Nou, nog een hele mooie speciaal voor jouquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef sp3c het volgende:
ik wil helemaal niet weten waar 'stutten' slang voor is
Bij Koefnoen hebben de acteurs gevochten om de vraag wie hem mocht nadoen. Owen Schumacher won de strijd...quote:
Nu op RTL4 hahahaha die man met die krullen. Het slaat nergens opquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:17 schreef sp3c het volgende:
looooooooooooooooooooooooooooooooool
het is je moeder
tranen van het lachen nu![]()
![]()
wquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
Is dat net zo goed als die show van John van den Heuvel?
Wat een timing...al een kwartier geen reacties en nu binnen 5 sec. 2.quote:
Op RTL 4 dat een tijdje terug. Recht Gezet. Da's je Goed recht was beter, met de robotadvocaten.quote:
Oh die was ik alweer vergeten, 1x gekeken maar daarna volgens mij niet meer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/ontvoerd/
Hier had ik iets van gezien. Vond er niet veel aan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/ontvoerd/
Nee, ik ben slechts een slome duikelaar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat een timing...al een kwartier geen reacties en nu binnen 5 sec. 2.
Dacht eerst, die is wel heel snel met een antwoord
Met een goede timing danquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, ik ben slechts een slome duikelaar.
ik kan RTL4 niet vinden ... zo vaak kijk ik er blijkbaar naarquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu op RTL4 hahahaha die man met die krullen. Het slaat nergens op
omdat het sp3c topic deel 5 isquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom is dit #5Er gaat er toch doorgaans wel 5 deeltjes NWS-SC in de week door?
Wotwot 5 sp3c delen......en ook nog een enguete topicquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan RTL4 niet vinden ... zo vaak kijk ik er blijkbaar naar
[..]
omdat het sp3c topic deel 5 is
deel 1, 3 en 4 staan in RLS en deel 2 staat in FC maar dat is verboden voor zwarten
de NWS SC zelf is nooit genummerd geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |