Hoe ver is het van Centraal?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
Weet ik dat het niet nodig is, maar helaas gaat dat vanzelf.
Ik zie me al staan met een bordjeAlhoewel, misschien best wel grappig. We moeten ook nog even kijken waar we afspreken, ik denk gewoon daar voor de deur maar. Of binnen als het regent. Maar binnen mag je natuurlijk niet roken
Hemelsbreed niet zo heel ver. Met de bus gok ik een half uurtje misschien? Hooguit. Bus rijdt natuurlijk niet rechtdoor zonder stoppen ernaar toe. Volgens OV9292 18 minuten dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ver is het van Centraal?
Ik heb even geen zin om google te typen.
Ik moet terug naar Zwijndrecht. En heb echt geen zin om in de trein te zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
Ik ga sowieso niet met de auto, dan kan ik niks drinken.
Volgens mij is het terrein daar best groot, ben er wel eens langsgekomen. Ik denk dat er wel een redelijk parkeerterrein is.
Er rijdt gewoon een bus. Amsterdam is niet compleet achterlijk.quote:Vanaf Centraal Station:
Bus 21 halte Van Hallstraat. Bushalte bevindt zich aan de Prins Hendrikkade, ter hoogte van nr. 20 (Mercurius Gebouw), naast Rederij Lovers.
Alsof het wat uitmaakt of je met een bus gaat of met een tramquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er rijdt gewoon een bus. Amsterdam is niet compleet achterlijk.
.
Alsof die paar drankjes wat uitmaken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moet terug naar Zwijndrecht. En heb echt geen zin om in de trein te zitten.
Nee, ik moet trams niet, doet mij denken aan de Yolocaust.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt of je met een bus gaat of met een tramEr zijn meerdere wegen naar Rome trouwens, bus OF tram. Ik moet eerst met de bus en dan met de tram.
Precies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Of eigenlijk zo zwak, als ik 1 wijntje opheb wil ik er nog 1 en nog 1
Ik ga liever met de tram, ik word soms misselijk in de bus, wagenziekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik moet trams niet, doet mij denken aan de Yolocaust.
Lijn 11 vooral.
Ja doei, veel te ver weg en ik heb niet eens een fiets.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies.
Als ik jou was zou ik gewoon gaan fietsen.
Dat is al een week ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Specularium het volgende:
ZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR KENTOET, SPECULARIUM, OPROG, TEM, KARINA.
Daarom. Geen probleem dus. Alleen dat het parkeren daar weer lekker geldklopperij is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof die paar drankjes wat uitmaken.
Als ik een auto had was ik ook niet met de trein gegaan.
Karina is al dubbel entreegeld kwijt. Njos volgens mij ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarom. Geen probleem dus. Alleen dat het parkeren daar weer lekker geldklopperij is.
En na veel heen en weer mailen krijg ik het toch niet terugquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karina is al dubbel entreegeld kwijt. Njos volgens mij ook.
Mailfoutje.
Het is met een sisser afgelopen. Beide heren zitten weer gebroederlijk aan tafel nu, op RTL 7...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:28 schreef Tem het volgende:
Net even gezien.
Volgens mij inderdaad ook wel redelijk echt dit, je hebt gelijk hoor Specularium. Zwaar ademen van Johan en emotioneel wartaal uitslaan. Wel mooi, dit zou eigenlijk op de redactie uitgevochten moeten worden ipv in de uitzending.
Ik zag inderdaad een klein stukje maar ben doorgeschakeld naar comic relief.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is met een sisser afgelopen. Beide heren zitten weer gebroederlijk aan tafel nu, op RTL 7...
Het lijkt FOK! wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Wat steekjes onder water nog over en weer. Maar dat was het wel.
Wat is dat hier?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je het zegt!
Al zou jij dat nooit doen natuurlijk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |