Amsterdams natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat voor accent zou het moeten zijn dan
quote:
wawawawaaaaaaatdefuckquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=132101773638341
ho-ly ho-ly ho-ly ho-ly fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je accent wel horen...quote:
Represent. Alle alarmen gingen afquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef CumputerLove89 het volgende:
zijn de flikkers in het blauw uit de topic?
quote:
Jamaïcan swagquote:
Vraag me af wat de buren dachten toen ze hem zagen staan.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vraag me af wat de buren dachten toen ze hem zagen staan.
Dat is juist het leukstequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
Eerlijk, hij is niet eens lelijk. Ik zou hem doen als hij niet zo gek in zn kop was.
En dan het risico lopen doodgestoken te worden tijdens de seks, mij niet gezienquote:
HAHAHAHA Ricko heeft jou gegeven.quote:
Wat een ramptoerist ben je ook weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan het risico lopen doodgestoken te worden tijdens de seks, mij niet gezien.
Het voor elkaar krijgen om ramptoerist in een verkeerde context te gebruikenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een ramptoerist ben je ook weer
Heb je "The limited version" al gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het voor elkaar krijgen om ramptoerist in een verkeerde context te gebruiken.
Opgeslagen voor dWc.
Oja kak, verkeerde woord idd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het voor elkaar krijgen om ramptoerist in een verkeerde context te gebruiken.
Opgeslagen voor dWc.
Elke keer als ik eraan denk ga ik een beetje dood van binnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je "The limited version" al gezien
De perfecte moordquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als ik eraan denk ga ik een beetje dood van binnen.
Het bekt niet echt lekker. Hoort het niet ''The limited edition'' te zijn?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je "The limited version" al gezien
Kom jij maar even met Paus Gorzalka mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oja kak, verkeerde woord idd.
FORGIVE ME PADRE
Laffe doodsverwensing dit.quote:
Nee version, ik heb schijt aan de wereldquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het bekt niet echt lekker. Hoort het niet ''The limited edition'' te zijn?
JA GVD ZOU JE DENKEN?!?!?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het bekt niet echt lekker. Hoort het niet ''The limited edition'' te zijn?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee version, ik heb schijt aan de wereld
So so recalcitrant.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee version, ik heb schijt aan de wereld
We hebben met zijn allen het gevoel dat niemand je echt kent, je bent in de greep van Satanquote:
Sorry maar wat praat ik precies goed? zie je me ergens ertegenin gaan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
Ook echt proberen goed te praten terwijl je weet dat het gewoon dom is.
Ik begrijp het wel, het gebeurt bij haar zo bizar vaak dat je er op een gegeven moment wel klaar mee bent en het opgeeft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
Ook echt proberen goed te praten terwijl je weet dat het gewoon dom is.
GELUKKIG HEBBEN WIJ NIETS DAN LIEFDE VOOR ELKAARquote:
Awhquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
GELUKKIG HEBBEN WIJ NIETS DAN LIEFDE VOOR ELKAAR![]()
![]()
Je hoeft niet ergens tegenin te gaan om iets goed te praten, dat begrijp je hopelijk wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry maar wat praat ik precies goed? zie je me ergens ertegenin gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |