..met Prutney is alles goed gekomenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef Mani89 het volgende:
"Its gonna be a good harvest this year."
[ afbeelding ]
Dat proces heet "volwassen worden", give it a try.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Greys het volgende:
Dat Courtney nog zo aardig blijft na die tweet. Knap.
Ok laat ik het anders verwoorden: Ik had een andere reactie verwacht van mevrouw Lovequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat proces heet "volwassen worden", give it a try.
Ik denk dat Love verdomd goed kan inschatten wanneer ze fel en vuil kan/moet reageren en wanneer ze dat niet hoeft te doen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok laat ik het anders verwoorden: Ik had het anders verwacht van mevrouw Love
Blijkbaar. Is ze zelf helemaal clean and sober dus enzo? Dat bedoelde ik eigenlijk...quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik denk dat Love verdomd goed kan inschatten wanneer ze fel en vuil kan/moet reageren en wanneer ze dat niet hoeft te doen...
Die weet best goed wat ze doet, komt labieler en dommer over dan ze is...quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijkbaar. Is ze zelf helemaal clean and sober dus enzo? Dat bedoelde ik eigenlijk...
Dat als ze het op een ander moment had getweet er wellicht wel een tirade terug was gekomen. Ik zag Love voor het laatst lalleballend tijdens zo'n 'Roast' op tv, dus wellicht heb ik een heel verkeerd beeld dus hoorZe verrast me positief hier.
Die snapt denk ik ook wel dat het gewoon niet goed gaat met haar en dat ze daarom rare dingen de wereld in helptquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Greys het volgende:
Dat Courtney nog zo aardig blijft na die tweet. Knap.
Ik snap dat 'web'verhaal over haar neus/nosejob ook niet. Ze beweert een nosejob te hebben genomen omdat ze een web van huid had bij haar neus. Waar? Ze had een prima neus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
Damn AmandaYou were so pretty and fine to look at.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet je hoe oud die roast isquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijkbaar. Is ze zelf helemaal clean and sober dus enzo? Dat bedoelde ik eigenlijk...
Dat als ze het op een ander moment had getweet er wellicht wel een tirade terug was gekomen. Ik zag Love voor het laatst lalleballend tijdens zo'n 'Roast' op tv, dus wellicht heb ik een heel verkeerd beeld dus hoorZe verrast me positief hier.
Ze heeft denk ik een enorm verknipt zelfbeeld. Weet even niet hoe dat heet maar daar is een naam voor..quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik snap dat 'web'verhaal over haar neus/nosejob ook niet. Ze beweert een nosejob te hebben genomen omdat ze een web van huid had bij haar neus. Waar? Ze had een prima neus.
Bedoel je narcisme? Ze heeft het ook voortdurend over haar uiterlijk in de strijd tegen anderen. 'I'm prettier than you/you look old/men want me, not you/etc... ' Waar is het misgegaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft denk ik een enorm verknipt zelfbeeld. Weet even niet hoe dat heet maar daar is een naam voor..
quote:‘Not many make it out of Hollywood alive or sane’: Mrs. Doubtfire star Mara Wilson offers insider perspective on why child stars ‘go crazy’
Over the years there has been a long list of child stars who have found the transition to adulthood rather trying.
And in light of the public meltdown that Amanda Bynes is going through, former child star Maya Wilson, now 25, has shed some light on why she thinks some young stars lose their way.
Writing for Cracked.com the former actress, who made her film debut at the tender age of six in Mrs. Doubtfire, lists seven of the key reasons ‘not many child stars make it out of Hollywood alive or sane.’ (etc...)
Nogmaals: waarom slepen ze 'r niet aan d'r nephaar pruik richting een psychiatrische kliniek, maar uiten ze hun bezorgdheid in de media?quote:Lance Bass erg bezorgd om vriendin Amanda Bynes
Lance Bass is erg bezorgd om zijn goede vriendin Amanda Bynes. De actrice komt de laatste tijd regelmatig in het nieuws door haar opvallende gedrag en problemen met justitie.
"Ze heeft duidelijk psychische problemen, maar dat heeft ze zelf niet door", zei de voormalige NSYNC-zanger volgens verschillende media in het radioprogramma Mark and Mercedes. "Wij kunnen dat allemaal wel zien."
Volgens Bass kan niemand tot Bynes doordringen. "Ik ben erg bang en ik hoop dat iemand haar de hulp kan geven die ze nodig heeft." De actrice werd vorige week nog gearresteerd wegens vermeend drugsbezit.
Bynes' advocaat vindt echter dat er weinig aan de hand is. "Ik vind alle verhalen erg overdreven", vertelt Richard Hutton aan het Amerikaanse tijdschrift People. "Volgens mij gaat het goed met Amanda. Ik heb geen problemen met haar, ze is een prima cliënt."
Vorig jaar kwam Bynes onder meer in de problemen wegens rijden onder invloed. Een week geleden werd Amanda gearresteerd op verdenking van drugsbezit. Vervolgens dreigde ze met verschillende rechtszaken en beweerde ze te zijn aangerand door een agent.
Yeah right.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
Damn AmandaYou were so pretty and fine to look at.
Omdat dat geen enkele zin heeft als ze zelf niet wil. Je kunt natuurlijk niet zomaar iemand gedwongen laten opnemen. Verder is het nog maar de vraag in hoeverre die mensen daadwerkelijk nog haar vrienden zijn. Van die lui die allang geen contact meer met haar hebben. Het komt af en toe meer over alsof ze die uitspraken doen/tweets plaatsen om zelf weer wat aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
En er is nog iemand bezorgd om haar:
[..]
Nogmaals: waarom slepen ze 'r niet aan d'r nephaar pruik richting een psychiatrische kliniek, maar uiten ze hun bezorgdheid in de media?
En wat betreft haar arrestatie:quote:Pictures of Amanda Bynes inside her New York apartment have been revealed, some showing the former child star sitting on her mattress besides a burnt out joint. See the wild photos below!
quote:Nothing may happen to Amanda Bynes for her recent arrest, as the cops have zero hard evidence she ever had any drugs on her.
According to the police report, cops saw Amanda throw what they believe is drug paraphernalia out the windowbut they have nothing to prove it. The report also says cops smelled a strong odor of marijuana, but again, no weed was recovered. Amanda may just get off scot-free on this one!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |