"pelle is onze man, pelle is voor cholo en wd van fok. pelle is de vader van de hemel. pelle door dik en dun. ego te absolvo a peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti pelle"quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:25 schreef Chloroform het volgende:
WAT ZEGTIE NOU IK BEGRIJP HIER GEEN REET VAN
Haha, ik snap 'm. Want Latijn is een dode taal en hij ziet er ook nogal doods uit.quote:
Hij heeft iets vriendelijks.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ik snap 'm. Want Latijn is een dode taal en hij ziet er ook nogal doods uit.
Is zwaar hoor, zit vol met onzin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:29 schreef Chloroform het volgende:
Drie man nodig om dat boekie vast te houden.
Ja hey, het is een paus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ik snap 'm. Want Latijn is een dode taal en hij ziet er ook nogal doods uit.
Limited version.quote:
Doe maar normaal dan ben je al gek genoegquote:
Precies.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe maar normaal dan ben je al gek genoeg.
Mighty Cornholio.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ja jongeeh, eerste hit op cornholio.
Stijve traditie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies.En sperma vlekt zo op die rode stola.
Deze man is zich bewust van de geschiedenis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:36 schreef Gorzalka het volgende:
Vroeger waren pausen tenminste nog baas, beetje met Attila de Hun chillen, beetje Barbaarse koningen in het zadel helpen, beetje kruistochten zegenen, tegenwoordig is het slappe hap.
Wat kijk je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |