Dank je, ben ik uiteraard met je eensquote:Op maandag 18 maart 2013 20:56 schreef Kwisted het volgende:
mooi phaidra!! Wat een knap kind heb je![]()
Dat aanhappen door kleren heen deed F vandaag voor t eerst haha. Verder kwijlt ze wel altijd alles onder hoor dat wel![]()
Ze gromt vaak als ze aanhapt
Toen ik dat deed werd het ineens stukken beter! Van 2 a 3x in de nacht wakker naar doorslapen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb in mijn werkdag geen pauze, ik eet tussendoor wat.
We maken Luuk al een tijdje wakker voor een voeding om 23.00 uur. Maar we gaan dat vanavond eens niet doen. Grote kans dat hij dan midden in de nacht komt, maar dat is dan maar zo. Ik wil dolgraag weer een keer op tijd naar bed. Ik ben zo moe, Sofie wordt elke ochtend nu wakker van Luuk.
Ik maak me geen zorgen meer gelukkig. Maar ik zit er wel bovenop zeg maarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef bitterend het volgende:
Kwisted, als je dochter alert is, tijgert zelfs met 6 maanden en een blije kind is, waarom blijf je zorgen maken over haar gewicht?
Nou ik vind mijn dochter prachtig hoor! Maar zo'n lekker bol michellin babytje vind ik zo heeerlijk!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef bitterend het volgende:
Ah zo okje hebt gewoon een scharminkeltje
Er was iemand die hem je wilde lenen ja geloof ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef Kyara het volgende:
Kwisted met tijgeren verbruikt ze ook meerenergie hč!
Vandaag even met M op pad geweest. Na 3 uur stond ik echt op springen
Wie had het hier nou laatst over een handkolf? Hoe werkt dat?
Lekkere werkgever kersjes.....
Herkenbaar! Mijn man begon ook al over oefenen met kunstvoeding, want als ik genoeg heb van kolven en het teveel tijd kost, maar ik wil het ook gewoon nog niet. Het gaat veel te fijn zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:43 schreef Kwisted het volgende:
oh en ik stond bij de supermarkt naar de kunstvoeding te kijken. En ik heb het niet gekocht. Fuck it, ik doe het tóch lekker zelf. Ik wil het gewoon nog niet.
Ik kolf wel wat meer in mijn vrije tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |