abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124043706
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:33 schreef mschol het volgende:
is er al een mod om cheeta speed terug te krijgen? :7
O-)
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 12:02:19 #182
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124044089
voor modders, wellicht kun je er iets mee.

quote:
Developer's Beta Package Files
I have here the Package files from the Dev Beta.
I discovered package files that contain dev cheats, so if you're modding and into those kinds of things.. I haven't really had a good look on these things yet, so you might find nice things!
File size is about 20 MB.
http://www.mediafire.com/?sk93afgv6s4qfk1

gevonden op reddit: http://www.reddit.com/r/S(...)arted_basics/c8v3ish
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!fotograaf donderdag 14 maart 2013 @ 12:03:43 #183
364681 over_hedge
pi_124044131
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124044146
quote:
Leuk als je water niet in het midden van de map zit.
pi_124044184
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk als je water niet in het midden van de map zit.
Ook lekker realistisch als stad zijnde.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_124044381
quote:
// Resources
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDHeroesAndVillains = 0x8a65f150; // HeroesAndVillains

simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDMaxisMan = 0x2581e047; //MaxisMan
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDMaxisMan_Cost_Health = 0xb455a812; //MaxisMan_Cost_Health
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDMaxisMan_Cost_Police = 0x3f372262; //MaxisMan_Cost_Police
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDMaxisMan_Cost_Fire = 0x9c1bf3bc; //MaxisMan_Cost_Fire
simcity.Eco_HeroVil.kResourceIDMaxisMan_Cost_DrVu = 0xd2d88bc1; //MaxisMan_Cost_DrVu
dit suggereert dat je de kosten van je maxisman enzo kan aanpassen :) (niet verwondelijk opzich, maar zo makkelijk had ik dat niet gedacht :P
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 12:11:09 #187
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124044390
quote:
12s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ook lekker realistisch als stad zijnde.
tuurlijk. logisch toch, om je stront midden in je stad te dumpen? :D
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124044489
quote:
12s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:

Ook lekker realistisch als stad zijnde.
Precies wat ik bedoelde met dat je je stad zo maf gaat bouwen om de slechte AI te compenseren, niet omdat je iets moois aan het maken bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124044536
Kunnen jullie mij toevoegen aan een regio? Origin naam: MikiePL

Dank
pi_124044790
quote:
# State script for game
#
# This basically defines the different parts of the game,
# and what has to be turned on or off as we move between
# those parts.
#
# Note: if you run with the -demo flag, you'll start up
# with the Demo state. Otherwise, you can run with
# -state:<stateName> to get a specific state.
#
i wonder that would do....
pi_124044812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoelde met dat je je stad zo maf gaat bouwen om de slechte AI te compenseren, niet omdat je iets moois aan het maken bent.
Dit is precies de reden waarom ik deze game laat liggen.
pi_124044887
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit is precies de reden waarom ik deze game laat liggen.
Thank you Captain Hindsight :7
pi_124044914
quote:
6s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:26 schreef STING het volgende:

[..]

Thank you Captain Hindsight :7
Ik pre-order geen games meer sinds Diablo III.
pi_124044932
quote:
6s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:27 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik pre-order geen games meer sinds Diablo III.
Hehe, dat kan ik me heel goed voorstellen :P
  FOK!fotograaf donderdag 14 maart 2013 @ 12:28:48 #195
364681 over_hedge
pi_124044958
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:11 schreef Danny het volgende:

[..]

tuurlijk. logisch toch, om je stront midden in je stad te dumpen? :D
nee. Maar het werkt blijkbaar wel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124044987
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:11 schreef Danny het volgende:

[..]

tuurlijk. logisch toch, om je stront midden in je stad te dumpen? :D
En we noemen de stad Napels :7

  donderdag 14 maart 2013 @ 12:29:54 #197
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124044990
quote:
6s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:27 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik pre-order geen games meer sinds Diablo III.
En ik nu niet meer sinds simcity
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:30:43 #198
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_124045013
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:29 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

En ik nu niet meer sinds simcity
pi_124045082
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:29 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

En ik nu niet meer sinds simcity
zeg nooit nooit, maar de kans dat ik dat doe nu nog is minimaal..

zo bladerend door die json files kom je toch de meest aparte dingen tegen:

quote:
# Run game with -demo to get this.

state Demo
description "SimCity Demo"

cheat "prop ecoNetShowActivity false"
cheat "prop ecoNetShowDeltaUploadLag false"
cheat "prop ecoNetShowBrokenBoxMessage false"
cheat "prop PerfWarningStartMode 2"
end
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:33:23 #200
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124045112
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:02 schreef Danny het volgende:
I discovered package files that contain dev cheats, so if you're modding and into those kinds of things.. I haven't really had a good look on these things yet, so you might find nice things!

Ik ga er vanavond mee aan de slag.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:10 schreef mschol het volgende:

[..]

dit suggereert dat je de kosten van je maxisman enzo kan aanpassen :) (niet verwondelijk opzich, maar zo makkelijk had ik dat niet gedacht :P
Ik wil dat er in plaats van Maxisman HQ iets anders staat
Namelijk FOK! Knokploeg
pi_124045168
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ik ga er vanavond mee aan de slag.

[..]

Ik wil dat er in plaats van Maxisman HQ iets anders staat
Namelijk FOK! Knokploeg
ik ga straks eens kijken ^O^
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:36:23 #202
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124045202
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:35 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ga straks eens kijken ^O^
Pas wel op, ik ga in ieder geval alles testen in Sandbox Mode.
Zo kan EA niet zeuren dat ik eventueel de global market policy oid breek :')
pi_124045280
quote:
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Dynamically Loaded DLC Javascript File
//
// This javascript file holds references to all other JavaScript DLC files.
// The order here determines when each file is loaded.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// DLC_RomanCasino Namespace - so there's no collisions between other databindings
simcity.DLC_RomanCasino = {};

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Constants

// Resources
simcity.DLC_RomanCasino.kResourceIDDLC_RomanCasino = 0xc9003f87; // DLC_RomanCasino

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// File reference order may be manually changed as Skynet will only append
// new/missing .js files on export. Changes will no be lost.
//
// Reference Example: simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('HAVDataBindingsTicker.js');

simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('RomanCasino.js');
romanCasino dlc?

en dit is dat parkje:
quote:
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Dynamically Loaded DLC Javascript File
//
// This javascript file holds references to all other JavaScript DLC files.
// The order here determines when each file is loaded.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// DLC_SimsPark Namespace - so there's no collisions between other databindings
simcity.DLC_SimsPark = {};

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Constants

// Resources
simcity.DLC_SimsPark.kResourceIDDLC_SimsPark = 0x70310497; // DLC_SimsPark

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// File reference order may be manually changed as Skynet will only append
// new/missing .js files on export. Changes will no be lost.
//
// Reference Example: simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('HAVDataBindingsTicker.js');

simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('SimsPark.js');
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 12:41:13 #204
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124045357
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:36 schreef lipjes het volgende:

[..]

Pas wel op, ik ga in ieder geval alles testen in Sandbox Mode.
Zo kan EA niet zeuren dat ik eventueel de global market policy oid breek :')
en kopieer je package files voordat je ze bewerkt, just in case.
en documenteer wat je wijzigt, want bij elke update worden juist die relevante packages overschreven :)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124045417
Vriend van mij verwees mij door naar deze site, is er ergens een plaats waar ik me kan aan melden voor een regio groep. Ben vrij nieuw tot de game en zo graag beter willen worden.
BVD

Tijgertje - Origin ID TijgertjeNL1992
pi_124045431
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
romancasino? :P
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 12:44:12 #207
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124045457
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:36 schreef lipjes het volgende:

[..]

Pas wel op, ik ga in ieder geval alles testen in Sandbox Mode.
Zo kan EA niet zeuren dat ik eventueel de global market policy oid breek :')
door de bestanden in SimCityUserData\Patches te vergelijken met elkaar kun je zien wat er sinds de vorige patch is veranderd. Dat kan helpen met het analyseren van wat nou precies wat doet.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:45:21 #208
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124045502
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:41 schreef Danny het volgende:

[..]

en kopieer je package files voordat je ze bewerkt, just in case.
en documenteer wat je wijzigt, want bij elke update worden juist die relevante packages overschreven :)
Was wel het idee ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:44 schreef Danny het volgende:

[..]

door de bestanden in SimCityUserData\Patches te vergelijken met elkaar kun je zien wat er sinds de vorige patch is veranderd. Dat kan helpen met het analyseren van wat nou precies wat doet.
Goeie tip.
Ik denk dat ik vannacht slecht slaap :')
pi_124045571
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoelde met dat je je stad zo maf gaat bouwen om de slechte AI te compenseren, niet omdat je iets moois aan het maken bent.
je hebt mijn review al gelezen!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 12:50:42 #210
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124045649
quote:
11s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

je hebt mijn review al gelezen!
staat een deel of vier geleden al eens in deze reeks ;)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')