quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:33 schreef mschol het volgende:
is er al een mod om cheeta speed terug te krijgen?
http://www.mediafire.com/?sk93afgv6s4qfk1quote:Developer's Beta Package Files
I have here the Package files from the Dev Beta.
I discovered package files that contain dev cheats, so if you're modding and into those kinds of things.. I haven't really had a good look on these things yet, so you might find nice things!
File size is about 20 MB.
Leuk als je water niet in het midden van de map zit.quote:
Ook lekker realistisch als stad zijnde.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk als je water niet in het midden van de map zit.
dit suggereert dat je de kosten van je maxisman enzo kan aanpassenquote:// Resources
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDHeroesAndVillains = 0x8a65f150; // HeroesAndVillains
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDMaxisMan = 0x2581e047; //MaxisMan
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDMaxisMan_Cost_Health = 0xb455a812; //MaxisMan_Cost_Health
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDMaxisMan_Cost_Police = 0x3f372262; //MaxisMan_Cost_Police
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDMaxisMan_Cost_Fire = 0x9c1bf3bc; //MaxisMan_Cost_Fire
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDMaxisMan_Cost_DrVu = 0xd2d88bc1; //MaxisMan_Cost_DrVu
tuurlijk. logisch toch, om je stront midden in je stad te dumpen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook lekker realistisch als stad zijnde.
Precies wat ik bedoelde met dat je je stad zo maf gaat bouwen om de slechte AI te compenseren, niet omdat je iets moois aan het maken bent.quote:
i wonder that would do....quote:# State script for game
#
# This basically defines the different parts of the game,
# and what has to be turned on or off as we move between
# those parts.
#
# Note: if you run with the -demo flag, you'll start up
# with the Demo state. Otherwise, you can run with
# -state:<stateName> to get a specific state.
#
Dit is precies de reden waarom ik deze game laat liggen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde met dat je je stad zo maf gaat bouwen om de slechte AI te compenseren, niet omdat je iets moois aan het maken bent.
Thank you Captain Hindsightquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom ik deze game laat liggen.
Hehe, dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik pre-order geen games meer sinds Diablo III.
nee. Maar het werkt blijkbaar wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:11 schreef Danny het volgende:
[..]
tuurlijk. logisch toch, om je stront midden in je stad te dumpen?
En we noemen de stad Napelsquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:11 schreef Danny het volgende:
[..]
tuurlijk. logisch toch, om je stront midden in je stad te dumpen?
En ik nu niet meer sinds simcityquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik pre-order geen games meer sinds Diablo III.
zeg nooit nooit, maar de kans dat ik dat doe nu nog is minimaal..quote:
quote:# Run game with -demo to get this.
state Demo
description "SimCity Demo"
cheat "prop ecoNetShowActivity false"
cheat "prop ecoNetShowDeltaUploadLag false"
cheat "prop ecoNetShowBrokenBoxMessage false"
cheat "prop PerfWarningStartMode 2"
end
Ik ga er vanavond mee aan de slag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:02 schreef Danny het volgende:
I discovered package files that contain dev cheats, so if you're modding and into those kinds of things.. I haven't really had a good look on these things yet, so you might find nice things!
Ik wil dat er in plaats van Maxisman HQ iets anders staatquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dit suggereert dat je de kosten van je maxisman enzo kan aanpassen(niet verwondelijk opzich, maar zo makkelijk had ik dat niet gedacht
ik ga straks eens kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond mee aan de slag.
[..]
Ik wil dat er in plaats van Maxisman HQ iets anders staat
Namelijk FOK! Knokploeg
Pas wel op, ik ga in ieder geval alles testen in Sandbox Mode.quote:
romanCasino dlc?quote:////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Dynamically Loaded DLC Javascript File
//
// This javascript file holds references to all other JavaScript DLC files.
// The order here determines when each file is loaded.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// DLC_RomanCasino Namespace - so there's no collisions between other databindings
simcity.DLC_RomanCasino = {};
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Constants
// Resources
simcity.DLC_RomanCasino.kResourceIDDLC_RomanCasino = 0xc9003f87; // DLC_RomanCasino
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// File reference order may be manually changed as Skynet will only append
// new/missing .js files on export. Changes will no be lost.
//
// Reference Example: simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('HAVDataBindingsTicker.js');
simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('RomanCasino.js');
quote:////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Dynamically Loaded DLC Javascript File
//
// This javascript file holds references to all other JavaScript DLC files.
// The order here determines when each file is loaded.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// DLC_SimsPark Namespace - so there's no collisions between other databindings
simcity.DLC_SimsPark = {};
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Constants
// Resources
simcity.DLC_SimsPark.kResourceIDDLC_SimsPark = 0x70310497; // DLC_SimsPark
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// File reference order may be manually changed as Skynet will only append
// new/missing .js files on export. Changes will no be lost.
//
// Reference Example: simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('HAVDataBindingsTicker.js');
simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('SimsPark.js');
en kopieer je package files voordat je ze bewerkt, just in case.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Pas wel op, ik ga in ieder geval alles testen in Sandbox Mode.
Zo kan EA niet zeuren dat ik eventueel de global market policy oid breek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.romancasino?![]()
door de bestanden in SimCityUserData\Patches te vergelijken met elkaar kun je zien wat er sinds de vorige patch is veranderd. Dat kan helpen met het analyseren van wat nou precies wat doet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Pas wel op, ik ga in ieder geval alles testen in Sandbox Mode.
Zo kan EA niet zeuren dat ik eventueel de global market policy oid breek
Was wel het idee ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:41 schreef Danny het volgende:
[..]
en kopieer je package files voordat je ze bewerkt, just in case.
en documenteer wat je wijzigt, want bij elke update worden juist die relevante packages overschreven
Goeie tip.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:44 schreef Danny het volgende:
[..]
door de bestanden in SimCityUserData\Patches te vergelijken met elkaar kun je zien wat er sinds de vorige patch is veranderd. Dat kan helpen met het analyseren van wat nou precies wat doet.
je hebt mijn review al gelezen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde met dat je je stad zo maf gaat bouwen om de slechte AI te compenseren, niet omdat je iets moois aan het maken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |