Ah wel goed artikel, alles bij elkaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:56 schreef mschol het volgende:
http://sphotos-d.ak.fbcdn(...)248_1724703849_n.jpg![]()
@Ame_thyst : had je dit al gelezen: Simcity Modders vinden super debug mode
de eerst ripped versies zijn al te downloaden schijnt. Dikke vette haha voor EA.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:56 schreef mschol het volgende:
http://sphotos-d.ak.fbcdn(...)248_1724703849_n.jpg![]()
@Ame_thyst : had je dit al gelezen: Simcity Modders vinden super debug mode
de ripped versies zijn er idd wel, maar je kan nog niet opslaan, dat gebeurd echt in the cloud (en tevens ben je wat functionaliteit kwijt)quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
de eerst ripped versies zijn al te downloaden schijnt. Dikke vette haha voor EA.
Toen wij er heer en meester waren.... we knalden er twee per dag doorheen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:38 schreef AQuila360 het volgende:
Shitzles ik wou die TT van de GAM SC kapen maar toen ik er kwam was er alweer een nieuwe die weer 2 weken mee gaat. Ze nemen het slow in SC wel erg serieus.
tot dat befaamde plaatje van een belegering toen was het snel afgelopen...,quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Toen wij er heer en meester waren.... we knalden er twee per dag doorheen!
Ik heb m weer gevonden! alleen zonder tekstquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
tot dat befaamde plaatje van een belegering toen was het snel afgelopen...,
Jij had toch de namen van de GAM SC lui en die van ons er bij gedaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb m weer gevonden! alleen zonder tekst
[ afbeelding ]
we waren toen ook een maand op geforceerd verlof toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij had toch de namen van de GAM SC lui en die van ons er bij gedaan
Het was geniaal dat zeker
Zoiets!quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:16 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
we waren toen ook een maand op geforceerd verlof toch?
er staat ook altijd nog in dat als ik de LAPO heb, iemand anders het nieuwe topic moet openenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zoiets!
In de OP van die reeks staat nog altijd dat topic vermeld als een mooie dag voor de SC!
GAM / [GAM SC #350] Waar de mods het vuilnis hebben buitengetrapt!quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
er staat ook altijd nog in dat als ik de LAPO heb, iemand anders het nieuwe topic moet openen
Achja, daarna niet veel meer gekomen daarquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GAM / [GAM SC #350] Waar de mods het vuilnis hebben buitengetrapt!
Dit was het topic VOLGEND op onze bans! Het was net of de duivel himself net was verslagen.
o.a.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Achja, daarna niet veel meer gekomen daar
Edwinnus bleek toch ook één-of-andere gore oplichter te zijn op OA marktplaats een stukje eerder of later?
Nicequote:Op donderdag 14 maart 2013 14:12 schreef vogelkooi het volgende:
Owja die lezing gevende fotograaf heeft factuur verandert nu naar 100 euro. Hij had een foutje gemaakt zei hij. Hahaha, beetje studenten oplichten.
half!quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Achja, daarna niet veel meer gekomen daar
Edwinnus bleek toch ook één-of-andere gore oplichter te zijn op OA marktplaats een stukje eerder of later?
ik heb/had hem op facebookquote:
geen ideequote:Op donderdag 14 maart 2013 15:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kende je hem in reallife? of puur via fok?
Ha die had ik vorige week.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Curlbrah het volgende:
boete van 96 euro voor 11 km te hard.. dit land is kapot
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Rood kruis + 30 te hard aantal jaar terug. Kon je een pc voor in elkaar sleutelen.
Kut IJtunnel.
ook echt op zo'n plek 2 straten verderop waar ik altijd al kalm aan doe.. oh well, zuur.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Rood kruis + 30 te hard aantal jaar terug. Kon je een pc voor in elkaar sleutelen.
Kut IJtunnel.
goeie afschrik methodequote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Curlbrah het volgende:
boete van 96 euro voor 11 km te hard.. dit land is kapot
quote:
tuurlijk joh.. voorlopig rij jij wel te hard ... en wordt je daar goed voor beboetquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]weet je mschol; je klinkt echt als een oude kerel
de offline emulator is bijna afquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:36 schreef SosuaCafe het volgende:
SimCity Digital Deluxe (2013) [Origin-rip, No crack]
Sony erbijquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:37 schreef shaderon het volgende:
Van mij mogen ze heel EA kapot maken
Doe ook maar gelijk apple, intel en activision.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | . ... ... .:::. ... ·::::... ::::::: ...::::· ·::::::::... .. ......... .. ...::::::::· :::::::::::::.. :: .:: ::. :: ..::::::::::::: ········:::::::: .::::. .::::. ::::::::········ ::: .::::::. .::::::. ::: ......::: :::...... ::::::::::::::::. .:::::::::::::::: ·::::::::··· .:::. . .:::. ···::::::::· ·::··· ..::::::. ::: .::::::.. ···::· .:::· ·:::· .:::. ·:::· ·:::. .::::· ·:· .:::::. ·:· ·::::. ·::::· ·::· ::::::: ·::· ·::::· ·· ·::· ·:::· ·::· ·· ·::· . ·:· . ·::· :: ::: :: .....::· ·:· ·::..... ··· · ··· |
ooit eentje gehad, zo;n 3 jaar op gespeeld, toen ging die kapot en kocht ik een game pc van oa het geld van alle games die ik verkochtquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Xbox.Eentje gehad. Was een hele dure swiffer.
bromance tussen jullie?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
Wie hier vermoede dat Flodder in zijn vrije tijd een soort van super hero is! Zie GAM SC voor de details + pics .
ALDIE!quote:
Maakt niet heel veel uit opzich, ik zou het niet doen omdat ik denk dat het nog wel wat kan dalen of in elk geval niet veel stijgen maar bij 3 jaar vast heb je misschien iets rust maar dat is voor 3 jaar ook wat lame om het is geen hypotheek die je voor 10 jaar vast zit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Mender het volgende:
Is het verstandig om gas en licht voor drie jaar vast te zetten?
wat is er mis met intelquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:37 schreef shaderon het volgende:
Van mij mogen ze heel EA kapot maken
Doe ook maar gelijk apple, intel en activision.
amd fanboy jwzquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wat is er mis met intelamd is lekker
ditquote:
Hij was vroeger echt geniaal in die SC topics nu is dat opzich minder maar alsnog.quote:
neenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Mender het volgende:
Hangt van de prijs af. Als het net zo'n deal als dat internet van je is wil ik het ook wel vast laten zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Mender het volgende:
Om 2 uur gaat de kindercolatap open.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Zeg hoe laat moet dat grapje volgende week eigenlijk beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |