SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.romancasino?![]()
door de bestanden in SimCityUserData\Patches te vergelijken met elkaar kun je zien wat er sinds de vorige patch is veranderd. Dat kan helpen met het analyseren van wat nou precies wat doet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Pas wel op, ik ga in ieder geval alles testen in Sandbox Mode.
Zo kan EA niet zeuren dat ik eventueel de global market policy oid breek
Was wel het idee ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:41 schreef Danny het volgende:
[..]
en kopieer je package files voordat je ze bewerkt, just in case.
en documenteer wat je wijzigt, want bij elke update worden juist die relevante packages overschreven
Goeie tip.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:44 schreef Danny het volgende:
[..]
door de bestanden in SimCityUserData\Patches te vergelijken met elkaar kun je zien wat er sinds de vorige patch is veranderd. Dat kan helpen met het analyseren van wat nou precies wat doet.
je hebt mijn review al gelezen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde met dat je je stad zo maf gaat bouwen om de slechte AI te compenseren, niet omdat je iets moois aan het maken bent.
In de laatste update zit opeens deze op line 9557 en 9558:quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:45 schreef lipjes het volgende:
Goeie tip.
Ik denk dat ik vannacht slecht slaap
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | simcity.IsPlayingBoxBroken = function () { if (simcity.gGlobalUIHandler.mRegionViewUIHandler && simcity.gGlobalUIHandler.mRegionViewUIHandler.mRegionData.mPlayingBox.uid) { var a = simcity.gGlobalUIHandler.mRegionViewUIHandler.mRegionData.mBoxes[simcity.gGlobalUIHandler.mRegionViewUIHandler.mRegionData.mPlayingBox.uid].status; "BROKEN" === a && simcity.AddTelemetry("SC_UI_BOX_BROKEN", 16); "CHEAT" === a && simcity.AddTelemetry("SC_UI_BOX_CHEATED", 16); return "BROKEN" === a || "CHEAT" === a } return !1 }; |
1 2 | "BROKEN" === a && simcity.AddTelemetry("SC_UI_BOX_BROKEN", 16); "CHEAT" === a && simcity.AddTelemetry("SC_UI_BOX_CHEATED", 16); |
Even teruglezen met eenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:50 schreef Danny het volgende:
[..]
staat een deel of vier geleden al eens in deze reeks
opzich vind ik daar niks mis mee (je kan namelijk een voordeel krijgen op dit moment doordat je o.a. de highways kan aanpassen)quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:52 schreef Danny het volgende:
[..]
In de laatste update zit opeens deze op line 9557 en 9558:
[ code verwijderd ]
Deze twee regels zaten er VOOR de update NIET in:
[ code verwijderd ]
Ik denk dat ze nu al checken op modding...
Niemand geeft een neuk om leaderboards in iets als SimCity. Als ze dit inderdaad al niet zouden toestaan vraag ik me af in hoeverre ze hun woord houden en modding toestaan. Ik heb daar sterke twijfels bij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich vind ik daar niks mis mee (je kan namelijk een voordeel krijgen op dit moment doordat je o.a. de highways kan aanpassen)
en dat beinvloed de leaderbords enzo..
het punt is dat leaderbords erin zitten en je dus moet voorkomen dat mensen die modden en/of cheaten deze beinvloeden, niet meer als terecht (even afgezien of je wel of niets geeft om leaderbords)quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om leaderboards in iets als SimCity. Als ze dit inderdaad al niet zouden toestaan vraag ik me af in hoeverre ze hun woord houden en modding toestaan. Ik heb daar sterke twijfels bij.
zolang ze dus niet bannen, maar je uitsluiten van de leaderboards is dat prima.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
het punt is dat leaderbords erin zitten en je dus moet voorkomen dat mensen die modden en/of cheaten deze beinvloeden, niet meer als terecht (even afgezien of je wel of niets geeft om leaderbords)
het is niet dat ze modden tegenhouden
inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
zolang ze dus niet bannen, maar je uitsluiten van de leaderboards is dat prima.
Nee, heb de SC files niet op kantoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Iemand al de pathfinding routines gevonden?
Nee, die bestaan toch niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Iemand al de pathfinding routines gevonden?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:07 schreef lipjes het volgende:
http://www.reddit.com/r/S(...)peed_beyond_cheetah/
Maar ik krijg Github niet geladen
zodra ik erbij kom zal ik het postenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan je de code van Github even hier posten?
Wil het wel eens zien
Dankquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra ik erbij kom zal ik het posten
intressante quote van reddit:quote:
zou wel lullig zijn ja..quote:They disabled the fastest speed, due to it causing more calls to their database and causing latency.
So theoretically, if you go up high enough, it would be easy for one person to DDOS it.
in de launcher klikken op servers, en overal waar een steden icoontje staat heb je op ingelogd...quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:11 schreef Michaelvanb het volgende:
Fuck, ik weet niet meer op welke server ik aan het spelen was..
Kan je dat ergens terug vinden??
Hehequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
intressante quote van reddit:
[..]
zou wel lullig zijn ja..
Leuke voorbode voor de SimCity-serversquote:
er zit zelfs een cheat console in ? zeker onderdeel van de dev mode ofzo..quote:{
"//" : "Cheat Console title and welcome message",
"0x0edf3a9c" : "Cheat Console",
"0x0edf3a9d" : "Type “help” for list of commands, and “help <command>” for more information on a specific command."
}
twitter:SimCityModding twitterde op donderdag 07-02-2013 om 18:06:42@oceanquigley @moskow23 Will modded .package files be allowed at launch or am I wasting my time? http://t.co/TAbbk1Xd reageer retweet
twitter:oceanquigley twitterde op donderdag 07-02-2013 om 18:12:37@SimCityModding @moskow23 I say go for it, but it'll be a little while before we can provide any support. reageer retweet
Nee, ze geven geen ondersteunign erop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:20 schreef Qunix het volgende:
Mooi, thuis eens kijken!
Je kan het misbruiken voor offline play, misschien... Maar voor modden mag het:twitter:SimCityModding twitterde op donderdag 07-02-2013 om 18:06:42@oceanquigley @moskow23 Will modded .package files be allowed at launch or am I wasting my time? http://t.co/TAbbk1Xd reageer retweet
twitter:oceanquigley twitterde op donderdag 07-02-2013 om 18:12:37@SimCityModding @moskow23 I say go for it, but it'll be a little while before we can provide any support. reageer retweet
Klopt, maar het is een "go" in de zin dat het mag (je word niet verbannen oid).quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, ze geven geen ondersteunign erop.
Ze zeggen niet dat het niet mag
Ja niet dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef jogy het volgende:
Ik zie vandaag/morgen nog wel een mod-allowed server (of servers) opspringen van EA/Maxis om dit nog een beetje in goede banen te leiden. Als ze slim zijn iig.
Je probeert een deluxe edition stuk land te claimen met je limited editionquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:24 schreef mikiepl het volgende:
Vraag: Elke keer als ik aan spel mee wil doen zegt die: claimen mislukt je kunt dit niet spelen ivm content.
Hoe kan dit?? Ik heb gewoon SimCity gedownload via Origin
Door alle toezeggingen kunnen ze niets anders dan het toestaan (redelijkerwijsquote:
Links ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:34 schreef NextTVH het volgende:
Die maxis medewerkers op twitter hebben het ook zwaar nu
Consumer electronics zeker?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:35 schreef Wells.p het volgende:
Ik vind het een hartstikke leuk spelletje heb er ook al 57 uur in zitten trial and error vooral.
nu heb ik een stad met achterlijk weinig mensen maar met een flinke profit.
het enige wat ik nu wil is een grote stad dus kom maar op met de mod!
ooh om te laten zien hoeveel ik verdien![]()
[ afbeelding ]
Nog een ander casino neerzetten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:34 schreef kossikvassik het volgende:
Jongens, ik ben bezig met een Gambling City...
Tot nu toe alles goed gedaan.. station en Politie HQ naast hetCasino.. ik heb ook een vliegveld en Regional Bus Terminal met een halte voor mijn casino... op een gegeven moment maakte mijn casino 34.000 winst per uur maar dat was net niet genoeg om een Gambling HQ neer te ploppen... nu is mijn winst weer teruggezakt naar 22.000....
Wat kan ik doen om alsnog meer winst te maken?
Yuup tv's verdienen goed!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Consumer electronics zeker?. Heb ik ook gedaan en als tegemoetkoming van alle ziektes door vervuiling heb ik de belasting op 0 gezet
.
Je importeert je plastic. En je legeringen? Die ook of maak je die zelf.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:35 schreef Wells.p het volgende:
Ik vind het een hartstikke leuk spelletje heb er ook al 57 uur in zitten trial and error vooral.
nu heb ik een stad met achterlijk weinig mensen maar met een flinke profit.
het enige wat ik nu wil is een grote stad dus kom maar op met de mod!
ooh om te laten zien hoeveel ik verdien![]()
[ afbeelding ]
valt nog wel mee qua vervuiling tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Consumer electronics zeker?. Heb ik ook gedaan en als tegemoetkoming van alle ziektes door vervuiling heb ik de belasting op 0 gezet
.
Ja maar als 1 casino 34.000 winst kon maken en teruggezakt is naar 22.000 betekent dat toch niet dat een tweede identieke casino plotseling wel meer winst gaat maken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog een ander casino neerzetten?
Niet teveel, want dan draaien ze opeens allemaal verliesquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog een ander casino neerzetten?
Hoeft niet identiek te zijn. Je kan verschillende extra modules plaatsen. Je moet even kijken wat voor toeristen jouw stad aantrekt. Rijk, middel of arm. Daar je casino op aanpassen. Ook kan je toeristische trekpleisters plaatsen zoals een Nederlandse molenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:40 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja maar als 1 casino 34.000 winst kon maken en teruggezakt is naar 22.000 betekent dat toch niet dat een tweede identieke casino plotseling wel meer winst gaat maken?
Die grote casinos maken sowieso verliesquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet teveel, want dan draaien ze opeens allemaal verlies
Mwoah, ik maak ook mijn eigen legeringen en plastic van de grondstoffen dan gaat het best snel met de troepquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
valt nog wel mee qua vervuiling toch
Heb ik ook maar gedaan misschien dat ik wat meer inwoners krijg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Consumer electronics zeker?. Heb ik ook gedaan en als tegemoetkoming van alle ziektes door vervuiling heb ik de belasting op 0 gezet
.
Plastic importeer ik. legeringen ook als mijn recycle niet genoeg produceert.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je importeert je plastic. En je legeringen? Die ook of maak je die zelf.
die voorraad is toch beperkt terwijl je vervuiling langer meegaat..quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, ik maak ook mijn eigen legeringen en plastic van de grondstoffen dan gaat het best snel met de troep.
Ik heb eerst alle coal en erts gemined maar ben meteen begonnen met het importeren van olie voor mijn raffinaderijen, daarna heb ik de mijnen gesloten en heb ik dat ook geïmporteerd van de global market. De grondstoffen zijn een stuk goedkoper dan het eindproductquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
die voorraad is toch beperkt terwijl je vervuiling langer meegaat..
Nou ik heb een 2e indentieke casino geplaatst... nou maakt die ene 14.000 en de andere 7.000quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoeft niet identiek te zijn. Je kan verschillende extra modules plaatsen. Je moet even kijken wat voor toeristen jouw stad aantrekt. Rijk, middel of arm. Daar je casino op aanpassen. Ook kan je toeristische trekpleisters plaatsen zoals een Nederlandse molenBig ben etc etc
Exporteren naar de regio -> verdien je geld meequote:Op donderdag 14 maart 2013 14:07 schreef Oelewapse het volgende:
Ik heb nu tonnen met Erts en kolen gemijnd. Wat kan ik er nu verder mee?
Smelten? Andere fabrieken neerzetten? Zover heb ik het nog niet uitgevogeld.
Legeringen smelten. Daarna olie importeren en plastic raffineren, chips(electra) fabriek bouwen en cashen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:07 schreef Oelewapse het volgende:
Ik heb nu tonnen met Erts en kolen gemijnd. Wat kan ik er nu verder mee?
Smelten? Andere fabrieken neerzetten? Zover heb ik het nog niet uitgevogeld.
Ah. Ok. Gaan we dat proberen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Legeringen smelten. Daarna olie importeren en plastic raffineren, chips(electra) fabriek bouwen en cashen.
Hier sluit ik me volledig bij aan!quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:14 schreef Cowamundo het volgende:
Zelf vind ik het jammer dat de prijzen die de Global Market hanteert nog steeds fixed zijn en niet fluctueren naar hoeveelheid vraag&aanbod...
Hierdoor verkoopt nu iedereen maar electronica omdat er BAKKEN mee te verdienen is terwijl die markt anders helemaal in zou storten en je op een andere manier aan je poen zal moeten komen en de uitdaging nog weer wat groter wordt wat in mijn ogen het spelen leuker maakt!
Correct. Maar daarom verkoopt nu iedereen tv'squote:Op donderdag 14 maart 2013 14:19 schreef Akilla het volgende:
Zou dat niet ook het idee van die global markt geweest zijn? maar hij staat nu toch uit? of begrijp ik het verkeerd?:P
Je hebt invite, europa west 2 is de server.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:18 schreef Michaelvanb het volgende:
Mannen, ik wil op een leuke region spelen. Kan iemand me ff uitnodigen op zijn/haar regio?
skaffaNL op origin
Vanavondquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:18 schreef Michaelvanb het volgende:
Mannen, ik wil op een leuke region spelen. Kan iemand me ff uitnodigen op zijn/haar regio?
skaffaNL op origin
twitter:jarichp twitterde op donderdag 14-03-2013 om 10:23:50@MaxisScott @Born_Fancy Speaking of bugs, people found out how to build outside the city limits and destroy other peoples cities with debugm reageer retweet
twitter:MaxisScott twitterde op donderdag 14-03-2013 om 10:45:00@jarichp I know what I will be fixing tomorrow... reageer retweet
En deze gaat ook in de reminderquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:36 schreef Danny het volgende:
"Place this file in your SimCityData to Enable Debug UI, Highways outside of city boundaries.."
http://localhostr.com/DHL3POuCPqTD
http://www.gamespot.com/f(...)ebug-mode-in-simcity
Door deze te vergelijken met de huidige niet-aangepaste versie kun je weer wat leren over de werking
Ik speel simcity windowed mode. Dan blijft de game gewoon draaien op de achtergrond.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:41 schreef dockx het volgende:
Hoe FOK!'en jullie tijdens de game? Via de browser van Origin?
Hopelijk kun je de randen aanpassen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:36 schreef Danny het volgende:
"Place this file in your SimCityData to Enable Debug UI, Highways outside of city boundaries.."
http://localhostr.com/DHL3POuCPqTD
http://www.gamespot.com/f(...)ebug-mode-in-simcity
Door deze te vergelijken met de huidige niet-aangepaste versie kun je weer wat leren over de werking
dit dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:42 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Ik speel simcity windowed mode. Dan blijft de game gewoon draaien op de achtergrond.
resolutie wijzigenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan kan ik net de geld balk niet zien.
ik heb em op 1920x1080 staan op een 1920x1200 schermquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan kan ik net de geld balk niet zien.
Er was een optie in de debug opties om 2x2km stadsvlakken toe te voegen. Ben benieuwd of je ze ook naast elkaar kan zetten ofzo, zal wel niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hopelijk kun je de randen aanpassen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:36 schreef Danny het volgende:
"Place this file in your SimCityData to Enable Debug UI, Highways outside of city boundaries.."
http://localhostr.com/DHL3POuCPqTD
http://www.gamespot.com/f(...)ebug-mode-in-simcity
Door deze te vergelijken met de huidige niet-aangepaste versie kun je weer wat leren over de werking
Nice!quote:EDIT dude also modded out the server time out; you can now be "disconnected" from the server forever, AKA play offline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |