Yep, zeker kijken.quote:
over boekenquote:
en zeker 3 zenders....denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had ik al een afstandbediening toen.
nog ongeveer 25 minsquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef Rickazio het volgende:
ik wacht op deze zin:
tot zover tot morgen, we gaan voetballen
indiequote:Op woensdag 13 maart 2013 19:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Weinig in de popmuziek, in andere stromingen willen mensen wel eens inventief zijn.
die zullen Antoine Bodar wel weer van zijn altaar gesleept hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Zal de Paus zometeen ook nog aanschuiven bij Matthijs of zit ie bij P & W ?
priceless toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef MilaNL het volgende:
Hij had die hele laptop dus echt alleen mee om dat bea.mp3 te laten zien...
Of die andere, zo'n jongere, ook zo gay.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
die zullen Antoine Bodar wel weer van zijn altaar gesleept hebben
Je bedoelt de I-Pad priester ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Of die andere, zo'n jongere, ook zo gay.
van die youtube diensten.... tja het is wel de katholieke kerk hèquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Of die andere, zo'n jongere, ook zo gay.
pijpsletquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
Wie is die vrouw die even 'n pijp opsteekt?
Maar Adriaan van Disquote:
Let je wel op.quote:
Nee, als het over boeken gaat dan dwalen mijn gedachten afquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Let je wel op.
Morgen is het podium voor Adriaan
alweer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef Latert het volgende:
Wanneer wordt Mies Bouwman weer eens geëerd?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, als het over boeken gaat dan dwalen mijn gedachten af
Ik ben altijd bang dat die mensen daarna heel snel dood gaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, maar DWDD kennende staat dat binnenkort vast weer op het programma.
't Is allemaal een beetje flauw, ik zie ook niet helemaal in hoe dit nou van "hoger niveau" is dan 't gemiddelde SBS6 programma.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef Remzz het volgende:
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn maar ik heb hier echt helemaal niets mee.
En vlak Connie Palmen ook niet uit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef Latert het volgende:
Wanneer wordt Mies Bouwman weer eens geëerd?
Als kind deed ik dat ook, hele verhalen op de ramen als ze beslagen warenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken iemand die in spiegelbeeld kan schrijven. Is stiekem best wel tof
Ja maar niet op die manier volgens mij heeft hij een relatie met twee mannen...quote:
ze laten er alleen de hoogte punten uitzien.. de rest is vast saaie meukquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef Norrage het volgende:
Ziet er uit als iets fantastisch destijds
Of Sonja Barend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En vlak Connie Palmen ook niet uit.
Is dat niet Arhur Japin?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar niet op die manier volgens mij heeft hij een relatie met twee mannen...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon geen betere vinden
Ohjaa ik zat nog te denken is het hem wel, maar dat was die andere idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |