abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124206244
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:37 schreef pessie het volgende:
Kwisted,,ikweeyt mnieythoe je meisje sslaapt maar zeker als ze lang achter elkaar slaapt vind ik het heel logoisvh dat ze sochtends meer honger heeft. En misschien toch weer eens kijken naar die s speen? In 4 minuten kan ze was haar zuigbehoefye niet vervullen.

Gaat hier heel goed hoor.
Dit is iets wat ik ga proberen als het minderen niet werkt.
We hebben namelijk wel het idee dat haar zuigbehoefte bevredigd is, omdat ze ondanks ze korte tijd, wel tevreden is na de fles.
Ook aan de borst, heeft ze vanaf de geboorte, nooit lang gedronken. Gemiddeld drinkt ze in 10minuten 2 borsten leeg. Sochtends met stuwing 15minuten. Ze drinkt gulzig en ik heb binnen 30sec een goede tsr.
Opzich is het dus ook wel te verklaren dat de fles dan snel leeg is, want dat drinkt nog makkelijker dan de borst natuurlijk.
En ze heeft er geen last van dat het zo snel gaat, want geen kramp/spugen/oid.
Daarentegen bij de S speen, was het wringen, draaien en mopperen.

Maar ik hou het wel in mijn achterhoofd. Eerst maar eens minder in de fles doen, want het probleem voor mij is dat ik niet bijgekolfd krijg. (ik kolf gemiddeld tussen de 180-200ml per keer, waar ze nu dus 240-250ml drinkt per keer).
Dankjewel voor het meedenken :*

Oh en ze slaapt trouwens van 19u tot 5u, dan wordt ze wakker voor een voeding. drinkt dus een kwartier en slaapt dan nog door tot 7.30u.. We zitten op 4 voedingen per dag, met wat fruit/groente bijvoeding, en ze is deze week 6 maanden.
  maandag 18 maart 2013 @ 16:29:17 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124210428
Ik denk dat ze vanzelf minder gaat drinken en meer gaat eten. Ik zou beginnen met bijvoeding eerst en daarna melk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_124217815
Ik had sinds vorige week geen bv meer gegeven bij de opvang, ik heb ook gezegd dat als ze haar flesje erg lijkt te missen of honger/dorst blijft hebben dat ik wil dat weten zodat ik gewoon weer ga kolven.
Vorige week ging goed, vandaag kom ik haar ophalen
Ja, ze heeft nutrilon gehad

Ik :? :?

Geen aanleiding voor..ze leek niet hongerig of iets maar waarom ze kv heeft gekregen is mij een raadel }:|
Ik vroeg wat andere kindjes rond die leeftijd dronken, ja water/gewone melk/thee

}:|
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_124217916
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:23 schreef bitterend het volgende:
Ik had sinds vorige week geen bv meer gegeven bij de opvang, ik heb ook gezegd dat als ze haar flesje erg lijkt te missen of honger/dorst blijft hebben dat ik wil dat weten zodat ik gewoon weer ga kolven.
Vorige week ging goed, vandaag kom ik haar ophalen
Ja, ze heeft nutrilon gehad

Ik :? :?

Geen aanleiding voor..ze leek niet hongerig of iets maar waarom ze kv heeft gekregen is mij een raadel }:|
Ik vroeg wat andere kindjes rond die leeftijd dronken, ja water/gewone melk/thee

}:|
Dat zou ik ook écht niet kunnen waarderen! Was het een vergissing? Of had ze dat gewoon zelf even bedacht?
pi_124218027
Nou ik was niet boos alleen ik snapte het niet! nee, geen vergissing..want ik vroeg waarom nutrilon?
en ze keek me aan zo van euuhhhhh
:?
Volgens mij wist die leidster niet dat ik geen bv meer meegaf :?

Ik bedoel, als ze me op werk had gebeld om te zeggen dat R hongerig leek en niet wou eten dan had ik ja gezegd tuurlijk mag ze kv een keertje maar zo maar zonder reden is een beetje maf met 16 maanden
of niet? :@
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 18 maart 2013 @ 19:31:45 #106
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124218244
Ik weet niet wat normaal is. Maar vanaf een jaar geef je toch überhaupt geen kv meer?
Ja dat dreumesmelk hype enzo.
  maandag 18 maart 2013 @ 19:32:32 #107
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_124218291
@Bitterend, Ja, ik zou daar overigens wel boos om zijn. Dan geef je toch een bakje yoghurt of een flesje volle melk.
  maandag 18 maart 2013 @ 19:34:10 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124218378
M heeft altijd kv gehad maar als hij op het kdv nu ineens weer kv zou krijgen zou ik dat ook niet waarderen. Gewone melk of water is prima.
pi_124218386
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet wat normaal is. Maar vanaf een jaar geef je toch überhaupt geen kv meer?
Ja dat dreumesmelk hype enzo.
Ja daarom!

Bizar
  maandag 18 maart 2013 @ 19:34:56 #110
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124218427
Zal wel een foutje zijn joh.
pi_124218603
Je doet toch geen poeder in water en opwarmen als foutje? :D vooral als een kind tot die tijd alleen maar bv heeft gehad.

Wat ik het vervelends vind is dat er totaal geen communicatie is. Want ik had het woensdag doorgegeven! dat ik geen melk meer zou geven en als ze het echt mist dat ik gewoon zou kolven!
De leidster die vandaag was, was vorige week niet aanwezig maar de andere 2 wel :( dus ze hadden het kunnen op het schema schrijven ofzo...daar staat wel hoeveel slaapjes een kind doet en alles.
Goed, hopelijk gebeurt het niet nog een keer....
pi_124218738
Wat vaag bitterend.

Luuk heeft vanmiddag een halve voeding zonder tepelhoedje gedronken! Wat voelt dat raar zeg!
*poef* nu is het weg
  maandag 18 maart 2013 @ 19:45:24 #113
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124219037
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat vaag bitterend.

Luuk heeft vanmiddag een halve voeding zonder tepelhoedje gedronken! Wat voelt dat raar zeg!
Goed hoor!
pi_124220034
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat vaag bitterend.

Wat goed! Voor je t weet doet hij het helemaal zonder, hapt hij opeens meteen goed aan en begint hij al voordat jij zelf goed klaarzat en zo ;) (zo ging het hier, wordt bv opeens helemaal makkelijk :D)
pi_124220402
Bitterend, wat raar... Inderdaad onnodig vanaf een jaar. 16 maanden is ook wel ruim over die grens inmiddels. Hopelijk is het nu duidelijk.

KJ, wat goed! Merkte je verschil bij Luuk?

Kwisted, gewoon proberen wat minder te geven. Je merkt vanzelf als ze nog echt honger heeft! :)

Gerbera, fijn dat je het zo goed hebt af kunnen sluiten nu. En totaal 20 maanden is fantastisch! En die 10 kilo ook! Ongelofelijk, mijn uk is net 7,5 kg :o :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124220948
Het drinken lijkt hier weer iets beter te gaan. Hij heeft vaker de rust om te drinken. Het scheelt dat hij opeens snapt dat zittend drinken ook mogelijk is. Eerder dronk hij echt alleen liggend en zittend ging hij spelen (of bijten). Hij geeft soms ook zelf aan dat hij wil drinken (niet zo subtiel, gewoon mijn shirt naar beneden trekken of aanhappen door mijn shirt heen :')) O+

*weg*

[ Bericht 36% gewijzigd door Phaidra op 18-03-2013 21:12:46 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124221143
Ohhhhhh!! *; *;
Wat issie groot! en wat zijn jullie lief <3
  maandag 18 maart 2013 @ 20:19:53 #118
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124221217
Oh wat lief!!!!!
pi_124221817
O+ Wat lief!!

Ik merkte wel wat verschil. Hij dronk iets onrustiger. Hij leek wel door te hebben dat er wat anders was dan anders. Hij heeft nu net een fles gehad, en vanavond de laatste voor de nacht doe ik nog normaal met tepelhoedje. Morgen weer een nieuwe kans.
*poef* nu is het weg
pi_124222776
Kwisted, Faye krijgt hier haar melk nog steeds uit een maat 1 speen van Avent, we zijn nooit groter gegaan. Vaak drinkt ze 60-80cc per voeding, max is echt 150cc. Meer is er nooit ingegaan. Faye krijgt haar flessen ook op verzoek en ze drinkt redelijk vaak (als in, iedere 2 uur oid) behalve dan op het KDV, daar heeft ze het veel te druk om te drinken :+
En wist je dat vaker korter kolven is dan een keer lang? 30 minuten kolven is ook wel heel veel en schrale tepels zijn nooit goed. Klinkt ook alsof je kolfschild misschien te klein is? Komt je tepel tegen de wand van je kolfschild aan?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_124223322
Phaidra wat een lieve foto O+
pi_124223449
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef Marjolijntje het volgende:
Kwisted, Faye krijgt hier haar melk nog steeds uit een maat 1 speen van Avent, we zijn nooit groter gegaan. Vaak drinkt ze 60-80cc per voeding, max is echt 150cc. Meer is er nooit ingegaan. Faye krijgt haar flessen ook op verzoek en ze drinkt redelijk vaak (als in, iedere 2 uur oid) behalve dan op het KDV, daar heeft ze het veel te druk om te drinken :+
En wist je dat vaker korter kolven is dan een keer lang? 30 minuten kolven is ook wel heel veel en schrale tepels zijn nooit goed. Klinkt ook alsof je kolfschild misschien te klein is? Komt je tepel tegen de wand van je kolfschild aan?
Nee dat wist ik niet. Dacht juist dat lang kolven beter is, vanwege de achtermelk?
Gaat Faye niet wringen? F.leur ging op een gegeven moment echt mopperen met de S speen, met de M speen was het over.
Borstschild is denk ik niet te klein. Ik heb gewoon één slechte tiet. T is altijd wat met die rechter. :( De enige die ooit een kloofje heeft, borstontsteking was aan die kan, komt minder uit met kolven. Ik leg F. altijd bewust eerst aan mijn 'slechte' tiet, om de productie te bevorderen. Maar tot nu toe wil t nog niet echt helpen. Gelukkig zie je er niets van :P
Lijkt me pittig trouwens dat je dametje zo vaak bij je wil drinken. Hoe geef je je melk dan mee aan het kdv? Paar kleine flesjes ofzo?
pi_124223576
mooi phaidra!! Wat een knap kind heb je O+
Dat aanhappen door kleren heen deed F vandaag voor t eerst haha. Verder kwijlt ze wel altijd alles onder hoor dat wel :P
Ze gromt vaak als ze aanhapt :D
pi_124223812
Achtermelk komt ook echt al na een minuut of 5 :) Daar hoef je niet een half uur voor te kolven! Ik ben op mijn werk na 10-15 minuten wel klaar, dan heb ik een tweede duidelijke TSR gehad en komt er niet veel meer.
Bij mij produceert links ook duidelijk minder dan rechts hoor! :D Dan wel geen kloofjes of iets, maar duidelijk een productieverschil Is ook heel normaal, dat ze niet allebei evenveel produceren.
Ik heb nog geen 'klachten' gehoord over Faye met de fles, ben er zelf nooit bij als ze de fles krijgt dus kan er weinig over vertellen. En over vaak drinken, ik ben niet anders gewend ;) Er staat hier eigenlijk altijd melk in de koelkast voor de komende werkdagen dus als ik weg moet hoef ik me daar niet druk om te maken (daarnaast stroomt de vriezer ook over).
Ik geef gewoon volle melkflesjes mee naar het KDV, ze schenken daar zelf over wat ze nodig hebben. Werkt bij ons prima, maar kan me voorstellen dat er andere KDV's zijn die wel vaste porties willen.

Phaidra, jouw foto had ik gemist, maar O+
En wat worden ze groot zo he!
pi_124224268
Hier doet rechts het ook minder dan links. Luuk drinkt rechts een stuk minder goed dan links ook. Ik leg hem meestal eerst op rechts aan. Met kolven komt er rechts ook minder dan links.
Ik ben met kolven op het werk meestal ook 15-20 minuten bezig. Dat is dan inclusief klaarzetten en de spulletjes afwassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door kaatjejannie op 18-03-2013 21:45:58 ]
*poef* nu is het weg
pi_124224460
Mijn kolftijd hierboven is dus zonder klaarzetten/opruimen, daar komt idd nog een minuut of 5 bij :)
pi_124224889
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:56 schreef Kwisted het volgende:
mooi phaidra!! Wat een knap kind heb je O+
Dat aanhappen door kleren heen deed F vandaag voor t eerst haha. Verder kwijlt ze wel altijd alles onder hoor dat wel :P
Ze gromt vaak als ze aanhapt :D
Dank je, ben ik uiteraard met je eens :D ;).

En als hij dan in mijn shirt hapt meteen gefrustreerd, dat was niet de bedoeling _O-.

Marjolijntje, ja joh... Het gaat zo hard nu, echt veel ontwikkeling. Ik geniet er erg van! Ben zo blij met mijn vrolijkerd O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124225180
Ik ben hier 20-30 min per kolfbeurt bezig incl schoonspoelen, drie keer per werkdag voor in totaal drie voedingen van elk 160 ml. Maar het KDV dacht dat hij wel meer lustte dus dat is sinds een week opgeschroefd naar 180 ml. Voorlopig dus geen kortere kolfsessies :(

Ik zie ook nog niet hoe ik op termijn een voeding kan laten vallen als hij juist meer wil drinken. Of gaat dat vanzelf als ze bijvoeding krijgen? Hij is nu vijf maanden en ik ga er ergens komende maand eens met bijvoeding starten, maar nu krijgt hij nog op 6 voedingen. Dat ene lepeltje zal trouwens vast niet leiden tot een voeding minder neem ik aan :+

Phaidra, mooie foto! Wat een hele kerel is het al!
pi_124225464
Kaatje wat goed.

Phaidra, fijn dat hij het zelf aangeeft, beter drinkt en zittend!

Bij ons was zittend drinken nog geen succes, dan is hij te afgeleid.

Bitterend, dat is idd raar. Ik had dat met L. ook een keer bij het kdv terwijl ze bv hadden staan. En dat hadden ze ook niet overlegd. Begrepen ook niet dat ik boos werd. Was toch maar andere voeding. Dat dat bij een 4/5 maanden oud kind best een verschil kan maken, hadden ze niet bij stil gestaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_124225878
Phaidra, wat een lieve foto! <3

KJ, wat goed, hopelijk komen jullie zo langzaam van het hoedje af. En gek gevoel he? Dat vond ik ook.

Ondanks de hoeveelheden eten die mijn druifje naar binnen propt drinkt ze ook nog behoorlijk vaak. Ik ben haar zelfs iets vaker aan gaan leggen na de laatste weging. Want ondanks mijn rationele idee dat alles goed gaat, wil mijn gevoel haar toch van die onderste lijn af hebben. :D

Ze drinkt in de ochtend en de nacht trouwens inderdaad het beste. En als ik weg geweest ben, dan is ze ook erg enthousiast en geconcentreerd. O+

Ik ben benieuwd Kwisted, hoe het gaat als ze wat minder drinken krijgt. En inderdaad misschien wel een goed idee om die voedingen te beginnen met bijvoeding en dan pas de fles. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_124226083
Ik zou trouwens behoorlijk boos zijn als ze op het KDV mijn kind zonder overleg opeens fles- of andere voeding zouden geven. Nu, maar ook als hij al 16 maanden was. Of ben ik dan een hysterische ouder? :@
Tuurlijk, je moet hen maar op hun blauwe ogen geloven dat ze je kind keurig geven wat jij wil, maar fruit/zuivel/brood /flesvoeding vind ik wel wat anders dan een broodbelegje dat misschien niet op op mijn voorkeurslijstje staat.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:40:11 #132
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124226447
Kwisted, bij mij deed rechts bij Nathan ook veel minder dan links, uiteindelijk was rechts zo'n 4 a 5 maanden eerder op dan links. Nu heb ik volgens mij geen productie verschil.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:30:02 #133
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_124244142
KJ, goed joh! Hopelijk ben je gauw van dat tepelhoedje af.

Hier gister op m´n werk te horen gekregen dat ik volgende week (dan wordt hij 9 maanden oud) voor het laatst mag kolven en daarna mag ik niet meer in de baas z´n tijd
"want je bent ook al bijna een jaar lang afwezig geweest en sinds je weer terug bent kolf je 2x per dag. Geef je je kind niks anders te vreten ofzo? Het is toch niet normaal om zo lang door te gaan met die borstvoeding?"

:') :r

Dus ik heb gister maar 1x gekolfd ipv 2 en dan ga ik voortaan maar in dat ene half uurtje dat ik over de hele dag pauze heb kolven.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:51:45 #134
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_124244861
Is dat echt zo letterlijk gezegd? Met de woorden vreten en niet normaal? Met de inhoud (de vorm natuurlijk absoluut niet) ben ik het op zich wel eens. Zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof en 9 maanden kolven onder werktijd is best heel wat en kan ook een druk leggen op collega's en leidinggevenden.
pi_124244957
Geweldige werkgever heb je toch, Kersjes... :*
pi_124248317
Kersjes, niet fijn, dat je werkgever er zo in staat. Hier was dat ook zo, ondanks dat ik het bij werkbegin gelijk had aangegeven, minder ben gaan kolven, ben gaan werken tijdens het kolven en en en. Ik vind het niet zo gek dat de werkgever ook toegeeft om de gezondheid van zijn eigen medewerkers, de gezondheid van eentoekomstige generatie enzo. In andere landen hebben zedan weer veel langer verlof, zoals in Duitsland en Zweden.

Het klopt dat jedat recht maar tot 9 maanden hebt. Je kunt wel je pauze gaan gebruiken na die 9 maanden. Dan heb je wel een ruimte nodig waar het kan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_124248469
Ik heb in mijn werkdag geen pauze, ik eet tussendoor wat.

We maken Luuk al een tijdje wakker voor een voeding om 23.00 uur. Maar we gaan dat vanavond eens niet doen. Grote kans dat hij dan midden in de nacht komt, maar dat is dan maar zo. Ik wil dolgraag weer een keer op tijd naar bed. Ik ben zo moe, Sofie wordt elke ochtend nu wakker van Luuk.
*poef* nu is het weg
pi_124250227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb in mijn werkdag geen pauze, ik eet tussendoor wat.

We maken Luuk al een tijdje wakker voor een voeding om 23.00 uur. Maar we gaan dat vanavond eens niet doen. Grote kans dat hij dan midden in de nacht komt, maar dat is dan maar zo. Ik wil dolgraag weer een keer op tijd naar bed. Ik ben zo moe, Sofie wordt elke ochtend nu wakker van Luuk.
Toen ik dat deed werd het ineens stukken beter! Van 2 a 3x in de nacht wakker naar doorslapen!
Ondertussen is dat wel alweer veranderd naar om 5u wakker, maargoed dat terzijde :P

Ik ben vanmorgen gaan wegen op het CB. Mevrouw is in 3 weken 20 gram aangekomen :{ Niet ziek geweest, normale luiers, alert kind wat zelfs is gaan tijgeren, en fruithap als bijvoeding erbij. En dat met die volle flessen!
Erop aangedrongen dat ze haar ook even meten, dat doen ze normaal niet bij de inloop. Maar in dit geval wilde ze t wel doen. Ze is wel 3 cm gegroeid in de afgelopen 3 weken. Even de curve erbij gepakt. Je zag dus een klein dipje in de gewichtscurve, ze zit nog op de gemiddelde lijn. En een flinke sprong in de lengte, waar ze nu boven gemiddeld zit.
Ze weegt nu met 6 maanden 7220 gram en is 70cm lang.
pi_124250686
Kwisted, als je dochter alert is, tijgert zelfs met 6 maanden en een blije kind is, waarom blijf je zorgen maken over haar gewicht?

Die fruit hapjes zijn trouwens bijvoeding tot 1 jaar. in je melk zit veel meer calorieën in.
pi_124250720
Kersjes wat een rare manier hoe ze dat gezegd hebben zeg. Niet normaal. :*

KJ ik maak Riley ook nooit wakker voor een late voeding. Meestal lig ik allang te pitten om die tijd. Soms komt ze 1x per nacht. Soms 2x. Maar ik moet erbij vermelden dat zij naast de bv altijd een flesje kv van 90cc krijgt.

Kwisted. Raar dat ze bijna niet aangekomen is. Had het CB een idee hoe dit kon komen?
pi_124250763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef bitterend het volgende:
Kwisted, als je dochter alert is, tijgert zelfs met 6 maanden en een blije kind is, waarom blijf je zorgen maken over haar gewicht?
Ik maak me geen zorgen meer gelukkig. Maar ik zit er wel bovenop zeg maar :P Ze zit nog mooi op de gemiddelde lijn, en zolang dat zo is maak ik me geen zorgen!
Maar ik vind het wel frappant dat ze zo weinig aan is gekomen. Was daarom blij dat het de lengte in is gegaan.
pi_124250844
Ah zo ok :* je hebt gewoon een scharminkeltje :Y)
pi_124250951
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef bitterend het volgende:
Ah zo ok :* je hebt gewoon een scharminkeltje :Y)
Nou ik vind mijn dochter prachtig hoor! Maar zo'n lekker bol michellin babytje vind ik zo heeerlijk! :@
pi_124251002
oh en ik stond bij de supermarkt naar de kunstvoeding te kijken. En ik heb het niet gekocht. Fuck it, ik doe het tóch lekker zelf. Ik wil het gewoon nog niet.
Ik kolf wel wat meer in mijn vrije tijd :)
pi_124251365
Kwisted, ik ben niet echt bijgelezen, maar het advies dat je van de week kreeg over minder volume en ze doet het er maar mee lijkt mij best goed om te proberen. Ik redde het ook echt niet om iedere keer het tot dan toe behaalde maximum volume te halen, maar met kleinere flessen was ze ook echt tevreden. Als minimum hield ik 150ml aan, maar ze heeft ook wel flessen van ruim tegen de 250ml gehad.

Maar waar ik eigenlijk voor kwam...m'n bijna drie-jarige wilde van de week weer mamamelk drinken :). Ze is met 20 maanden gestopt met drinken, maar ze is onder de douche bijvoorbeeld nog wel geïnteresseerd in m'n borsten. Niet om te drinken, maar om over te praten. 'Melk voor baby in'. Ik kan er ook nog steeds wat druppels, zelfs een klein straaltje uit 'knijpen' en nu wilde ze dat in een bekertje hebben. Ik vond het lief om te zien en vind het ook fijn dat het voor haar zo normaal is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kursor op 19-03-2013 15:20:17 ]
pi_124251460
Kursor dat vind ik echt om te smelten <3
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:02:32 #147
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124251669
Kwisted met tijgeren verbruikt ze ook meerenergie hè!

Vandaag even met M op pad geweest. Na 3 uur stond ik echt op springen :X
Wie had het hier nou laatst over een handkolf? Hoe werkt dat?

Lekkere werkgever kersjes..... :*
pi_124251765
Kyara, knijpen met je hand :)
pi_124251802
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef Kyara het volgende:
Kwisted met tijgeren verbruikt ze ook meerenergie hè!

Vandaag even met M op pad geweest. Na 3 uur stond ik echt op springen :X
Wie had het hier nou laatst over een handkolf? Hoe werkt dat?

Lekkere werkgever kersjes..... :*
Er was iemand die hem je wilde lenen ja geloof ik.

Ik heb medela elektrische geprobeerd, zoog niet hard genoeg vacuum bij mij. Ben toen overgestapt op Avent handkolf. Voor mij werkt het erg goed. Ik vind het handig dat ik mijn eigen ritme kan aangeven. Vind het helemaal niet vervelend om zelf te moeten 'knijpen' met het handvatje.
En het neemt makkelijk mee en wast makkelijk af. Ik ben voorstander ^O^
pi_124251829
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:43 schreef Kwisted het volgende:
oh en ik stond bij de supermarkt naar de kunstvoeding te kijken. En ik heb het niet gekocht. Fuck it, ik doe het tóch lekker zelf. Ik wil het gewoon nog niet.
Ik kolf wel wat meer in mijn vrije tijd :)
Herkenbaar! Mijn man begon ook al over oefenen met kunstvoeding, want als ik genoeg heb van kolven en het teveel tijd kost, maar ik wil het ook gewoon nog niet. Het gaat veel te fijn zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')