quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:07 schreef lipjes het volgende:
http://www.reddit.com/r/S(...)peed_beyond_cheetah/
Maar ik krijg Github niet geladen
zodra ik erbij kom zal ik het postenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan je de code van Github even hier posten?
Wil het wel eens zien
Dankquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra ik erbij kom zal ik het posten
intressante quote van reddit:quote:
zou wel lullig zijn ja..quote:They disabled the fastest speed, due to it causing more calls to their database and causing latency.
So theoretically, if you go up high enough, it would be easy for one person to DDOS it.
in de launcher klikken op servers, en overal waar een steden icoontje staat heb je op ingelogd...quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:11 schreef Michaelvanb het volgende:
Fuck, ik weet niet meer op welke server ik aan het spelen was..
Kan je dat ergens terug vinden??
Hehequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
intressante quote van reddit:
[..]
zou wel lullig zijn ja..
Leuke voorbode voor de SimCity-serversquote:
er zit zelfs een cheat console in ? zeker onderdeel van de dev mode ofzo..quote:{
"//" : "Cheat Console title and welcome message",
"0x0edf3a9c" : "Cheat Console",
"0x0edf3a9d" : "Type “help” for list of commands, and “help <command>” for more information on a specific command."
}
twitter:SimCityModding twitterde op donderdag 07-02-2013 om 18:06:42@oceanquigley @moskow23 Will modded .package files be allowed at launch or am I wasting my time? http://t.co/TAbbk1Xd reageer retweet
twitter:oceanquigley twitterde op donderdag 07-02-2013 om 18:12:37@SimCityModding @moskow23 I say go for it, but it'll be a little while before we can provide any support. reageer retweet
Nee, ze geven geen ondersteunign erop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:20 schreef Qunix het volgende:
Mooi, thuis eens kijken!
Je kan het misbruiken voor offline play, misschien... Maar voor modden mag het:twitter:SimCityModding twitterde op donderdag 07-02-2013 om 18:06:42@oceanquigley @moskow23 Will modded .package files be allowed at launch or am I wasting my time? http://t.co/TAbbk1Xd reageer retweet
twitter:oceanquigley twitterde op donderdag 07-02-2013 om 18:12:37@SimCityModding @moskow23 I say go for it, but it'll be a little while before we can provide any support. reageer retweet
Klopt, maar het is een "go" in de zin dat het mag (je word niet verbannen oid).quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, ze geven geen ondersteunign erop.
Ze zeggen niet dat het niet mag
Ja niet dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef jogy het volgende:
Ik zie vandaag/morgen nog wel een mod-allowed server (of servers) opspringen van EA/Maxis om dit nog een beetje in goede banen te leiden. Als ze slim zijn iig.
Je probeert een deluxe edition stuk land te claimen met je limited editionquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:24 schreef mikiepl het volgende:
Vraag: Elke keer als ik aan spel mee wil doen zegt die: claimen mislukt je kunt dit niet spelen ivm content.
Hoe kan dit?? Ik heb gewoon SimCity gedownload via Origin
Door alle toezeggingen kunnen ze niets anders dan het toestaan (redelijkerwijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |