erg leuk is ie? Welke maat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef SupremeEvil het volgende:
Dankjewel voor jullie reactiesvond m leuk om te maken, standje automatische piloot als je eenmaal lekker er in zit.
Soempie, ja was ik! Moet er zo heen, de appie dan, loop daar ook wel even naar binnen om te kijken
ja is leuk. Hebben soms ook dagen :-)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef HarrrrieH het volgende:
Hoi, ik zag dat jullie al weer veel geschreven en gemaakt hebben. Leuk! Ik heb nog geen tijd gehad om te lezen en te reageren op mijn vorige vraag. Ga dat straks echt nog doen, maar heb nu eerst een klein vraagje tussendoor. Waarschijnlijk ben ik morgen of komende week in de buurt van Alphen. Is het het waard om even bij Echtstudio binnen te wippen? Zoja dan moet ik even mijn route plannen. (zag net wel op de website dat ze morgenmiddag opruiming hebben...)
leuk er staan maten bij! Ga eens proberen...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef SupremeEvil het volgende:
Maat baby, haha! Zal ik anders gewoon de tutorial posten, volgens mij is er wel vraag naar
originele tutorial
nederlandse vertaling
@Soempie: Ze verkopen bij YourDesign in de hoge vucht voornamelijk merk 'Katia' en dan verschillende soorten uiteraard. Daarnaast zag ik nog 'Rico' en 'Annell'. Nou zeggen mij die merkjes helemaal niks. In de hoge vucht zit ook nog de Zeeman en die verkoopt natuurlijk ook wol.
Ik zit goed in de wol iig, alleen geen Wibra in de buurt
Misschien komen we elkaar wel tegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Echtstudio heeft morgen opendag/opruiming. Veel korting dus op veel spulletjes. Ik vind het altijd wel leuk om naar een opendag te gaan
mooi trui!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:03 schreef trui het volgende:
het wordt toch een tas, denk ik:
[ afbeelding ]
Hier nog steeds onduidelijk of ik tijd hebt. Maar ben bang dat ik toch niemand herken tenzij ze heel groot FOK op hun voorhoofd hebben geschreven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow haahaha dit weekend zal ik er niet zijn helaas. De vorige keer met opendag geweest en daar wat Fokkers gezien. Misschien een volgende keer
Oh die tas gaat dan leuk worden! PS zit er een ah tas onder?? En doe je het daaroverheen ofzo? Vindt het eigenlijk wel een goed idee als dat kan. Vind die standaard hengsels van dat zpaghetti eigenlijk niet zo mooi.....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:03 schreef trui het volgende:
het wordt toch een tas, denk ik:
[ afbeelding ]
Ja dat is denk ik wel een betere manierquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahaha HarrieH ik had de vorige keer een grote sjaal gehaakt en die omgedaan zo hebben andere mij herkend! En van te voren even afspreken wie komt enzo
ja, ik heb al een paar van die jute tassen zo 'opgeleukt'. zie deze en deze en deze.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:29 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Oh die tas gaat dan leuk worden! PS zit er een ah tas onder?? En doe je het daaroverheen ofzo? Vindt het eigenlijk wel een goed idee als dat kan. Vind die standaard hengsels van dat zpaghetti eigenlijk niet zo mooi.....
Ligt niet aan het patroon maar aan de garen die ik heb gebruikt. Ik heb nu Scheepjeswol Softfun gebruikt wat eigenlijk te dun is. Daardoor is ie veel kleiner uitgevallen dan bedoeld. Ik had ook het Gauge niet gecheckt maar durfde het meteen al niet te gokken om maat 4 jaar te nemen. Volgende keer ander spul gebruiken!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow wauw lijnloos, leuk! En die muts![]()
Wel raar dat het patroon zo klein valt of niet?
Ik had de gauge precies en toch viel het bij mij klein uit. Voor mijn uk van anderhalf ben ik uitgegaan van maatje 4 jr.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:59 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ligt niet aan het patroon maar aan de garen die ik heb gebruikt. Ik heb nu Scheepjeswol Softfun gebruikt wat eigenlijk te dun is. Daardoor is ie veel kleiner uitgevallen dan bedoeld. Ik had ook het Gauge niet gecheckt maar durfde het meteen al niet te gokken om maat 4 jaar te nemen. Volgende keer ander spul gebruiken!
Leuk boek is dat he?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:24 schreef HarrrrieH het volgende:
Ik heb van de week bij de boekenvoordeel het boek "cadeautjes haken voor de baby" gekocht. (iets van 6 euro en 2e halve boek prijs). Staan echt hele leuke dingen in. Ooievaar, rammelaar in de vorm van een hamer, helikopter, muziekschaapje ed. )
[ afbeelding ]
http://www.boekenvoordeel(...)en-voor-de-baby.html
Om cadeau te doen, zeker. Hij is lief, ziet er leuk uit en de peuters kunnen er leuk mee spelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:21 schreef HarrrrieH het volgende:
Hoi Mirjam, ik heb m pas een paar dagen en ik zie er leuke dingen instaan. Volgens mij worden hier op dit forum wel meer uit dit boek gemaakt. Maar Sjakie is dus jouw favoriet?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef trui het volgende:
harrie, als je foto's hebt moet je ze ergens uploaden, bijvoorbeeld op ravelry of een foto-site als photobucket.com of flickr.com. dan zoek je met de rechtermuisknop de eigenschappen (het URL adres) van de geuploade foto op en die plak je tussen [ IMG ] [/ IMG] haken (maar dan zonder de spaties).
Trui en Kaatjes. Bedankt voor de uitleg. Ik heb zojuist een account aangemaakt op photobucket, maar wordt nu al een beetje gek van de reclame. Ik heb ook een account op Ravelry. Dus daar zou ik het ook op kunnen zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik doe bij photo0bucket uploaden, dan klik ik op img code, hij copieëert van vanzelf en plak hier in het reactieschermpje, klaar..
[ququote:Op donderdag 14 maart 2013 09:57 schreef trui het volgende:
maar andersom kan op zich vaak ook prima, dat is wel een stuk minder werk...! door het aan elkaar haken zouden ze al redelijk op maat moeten 'rekken'. en als je daarna nog blockt krijg je ook een net resultaat, is mijn ervaring.
ote]quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:01 schreef Angelof9 het volgende:
Als het allemaal dezelfde vierkantjes zijn, met hetzelfde aantal steken, dan kan dat wel, maar als je verschillende blokken maakt, is dat heel lastig.
Op donderdag 14 maart 2013 09:49 schreef Angelof9 het volgende:
Hij ziet er zeker lief uit. Maar wel veel werk. Ik ben nog een behoorlijke beginner. En heb me momenteel alleen op een babydeken gestort, want de tijd begint te dringenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Om cadeau te doen, zeker. Hij is lief, ziet er leuk uit en de peuters kunnen er leuk mee spelen.
tof!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:26 schreef trovey het volgende:
Mooi tas, vestje, poncho en babyspeelgoed.![]()
Ik heb hier de mand af, kan ik de regenboogdeken tijdens het haken in bewaren.![]()
[ afbeelding ]
Dank je, heb hier ook 1,5 maand over gedaan hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof!
k heb besloten dat het zpagetti toch niets voor mij is, heb hier nog 4 action rollen staan, maar t gaat gewoon niet met mn pols
een hexagon deken, voornamelijk weinig tijd en andere projectjes tussendoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:39 schreef HarrrrieH het volgende:
Wat voor deken ben je aan het haken? Is het zo veel werk of komt het door je hand?
Dank je, het is inderdaad grof haken maar bij manden e.d. vind ik het wel weer wat hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:34 schreef HarrrrieH het volgende:
Trovey leuk zo'n mand (en mooie deken erin). En Ynske, ik houd er ook niet zo van. Alles wordt er zo grof mee. Nouja is natuurlijk vast de bedoeling. Maar toch. Ik vind het alleen erg mooi zoals bij Trove, met een mand of een poef. Hopelijk kan ik die ook ooit een keer maken.
Dekens zijn ook meestal meerjarenprojecten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:38 schreef Ynske het volgende:
mn deken word echt een meerjaren plan
en mn rokje vordert aardig, ben nu tussendoor nog bezig met een trol
ben zo weinig thuis geweest de afgelopen tijd, t was meestal thuiskomen en maar meteen richting bed. tis echt heerlijk zo nu een dagje wat in huis keutelen en wat haken
ik was daar ook mee begonnen, ook van Action, maar ik vind het ook te zwaar haken...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof!
k heb besloten dat het zpagetti toch niets voor mij is, heb hier nog 4 action rollen staan, maar t gaat gewoon niet met mn pols
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Om terug te komen op mijn probleem met de kleur grijs van Drops Paris: ik heb een paar nieuwe bolletjes binnen van een andere winkel, en die kleur grijs klopt wel gewoon met de oude bollen die ik had!
M'n gebreide deken is hard op weg een meer decennia project te wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Dank je, het is inderdaad grof haken maar bij manden e.d. vind ik het wel weer wat hebben.
[..]
Dekens zijn ook meestal meerjarenprojecten.Ik moet nog een heel eind met mijn deken alhoewel hij de mand nu al aardig vult.
ik ben ook met een deken bezig, maar doe ook andere dingen tussendoor. Aan de deken werk ik meestal als ik 's avonds op de bank tv kijk. Goed werk heeft tijd nodig, hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 09:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n gebreide deken is hard op weg een meer decennia project te wordenDe lapjes zijn klaar maar ik krijg ze niet mooi aan elkaar
![]()
Eerste deken van 108 granny squares in 2,5 week gemaaktNu bezig met een andere deken, al een paar maanden, maar ik doe er ook vaak een paar weken niks aan wegens tijdgebrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |