quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat vraag ik me ook bij elke post van mezelf in SHO afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ook al heeft Bynes nooit bij Disney maar bij Nickelodeon gewerkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar kan eigenlijk pas een paar jaar puberen.
Lohan ook, die Taylor Momsen ook (maar die kiest er gezond voor de alt-chick met een rockband uit te hangen), Cyrus met dr haar en kleding (verder stabiel volgens mij).
Disney maakt meer kapot dan je lief is... Enige ECHT stabiele is volgens mij Timberlake.
Maar daar moet je gewoon je omgang op aanpassen. Kinderen vereisen wel aandacht en liefde, maar ook sturing en begeleiding.
Als je ineens alles mag en kunt na je jaren braaf aan de voorwaarden gehouden te hebben dan ontspoor je nogal makkelijk. Hier klaagt men veel over allochtone hangjongeren bijvoorbeeld, waar hetzelfde probleem aan ten grondslag ligt: buiten worden ze nergens op aangesproken terwijl ouders dat wel verwachten en thuis mogen ze niet veel. Gevolg: sky is the limit. Tot je OF kinderen krijgt en verantwoordelijkheid leert nemen OF keihard op je bek gaat.
[..]
Ik ben bijna 30 maar had op mijn 17e best wel een oogje op Bynes...
Enge advocaat, really.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef tong80 het volgende:
De buren van de doorgedraaide actrice Amanda Bynes zeggen dat het lijkt alsof er een bezetene in hun gebouw woont. Het ex-Nickelodeonsterretje timmert de laatste weken hard aan de weg om in de voetsporen van Lindsay Lohan te treden. Die laatste zit momenteel in een afkickkliniek.
De buren van de losgeslagen actrice Amanda Bynes in New York hebben haar vergeleken met Linday Blair uit de film 'The Exorcist', dit personage was bezeten door de duivel. Vaak ziet ze eruit alsof ze er helemaal niet bij is en praat ze tegen zichzelf.
Een buur vertelde aan de krant New York Post: 'Ze staart iedereen aan in de lift.' Haar buren zijn echt bang van haar. Een keer klopte ze op de deur van haar buurvrouw. Toen die kwam open doen, schreeuwde ze 'Je bent lelijk'en liep ze weg. Amanda is altijd alleen, praat binnensmonds en ziet eruit alsof ze van de wereld is.'
De 27-jarige ster is niet meer in haar gebouw geweest sinds ze vorige week gearresteerd werd. Ze werd toen beschuldigd van het knoeien met bewijsstukken en bezit van marihuana. Een bron getuigt: 'De dag voor ze gearresteerd werd, kwam ze in een taxi en liep ze snel de trappen op, de chauffeur was boos omdat zij hem nog 150 dollar verschuldigd was.'
Lee Hutton, de advocaat van Amanda, zegt dat haar escapades flink overdreven werden. 'Alles gaat goed met haar. Het werd allemaal opgeblazen.'
Hier hebben we er nog een: http://www.dailymail.co.u(...)ms-hes-innocent.htmlquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook al heeft Bynes nooit bij Disney maar bij Nickelodeon gewerkt.
Je vergeet overigens Demi Lovato, die ook voor Disney werkte en depressief en verslaafd raakte en de deur werd gewezen door Disney.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef tong80 het volgende:
Een keer klopte ze op de deur van haar buurvrouw. Toen die kwam open doen, schreeuwde ze 'Je bent lelijk'en liep ze weg.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n reactie ergens nog wel kan begrijpen, van die mensen die haar al jaren niet meer gezien/gesproken hebben en nu doen alsof ze vrienden zijn en zich zorgen om haar makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Amanda Bynes trapt Lance Bass de grond in
Ze lijkt nu op die gestoorde fan die ze speelde in The Amanda Show. Vooruitziende blik?
Hoezo? Ik ken ook mensen die ik al tijden niet heb gesproken maar waar ik me zeker wel zorgen om kan makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n reactie ergens nog wel kan begrijpen, van die mensen die haar al jaren niet meer gezien/gesproken hebben en nu doen alsof ze vrienden zijn en zich zorgen om haar maken
Maar die bellen vast niet de media ipv jou als er iets isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ken ook mensen die ik al tijden niet heb gesproken maar waar ik me zeker wel zorgen om kan maken
True maar goed ik en hun zijn ook geen bekende mensenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar die bellen vast niet de media ipv jou als er iets is
Nee, maar wat voor "vriend" ben je als je de media opzoekt ipv te kijken of je die persoon gewoon zelf kan helpen, zonder de media erbij te betrekken? Dat komt op mij niet over als vriendschap maar als een poging om zelf weer even in de belangstelling te staanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True maar goed ik en hun zijn ook geen bekende mensen
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, maar wat voor "vriend" ben je als je de media opzoekt ipv te kijken of je die persoon gewoon zelf kan helpen, zonder de media erbij te betrekken? Dat komt op mij niet over als vriendschap maar als een poging om zelf weer even in de belangstelling te staan
Zit er idd aan te komen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bang dat ze nog wel de 27 club gaat betreden
Zeker het lezen waard.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:08 schreef Peachcore het volgende:
Een interessant artikel wat hierbij past: 7 Reasons Child Stars Go Crazy (An Insider's Perspective)
Altijd dat geneuzel over die neus.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:09 schreef Wessell het volgende:
een flinke dis naar haar vader
[ afbeelding ]
![]()
Bedoel je River?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zit te wachten op een Joaquin Phoenix-je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |