Wat de heren lieten zien was beiderzijds niet professioneel. Zover zou ik het niet laten komen.quote:
Ik denk dat het een beetje uit de hand liep inderdaad. Praat dit buiten beeld uit. Al zorgt het vandaag wel voor hogere kijkcijfers denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de heren lieten zien was beiderzijds niet professioneel. Zover zou ik het niet laten komen.
Eenmalig hit qua kijkers, een blijvende imago schade.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje uit de hand liep inderdaad. Praat dit buiten beeld uit. Al zorgt het vandaag wel voor hogere kijkcijfers denk ik.
Ach welnee. Is volgende week al weer overgewaaid dan is er weer iets anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eenmalig hit qua kijkers, een blijvende imago schade.
Achter de schermen zal het wel een taartje krijgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee. Is volgende week al weer overgewaaid dan is er weer iets anders.
Misschien, maar RTL wil deze show niet kwijt natuurlijk en deze 2 mannen ook niet. Dus ook dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Achter de schermen zal het wel een taartje krijgen.
Oftewel we moeten door desnoods geforceerd?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien, maar RTL wil deze show niet kwijt natuurlijk en deze 2 mannen ook niet. Dus ook dat zal wel meevallen.
Dat denk ik wel ja. En na een paar weken zijn ze het ook zelf al weer vergeten. Komt wel vaker voor denk ik dat presentatoren ruzie hebben met een collega, alleen weten we het dan niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oftewel we moeten door desnoods geforceerd?
Het zal er net anders niet echt vrolijk uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. En na een paar weken zijn ze het ook zelf al weer vergeten. Komt wel vaker voor denk ik dat presentatoren ruzie hebben met een collega, alleen weten we het dan niet.
Zo gaat dat meestal met ruzies hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het zal er net anders niet echt vrolijk uit
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo gaat dat meestal met ruzies heJij hebt vast ook weleens ruzie gok ik zo.
Serieus? Je lijkt me niet echt een makkelijk persoon namelijk. Niet verkeerd bedoeld hoor, ben ik ook niet altijd.quote:
Op basis van mijn posts zou ik tot dezelfde conclusie komen hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Je lijkt me niet echt een makkelijk persoon namelijk. Niet verkeerd bedoeld hoor, ben ik ook niet altijd.
OK dat bedacht ik daarna. Daardoor kwam het inderdaad. Je gaat er soms nogal hard inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op basis van mijn posts zou ik tot dezelfde conclusie komen hoor.
Een blikje achter de schermen kan je over mij wel vinden in de serieuze draadjes in LIF of in OUD of F&F.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat bedacht ik daarna. Daardoor kwam het inderdaad. Je gaat er soms nogal hard in
Ah kijk daar kom ik nooit, vandaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een blikje achter de schermen kan je over mij wel vinden in de serieuze draadjes in LIF of in OUD of F&F.
Dacht even dat jullie het over Badder Harry en zijn tegenstander hadden....gaat het gewoon over VIquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje uit de hand liep inderdaad. Praat dit buiten beeld uit. Al zorgt het vandaag wel voor hogere kijkcijfers denk ik.
haha ach net zoietsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht even dat jullie het over Badder Harry en zijn tegenstander hadden....gaat het gewoon over VI
Ik kijk nu RTL jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jij mag kijken voor de gespierde lijven. Begint nu op 7
Karma is een teef.quote:De K-1 World Grand Prix Final in Zagreb zat er na één ronde al weer op voor Badr Hari. De omstreden Marokkaanse vechter vertrok richting ziekenhuis, omdat hij zijn voet zou hebben gebroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |