Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Om terug te komen op mijn probleem met de kleur grijs van Drops Paris: ik heb een paar nieuwe bolletjes binnen van een andere winkel, en die kleur grijs klopt wel gewoon met de oude bollen die ik had!
M'n gebreide deken is hard op weg een meer decennia project te wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Dank je, het is inderdaad grof haken maar bij manden e.d. vind ik het wel weer wat hebben.
[..]
Dekens zijn ook meestal meerjarenprojecten.Ik moet nog een heel eind met mijn deken alhoewel hij de mand nu al aardig vult.
ik ben ook met een deken bezig, maar doe ook andere dingen tussendoor. Aan de deken werk ik meestal als ik 's avonds op de bank tv kijk. Goed werk heeft tijd nodig, hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 09:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n gebreide deken is hard op weg een meer decennia project te wordenDe lapjes zijn klaar maar ik krijg ze niet mooi aan elkaar
![]()
Eerste deken van 108 granny squares in 2,5 week gemaaktNu bezig met een andere deken, al een paar maanden, maar ik doe er ook vaak een paar weken niks aan wegens tijdgebrek.
Gaaf!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:55 schreef Danaīdes het volgende:
[ afbeelding ]
Panda-chick ;D. gemaakt voor vriendinnetje van me
Oh wat leuk die tassen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef trui het volgende:
[..]
ja, ik heb al een paar van die jute tassen zo 'opgeleukt'. zie deze en deze en deze.
leuk zijn zequote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef Danaīdes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo... dit heb ik de laatste twee dagen gemaakt... Ik had Dinosaur chick nog niet gedeeld. Ik vind ze zelf erg schattig hihi.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef Danaīdes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo... dit heb ik de laatste twee dagen gemaakt... Ik had Dinosaur chick nog niet gedeeld. Ik vind ze zelf erg schattig hihi.
Ik blok nooit.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef HarrrrieH het volgende:
PS iemand (Trui Angelof of iemand anders) al antwoord op mijn vraag over het blokken/blocken? Is van gisteren. Maar sorry ben ongeduldig....En als ik ze allemaal moet gaan spelden ben ik wel even bezig denk ik.....
Nu net weer van 6 GSjes de draadjes weggewerkt. Het wordt nog wel wat.![]()
Hopelijk zijn jullie ook met leuke projecten bezig.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:32 schreef Danaīdes het volgende:
Ik voel mijn rechter-wijsvinger niet meer.... Eep. Maar even haak-pauze nemen... pfffff...
mijn antwoord blijft gelijk. eerst in elkaar zetten, dan blocken, zou ik doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:03 schreef HarrrrieH het volgende:
PS iemand (Trui Angelof of iemand anders) al antwoord op mijn vraag over het blokken/blocken? Is van gisteren. Maar sorry ben ongeduldig....En als ik ze allemaal moet gaan spelden ben ik wel even bezig denk ik.....
Nu net weer van 6 GSjes de draadjes weggewerkt. Het wordt nog wel wat.![]()
Hopelijk zijn jullie ook met leuke projecten bezig.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 17 maart 2013 20:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb ook een baby walvis gemaakt. Moet nog 1 kant van de papa walvis. En dan nog even kijken hoe ik dat waterdingetje en de ogen moet maken.
godsallemachtig wat een lillek krengquote:Op zondag 17 maart 2013 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Er staat een patroon van dit knuffeltje op de Hema-site. Ligt het nou aan mij of is het ontzettend lelijk?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |