel compressiekousen, inschrijfgeld voor evenementen. Ik denk dat ongeveer de helft van het geld dat ik overhoud doordat ik ben gestopt met roken nu uitgeef aan hardlopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Goedkoop hebben we hier allang opgegevenStaan 5 paar hardloopschoenen in de gang, die allemaal in 2012/2013 gekocht zijn
En wb schoenen/loopstijl: Doe wat goed voelt. Voelt het niet goed, probeer je wat anders. It's as simple as that![]()
![]()
Ik ben blij dat wij daar geen last van hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En Garmin, kleding, nog meer kleding, sokken voor 17eu per paar, eventueel compressiekousen, inschrijfgeld voor evenementen. Ik denk dat ongeveer de helft van het geld dat ik overhoud doordat ik ben gestopt met roken nu uitgeef aan hardlopen
Make that the cat wisequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij daar geen last van hebben![]()
![]()
Are you taking me in the mailing?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
My hair is in de oorlog. And I give the pipe to Martin.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Je neemt m'n uitspraak erg uit context, ik schrijf nergens 'minder is beter perse', schreef zelfs duidelijk 'minder is beter DAARBIJ' wat dus over minimalist gaat. Er zijn idd veel discussies over hak vs voorvoetlanding, daar meng ik me zelfs maar zelden in, mijn advies is specifiek bedoeld als iemand om wat voor reden dan ook al richting voorvoet/minimalist zit te denken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:23 schreef YUR het volgende:
Minder is niet per se beter he...daar zijn nog hele discussies over, overal ter wereld. Het is maar net waar je zelf in gelooft en waar je je zelf fijn bij voelt
En dus blijf ik bij mijn uitspraak. Alle 'grote namen' in barefoot running die ik ken, mensen die al vele jaren zo lopen, vaak lange afstanden, marathons, ultra's, zijn unaniem in het advies dat je, vooral in het begin, naar je zolen moet kunnen luisteren. De enige 'grote namen' die de tussenvormen, met nog redelijk dikke zolen, aanprijzen (juist ook voor transition) zijn de schoen fabrikanten die proberen nog wat aan de rage te verdienen.![]()
![]()
Ik vind alles prima en doe gewoon wat ik prettig vindquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:53 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Je neemt m'n uitspraak erg uit context, ik schrijf nergens 'minder is beter perse', schreef zelfs duidelijk 'minder is beter DAARBIJ' wat dus over minimalist gaat. Er zijn idd veel discussies over hak vs voorvoetlanding, daar meng ik me zelfs maar zelden in, mijn advies is specifiek bedoeld als iemand om wat voor reden dan ook al richting voorvoet/minimalist zit te denken.
En dus blijf ik bij mijn uitspraak. Alle 'grote namen' in barefoot running die ik ken, mensen die al vele jaren zo lopen, vaak lange afstanden, marathons, ultra's, zijn unaniem in het advies dat je, vooral in het begin, naar je zolen moet kunnen luisteren. De enige 'grote namen' die de tussenvormen, met nog redelijk dikke zolen, aanprijzen (juist ook voor transition) zijn de schoen fabrikanten die proberen nog wat aan de rage te verdienen.
Tegenwoordig gaan er zelfs stemmen op dat middenvoetlanding op Uggs het beste is dat je kan doen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:58 schreef mosselmossel het volgende:
Tegenwoordig gaan er zelfs stemmen op dat middenvoetlanding op Uggs het beste is dat je kan doen.![]()
er zijn grenzen he?![]()
Je hebt gelijk. Op Uggs moet je gewoon op je hakken landen. Mossel ging duidelijk te ver.quote:F means you're fucked![]()
Sta bij de garderobe, dus ik zie ze fris alles inleveren en beblubberd alles ophalen. Was mooi bij de marathon van Amsterdam, KAPOT kwamen ze hun tassen ophalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha dat is wel vet! Veel plezier daar ook, zal wel mooi zijn iedereen daar te zien ploeteren door de modder.Wil me volgend jaar ook wel inschrijven, dit jaar de Strongmanrun.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Uggs moet je vooral in stukken hakken.
Nou het sneeuwt hier weer eensVrij minimaal maar ik ben blij dat ik vanochtend nog even in het zonnetje heb gelopen. Als ik had geweten dat het nog zo koud was weet ik trouwens niet of ik wel was gegaan
Gelukkig brak de zon door en had ik mijn route op de wind gepland, kale stukken wind mee en wind tegen zoveel mogelijk beschut. Nog even moeten stoppen voor een jong enthousiast hondje wat mee wilde rennen
Endomondo fuckte weer op maar toch best snel gelopen als ik zo naar mijn gemiddelde snelheid kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Straks intervaltraining, maar m'n motivatie heeft hoe langer, hoe meer te lijden onder het uitblijven van fatsoenlijk lenteweer...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Zeker met het interval maakt het weer niet uit, je voelt je toch wel verrot aan het eind van de training en warm krijgen doe je het sowieso welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
Straks intervaltraining, maar m'n motivatie heeft hoe langer, hoe meer te lijden onder het uitblijven van fatsoenlijk lenteweer...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Koud heb ik het niet snel, maar het grauwe, bewolkte weer hangt me inmiddels echt de keel uit. Tot vorige week woensdag had ik nergens last van, maar het rennen in de zon smaakte zó ontzettend naar meer dat ik de winter in één keer compleet beu was. (en nog steeds ben)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker met het interval maakt het weer niet uit, je voelt je toch wel verrot aan het eind van de training en warm krijgen doe je het sowieso wel
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Sta bij de garderobe, dus ik zie ze fris alles inleveren en beblubberd alles ophalen. Was mooi bij de marathon van Amsterdam, KAPOT kwamen ze hun tassen ophalen.Ik ga zaterdag startnummers uitdelen en zondag loop ik zelf
Misschien zie ik je daar
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Hoe laat moet jij er zijn? Ik moet er om 7:45 zijn. Ik PM je mijn nr wel ff, kunnen we appen/sms'en.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Ik ga zaterdag startnummers uitdelen en zondag loop ik zelf
Misschien zie ik je daarIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Veels te vroeg voor een zaterdagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij er zijn? Ik moet er om 7:45 zijn. Ik PM je mijn nr wel ff, kunnen we appen/sms'en.normaal slaap je dan of kom je net de kroeg uit
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
En anders lekker een hete douche na het lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker met het interval maakt het weer niet uit, je voelt je toch wel verrot aan het eind van de training en warm krijgen doe je het sowieso wel![]()
![]()
Nou, op zaterdag sta ik veelal ook om 7:15 op, maar nu is het dik een uur eerder en ik heb al zo weinig geslapen de afgelopen dagen. Gister HT nog gesproken in de kroegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Veels te vroeg voor een zaterdagnormaal slaap je dan of kom je net de kroeg uit
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kewlquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nou, op zaterdag sta ik veelal ook om 7:15 op, maar nu is het dik een uur eerder en ik heb al zo weinig geslapen de afgelopen dagen. Gister HT nog gesproken in de kroeg
Ik zat gister nog met R te mailen en twijfelde om te gaan toch niet gegaan..
Maar we spreken elkaar daar wel
Dan was dat een andere kroeg, want ik was er alleen met HTquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wow, jij hebt er zin inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een ex-collega had zich zelfs ingeschreven maar die heeft een spierscheuring opgelopen. Bruggenloop heeft die laten schieten en de marathon gaat hij uiteraard ook niet halen. Die had z'n bruggenloop nummer ook niet doorverkocht.
Maar ik ben al blij als ik dit jaar een keer 21.1KM kan lopen binnen 2 uurBekruipt me een beetje een advies om dit niet zo snel te doen, maarrrrrrr: jij weet dat het beste
Lijkt me net zo lekker weer alles op de rit te hebben en dan gewoon even 10k te blijven doen.
![]()
Poeh, dat was alles behalve een lekker rondje
http://www.endomondo.com/workouts/167162384/881511
Moet écht gaan wennen aan de hoogteverschillen. Waar ik eens zo vlak liep zijn mijn km-tijden nu echt zo inconsistent als maar zijn kan. Nu is dát op zich geen ramp, maar ik merk wel dat ik er een stuk sneller moe van word. Heb nu 6.08min/km gemiddeld gelopen, maar in die 7km zat ook een km van 5.32min/km terwijl ik an sich niet veel verschil merkte in INZET, behalve dat het uiteraard soms gewoon heuvelaf gingPoint being: ik had dus geen garmin bij me (die was leeg), en kon niet m'n tempo in de gaten houden, dus heb op gevoel gelopen en voor m'n voel constant gelopen inclusief niet voluitgaan (en dus bijkomen) bij het heuvelaf, maar dat maakte het niet minder zwaar.
Nu hielp het ook niet dat er nog een restje verkoudheid in zat en ik de route totáál niet kende en een beetje zoekende was, wellicht.
Dus. Hopelijk bij de loopclub volgende week wat informatie inwinnen over hoe ik mijzelf hier het makkelijkste op aan kan passen vanaf het vlak rennen gewend.
Verder wél blij dat ik geweest ben, en ondanks dat het niet lekker gíng vond ik het wél lekker. Snappen we 't nog?
[ Bericht 14% gewijzigd door motorbloempje op 15-03-2013 15:44:37 ]Ja doei.![]()
Mudmasters! Ben je er klaar voor?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Kewl
Maar we spreken elkaar daar wel![]()
Zal ik niet naar m'n fysio luisteren en gewoon weer rustig hardlopen (met het risico dat ik nog langer niet kan hardlopen)? Ik mis het enorm.![]()
![]()
Ik doe gewoon alsof ik er klaar voor benquote:![]()
Mind over matterMud![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik hoop dat Tough Mudder volgend jaar naar NL komt. In de tussentijd: wat is er dit jaar in het land al te vinden aan 'hindernis'-runs?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:![]()
Mooi toch modder is goed voor de huid![]()
* Al zie ik wel op tegen de kou..[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Vooral doen, is slim namelijk om bij een BIG-geregistreerd iemand te gaan zitten en dan niet het advies op te volgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik niet naar m'n fysio luisteren en gewoon weer rustig hardlopen (met het risico dat ik nog langer niet kan hardlopen)? Ik mis het enorm.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het zou dit jaar naar NL komen...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoop dat Tough Mudder volgend jaar naar NL komt. In de tussentijd: wat is er dit jaar in het land al te vinden aan 'hindernis'-runs?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ken in Nederland alleen Mudmasters en de Strongmanrun. Als er in het najaar nog een mudmasters komt wil ik daar misschien wel aan mee doen..lijkt me nu nog best fris om continue met natte kleding in de weer te zijn.![]()
Ik weet het, ik weet het.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vooral doen, is slim namelijk om bij een BIG-geregistreerd iemand te gaan zitten en dan niet het advies op te volgen.
Hardlopen heeft een ontspannend effect, en ik heb nu al ruim een maand niet kunnen ontspannen. Dat begin ik te merken.Ik moet even een andere manier zien te vinden.
![]()
Er was vorig jaar een inschrijflijst voor 'omgeving Rotterdam' en 'omgeving Amsterdam', maar waarschijnlijk te weinig aanmeldingen want Nederland staat niet op de jaarkalender van TM dit jaar. Vrienden van mij gaan één van de Londonse runs lopen. Helden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het zou dit jaar naar NL komen...Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Het jaar is nog lang hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wow, jij hebt er zin inBekruipt me een beetje een advies om dit niet zo snel te doen, maarrrrrrr: jij weet dat het beste
Lijkt me net zo lekker weer alles op de rit te hebben en dan gewoon even 10k te blijven doen.
![]()
![]()
Ga fietsen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.
Hardlopen heeft een ontspannend effect, en ik heb nu al ruim een maand niet kunnen ontspannen. Dat begin ik te merken.Ik moet even een andere manier zien te vinden.
![]()
Weet ik, ik heb me ingeschreven bij de voorregistratie... maar het komt dus niet, spijtig. Maar dit jaar kan ik toch niet meelopen aan zulks.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er was vorig jaar een inschrijflijst voor 'omgeving Rotterdam' en 'omgeving Amsterdam', maar waarschijnlijk te weinig aanmeldingen want Nederland staat niet op de jaarkalender van TM dit jaar. Vrienden van mij gaan één van de Londonse runs lopen. Helden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als het wedstrijdlopen me bevalt heb weer een loopje op het oogdenk wel dat een vrij kleinschalige loop is, is schijnbaar vorig jaar ook geweest en toen helemaal niets van mee gekregen (terwijl het in een naast gelegen dorp is)
dan zou op 11mei die loop zijn, dan op 26 mei de marikenloop en op 14 juni waarschijnlijk de color run![]()
(volgens mij heb ik de smaak te pakken)
op dit moment wel chagerijnig omdat mijn loopplannen voor dit weekend misschien niet doorgaan.....mijn nicht is half afgehaakt en volgens de rest van de familie krijgen we het druk en is er geen tijd voor te lopenen mijn renkleren passen niet meer in de tas....dus ik twijfel nog even verder over hoe nu verder
![]()
Mudmasters, jezus, nog nooit door zoveel sloten geweest...
Binnen 1.5 km al 5x heen en weer tot m'n oksels door een sloot, 2x op en neer die piramide in de Haarlemmermeer en 2x onderuit gegaan met 'normaal' hardlopen omdat het overal drassig en glad was...Maar op zich was het wel tof!
Net m'n startnummer binnen voor de Arcade halve marathon: 888.
Jack does it in real time...![]()
Ik zal je in de gaten houdenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Mudmasters, jezus, nog nooit door zoveel sloten geweest...
Binnen 1.5 km al 5x heen en weer tot m'n oksels door een sloot, 2x op en neer die piramide in de Haarlemmermeer en 2x onderuit gegaan met 'normaal' hardlopen omdat het overal drassig en glad was...Maar op zich was het wel tof!
Net m'n startnummer binnen voor de Arcade halve marathon: 888.Ik heb nummer 91!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
oei oei ik zit op de bank in hardloopoutfit buienradar te refreshen en naar buiten te turen waar de natte sneeuw naar beneden blijft kledderen. Ik heb honger maar wil eerst gegaan zijn maar het is zulk vies weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef Twinky het volgende:
oei oei ik zit op de bank in hardloopoutfit buienradar te refreshen en naar buiten te turen waar de natte sneeuw naar beneden blijft kledderen. Ik heb honger maar wil eerst gegaan zijn maar het is zulk vies weer![]()
Hup, rennen, nat word je toch al van 't zweet
Ja doei.![]()
maar niet koud! en het waait en brrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Hup, rennen, nat word je toch al van 't zweet
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:37 schreef Twinky het volgende:
[..]
maar niet koud! en het waait en brrrrrrrrr!
Harder rennen dan de wind. En dan krijg je 't ook meteen warm.
Weet niet hoe warm het in NL is, maar hier (4 graden ofzo) baalde ik dat het niet harder regende, want wát had ik 't warm
Ja doei.![]()
Die was wel erg lekker ja, super warm heb ik het niet gekregen van de wisselduurloop van net, maar de douche liet me goed opwarmen! Het was nat, winderig, sneeuwerig en natuurlijk eerste stuk wind mee, laatste stuk wind tegen. Dus het was vooral op karakter in plaats van op hartslag of tempo lopen. Maar met lekker wat kilometers in de benen het weekend inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:22 schreef GotC het volgende:
[..]
En anders lekker een hete douche na het lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/167213414/2924303
http://connect.garmin.com/activity/284591502<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor de Vapor Flash liefhebbers, hier verkopen ze de eckte eckte. Bij deze webshop heb ik ook mijn bruine flash jacket gehaald, is dus betrouwbaar.
Er is nog 1 medium. Normaal gesproken was die nu onderweg geweest naar mij, maar onze prioriteiten zijn wat dat betreft even veranderd. Kost moeite, maar toch
http://www.sportsshoes.co(...)lash-running-jacket/F means you're fucked![]()
Als je nou eens lekker stevig gaat wandelen. Een korte dribbelloop. Je weet zelf wat goed voelt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik niet naar m'n fysio luisteren en gewoon weer rustig hardlopen (met het risico dat ik nog langer niet kan hardlopen)? Ik mis het enorm.
@moblo, mijn advies om aan heuvels te wennen is gewoon "hills for breaky",er is weinig anders mogelijk dan ze in je route op te nemen.....en geloof me,je gaat er van houden
Zonder ingetapete enkel kan ik niet eens een kilometer wandelen. Met ingetapete enkel kan ik wel enkele kilometers wandelen, maar dat voel ik daarna wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:12 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Als je nou eens lekker stevig gaat wandelen. Een korte dribbelloop. Je weet zelf wat goed voelt.
Ik kán op dit moment dus eigenlijk niet eens hardlopen.Dat is met dit weer niet leuk. Op een stadsfiets is het trouwens niet leuk om recreatief te fietsen - vind ik.quote:![]()
rd: ik vind 't nu al wel geweldig hoorgeniet met volle teugen van het uitzicht en zulks en ik wil er ook écht heel veel beter in worden (en een stukje sneller), maar hoe het aan te pakken vind ik nog een beetje moeilijk. Er zit inderdaad niets anders op
we wonen óp een heuvel en ik kan moeilijk rondjes om m'n huis gaan rennen...
![]()
Wel een goede hill-training heuvel hier RECHT voor de deur, goed steil voor een 'heuveltje', dus daar kan ik wel wat van die sessies gaan doen
Ja doei.![]()
brrrrrrr! maar was toch even lekker5 wandelen, 1 rennen, 3 wandelen, 2 rennen, rest wandelen.
http://www.endomondo.com/workouts/167214441/8778461![]()
Go youquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:45 schreef Twinky het volgende:
brrrrrrr! maar was toch even lekker5 wandelen, 1 rennen, 3 wandelen, 2 rennen, rest wandelen.
![]()
Mooi dat je jezelf ertoe gezet hebtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:45 schreef Twinky het volgende:
Ik kijk nu ook elke keer met een glimlach naar buiten, van, ah dat weer heb ik toch maar mooi getrotseerd!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi dat je jezelf ertoe gezet hebt![]()
Ik kijk nu ook elke keer met een glimlach naar buiten, van, ah dat weer heb ik toch maar mooi getrotseerd!ja he. het is wel al een stuk minder koud vandaag, en die snijdende wind was er ook niet meer gelukkig!
![]()
Wind is ook gewoon echt veel kutter dan kou. Ik vond het gisteren trouwens wel veel kouder dan toen er veel sneeuw lag, of is dat perceptie.![]()
allejezus hallelujah wat zijn die dingen duur...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:07 schreef YUR het volgende:
Voor de Vapor Flash liefhebbers, hier verkopen ze de eckte eckte. Bij deze webshop heb ik ook mijn bruine flash jacket gehaald, is dus betrouwbaar.
Er is nog 1 medium. Normaal gesproken was die nu onderweg geweest naar mij, maar onze prioriteiten zijn wat dat betreft even veranderd. Kost moeite, maar toch
http://www.sportsshoes.co(...)lash-running-jacket/ik heb nu een jasje met hetzelfde principe maar die was ruim 120 euro goedkoper.
know'm sayin?
word? word.![]()
@YUR jullie hoeven pas nadat mini-jullie kan lopen hardloopkleding voor mini-jullie te kopen hoor, eerder heeft niet zoveel zin. Dus gewoon kopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ondanks wel zin, heb ik geskipt vandaag: wind en sneeuwMorgenochtend
![]()
Oja, en pizza's van de Jumbo zijn niet lekkervrijdag=pizzadag
![]()
De "verse" of uit de diepvries? Die uit de diepvries zijn blehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
De verse dus ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De "verse" of uit de diepvries? Die uit de diepvries zijn bleh![]()
![]()
Had je dat vorige week gepost had ik geen garmin gehad maar een vapor flash.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:07 schreef YUR het volgende:
http://www.sportsshoes.co(...)lash-running-jacket/
Nu laat ik hem maar links liggen. Denk ook dat ik een L moet dus helaas.
Loopje van gister.
http://www.endomondo.com/workouts/167026973/7102294
Of mijn garmin vind mij sneller, of endomondo vond me altijd langzaam.
Morgen zet ik garmin en endomondo aan om te zien wat de verschillen zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker tempo zo idd!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Had je dat vorige week gepost had ik geen garmin gehad maar een vapor flash.
Nu laat ik hem maar links liggen. Denk ook dat ik een L moet dus helaas.
Loopje van gister.
http://www.endomondo.com/workouts/167026973/7102294
Of mijn garmin vind mij sneller, of endomondo vond me altijd langzaam.
Morgen zet ik garmin en endomondo aan om te zien wat de verschillen zijn.![]()
Lekker Daywalk3r!! Mooi bekertje op je 5k!![]()
Quoi, toch geen blind-date he? Dan loop je zo tegen een paal op..![]()
![]()
Ik heb me alweer ingeschreven voor een kleine trail, dit keer een barefoot-trail. Het is een loopje van 15km waarbij iedereen op blote voeten of FiveFingers en aanverwanten loopt. Ook kan je daar FiveFingers testen die hun leveren.
Het hoort eigenlijk bij 3 barefoot clinics, maar 30 euro voor een clinic vind ik een beetje veel, ook omdat ik al redelijk makkelijk op de FiveFingers loop, ik weet niet of mijn techniek ook meteen goed is, maar dat vraag ik bij de trail wel even. Die kost trouwens maar een tientje.
De loop zelf gaat door het gebied van de Utrechtse Heuvelrug, dus dat lijkt me ook wel erg mooi! Het is 16 Juni en het is een gezamenlijke trail, dus heel gezellig lijkt me. Al hoop ik wel dat je af en toe even los kan/mag rennen.![]()
Net terug van mijn laatste rondje in Wanaka,17km waarvan 12 trailen...bovenbenen van beton na Mnt.Roy dus nu lekker niets doen en lekker genieten van brunch op een terrasje in de zon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker!!
Ik zit met een fleecedekentje op de bank, brrr... Denk dat ik maar in bed ga. Rot-kou
Aaah.. nu krijg ik weer zin in de zomer!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Net terug van mijn laatste rondje in Wanaka,17km waarvan 12 trailen...bovenbenen van beton na Mnt.Roy dus nu lekker niets doen en lekker genieten van brunch op een terrasje in de zon![]()
![]()
Maar goed bezig hoor, nog mooie foto's/filmpjes gemaakt?
Trusten Gup, bed is in ieder geval altijd lekker snel warm!![]()
Wat is dat met jou? Scheentjes, verkoudheidjes, dekseltjes, sleutels...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Lekker!!
Ik zit met een fleecedekentje op de bank, brrr... Denk dat ik maar in bed ga. Rot-kouIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, ik ben weer helemaal beter hoor, wat verkoudheid betreftquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is dat met jou? Scheentjes, verkoudheidjes, dekseltjes, sleutels...en ik ben vandaag alleen m'n sjaal vergeten op m'n werk
sleutels zijn weer terecht! Dekseltje is nog steeds weg, dat dan weer wel...
Moet jij trouwens niet in bed? Je moet er morgen heul vroeg uit![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik moet al slapen![]()
Snel bed in duikt![]()
Hmm, ik sta op het punt om toch maar te zwichten voor een Garmin, want het is toch wel verdomde handig eigenlijk...
Zeker omdat ik meer via de souplesse methode wil gaan trainen na de Rotterdam Marathon denk ik (voor de afwisseling, om zo'n soort voorbereiding ook eens te proberen) en via schema's trainen gaat wel makkelijk met GPS, zeker als je ook tempowisselingen moet doen etc.En altijd op de coopertestbaan of gemarkeerd fietspaden trainen is ook weer zo saai...
Alleen vind ik het gat tussen een 210 en 610 wel weer redelijk groot qua prijs... Is de meerwaarde van een 610 het wel waard of kan iedereen hier met een 210 wel prima uit de voeten eigenlijk?
610 special edition ziet er iig wel gaaf uit.
Die heb ik ook sinds dinsdagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:29 schreef DeeBee het volgende:
Hmm, ik sta op het punt om toch maar te zwichten voor een Garmin, want het is toch wel verdomde handig eigenlijk...
Zeker omdat ik meer via de souplesse methode wil gaan trainen na de Rotterdam Marathon denk ik (voor de afwisseling, om zo'n soort voorbereiding ook eens te proberen) en via schema's trainen gaat wel makkelijk met GPS, zeker als je ook tempowisselingen moet doen etc.En altijd op de coopertestbaan of gemarkeerd fietspaden trainen is ook weer zo saai...
Alleen vind ik het gat tussen een 210 en 610 wel weer redelijk groot qua prijs... Is de meerwaarde van een 610 het wel waard of kan iedereen hier met een 210 wel prima uit de voeten eigenlijk?
610 special edition ziet er iig wel gaaf uit.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vroeg wakker![]()
Mud Monsters Succes straks![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zo![]()
Eerstnatuurlijk
Veel plezier nimby!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Have fun! Ging je nou vandaag vrijwilligen en morgen lopen? In ieder geval veel plezier in de modderquote:Op zaterdag 16 maart 2013 05:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Vroeg wakker![]()
Mud Monsters Succes straks![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zo![]()
Eerstnatuurlijk
Zelf maken ! Er is hier ergens een topic over pizza's makenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef Quoi het volgende:
Ondanks wel zin, heb ik geskipt vandaag: wind en sneeuwMorgenochtend
![]()
![]()
![]()
Ik liep laatst een paar keer met een andere smartphone en die GPS was veel slechter. Nu blijkt dat mijn telefoon zowel GPS als Glonass gebruikt. Glonass is "Russische GPS" en het blijkt dat telefoons die dat ondersteunen van beide gebruik kunnen maken (en dus sneller en accurater zijn met positie bepalen).
Ik had echt nooit van Glonass gehoord..maar iets om op te letten als je een andere telefoon gaat kopen![]()
![]()
Hier een 610, de gewone. Het is echt een aanraderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:29 schreef DeeBee het volgende:
610 special edition ziet er iig wel gaaf uit.![]()
![]()
Hier de 210, heeft alles wat ik nodig heb en werkt goed.
Als ik niet bij HAAG liep en zelf intervallen zou moeten instellen, zou ik twijfelen over de 610.
Yur heeft meer problemen met z'n 610Alleen het bandje al dat elke week wel los schiet veroorzaakt de nodige scheldpartijen
![]()
(Wachten nu al een week of 2 weken op vervangende pinnetjes van Garmin..)![]()
Ik heb ook een gewone 610hier trouwens geen losse bandjes ellende...
Morgen trouwens Rondje Nederland, en m'n beste vriend loopt ook mee. Voor het eerst ook een evenement. Hij is bloedzenuwachtig en heeft me al 3x gewhatsappt dat ie het zo spannend vindt
Mijn HTC heeft ook GPS + Glonass (daar heb ik 'm bewust op uitgekozen), maar hij is zo onnauwkeurig dat ik maar een Garmin heb gekocht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:25 schreef LoganMCV het volgende:
Ik liep laatst een paar keer met een andere smartphone en die GPS was veel slechter. Nu blijkt dat mijn telefoon zowel GPS als Glonass gebruikt. Glonass is "Russische GPS" en het blijkt dat telefoons die dat ondersteunen van beide gebruik kunnen maken (en dus sneller en accurater zijn met positie bepalen).
Ik had echt nooit van Glonass gehoord..maar iets om op te letten als je een andere telefoon gaat kopen![]()
Ja, vooral voor het instellen van de intervallen etc. lijkt de 610 mij wel iets handiger.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:11 schreef GotC het volgende:
Hier de 210, heeft alles wat ik nodig heb en werkt goed.
Als ik niet bij HAAG liep en zelf intervallen zou moeten instellen, zou ik twijfelen over de 610.
Yur heeft meer problemen met z'n 610Alleen het bandje al dat elke week wel los schiet veroorzaakt de nodige scheldpartijen
![]()
(Wachten nu al een week of 2 weken op vervangende pinnetjes van Garmin..)
Maar de 210 ziet er ook wel uit als een mooi horloge, zeker als je niet echt je eigen trainingen wilt instellen of niet super veel specifieke intervalloopjes doet. Hmm, nog maar even nadenken, collega heeft ook een 610, maar denk dat ik er toch voor ga zwichten... Het heeft lang geduurd, maar eigenlijk is het wel super relaxed, een Garmin met rennen.
Een telefoon is een prima GPS device meestal, maar het feit dat je dan al snel met zo'n enorme smartphone op je arm/in je jasje/broek moet rondrennen vind ik toch minder. Ik zit er dus ook aan te denken om zo'n Garmin aan te schaffen maar ik ben er nog niet helemaal uit. Voor nu is een stopwatch en ipod nano nog even prima
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Ik heb toch een rondje gelopen (ondanks gezeik/onbegrip van familie) wel maar 3,70km omdat ik me verlopen had en ik wist de route niet meer...was wel mooi weer trouwens!
http://www.endomondo.com/workouts/167367923/7208949![]()
Ow, ik loop ook al jaren zonder hoor, en ik heb al m'n trainingen en halve marathons etc. prima kunnen volbrengen zonder Garmin!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:58 schreef wormtrein het volgende:
Een telefoon is een prima GPS device meestal, maar het feit dat je dan al snel met zo'n enorme smartphone op je arm/in je jasje/broek moet rondrennen vind ik toch minder. Ik zit er dus ook aan te denken om zo'n Garmin aan te schaffen maar ik ben er nog niet helemaal uit. Voor nu is een stopwatch en ipod nano nog even prima
Maar het blijft gewoon erg handig om je training accuraat te kunnen volgen en vooral als je eens wat souplesse-intervallen in je training wilt gooien, te kunnen zien op welk tempo je loopt of wanneer je weer een paar honderd meter hebt afgelegd in een bepaald tempo.
Zit nog te twijfelen of ik vandaag zal gaan, wat reactie op m'n kuit telkens, dus misschien gooi ik er een extra rustdagje tegenaan...Jack does it in real time...![]()
Lekker bezig! en bij mij in de buurt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb toch een rondje gelopen (ondanks gezeik/onbegrip van familie) wel maar 3,70km omdat ik me verlopen had en ik wist de route niet meer...was wel mooi weer trouwens!
http://www.endomondo.com/workouts/167367923/7208949
halfuurtje weg moet wel kunnen toch![]()
![]()
/egopost: ,
Ik heb m''n langste afstand gelopen net, 12,5 km en een bekertje in endomundo omdat er 3m 22s van m''n 10 km tijd af is , nu douchen en me de rest van de dag euforisch voelen![]()
![]()
> 3minuten eraf!Top!
Rustdag hier. Hopelijk is 't morgen wat lekkerder weer. Nu saai grijs... wordt wel weer tijd om lekker in een zonnetje te gaan rennen
Ja doei.![]()
Goed gedaan
Shravani![]()
Zojuist een uurtje gelopen samen met mijn zus (geen blinddate dus) Is een zwaar uurtje geworden, met stormachtig weer (koud!) en wat klimmetjes + een plaspauze tussendoor. Zij loopt net een beetje 6 a 7k, dus even ophakken van de bijna 9k was wel verstandig....
Was aardig verkleumd trouwens. Nu na een uur douchen, 3 noten-kaas broodjes en een kop thee weer bij de mensen.![]()
Een trainer van mijn loopclub probeert mij trouwens al een tijdje te strikken voor een zaterdagochtend training. Maar ik dacht dat dat de instroomgroep was en die ben ik toch wel flink ontgroeidNu kom ik erachter dat hij een eigen harem heeft met "snelle meisjes" die op zaterdagochtend dus duurloopjes doen met hem van ongeveer 10k met een pace van 6. Op mijn lijf geschreven!!
![]()
Sowieso, een trainer die dat soort dingen zelf initieert voor mensen die er net even meer uit willen halen:![]()
![]()
Klinkt goed! En slimme kerel, met z'n snelle meisjes
Slimme kerel ja!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Klinkt goed! En slimme kerel, met z'n snelle meisjesen hij erachteraan lopen, iets meer schudden met die heupen meisjes!
![]()
![]()
Om in te haken op mijn post van gister waarin ik opmerkte dat of mijn garmin mij sneller vind of dat endomondo op de Phone mij juist niet zo snel schat.. Vanmorgen beide aangehad en zie hieronder het resultaat.
Kon ze niet precies tegelijk aanzetten maar zie het verschil.
Verdomt lekker gelopen trouwens. 3.1KM de heuvelrug op en toen ook een kleine 3KM omlaag. De Staatsbosbeheer route zegt 6.2 maar dat klopt niet volgens mijn navigaties dus ik heb er zelf een stuk bij aan gelopen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Daywalk3r op 16-03-2013 13:11:32 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hij zegt ook 7.2quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Om in te haken op mijn post van gister waarin ik opmerkte dat of mijn garmin mij sneller vind of dat endomondo op de Phone mij juist niet zo snel schat. Hieronder het resultaat.
Kon ze niet precies tegelijk aanzetten maar zie het verschil.
[ afbeelding ]
Verdomt lekker gelopen trouwens. 3.1KM de heuvelrug op en toen ook een kleine 3KM omlaag. De route zegt 6.2 maar dat klopt niet volgens mijn navigaties dus ik heb er zelf een stuk bij aan gelopen.
Maar je verwachting klopt dus? Bij Garmin kom je er gunstiger uit.![]()
Jaja idd. Een haremquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Klinkt goed! En slimme kerel, met z'n snelle meisjesAlleen het feit dat ze net uit de instroomgroep komen, en dus net 5k kunnen lopen, en dan nu al een duurloop van 10k met pace 6 lopen klinkt mij als heel rap in de oren. Ik loop net aan 10k onder het uur
![]()
![]()
Hoe bedoel je, hij zegt ook 7.2?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hij zegt ook 7.2
Maar je verwachting klopt dus? Bij Garmin kom je er gunstiger uit.
En ja Garmin geeft me meer snelheid. Zou ook goed kunnen want die zit om de pols en m'n SGS2 zit in een hoesje in de broekzak. Dus die navigatie heeft er wat meer moeite mee. Heb dus al de tijd iets sneller lopen dan gedacht.Tijd om bekertjes te slopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, zie nu dat die 6.2 schatting van Staatsbosbeheer was....... Nothing saidquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, hij zegt ook 7.2?
En ja Garmin geeft me meer snelheid. Zou ook goed kunnen want die zit om de pols en m'n SGS2 zit in een hoesje in de broekzak. Dus die navigatie heeft er wat meer moeite mee. Heb dus al de tijd iets sneller lopen dan gedacht.Tijd om bekertjes te slopen
sorry RD
![]()
Hm, vraag me af wie dat vol gaan houden dan...?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaja idd. Een haremAlleen het feit dat ze net uit de instroomgroep komen, en dus net 5k kunnen lopen, en dan nu al een duurloop van 10k met pace 6 lopen klinkt mij als heel rap in de oren. Ik loop net aan 10k onder het uur
Ze zien maar. Voor mij past het wel, omdat ik al wat langer bezig ben.... Wat extra uitdaging kan geen kwaad...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hm, vraag me af wie dat vol gaan houden dan...?![]()
Shravani![]()
Ik heb mijn laatste BLDL achter de rug (Bizar lange duurloop). 28km in de pocket
moeiteloos en pijnloos, ik voel me sterk!
http://www.endomondo.com/workouts/167415818/2113543F means you're fucked![]()
Net Evy les 20 gelopen, na een hele week moed verzamelen: 4 x 8 minuten. Ik was Rappers Delight van de Sugar Hill Gang van les 19 zo zat, dat het motiverend werkte. Dacht eerst: "goh, dat valt eigenlijk best mee", maar kreeg bij de derde keer 8 minuten pijn in mijn bovenbinnendijspieren. En nog steeds niets van een runners high of een verslaving gemerkt, benieuwd of dat ooit mog komt of maar een fabeltje is.
Iedereen succes met MudMasters en Rondjes Nederland. Het is (volgens mijn amateuristische mening) prima renweer.![]()
Ow gezellig! Was best mooie omgevingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:49 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Lekker bezig! en bij mij in de buurt.
halfuurtje weg moet wel kunnen tochdat half uurtje weg was het probleem niet, meer het hardlopen zelf. (Hoe ver, waarom, omg jij jogt echt?!
dat soort dingen)
Shravani goed gelopen...en 3 minuten sneller![]()
![]()
Sterk ja! Thanks voor het vertrouwen. En jij voelt je vandaag dus ook sterkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef YUR het volgende:
Quoi, ik weet zeker dat jij daar sterker van gaat wordenWell done!
![]()
Nu gaat het aftellen echt beginnenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef YUR het volgende:
Shravani![]()
Ik heb mijn laatste BLDL achter de rug (Bizar lange duurloop). 28km in de pocket
http://www.endomondo.com/workouts/167415818/2113543
Ready for take off!
Gaaf! En mooi rood is niet lelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ready for take off!
[ afbeelding ]
Zekers! Ik heb er zin in. En ben van plan om er nu meer van te gaan genieten, beetje de omgeving checken ook dit keer. Met dit heuvelachtig circuit ben ik toch niet van plan om mijn PR te verbeteren.
Nou ja.. we moeten het wel gaan proberen natuurlijk
Wat fijn! Klinkt als echt iets voor jouquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:57 schreef Quoi het volgende:
Een trainer van mijn loopclub probeert mij trouwens al een tijdje te strikken voor een zaterdagochtend training. Maar ik dacht dat dat de instroomgroep was en die ben ik toch wel flink ontgroeidNu kom ik erachter dat hij een eigen harem heeft met "snelle meisjes" die op zaterdagochtend dus duurloopjes doen met hem van ongeveer 10k met een pace van 6. Op mijn lijf geschreven!!
![]()
Sowieso, een trainer die dat soort dingen zelf initieert voor mensen die er net even meer uit willen halen:![]()
![]()
Morgen ga ik ook eens wat loopjes uitzoeken denk ik. Enschede lijkt me een mooie. Weet alleen nog niet 5 of 10. Denk 5 en dan in Juni ofzo 10 of wellicht al 15.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja 6.2quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah, zie nu dat die 6.2 schatting van Staatsbosbeheer was....... Nothing saidsorry RD
maar terug bij het beginpunt stond hij op 5,94
Ben weer thuis![]()
Was leuk ik kijk al uit naar morgen![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ready for take off!
[ afbeelding ]![]()
Heb je die per post ontvangen ?![]()
Ik heb nog niets binnen
Moet hem een x maken. Sorry DK.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ready for take off!
[ afbeelding ]
Heey Dimitri, ik heb ook een houseplaat gemaakt, je vind hem vast goed en je wil hem vast reeeemixen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb een Sony xperia Active, topapparaatje voor het sporten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mijn HTC heeft ook GPS + Glonass (daar heb ik 'm bewust op uitgekozen), maar hij is zo onnauwkeurig dat ik maar een Garmin heb gekocht.![]()
Oeh nomquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:04 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb m'n startnummer voor Zandvoort ook binnen.
En aan het eind van de middag heb ik genoeg pastasaus voor de komende maanden:
[ afbeelding ]
Dat dacht iemand die ik ken ook en die heeft zowel een nike+ als een Garmin gekocht, geprobeerd en weer doorverkocht omdat hij toch de telefoon het fijnst vond (vanwege de apps en de muziek)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:58 schreef wormtrein het volgende:
Een telefoon is een prima GPS device meestal, maar het feit dat je dan al snel met zo'n enorme smartphone op je arm/in je jasje/broek moet rondrennen vind ik toch minder. Ik zit er dus ook aan te denken om zo'n Garmin aan te schaffen maar ik ben er nog niet helemaal uit. Voor nu is een stopwatch en ipod nano nog even prima![]()
Tijd voor een ander poppetje als avatarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:32 schreef Shravani het volgende:
/egopost: ,
Ik heb m''n langste afstand gelopen net, 12,5 km en een bekertje in endomundo omdat er 3m 22s van m''n 10 km tijd af is , nu douchen en me de rest van de dag euforisch voelen![]()
Tja ik ben ook benieuwd of ik ooit van een verslaving kan gaan spreken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
Net Evy les 20 gelopen, na een hele week moed verzamelen: 4 x 8 minuten. Ik was Rappers Delight van de Sugar Hill Gang van les 19 zo zat, dat het motiverend werkte. Dacht eerst: "goh, dat valt eigenlijk best mee", maar kreeg bij de derde keer 8 minuten pijn in mijn bovenbinnendijspieren. En nog steeds niets van een runners high of een verslaving gemerkt, benieuwd of dat ooit mog komt of maar een fabeltje is.
Iedereen succes met MudMasters en Rondjes Nederland. Het is (volgens mijn amateuristische mening) prima renweer.
Alhoewel, ik heb wel steeds zin om te gaan lopen, maar zie er ook vaak tegenop.
Komt denk ik omdat ik nog maar weinig resultaat boek.
Is les 20 trouwens wel gelukt?![]()
Die runners high komt vanzelf, maar als je nog aan het opbouwen bent is het lastig om in een ritme te komenNo worries, lekker Evy afmaken en dan komt het lekkere lopen vanzelf.
![]()
Zo is dat. Die korte stukjes steeds zijn saai, maar o zo cruciaal voor het opbouwen van langere afstanden waarin je op een gegeven moment ook wel endorfine enzo aanmaakt waardoor het allemaal lekker voelt. Runnershigh is pas als je langer dan een uur loopt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
Die runners high komt vanzelf, maar als je nog aan het opbouwen bent is het lastig om in een ritme te komenNo worries, lekker Evy afmaken en dan komt het lekkere lopen vanzelf.
Mwah..ik had het wel al rond een half uurquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo is dat. Die korte stukjes steeds zijn saai, maar o zo cruciaal voor het opbouwen van langere afstanden waarin je op een gegeven moment ook wel endorfine enzo aanmaakt waardoor het allemaal lekker voelt. Runnershigh is pas als je langer dan een uur loopt.Verschilt per persoon gelukkig.
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Mwah..ik had het wel al rond een half uurVerschilt per persoon gelukkig.
Dat dus. Blijkbaar iets anders als het fijne gevoel van de endorfine. Die had ik ook vrij snel. Niet vaak meer trouwens.quote:Voor Douglas Wakiihuri, de voormalig wereldkampioen marathon uit Kenia, is runner's high maar al te echt. "Het is iets dat iedereen kan ervaren. Maar als je als normaal persoon runner's high wil voelen, dan moet je eerst je fysieke conditie op een niveau krijgen waarop je minstens een uur of meer kunt hardlopen. Met andere woorden, je traint tot je comfortabel kunt hardlopen terwijl je lichaam eigenlijk al uitgeput is. Je zou het kunnen omschrijven als het abnormale gevoel dat je mentale verlangen je lichaam dwingt om te rennen."
Mentaal en fysiekJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Knap hoor!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef YUR het volgende:
Shravani![]()
http://www.endomondo.com/workouts/167415818/2113543
Maar wat ik me afvroeg, die marathon is over een week of vier, mag je dan daartussen door niet meer zo'n lange afstand lopen, is dat beter van niet of zo?![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ready for take off!
[ afbeelding ]![]()
En Yur!Bikkel! 28km!
Ik was van plan vandaag weer te starten, hoef tussen nu en eind mei niet meer weg dus alle tijd om Renate er weer bij te pakken en weer voor die 10 te gaan, maar godsamme wat is het vies koud buiten.
Ik verschuif mijn plannen dus maar naar morgen. Kan onmogelijk slechter zijn dan.***![]()
Waar zit je dan? Ik vond het vandaag juist de eerste dag dat het merkbaar wat zachter is. Maar ik woon in het zuiden, dat scheelt misschien. Wel soms een irritant koude wind tijdens het lopen.![]()
Grr
Dat kanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Blijkbaar iets anders als het fijne gevoel van de endorfine. Die had ik ook vrij snel. Niet vaak meer trouwens.Ik had bij een half uur lopen al het gevoel uren door te kunnen gaan en alsof het vanzelf ging, vandaar mijn opmerking.
![]()
Geeft niks, je bent niet de eerstequote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet hem een x maken. Sorry DK.
Heey Dimitri, ik heb ook een houseplaat gemaakt, je vind hem vast goed en je wil hem vast reeeemixen.
Hoe langer je je lichaam belast, hoe langer het duurt voor je lichaam helemaal is hersteld. En het mag duidelijk zijn dat je lichaam op de dag van de marathon zo goed moet zijn als mogelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Knap hoor!
Maar wat ik me afvroeg, die marathon is over een week of vier, mag je dan daartussen door niet meer zo'n lange afstand lopen, is dat beter van niet of zo?
Het is niet zo dat we helemaal geen duurlopen meer doen hoor... volgende week lopen we mee met een halve marathon, de week daarna hebben we nog een 2,5 uur duurloop op het programma. Daarbuiten hebben we volgens mij nog een 2,5uur en een 100 minuten-duurloop staanF means you're fucked![]()
Post inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Heb je die per post ontvangen ?![]()
Ik heb nog niets binnen
Ja dat heb ik soms ook ja. En dan heb ik dus ook wel eens een runnershigh gehad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat kanIk had bij een half uur lopen al het gevoel uren door te kunnen gaan en alsof het vanzelf ging, vandaar mijn opmerking.
Had niks anders verwacht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent niet de eersteJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Echt in zo'n flow zitten..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat heb ik soms ook ja. En dan heb ik dus ook wel eens een runnershigh gehad.Lekker op zo'n zomerse ochtend of avond, dat alles helemaal perfect is. Héérlijk!
![]()
Ik blijf ook lekker doorgaan. Ook al moet ik lessen vaak meerdere keren doen.
Wie weet heb ik dat dan ook wel eens, zo'n runnershigh.![]()
Gouda. En het waait gewoon heel vies hard hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Waar zit je dan? Ik vond het vandaag juist de eerste dag dat het merkbaar wat zachter is. Maar ik woon in het zuiden, dat scheelt misschien. Wel soms een irritant koude wind tijdens het lopen.
Ik heb in December zelfs met sneeuw gelopen. Maar sinds ik er uit ben en een aantal keer al flink zomerse temperaturen heb mogen voelen dit jaar raak ik al totaal verkleumd als ik er alleen al aan denk in mijn tight naar buiten te moeten.
***![]()
Ik ga trouwens morgen weer. Even 2 rustdagen.
Ondanks dat ik tussendoor ook veel wandel is dat wel even lekker. Ik had gister op de fiets erg zware bovenbenen.![]()
Pas nog. Jammer dat ik toen al vrij snel naar de wc moest. Had het idee dat ik tot in het oneindige kon blijven lopen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt in zo'n flow zitten..Lekker op zo'n zomerse ochtend of avond, dat alles helemaal perfect is. Héérlijk!
Dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pas nog. Jammer dat ik toen al vrij snel naar de wc moest. Had het idee dat ik tot in het oneindige kon blijven lopen.![]()
Dat had ik een paar maand terug ook nog niet. Heb geduld, het komt vanzelf.quote:
Patience is bitter, but it's fruit is sweet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik noem hem "in de voetstappen van The White Cowboy"
rommelige workout
Maar als je kijkt bij "laptimes" prima gelopen voor een training
http://www.endomondo.com/workouts/167480761/3690596Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Oh snap ik wel hoor. Ik heb dat ook. Deze winter ook echt veel te weinig gelopen. Maar vandaag had ik juist iets, het vriezen is weg nu, hup we gaan er weer voor. Heel schema gemaakt ook waardoor ik in september op de 21km moet zitten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gouda. En het waait gewoon heel vies hard hier.
Ik heb in December zelfs met sneeuw gelopen. Maar sinds ik er uit ben en een aantal keer al flink zomerse temperaturen heb mogen voelen dit jaar raak ik al totaal verkleumd als ik er alleen al aan denk in mijn tight naar buiten te moeten.
Wacht maar straks is het 25 graden en gaan wij lachend rennen en dan zit iedereen hier te klagen!![]()
Pff zo warm lijkt me niks met lopen. Kortademig enzo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh snap ik wel hoor. Ik heb dat ook. Deze winter ook echt veel te weinig gelopen. Maar vandaag had ik juist iets, het vriezen is weg nu, hup we gaan er weer voor. Heel schema gemaakt ook waardoor ik in september op de 21km moet zitten.
Wacht maar straks is het 25 graden en gaan wij lachend rennen en dan zit iedereen hier te klagen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben een paar maanden geleden begonnen met lopen met dit weer. Mij lijkt het heerlijk om met warmer weer te lopen. Geen laagjes meer enzo, maar gewoon lekker in een short en shirt![]()
![]()
Ieder weer is mooi weer om in te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:44 schreef YUR het volgende:
Ieder weer is mooi weer om in te lopenDan pak je de loopbandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No excuses!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Runnershigh, na mijn eerste wedstrijd loop heb ik de hele avond gefeest! Zo euforisch
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:44 schreef YUR het volgende:
Ieder weer is mooi weer om in te lopenAls het echt looponwaardig weer is duiken we hier nog wel eens met de loopgroep de gemeentelijke parkeergarage in voor wat extra loopscholing. Wel 's avonds om auto's en uitlaatgassen te vermijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuw persoonlijk record! Nog nooit eerder 50 minuten achter elkaar gerend. Nog nooit eerder de 7km aangetikt
Nu douchen en vanavond feesten
Ja, les 20 is geluktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:16 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Tja ik ben ook benieuwd of ik ooit van een verslaving kan gaan spreken.
Alhoewel, ik heb wel steeds zin om te gaan lopen, maar zie er ook vaak tegenop.
Komt denk ik omdat ik nog maar weinig resultaat boek.
Is les 20 trouwens wel gelukt?![]()
. De Sugar Hill Gang uit mijn hoofd krijgen is niet gelukt, op de gekste momenten barst ik ineens uit: "One, two, three, four, tell me Wonder-Mike, what are you waiting for" en " after school i take a dip in the pool ... got a colour-tv so I can see the Knicks playing basketball".
En ik vind het echt een super-irritant ding.
[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 16-03-2013 17:39:14 ]![]()
Prachtnummerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, les 20 is gelukt![]()
. De Sugar Hill Gang uit mijn hoofd krijgen is niet gelukt, op de gekste momenten barst ik ineens uit: "One, two, three, four, tell me Wonder-Mike, what are you waiting for" en " after school i take a dip in the pool ... got a colour-tv so I can see the Knicks playing basketball".
En ik vind het echt een super-irritant ding.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: