Idd, ze had je moeke kunnen zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb perfect beoordelingsvermogen
Doesn't matterquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, ze had je moeke kunnen zijn
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je schaamhaar
Nog hetzelfde als gister, het gaat wel weer minder met de druk boogquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe is het met je poeroet vandaag?
Go see the doctorquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog hetzelfde als gister, het gaat wel weer minder met de druk boogEn het is hoogst waarschijnlijk een beknelde zenuw. Morgen ochtend afspraak maken.
Moet je je linker elleboog maar eens buigen, net alsof je je biceps aanspant zo ver mogelijk naar achter. Dan zie je rechts onderin je elleboog een gewricht zitten en vanaf daar naar links die grote bobbel, precies daar tussen in zit een miniscuul kuiltje, ik kan daar dat elektriciteits botje bewegen, bij elke beweging voelt het dus alsof je normaal dat bot tegen je stoel aan zou stoten ongeveer, dus zo'n stroom stoot door je armen naar je pink en ringvinger, als ik er druk op zet voel ik 't ook, rechts geen last, daar kan ik dat ding uberhaupt niet bewegen![]()
Tevens bij normale push-ups nog geen last, close-grip push-ups en dan diep gaan voel ik ze meteen, sterker nog als ik dan weer uit moet drukken om omhoog te komen voel bij de eerste cm's een felle pijnscheut met als gevolg dat ik gelijk op de grond flikker![]()
En ik weet ook niet wat de fysio er aan zou kunnen doen, want als hij zegt neem rust, na een tijdje komt het toch wel terug. Zelf weet ik ook nog niet wat de precieze oorzaak is.
Fucking klote @#$@$# elleboog![]()
Hoe langer je wacht om naar de dok te gaan hoe groter de kans is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Straks gaat het nooit meer weg
Afspraak gemaakt, morgen middag langskomen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht om naar de dok te gaan hoe groter de kans is.
Dat is geen eis. Dat is het max aantal te behalen punten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:31 schreef BredeBroeder het volgende:
t aan mij of zijn de PFT eisen van de USMC extreem hoog?
4.5KM in 18 minuten
100 crunches in 2 minuten
20 pull-ups
Best.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe staat het met de stand van zaken?
Haha, nu weer één stuk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi.
Je had gelijk mbt de autolampjes
Dimlicht Re voor ja, dat gaf de boordcomputer aan, en klopte.quote:
Inderdaad, kan je er meteen twee echte dimlichten in laten zetten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dimlicht Re voor ja, dat gaf de boordcomputer aan, en klopte.
Maandag alles maar vervangen bij de dealer. Valt nog onder de garantie
Twee echte? Wat bedoel je met "echte" ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, kan je er meteen twee echte dimlichten in laten zetten.
Philips Nightvision of Extreme visionquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Twee echte? Wat bedoel je met "echte" ?
Ahh, niet die fabrieksmeuk bedoelde je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Philips Nightvision of Extreme vision
Ze kunnen er sowieso aankomen, maar dan betaal je wel de hoofdprijs. Ze kosten normaal 30 tot 40 voor een setje. Ik kan er goedkoper aankomen en je dealer toch wel, maar die zal dat vast niet doorberekenen aan je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, niet die fabrieksmeuk bedoelde je.
Weet niet of ze die bij de Ford dealer hebben (moet ik daar doen anders vervalt de garantie)
Dealers berekenen hun behaalde korting vrijwel nooit door, of je moet een hagelnieuwe auto gekocht hebben, en dan moet je ook nog maar afwachten of het zoveel goedkoper is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze kunnen er sowieso aankomen, maar dan betaal je wel de hoofdprijs. Ze kosten normaal 30 tot 40 voor een setje. Ik kan er goedkoper aankomen en je dealer toch wel, maar die zal dat vast niet doorberekenen aan je.
Ze gaan niet in elke auto per se langer mee, je hebt wel veel meer lichtopbrengst op de weg. Als je veel op onverlichte wegen rijd kan ik het je zeker aanbevelen. Als je dat niet zo vaak doet, dan zou ik je geld in bier steken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dealers berekenen hun behaalde korting vrijwel nooit door, of je moet een hagelnieuwe auto gekocht hebben, en dan moet je ook nog maar afwachten of het zoveel goedkoper is.
Maar goed, net gebeld en de werkplaats heeft een bespreking![]()
Ze bellen me terug, dan zal ik vragen naar die setjes die jij opnoemde. Als die echt zo goed en lang meegaan, dan heb ik het er best voor over.
In Engeland rijden we vaak op die kleine weggetjes in het donker, dus dan kan dat best goed van pas komen. En goed, als het "maar" ¤40 kost (werkuren valt onder garantie) dan primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze gaan niet in elke auto per se langer mee, je hebt wel veel meer lichtopbrengst op de weg. Als je veel op onverlichte wegen rijd kan ik het je zeker aanbevelen. Als je dat niet zo vaak doet, dan zou ik je geld in bier steken.
Ik heb nu nightvision erin, en dat rijd heerlijk ontspannen op onverlichte wegen. Je hebt veel meer licht in de berm. Dat klinkt suf, maar rijd echt fijn in het pikkedonker. Ook meer licht op de weg, maar veel minder op de baan van de tegenligger.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Engeland rijden we vaak op die kleine weggetjes in het donker, dus dan kan dat best goed van pas komen. En goed, als het "maar" ¤40 kost (werkuren valt onder garantie) dan prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |