Nou, met een aan de borst is dan nog wel te doen, gewoon een hydrofiel in de buurt houden, dan kan je je borst een beetje bedekken. Met twee aan de borst zou ik het zelf niet zo snel doen, dan zit je wel heel erg in je blootje...maar dat is ieders persoonlijke keuze.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:00 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat je het goed hebt kunnen afsluiten Gerberaatje!
Thanx allen, wordt er verlegen van
Ik moet trouwens ook nog een drempeltje over om te voeden met anderen erbij (kraamvisite bijvoorbeeld). Heb ik eigenlijk ook nog niet gedaan
Ik bedoel ook met 1 aan de borst hoor. Hoe doe je dat dan met die hydrofiel? Vind vooral het aanleggen dan lastig. Ik ben dan nog wat klungelig of zo...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou, met een aan de borst is dan nog wel te doen, gewoon een hydrofiel in de buurt houden, dan kan je je borst een beetje bedekken. Met twee aan de borst zou ik het zelf niet zo snel doen, dan zit je wel heel erg in je blootje...maar dat is ieders persoonlijke keuze.
Je word er handig in!quote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik bedoel ook met 1 aan de borst hoor. Hoe doe je dat dan met die hydrofiel? Vind vooral het aanleggen dan lastig. Ik ben dan nog wat klungelig of zo...
Daar schrik ik best van.quote:Op maandag 18 maart 2013 05:27 schreef Kwisted het volgende:
oh mijn god, mijn man zegt gisteren dat F een recordtijd heeft van 4min doen over n volle fles van 250ml! en dan hoeft ze niet te spugen of niks, krampjes heeft ze ook nooit, ze laat alleen een harde boer. dat is toch ongelofelijk!
Ja ik schrok er ook best van inderdaad! Maar nu jij dat zegt van het oprekken van het maagje helemaal!. Wat akelig!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:04 schreef oeke het volgende:
[..]
Daar schrik ik best van.
Vaak lees ik dat flessen van 210 worden afgeraden omdat je anders het maagje oprekt en dat kan weer gevolgen hebben voor later, bijvoorbeeld dat een baby dan geen verzadiging voelt en dat hij een grotere kans op overgewicht krijgt.
Ik zou een speen zoeken waar ze wat meer moeite moet doen zodat de zuigbehoefte wel voldaan wordt, maar waar ze ook meer werk moet steken in het naar binnen krijgen van de voeding. En ik zou dan wel de hoeveelheid melk die ze nu drinkt beschikbaar hebben voor de eerste tijd, maar gewoon een stuk minder geven. Beginnen met 150 bijvoorbeeld, heeft ze nog dorst dan nog iets geven. Het kost wat werk, maar ik denk dat dat een stuk beter voor je kindje is.
Je zegt hier vaak bang te zijn dat ze te weinig krijgt, maar daar zou ik niet bang voor zijn, als je goed naar haar kijkt dan zie je vanzelf wel of ze vaker wil drinken. Volgens mij is haar curve goed toch? Je bent zelf ook een slanke dame dacht ik, dus dat kan ze best van je gekregen hebben.
Een beetje vertrouwen hebben in je lichaam en je melk!
Ik ben trouwens niet klein en mijn vriend ook niet. Maar mijn schoonmoeder is wel heel klein en zo heeft mijn vriend nog wat kleine familieleden dus tja, daar kan het best vandaan komen.
In de lengte groei je trouwens vooral door groeihormonen en niet door voedsel, vandaar dat ik me niet zo druk maak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wbt de speen. Ze drinkt uit Avent S-flessen. We zijn begonnen met de S-speen en daar begon ze op gegeven moment te mopperen en duurt het minstens 40min voordat ze die leeg had. Toen overgestapt naar M, waar ze nu nog uit drinkt.
Ik ga proberen om minder in de flessen te doen. Wil kijken hoe ze het doet op flessen van 200ml.
Heb ook het idee dat ze sochtends meer honger heeft dan savonds, herkennen jullie dat? Houden jullie daar dan ook rekening mee met flessen als je gaat werken?
Soms kan ik zo moedeloos worden van dat kolven en die flessen. Uit mijn borst weet ik tenminste altijd dat t goed is..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |