Yep, zeker kijken.quote:
over boekenquote:
en zeker 3 zenders....denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had ik al een afstandbediening toen.
nog ongeveer 25 minsquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef Rickazio het volgende:
ik wacht op deze zin:
tot zover tot morgen, we gaan voetballen
indiequote:Op woensdag 13 maart 2013 19:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Weinig in de popmuziek, in andere stromingen willen mensen wel eens inventief zijn.
die zullen Antoine Bodar wel weer van zijn altaar gesleept hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Zal de Paus zometeen ook nog aanschuiven bij Matthijs of zit ie bij P & W ?
priceless toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef MilaNL het volgende:
Hij had die hele laptop dus echt alleen mee om dat bea.mp3 te laten zien...
Of die andere, zo'n jongere, ook zo gay.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
die zullen Antoine Bodar wel weer van zijn altaar gesleept hebben
Je bedoelt de I-Pad priester ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Of die andere, zo'n jongere, ook zo gay.
van die youtube diensten.... tja het is wel de katholieke kerk hèquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Of die andere, zo'n jongere, ook zo gay.
pijpsletquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
Wie is die vrouw die even 'n pijp opsteekt?
Maar Adriaan van Disquote:
Let je wel op.quote:
Nee, als het over boeken gaat dan dwalen mijn gedachten afquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Let je wel op.
Morgen is het podium voor Adriaan
alweer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef Latert het volgende:
Wanneer wordt Mies Bouwman weer eens geëerd?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, als het over boeken gaat dan dwalen mijn gedachten af
Ik ben altijd bang dat die mensen daarna heel snel dood gaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, maar DWDD kennende staat dat binnenkort vast weer op het programma.
't Is allemaal een beetje flauw, ik zie ook niet helemaal in hoe dit nou van "hoger niveau" is dan 't gemiddelde SBS6 programma.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef Remzz het volgende:
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn maar ik heb hier echt helemaal niets mee.
En vlak Connie Palmen ook niet uit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef Latert het volgende:
Wanneer wordt Mies Bouwman weer eens geëerd?
Als kind deed ik dat ook, hele verhalen op de ramen als ze beslagen warenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken iemand die in spiegelbeeld kan schrijven. Is stiekem best wel tof
Ja maar niet op die manier volgens mij heeft hij een relatie met twee mannen...quote:
ze laten er alleen de hoogte punten uitzien.. de rest is vast saaie meukquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef Norrage het volgende:
Ziet er uit als iets fantastisch destijds
Of Sonja Barend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En vlak Connie Palmen ook niet uit.
Is dat niet Arhur Japin?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar niet op die manier volgens mij heeft hij een relatie met twee mannen...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon geen betere vinden
Ohjaa ik zat nog te denken is het hem wel, maar dat was die andere idd.quote:
Kloptquote:
Van Dis is altijd geniaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze laten er alleen de hoogte punten uitzien.. de rest is vast saaie meuk
Ze lijken ook wel een beetje op elkaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ohjaa ik zat nog te denken is het hem wel, maar dat was die andere idd.
Ik vind Adriaan veel leukerquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze lijken ook wel een beetje op elkaar
Japin is inderdaad veel arroganter, en die heeft toch ook nooit iets gepresenteerd?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Adriaan veel leukerJapin was laatst bij Paul de Leeuw en dat vond ik toch niet een heel sympathiek iemand op de een of andere manier.
Stiekem?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Stiekem eigenlijk ook best een semi-elitaire kakker, zo'n Dis.
Jawel dat programma dat van de BBC is gejat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Japin is inderdaad veel arroganter, en die heeft toch ook nooit iets gepresenteerd?
Of dan heb ik het niet gezien
Maar van hem kun je het hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Stiekem eigenlijk ook best een semi-elitaire kakker, zo'n Dis.
Ohja, maar dat heb ik nooit gezien. Ik vind QI geweldig en ging er vanuit dat dit niet leuk zou zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel dat programma dat van de BBC is gejat.
imo, hij schrijft goede liedjes maar zijn uitvoering is slecht... andere spelen ze veel beter na wat aanpassingenquote:
Dat was het ook niet maarja, je kan ook niet op tegen Stephen Fry natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, maar dat heb ik nooit gezien. Ik vind QI geweldig en ging er vanuit dat dit niet leuk zou zijn
Zeg dat wel.quote:
Zang is een onderdeel van het geheel he. Bij The Voice zingen ze leuk, maar ze snappen de tekst niet eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
imo, hij schrijft goede liedjes maar zijn uitvoering is slecht... andere spelen ze veel beter na wat aanpassingen
Gewoon lekker bij Poch in het vliegtuig zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:54 schreef Bastiefcg het volgende:
negeer deze mongolen nou eens in plaats van ze constant een podium te geven
ik nam me gisteren voor ernaar te kijken, nou ik had er na een minuut genoeg van en ik houd van stompzinnige tvquote:
Ik moest ook een beetje glimlachen.quote:
Hopelijk geen sex.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef Rickazio het volgende:
wat heeft die filmpjesmaker met dieren?
Tot nu toe allemaal wat magertjes.quote:
Guus is sowieso niet echt een muzikaal talent natuurlijk.quote:
Het valt niet mee om zo'n uitzending vol te maken hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Hebben ze al minder tijd, gaan ze eerst nog eens een keer alles laten horen.
hoe zacht kun je iets uitdrukken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Guus is sowieso niet echt een muzikaal talent natuurlijk.
Jawel, maar geen heel originele wending aan gegeven.quote:
Dat was gewoon een directe cover, niet een ander jasje.quote:
Vrijdag welquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Niet eens een thema-uitzending over de Paus? Tsss.
Let maar op, overmorgen avondvullend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Die jongen komt uit Brabant, die heeft het al zwaar genoeg.quote:
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Sjaggerijn Koelewijn ja![]()
Als een huis boven water
Dan is de wereld al twee keer doorgedraaid.quote:
Bevriend raken met Aliquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Uccie het volgende:
Ik ken die rappers alleen van dat Ali B programma, hebben die daarvoor nou ook al wat gedaan of wat
Beetje zelfde kliekje als opgezwolle toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Uccie het volgende:
Ik ken die rappers alleen van dat Ali B programma, hebben die daarvoor nou ook al wat gedaan of wat
of maken dubstepquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
mensen die geen instrument kunnen spelen of kunnen zingen, maar toch muziek willen maken.. die mensen gaan rappen..
Dan hebben we het over amateur rappers inderdaad (Nederlandse rap).quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
mensen die geen instrument kunnen spelen of kunnen zingen, maar toch muziek willen maken.. die mensen gaan rappen..
De meesten hebben vooral een deel van hun straf uitgezeten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Uccie het volgende:
oh dat klinkt wel bekendquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje zelfde kliekje als opgezwolle toch?
al 1 uur bekendquote:
Wat is de uitdrukking ook al weer?quote:
Paal. Hij stond dus even ervoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is de uitdrukking ook al weer?
Paalquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Durft geen risico's te nemenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:02 schreef padlarf het volgende:
waarom heeft die gast een condoom op zn kop?
Hij is een lulquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:02 schreef padlarf het volgende:
Ach, hij heeft tenminste nog geen zonnebril opgezet...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:02 schreef padlarf het volgende:
Hij doet aan veilig breien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:02 schreef padlarf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Of een Zwarte Piet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:06 schreef cobain1994 het volgende:
Hij lijkt een beetje op Jimmie van sjors en sjimmie..
1 van de beste Nederlandse albums ooit gemaakt jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heeft die Typhoon nou van het leven meegemaakt?
Heeft Hans Kraay sr. dit nummer ook gecoverd?quote:
Ja die zouden nog wel eens door kunnen breken.quote:
Anders krijgen ze een nekschot, weinig keus dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:07 schreef Latert het volgende:
Ik erger me altijd kapot aan het klapvee in het publiek dat mee gaat klappen...
Idd zeg. En dan gaan fluiten, dat moet je doen na een fantastisch concert.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:07 schreef Latert het volgende:
Ik erger me altijd kapot aan het klapvee in het publiek dat mee gaat klappen...
Bij deze cover moet je eigenlijk JUDAS! schreeuwenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Idd zeg. En dan gaan fluiten, dat moet je doen na een fantastisch concert.
Adriaan van Disquote:
Weet ik manquote:Op donderdag 14 maart 2013 07:12 schreef Tem het volgende:
Dat programma bestond al toen Matthijs nog iedere avond als een razende aan z'n pik aan het trekken was.
Ik heb zo'n vermoeden van niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef OProg het volgende:
Binnenkort hebben we hier ook zo een topic met Karina op de foto.
Ik zou het downloaden |quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:00 schreef Specularium het volgende:
Ik ga aan tafel zitten meepraten, lekker de hele tijd Ali een boks geven.
Jeweetzelluf.
29equote:
Doe ik sowieso niet aan mee dan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat Matthijs weer een ouderwetse wegtrekker krijgt waardoor het publiek DTDD mag doen.
Ik wel. Alleen geen leuke schrijvers.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:52 schreef Latert het volgende:
Gelukkig heb ik vanavond geen tijd om te kijken.
Breng ze niet op een idee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
Ik had liever een thema-uitzending over LA the Voices gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |