Incorrect.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Familie van een walvishunter is ook een walvishunter
Completely and utterly truequote:Op woensdag 13 maart 2013 19:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat jullie er meer van zouden genieten.
Deze pic laten staan terwijl mijn normale geklede dame werd entfernt (eeuwen geleden, andere mod, still mad ja).quote:
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze pic laten staan terwijl mijn normale geklede dame werd entfernt (eeuwen geleden, andere mod, still mad ja).
Nu wel. Denk dat deze wel kan. Zo niet haalt een echte mod hem later wel weg en bant Zoskquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:03 schreef Zosk het volgende:
Mortaxx neemt ook gewoon de moeite om te posten, en zet niet centraal.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze pic laten staan terwijl mijn normale geklede dame werd entfernt (eeuwen geleden, andere mod, still mad ja).
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu wel. Denk dat deze wel kan. Zo niet haalt een echte mod hem later wel weg en bant Zosk
quote:
Wow, dit gaat wel bijna over het randje zeg maar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:08 schreef Chloroform het volgende:
Nee grapje, laat die Chinees maar lekker wegrotten.
I just did.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedmakertje voor je, weer deze foto van mij
Jij hebt geluk dat mijn vuist niet tot jouw huis reikt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Wow, dit gaat wel bijna over het randje zeg maar.Je hebt geluk dat de aarde rond is, hehe.
Tering zeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt geluk dat mijn vuist niet tot jouw huis reikt.
dei chick is niet blond en knap en ik ben dat wel dusquote:
Ah oké.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dei chick is niet blond en knap en ik ben dat wel dus
Probeert die smooth talker in je broekje te komen?!quote:
Weet niet, help mequote:Op woensdag 13 maart 2013 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeert die smooth talker in je broekje te komen?!![]()
![]()
![]()
Oké.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Geluidsfragment van wd's stem gevonden:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
Dance now whatever you may be
But he missed the fucking penalty
So we smashed up the town
Wherever we may be
Cause he missed that fucking penalty
WANKER
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe enthousiast die man is bij de NOS.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
Die famfare staat dus bij iedere stemming klaar. Het zou maar een half jaar duren
Ik ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wilde vroeger bij de Zwitserse Garde.
En uiteindelijk niet meer geworden dan Zeeuwse Mosseljongen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wilde vroeger bij de Zwitserse Garde.
Gelukkig, geen computer meer tot je beschikking bye byequote:
ik noem dat geen mensen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:37 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen kiezen een paus en wise kan er niet mee omgaan.
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:39 schreef wise het volgende:
[..]
ik noem dat geen mensen.
also,
[ afbeelding ]
tegenwoordig hebben 10jarige ookal een laptop, dus die leen ik dan gewoonquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig, geen computer meer tot je beschikking bye bye
juist verwoordquote:
En dan toch erover posten ja, lekker boeiend.quote:
zeg ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan toch erover posten ja, lekker boeiend.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef 2NutZ het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)597554515968/photo/1
je denkt dat die lamlul echt bestaat? kinderen denken via mij een band met god te krijgen, waarom denk je dat ik anders paus wordquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vraag het aan de Heer, hij weet dat.
Ja gr.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je denkt dat die lamlul echt bestaat? kinderen denken via mij een band met god te krijgen, waarom denk je dat ik anders paus word
gr de paus
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:34 schreef wise het volgende:
dalijk schiet een sniper em neer![]()
janken die mensen, janken
Vitton?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
De mental image dat Louis dadelijk op het balkon verschijnt.
Maar heb je een pic van je broer? Ben wel benieuwd of hij echt op Dexter lijkt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Free beers on this motherfuhrer."
van gaalquote:
quote:
Wie is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hij is ook op dit forum actief, dus dat laat ik aan hem over.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar heb je een pic van je broer? Ben wel benieuwd of hij echt op Dexter lijkt.
ziek meldenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wil mn verjaardag gewoon overslaan, vrijdag wakker worden.
wurumquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
whehehe weer een jaartje dichter bij de doodquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef gianni61 het volgende:
de nieuwe pausde nieuwe paus is zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Een jaar dichter bij het graf, lekker vieren en alles.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
valt niet op nee na je verjaardagquote:
Oké, dm me z'n username dan maar even.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is ook op dit forum actief, dus dat laat ik aan hem over.
Ah dus die witte rook kwam van Vasquote:
Feestje op de foks morgen dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
ah zo. Shit happensquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Het gaat me om de dag zelf knurft
witte rook is benedictus die erop ligt.quote:
Alsof je daar blij van wordtquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil als cadeautje een pic van je hoofd.
Ik wil niet dat hij weet dat ik hier ben, dus dat zal niet gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, dm me z'n username dan maar even.
Oh oké, jammer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij weet dat ik hier ben, dus dat zal niet gaan.
Hahahaha broertje, ook op de foks?? Had het gezegd, dan konden we samen trollen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij weet dat ik hier ben, dus dat zal niet gaan.
Dit zou hij al nooit zeggen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha broertje, ook op de foks?? Had het gezegd, dan konden we samen trollen.
quote:
voetbal staat al aan hier.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die dat nu niet zit te kijken.
Doe normaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk die zaadvlekken eens. Gatverdamme.
Vast door kinderen die hem hebben gepepen.quote:
Jawel, maar het viel mij gewoon op, honey.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb jij nooit last van, gelukkig.
quote:
ow wowquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb jij nooit last van, gelukkig.
was lekkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vast door kinderen die hem hebben gepepen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vast door kinderen die hem hebben gepepen.
Ok dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar het viel mij gewoon op, honey.
Semi grappigquote:
En zo is het.quote:
Ze vroeg zich eerder af of het 'gepijpt' was of 'gepepen'.quote:
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
Kan het echt slecht handelen dat z'n ketting scheef hangt.
"Want a balloon?"quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
Oeh het gordijn beweegt. Stay tuned people. Komt dalijk een clown het balkon op.
Latijn? Een gokje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
WAT ZEGTIE NOU IK BEGRIJP HIER GEEN REET VAN
"pelle is onze man, pelle is voor cholo en wd van fok. pelle is de vader van de hemel. pelle door dik en dun. ego te absolvo a peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti pelle"quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
WAT ZEGTIE NOU IK BEGRIJP HIER GEEN REET VAN
Haha, ik snap 'm. Want Latijn is een dode taal en hij ziet er ook nogal doods uit.quote:
Hij heeft iets vriendelijks.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ik snap 'm. Want Latijn is een dode taal en hij ziet er ook nogal doods uit.
Is zwaar hoor, zit vol met onzin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:29 schreef Chloroform het volgende:
Drie man nodig om dat boekie vast te houden.
Ja hey, het is een paus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ik snap 'm. Want Latijn is een dode taal en hij ziet er ook nogal doods uit.
Limited version.quote:
Doe maar normaal dan ben je al gek genoegquote:
Precies.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe maar normaal dan ben je al gek genoeg.
Mighty Cornholio.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ja jongeeh, eerste hit op cornholio.
Stijve traditie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies.En sperma vlekt zo op die rode stola.
Deze man is zich bewust van de geschiedenis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:36 schreef Gorzalka het volgende:
Vroeger waren pausen tenminste nog baas, beetje met Attila de Hun chillen, beetje Barbaarse koningen in het zadel helpen, beetje kruistochten zegenen, tegenwoordig is het slappe hap.
Wat kijk je?quote:
Tussen Vleesch en Visch is beter.quote:
Ja omdat ik die klotemelding bleef krijgen.quote:
Mwhehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:41 schreef LudoSanders het volgende:
In de vooraankondiging van Pauw & Witteman stond "Messie".
Nooit te beroerd om wat kwaliteit in deze SC te pompen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deze man is zich bewust van de geschiedenis.
quote:
Deze kwaliteit is altijd welkom.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nooit te beroerd om wat kwaliteit in deze SC te pompen.
Pics.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind die presentatrice overigens uiterst charmant.
Nu nog dus install maar weer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja omdat ik die klotemelding bleef krijgen.
Ik ben bang dat je dat niet op prijs zou stellen. Ze is 65.quote:
Levende geschiedenis en alles, dus dat is geen punt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dat niet op prijs zou stellen. Ze is 65.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Levende geschiedenis en alles, dus dat is geen punt.
Ze heeft lang haar opeens.quote:
Oh zij, Nelleke van de Krogt. Ach, vrouwen die zich interesseren voor geschiedenis boeien me, ik kan er niks aan doen.quote:
Gohquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
Ze is wel wat ouder geworden sinds de laatste keer dat ik haar zag.
Hey. :$:$quote:
Good, how u doin? :$:$quote:
Decent :$ hele dag in je stad doorgebracht en ik vond het niksquote:
Gatverdamme. Ik ga even reageren hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef VeerEli het volgende:
US / Pimp hier met je buik (navel)! #3
iew
waaromquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef VeerEli het volgende:
iew
Hehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef VeerEli het volgende:
iew
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik ga even reageren hoor.
Vind vooral dat randje daaronder er zo viezig uit zienquote:
Ik vind het geheel ook niet zo smakelijk eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind vooral dat randje daaronder er zo viezig uit zien
Nee klopt, maar naar dat randje linksonder ging mijn aandacht toch het meestquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik vind het geheel ook niet zo smakelijk eigenlijk
Oh damn dat randjequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee klopt, maar naar dat randje linksonder ging mijn aandacht toch het meest
kijk die hallon ik doe rockliedjenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
Goed om te weten dat Rickokun ook in het echt is doorgeflipt.
Als ik verdrietig ben kijk ik naar Ricko.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
ik begrijp alles en ben het met hem eens. vooral over de provinciesquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Gorzalka het volgende:
RICOquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef CumputerLove89 het volgende:
zat 3 dagen op politiebureau ze gaven me tosti en melk fuck off snitches
ewa allemaal undercover boy aanwezig je weet zelluf
stop snitching stop lying
Oh god.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef CumputerLove89 het volgende:
zat 3 dagen op politiebureau ze gaven me tosti en melk fuck off snitches
ewa allemaal undercover boy aanwezig je weet zelluf
stop snitching stop lying
FAKA RICOquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef CumputerLove89 het volgende:
noem me niet bij de naam je weet ff undercover en zo aslan
was betrokken bij vechtpartij afgelopen zondag bij boode
hahahah ok doei ricardoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef CumputerLove89 het volgende:
heb je iemand gekilled ricardoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef CumputerLove89 het volgende:
Amsterdams natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat voor accent zou het moeten zijn dan
quote:
wawawawaaaaaaatdefuckquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=132101773638341
ho-ly ho-ly ho-ly ho-ly fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je accent wel horen...quote:
Represent. Alle alarmen gingen afquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef CumputerLove89 het volgende:
zijn de flikkers in het blauw uit de topic?
quote:
Jamaïcan swagquote:
Vraag me af wat de buren dachten toen ze hem zagen staan.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vraag me af wat de buren dachten toen ze hem zagen staan.
Dat is juist het leukstequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
Eerlijk, hij is niet eens lelijk. Ik zou hem doen als hij niet zo gek in zn kop was.
En dan het risico lopen doodgestoken te worden tijdens de seks, mij niet gezienquote:
HAHAHAHA Ricko heeft jou gegeven.quote:
Wat een ramptoerist ben je ook weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan het risico lopen doodgestoken te worden tijdens de seks, mij niet gezien.
Het voor elkaar krijgen om ramptoerist in een verkeerde context te gebruikenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een ramptoerist ben je ook weer
Heb je "The limited version" al gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het voor elkaar krijgen om ramptoerist in een verkeerde context te gebruiken.
Opgeslagen voor dWc.
Oja kak, verkeerde woord idd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het voor elkaar krijgen om ramptoerist in een verkeerde context te gebruiken.
Opgeslagen voor dWc.
Elke keer als ik eraan denk ga ik een beetje dood van binnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je "The limited version" al gezien
De perfecte moordquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als ik eraan denk ga ik een beetje dood van binnen.
Het bekt niet echt lekker. Hoort het niet ''The limited edition'' te zijn?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je "The limited version" al gezien
Kom jij maar even met Paus Gorzalka mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oja kak, verkeerde woord idd.
FORGIVE ME PADRE
Laffe doodsverwensing dit.quote:
Nee version, ik heb schijt aan de wereldquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het bekt niet echt lekker. Hoort het niet ''The limited edition'' te zijn?
JA GVD ZOU JE DENKEN?!?!?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het bekt niet echt lekker. Hoort het niet ''The limited edition'' te zijn?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee version, ik heb schijt aan de wereld
So so recalcitrant.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee version, ik heb schijt aan de wereld
We hebben met zijn allen het gevoel dat niemand je echt kent, je bent in de greep van Satanquote:
Sorry maar wat praat ik precies goed? zie je me ergens ertegenin gaan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
Ook echt proberen goed te praten terwijl je weet dat het gewoon dom is.
Ik begrijp het wel, het gebeurt bij haar zo bizar vaak dat je er op een gegeven moment wel klaar mee bent en het opgeeft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
Ook echt proberen goed te praten terwijl je weet dat het gewoon dom is.
GELUKKIG HEBBEN WIJ NIETS DAN LIEFDE VOOR ELKAARquote:
Awhquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
GELUKKIG HEBBEN WIJ NIETS DAN LIEFDE VOOR ELKAAR![]()
![]()
Je hoeft niet ergens tegenin te gaan om iets goed te praten, dat begrijp je hopelijk wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry maar wat praat ik precies goed? zie je me ergens ertegenin gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |