http://www.ravelry.com/pa(...)ct-no-vii---kangarooquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:46 schreef Danaîdes het volgende:
Trui ik ben verliefd op je poppetje, ohh myyy.. <3
Heb je daar een patroon van als ik zo brutaal mag zijn? (Sorry als ie al ergens gepost is, heb ik niet gezien!)
Ben zelf even bezig aan 2 kleine poppetjes te haken, moeten voor maandag klaar zijn... Snel verder maar weer
erg leuk is ie? Welke maat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef SupremeEvil het volgende:
Dankjewel voor jullie reactiesvond m leuk om te maken, standje automatische piloot als je eenmaal lekker er in zit.
Soempie, ja was ik! Moet er zo heen, de appie dan, loop daar ook wel even naar binnen om te kijken
ja is leuk. Hebben soms ook dagen :-)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef HarrrrieH het volgende:
Hoi, ik zag dat jullie al weer veel geschreven en gemaakt hebben. Leuk! Ik heb nog geen tijd gehad om te lezen en te reageren op mijn vorige vraag. Ga dat straks echt nog doen, maar heb nu eerst een klein vraagje tussendoor. Waarschijnlijk ben ik morgen of komende week in de buurt van Alphen. Is het het waard om even bij Echtstudio binnen te wippen? Zoja dan moet ik even mijn route plannen. (zag net wel op de website dat ze morgenmiddag opruiming hebben...)
leuk er staan maten bij! Ga eens proberen...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef SupremeEvil het volgende:
Maat baby, haha! Zal ik anders gewoon de tutorial posten, volgens mij is er wel vraag naar
originele tutorial
nederlandse vertaling
@Soempie: Ze verkopen bij YourDesign in de hoge vucht voornamelijk merk 'Katia' en dan verschillende soorten uiteraard. Daarnaast zag ik nog 'Rico' en 'Annell'. Nou zeggen mij die merkjes helemaal niks. In de hoge vucht zit ook nog de Zeeman en die verkoopt natuurlijk ook wol.
Ik zit goed in de wol iig, alleen geen Wibra in de buurt
Misschien komen we elkaar wel tegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Echtstudio heeft morgen opendag/opruiming. Veel korting dus op veel spulletjes. Ik vind het altijd wel leuk om naar een opendag te gaan
mooi trui!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:03 schreef trui het volgende:
het wordt toch een tas, denk ik:
[ afbeelding ]
Hier nog steeds onduidelijk of ik tijd hebt. Maar ben bang dat ik toch niemand herken tenzij ze heel groot FOK op hun voorhoofd hebben geschreven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow haahaha dit weekend zal ik er niet zijn helaas. De vorige keer met opendag geweest en daar wat Fokkers gezien. Misschien een volgende keer
Oh die tas gaat dan leuk worden! PS zit er een ah tas onder?? En doe je het daaroverheen ofzo? Vindt het eigenlijk wel een goed idee als dat kan. Vind die standaard hengsels van dat zpaghetti eigenlijk niet zo mooi.....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:03 schreef trui het volgende:
het wordt toch een tas, denk ik:
[ afbeelding ]
Ja dat is denk ik wel een betere manierquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahaha HarrieH ik had de vorige keer een grote sjaal gehaakt en die omgedaan zo hebben andere mij herkend! En van te voren even afspreken wie komt enzo
ja, ik heb al een paar van die jute tassen zo 'opgeleukt'. zie deze en deze en deze.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:29 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Oh die tas gaat dan leuk worden! PS zit er een ah tas onder?? En doe je het daaroverheen ofzo? Vindt het eigenlijk wel een goed idee als dat kan. Vind die standaard hengsels van dat zpaghetti eigenlijk niet zo mooi.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |