abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127239804
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:28 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

En wat betreft haar arrestatie:

[..]

Blijft toch een apart verhaal. Als ze drugsgerelateerde zaken uit het raam had gegooid hadden ze dat wel moeten vinden, tenzij ze voor de zekerheid 24/7 iemand onder haar raam heeft staan die in geval van nood meteen dit soort dingen kan verstoppen, maar dat is wel erg onwaarschijnlijk :P
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:35:30 #252
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127239822
quote:
Denial: Amanda has since denied that it is her in the controversial snaps
:')
quote:
'They're the ones into drugs, so they bring drugs, but I don't do them,' she said.
:D

quote:
'I'm allergic to alcohol and drugs and don't partake in any of the above. I'm so offended by all of this but so proud to not be a drug or alcohol user.'
:X
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:35:32 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127239823
Die gozer gaf laatst een straatinterview aan TMZ, maar ik kan het niet meer vinden. Amanda noemde hem ugly en zou zeker nooit met zo iemand hebben gefeest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:38:26 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127239879
;(

geef dat mens een enkeltje rehab ;( begin medelijden met haar te krijgen :(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:49:18 #255
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127240120
quote:
Heel het stuk door zitten knikken, zeker een goed stuk en zou ook verplicht moeten zijn je als ouder maar ook zeker als programma/filmmaker goed bij stil te staan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:51:59 #256
12888 Skull-splitter
pi_127240186
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Bedoel je narcisme? Ze heeft het ook voortdurend over haar uiterlijk in de strijd tegen anderen. 'I'm prettier than you/you look old/men want me, not you/etc... ' Waar is het misgegaan :{
Dysmorphisch zelfbeeld.
pi_127241292
Hadden jullie dit stuk al gezien http://www.dailymail.co.u(...)e--denies-there.html

De foto's zijn niet heel duidelijk, maar het lijkt me vrij duidelijk dat het Amanda is die daar staat te springen:

Wat zegt ze zelf: allemaal leugens, ik ben daar nooit geweest en dat ben ik niet op die foto's. Ik heb niet eens een bruine pruik!

Dan is ze dit ook niet zeker (foto van vorige week)

Ik vind het echt sneu om te zien dat iemand zo de weg kwijt raakt en dat niemand haar lijkt te kunnen bereiken op dit moment ;(
pi_127241338
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:35 schreef piglet het volgende:
Hadden jullie dit stuk al gezien http://www.dailymail.co.u(...)e--denies-there.html

De foto's zijn niet heel duidelijk, maar het lijkt me vrij duidelijk dat het Amanda is die daar staat te springen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat zegt ze zelf: allemaal leugens, ik ben daar nooit geweest en dat ben ik niet op die foto's. Ik heb niet eens een bruine pruik!

Dan is ze dit ook niet zeker (foto van vorige week)
[ afbeelding ]

Ik vind het echt sneu om te zien dat iemand zo de weg kwijt raakt en dat niemand haar lijkt te kunnen bereiken op dit moment ;(
die is binnenkort dood als ze niemand toelaat
pi_127242186
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:53 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ik had een zwak voor haar als een kleine jongen.
o
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_127242345
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

o
ja
pi_127243119
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Heel het stuk door zitten knikken, zeker een goed stuk en zou ook verplicht moeten zijn je als ouder maar ook zeker als programma/filmmaker goed bij stil te staan...
Nou, ik denk: het zijn toch ook mensen? Ik bedoel: er zijn superveel jongeren die op een gegeven moment zo doorslaan.
pi_127243403
Ze is ook al 27 trouwens.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:40:03 #263
12888 Skull-splitter
pi_127243625
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:33 schreef Lauraap_ het volgende:
Maar kan eigenlijk pas een paar jaar puberen.
Lohan ook, die Taylor Momsen ook (maar die kiest er gezond voor de alt-chick met een rockband uit te hangen), Cyrus met dr haar en kleding (verder stabiel volgens mij).

Disney maakt meer kapot dan je lief is... Enige ECHT stabiele is volgens mij Timberlake.

Maar daar moet je gewoon je omgang op aanpassen. Kinderen vereisen wel aandacht en liefde, maar ook sturing en begeleiding.

Als je ineens alles mag en kunt na je jaren braaf aan de voorwaarden gehouden te hebben dan ontspoor je nogal makkelijk. Hier klaagt men veel over allochtone hangjongeren bijvoorbeeld, waar hetzelfde probleem aan ten grondslag ligt: buiten worden ze nergens op aangesproken terwijl ouders dat wel verwachten en thuis mogen ze niet veel. Gevolg: sky is the limit. Tot je OF kinderen krijgt en verantwoordelijkheid leert nemen OF keihard op je bek gaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:33 schreef Lauraap_ het volgende:
Ik ben bijna 30 maar had op mijn 17e best wel een oogje op Bynes...
pi_127243710
heeft ze nu d'r haar omgetoverd tot een Miley kapsel?
pi_127243759
Ze ziet er echt raar uit. Een opgezwollen hoofd met een 'dikke' huid.
pi_127243828
quote:
this just in, Amanda Bynes to change her name to Da Bynes, because she's an independent women that doesn't need Aman
pi_127243883
Echt creepy begin ik het te vinden. :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:53:04 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127244170
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lohan ook, die Taylor Momsen ook (maar die kiest er gezond voor de alt-chick met een rockband uit te hangen), Cyrus met dr haar en kleding (verder stabiel volgens mij).

Disney maakt meer kapot dan je lief is... Enige ECHT stabiele is volgens mij Timberlake.

Maar daar moet je gewoon je omgang op aanpassen. Kinderen vereisen wel aandacht en liefde, maar ook sturing en begeleiding.

Als je ineens alles mag en kunt na je jaren braaf aan de voorwaarden gehouden te hebben dan ontspoor je nogal makkelijk. Hier klaagt men veel over allochtone hangjongeren bijvoorbeeld, waar hetzelfde probleem aan ten grondslag ligt: buiten worden ze nergens op aangesproken terwijl ouders dat wel verwachten en thuis mogen ze niet veel. Gevolg: sky is the limit. Tot je OF kinderen krijgt en verantwoordelijkheid leert nemen OF keihard op je bek gaat.

[..]

Ik ben bijna 30 maar had op mijn 17e best wel een oogje op Bynes...
Je vergeet Ryan Gosling (uit dezelfde lichting als Timberlake, Christina Aguilera en Prutney). Denk dat 'de heren' sowieso wat stabieler in dit alles staan, althans de Disneyheren. Types als Macauley Culkin, Brad Renfro, Corey Haim, etc. brengen het er weer slecht vanaf.
pi_127244252
Ze is al 27, dan ontspoort ze wel heel laat. Dit soort gedrag vind ik dan meer iets voor tieners of begin twintigers. Ik hoop voor haar dat het goed komt met haar.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:57:15 #270
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127244351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef Lauraap_ het volgende:
Ze is al 27, dan ontspoort ze wel heel laat. Dit soort gedrag vind ik dan meer iets voor tieners of begin twintigers. Ik hoop voor haar dat het goed komt met haar.
Ontspoorde Prutney ook niet rond die leeftijd? Is gewoon een meltdown na een heftige of kutperiode, denk ik.Of wellicht wat laat ontdekte psychische problemen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:03:01 #271
12888 Skull-splitter
pi_127244555
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je vergeet Ryan Gosling (uit dezelfde lichting als Timberlake, Christina Aguilera en Prutney). Denk dat 'de heren' sowieso wat stabieler in dit alles staan, althans de Disneyheren. Types als Macauley Culkin, Brad Renfro, Corey Haim, etc. brengen het er weer slecht vanaf.
Moet ik zeggen dat ik van Gosling tot een paar jaar terug nooit zo'n hoge pet op had, maar lijkt gewoon ook erg te groeien in zijn talent. De rest knalde te vroeg wellicht, Timberlake is slim genoeg en gedraagt zich volwassen.

Nu blijven mannen mentaal altijd 12... ;)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:05:31 #272
12888 Skull-splitter
pi_127244661
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef Lauraap_ het volgende:
Ik ben pas na mijn 18e gaan rebeleren in huis en met een goede reden (huishouden draaien en geconfronteerd worden met "fouten" die me verweten worden door een vader die hetzelfde deed waarna ik hem daarmee confronteerde) en was op mijn 14e soms al volwassener dan mijn ooms...

We blijven allemaal mensen, er gaat eten en drinken in en er komt schijt en pis uit, dat is zo'n beetje het enige wat zeker is en de rest is op goed geluk en naar beste goeddunken...

Die golfbeweging van vrije opvoeding versus strenge is bijvoorbeeld ook niet zonder littekens verlopen...
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:34:31 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127245710
Bynes' ouders zijn al 70; behoorlijk leeftijdsverschil.
pi_127246074
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

Van Hilary Duff hoor ik ook nooit echt schokkende dingen, ook een disney sterretje, dus het gaat ook wel eens goed, maar goed, het zal ook vast niet makkelijk zijn op te groeien onder zulke omstandigheden.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:50:37 #275
12888 Skull-splitter
pi_127246199
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:45 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Van Hilary Duff hoor ik ook nooit echt schokkende dingen, ook een disney sterretje, dus het gaat ook wel eens goed, maar goed, het zal ook vast niet makkelijk zijn op te groeien onder zulke omstandigheden.
Anders 3 jaar lang een flinke eetstoornis gehad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Skull-splitter op 31-05-2013 12:56:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')