Dit is iets wat ik ga proberen als het minderen niet werkt.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:37 schreef pessie het volgende:
Kwisted,,ikweeyt mnieythoe je meisje sslaapt maar zeker als ze lang achter elkaar slaapt vind ik het heel logoisvh dat ze sochtends meer honger heeft. En misschien toch weer eens kijken naar die s speen? In 4 minuten kan ze was haar zuigbehoefye niet vervullen.
Gaat hier heel goed hoor.
Dat zou ik ook écht niet kunnen waarderen! Was het een vergissing? Of had ze dat gewoon zelf even bedacht?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:23 schreef bitterend het volgende:
Ik had sinds vorige week geen bv meer gegeven bij de opvang, ik heb ook gezegd dat als ze haar flesje erg lijkt te missen of honger/dorst blijft hebben dat ik wil dat weten zodat ik gewoon weer ga kolven.
Vorige week ging goed, vandaag kom ik haar ophalen
Ja, ze heeft nutrilon gehad
Ik![]()
![]()
Geen aanleiding voor..ze leek niet hongerig of iets maar waarom ze kv heeft gekregen is mij een raadel![]()
Ik vroeg wat andere kindjes rond die leeftijd dronken, ja water/gewone melk/thee
Ja daarom!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet wat normaal is. Maar vanaf een jaar geef je toch überhaupt geen kv meer?
Ja dat dreumesmelk hype enzo.
Goed hoor!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat vaag bitterend.
Luuk heeft vanmiddag een halve voeding zonder tepelhoedje gedronken! Wat voelt dat raar zeg!
Wat goed! Voor je t weet doet hij het helemaal zonder, hapt hij opeens meteen goed aan en begint hij al voordat jij zelf goed klaarzat en zoquote:Op maandag 18 maart 2013 19:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat vaag bitterend.
Luuk heeft vanmiddag een halve voeding zonder tepelhoedje gedronken! Wat voelt dat raar zeg!
Nee dat wist ik niet. Dacht juist dat lang kolven beter is, vanwege de achtermelk?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef Marjolijntje het volgende:
Kwisted, Faye krijgt hier haar melk nog steeds uit een maat 1 speen van Avent, we zijn nooit groter gegaan. Vaak drinkt ze 60-80cc per voeding, max is echt 150cc. Meer is er nooit ingegaan. Faye krijgt haar flessen ook op verzoek en ze drinkt redelijk vaak (als in, iedere 2 uur oid) behalve dan op het KDV, daar heeft ze het veel te druk om te drinken
En wist je dat vaker korter kolven is dan een keer lang? 30 minuten kolven is ook wel heel veel en schrale tepels zijn nooit goed. Klinkt ook alsof je kolfschild misschien te klein is? Komt je tepel tegen de wand van je kolfschild aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |