Blijft toch een apart verhaal. Als ze drugsgerelateerde zaken uit het raam had gegooid hadden ze dat wel moeten vinden, tenzij ze voor de zekerheid 24/7 iemand onder haar raam heeft staan die in geval van nood meteen dit soort dingen kan verstoppen, maar dat is wel erg onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:28 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
En wat betreft haar arrestatie:
[..]
quote:Denial: Amanda has since denied that it is her in the controversial snaps
quote:'They're the ones into drugs, so they bring drugs, but I don't do them,' she said.
quote:'I'm allergic to alcohol and drugs and don't partake in any of the above. I'm so offended by all of this but so proud to not be a drug or alcohol user.'
Heel het stuk door zitten knikken, zeker een goed stuk en zou ook verplicht moeten zijn je als ouder maar ook zeker als programma/filmmaker goed bij stil te staan...quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:02 schreef SEMTEX het volgende:
Goed artikel wel:
http://www.dailymail.co.u(...)ild-stars-crazy.html
[..]
Dysmorphisch zelfbeeld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bedoel je narcisme? Ze heeft het ook voortdurend over haar uiterlijk in de strijd tegen anderen. 'I'm prettier than you/you look old/men want me, not you/etc... ' Waar is het misgegaan
die is binnenkort dood als ze niemand toelaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:35 schreef piglet het volgende:
Hadden jullie dit stuk al gezien http://www.dailymail.co.u(...)e--denies-there.html
De foto's zijn niet heel duidelijk, maar het lijkt me vrij duidelijk dat het Amanda is die daar staat te springen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zegt ze zelf: allemaal leugens, ik ben daar nooit geweest en dat ben ik niet op die foto's. Ik heb niet eens een bruine pruik!
Dan is ze dit ook niet zeker (foto van vorige week)
[ afbeelding ]
Ik vind het echt sneu om te zien dat iemand zo de weg kwijt raakt en dat niemand haar lijkt te kunnen bereiken op dit moment
oquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik had een zwak voor haar als een kleine jongen.
Nou, ik denk: het zijn toch ook mensen? Ik bedoel: er zijn superveel jongeren die op een gegeven moment zo doorslaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heel het stuk door zitten knikken, zeker een goed stuk en zou ook verplicht moeten zijn je als ouder maar ook zeker als programma/filmmaker goed bij stil te staan...
Maar kan eigenlijk pas een paar jaar puberen.quote:
Ik ben bijna 30 maar had op mijn 17e best wel een oogje op Bynes...quote:
quote:this just in, Amanda Bynes to change her name to Da Bynes, because she's an independent women that doesn't need Aman
Je vergeet Ryan Gosling (uit dezelfde lichting als Timberlake, Christina Aguilera en Prutney). Denk dat 'de heren' sowieso wat stabieler in dit alles staan, althans de Disneyheren. Types als Macauley Culkin, Brad Renfro, Corey Haim, etc. brengen het er weer slecht vanaf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar kan eigenlijk pas een paar jaar puberen.
Lohan ook, die Taylor Momsen ook (maar die kiest er gezond voor de alt-chick met een rockband uit te hangen), Cyrus met dr haar en kleding (verder stabiel volgens mij).
Disney maakt meer kapot dan je lief is... Enige ECHT stabiele is volgens mij Timberlake.
Maar daar moet je gewoon je omgang op aanpassen. Kinderen vereisen wel aandacht en liefde, maar ook sturing en begeleiding.
Als je ineens alles mag en kunt na je jaren braaf aan de voorwaarden gehouden te hebben dan ontspoor je nogal makkelijk. Hier klaagt men veel over allochtone hangjongeren bijvoorbeeld, waar hetzelfde probleem aan ten grondslag ligt: buiten worden ze nergens op aangesproken terwijl ouders dat wel verwachten en thuis mogen ze niet veel. Gevolg: sky is the limit. Tot je OF kinderen krijgt en verantwoordelijkheid leert nemen OF keihard op je bek gaat.
[..]
Ik ben bijna 30 maar had op mijn 17e best wel een oogje op Bynes...
Ontspoorde Prutney ook niet rond die leeftijd? Is gewoon een meltdown na een heftige of kutperiode, denk ik.Of wellicht wat laat ontdekte psychische problemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef Lauraap_ het volgende:
Ze is al 27, dan ontspoort ze wel heel laat. Dit soort gedrag vind ik dan meer iets voor tieners of begin twintigers. Ik hoop voor haar dat het goed komt met haar.
Moet ik zeggen dat ik van Gosling tot een paar jaar terug nooit zo'n hoge pet op had, maar lijkt gewoon ook erg te groeien in zijn talent. De rest knalde te vroeg wellicht, Timberlake is slim genoeg en gedraagt zich volwassen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je vergeet Ryan Gosling (uit dezelfde lichting als Timberlake, Christina Aguilera en Prutney). Denk dat 'de heren' sowieso wat stabieler in dit alles staan, althans de Disneyheren. Types als Macauley Culkin, Brad Renfro, Corey Haim, etc. brengen het er weer slecht vanaf.
Ik ben pas na mijn 18e gaan rebeleren in huis en met een goede reden (huishouden draaien en geconfronteerd worden met "fouten" die me verweten worden door een vader die hetzelfde deed waarna ik hem daarmee confronteerde) en was op mijn 14e soms al volwassener dan mijn ooms...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef Lauraap_ het volgende:
Ze is al 27, dan ontspoort ze wel heel laat. Dit soort gedrag vind ik dan meer iets voor tieners of begin twintigers. Ik hoop voor haar dat het goed komt met haar.
Van Hilary Duff hoor ik ook nooit echt schokkende dingen, ook een disney sterretje, dus het gaat ook wel eens goed, maar goed, het zal ook vast niet makkelijk zijn op te groeien onder zulke omstandigheden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar kan eigenlijk pas een paar jaar puberen.
Lohan ook, die Taylor Momsen ook (maar die kiest er gezond voor de alt-chick met een rockband uit te hangen), Cyrus met dr haar en kleding (verder stabiel volgens mij).
Disney maakt meer kapot dan je lief is... Enige ECHT stabiele is volgens mij Timberlake.
[..]
Anders 3 jaar lang een flinke eetstoornis gehad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Van Hilary Duff hoor ik ook nooit echt schokkende dingen, ook een disney sterretje, dus het gaat ook wel eens goed, maar goed, het zal ook vast niet makkelijk zijn op te groeien onder zulke omstandigheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Skull-splitter op 31-05-2013 12:56:10 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |