ze zijn leuk ja! ik heb even het patroon opgezocht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:28 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
Heeft iemand van jullie al ervaring met deze olifanten: http://2.bp.blogspot.com/(...)chznLgU/s1600/08.jpg
ja, die stekels zijn bij mij ook wel iets minder mooi geworden dan in 't voorbeeld. vooral het uiteinde bij de staart vind ik niet zo geslaagd. maar ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:48 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vond de kangoeroe ook best pittig, al vond ik het draakje wel lastiger. Met name door die stekels op zijn rug.
Die kan ik aanraden!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef trui het volgende:
ik wil ook nog altijd graag een keer deze maken.
Ja, kan ook wel denk ik. Toen ik hem maakte, was alleen die foto van de ontwerpster er, en daar kun je net niet goed zien hoe die in elkaar zit!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:16 schreef trui het volgende:
ik vind 'm er alleen zo eenvoudig uitzien dat ik 'm ook wel zonder patroon denk te kunnen maken.
Ik ben er een paar jaar terug geweest, maar doen haakte ik nog niet, dus heb geen idee hoe het met de wolletjes etc was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
Is er hier iemand trouwens al eens op de hobby en handwerkbeurs in Den Bosch geweest?
Ik heb kaartjes gewonnen bij annemarie's haakblogmaar heb geen idee wat ik kan verwachten. (moet ook nog even kijken hoe en wat....mijn moeder (waarmee ik dus wilde gaan) had al met iemand anders afgesproken en die doen alleen maar kaartenmaken, dus hebben waarschijnlijk niets aan de hal met wol enzo...dus even kijken of die bereid zijn om met mij mee te gaan, anders loop ik zelf wel
)
Dat lijkt mij een volgende keer ook fijner.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:57 schreef trui het volgende:
het lijkt me eigenlijk wel net zo fijn om daar een beetje alleen doorheen te struinen.
Ook leuk toch? Dan kun je daarna aan elkaar laten zien wat je gekocht hebt of welke ideetjes je hebt opgedaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja dat is ook zo...ik zou ook liever alleen lopen, maar dat is ook zo lullig...als je afgesproken hebt om samen te gaan. Maar ik denk dat ik dat wel ga voorstellen....ik ga wel alleen naar de wolhal en kom ze daarna wel zoeken in de kaartenhal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |