Yep!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is dat FOK! Premiere shit eigenlijk? Gaan ze met zn alle filmpje kijken ofwat?
Ik heb heel geen topic hoofdjequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:52 schreef shaderon het volgende:
Schoon even die topichoofdjes op. Er kunnen een aantal uit ondertussen
Maakt niet uit, speel al sinds ver voor de beroemde 1.7 en mijn poppetje heeft geen eens haar!quote:
1.7.3quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maakt niet uit, speel al sinds ver voor de beroemde 1.7 en mijn poppetje heeft geen eens haar!
mooie UIquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef MineraalWater het volgende:
Nieuwe nummer van Justin Timberlake, Best chill
STRAKS OP DE 720!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:04 schreef shaderon het volgende:
[..]
Regel een nieuwe 360 voor me en ik speel wel mcxbla
of koop voor de pc
Hoe gaat het betalen nu op xbl?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
STRAKS OP DE 720!
Shaderon is er 100% bij AYE!
ik hoop wel dat ik m'n arcade games kan meenemen naar de next gen xbox, de spellen op disk maken me niet uit.
Points kopen! Maar is beter want je kunt ze vaak voor minder dan de officiele prijs vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:37 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hoe gaat het betalen nu op xbl?
Kan dat al met paypal enzo? Of nog met die punten kopen
En kun je die points wel via internet kopen op xbox.com ofzo? Of moet ik daarvoor nog naar een winkel toe zoals vroegerquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Points kopen! Maar is beter want je kunt ze vaak voor minder dan de officiele prijs vinden.
een ouwe lul als paus kiezen..quote:Bergoglio is 76 jaar oud
Die oudjes kunnen geen kindermisbruik meer plegen is de gedachte misschien..quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef mschol het volgende:
ze leren het ook nooit he,
[..]
een ouwe lul als paus kiezen..
kies gewoon iemand van <50 jaar
...quote:A group of the Turkish supporters - desperate to see their team in action - were caught trying to burrow into the venue with their bare hands prior to kick-off in Gelsenkirchen
A section of Galatasaray fans unsuccessfully attempted to dig a tunnel into Schalke's Veltins Arena ahead of their Champions League last-16 clash on Tuesday.
Undeterred by a full house and tickets on the black market being traded at prices of up to ¤1,000, the group of desperate supporters tried to burrow their bare hands through frozen ground under a perimeter fence.
Horst Heldt, sporting director of the Royal Blues, confirmed the bizarre incident prior to kick-off, telling reporters: "Yes, that's right. Some supporters have tried to dig a tunnel with their bare hands."
A 1-1 draw was played out at the Turk Telecom Arena three weeks ago, but Umut Bulut's late winner handed Galatasaray a 3-2 second-leg victory and progression into the quarter-finals of Europe's elite club tournament.
No further comment has been made on the matter at this stage.
#AldieDingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Kan beide!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
En kun je die points wel via internet kopen op xbox.com ofzo? Of moet ik daarvoor nog naar een winkel toe zoals vroeger
Chill. kan alleen niet meer mijn vorige xbl account vinden. ik heb echt zoveel email adressen gehad.. derp. dus weer 0 gamerscore. Of nou ja, hopelijk start iedereen gewoon weer met 0 gamerscorequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan beide!
Maar kijk de normale prijs is bijvoorbeeld 25 euro voor 2100 points bij een 'echte' winkel. Online vaak voor rond de 20 te vinden dus kun je beter die kopen dan betalen met je creditcard bijvoorbeeld omdat zo die content goedkoper is.
Nee ik hoop het niet! Het is juist tof als het doorloopt en dat je in je lijst gewoon verschil kunt zien tussen 360 en 720 games. Je kunt toch niets met die Gamerscore.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:32 schreef shaderon het volgende:
http://www.xboxlivescore.com/profile/Royal-xSpriing
hoe kom je in godsnaam aan 1400 games. dat is godver een halve ton waard.
iedereen moet gewoon op 0 gamerscore beginnen bij de xbox 720
Vette sitequote:Op donderdag 14 maart 2013 00:40 schreef shaderon het volgende:
http://www.xboxlivescore.com/profile/AQuilA360
Dat had ik dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef shaderon het volgende:
Niets irritanters dan om 7 uur ofzo in slaap vallen en 12 uur wakker worden. Echt zo'n tyfus gevoel dat heel je avond weg is en dat je weer kan gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |