quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef gianni61 het volgende:
de nieuwe pausde nieuwe paus is zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Een jaar dichter bij het graf, lekker vieren en alles.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wil mn verjaardag gewoon overslaan, vrijdag wakker worden.
valt niet op nee na je verjaardagquote:
Oké, dm me z'n username dan maar even.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is ook op dit forum actief, dus dat laat ik aan hem over.
Ah dus die witte rook kwam van Vasquote:
Feestje op de foks morgen dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wil mn verjaardag gewoon overslaan, vrijdag wakker worden.
ah zo. Shit happensquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Het gaat me om de dag zelf knurft
witte rook is benedictus die erop ligt.quote:
Alsof je daar blij van wordtquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil als cadeautje een pic van je hoofd.
Ik wil niet dat hij weet dat ik hier ben, dus dat zal niet gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, dm me z'n username dan maar even.
Oh oké, jammer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij weet dat ik hier ben, dus dat zal niet gaan.
Hahahaha broertje, ook op de foks?? Had het gezegd, dan konden we samen trollen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij weet dat ik hier ben, dus dat zal niet gaan.
Dit zou hij al nooit zeggen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha broertje, ook op de foks?? Had het gezegd, dan konden we samen trollen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |