wat is er mis met intelquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:37 schreef shaderon het volgende:
Van mij mogen ze heel EA kapot maken
Doe ook maar gelijk apple, intel en activision.
amd fanboy jwzquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wat is er mis met intelamd is lekker
ditquote:
Hij was vroeger echt geniaal in die SC topics nu is dat opzich minder maar alsnog.quote:
neenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Mender het volgende:
Is het verstandig om gas en licht voor drie jaar vast te zetten?
Hangt van de prijs af. Als het net zo'n deal als dat internet van je is wil ik het ook wel vast laten zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Mender het volgende:
Is het verstandig om gas en licht voor drie jaar vast te zetten?
Om 2 uur gaat de kindercolatap open.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Zeg hoe laat moet dat grapje volgende week eigenlijk beginnen?
Een broer van Notch, is de enige account die op single player-games van anderen kan inloggen, zolang ze maar een internetverbinding hebben.quote:
Geen idee, PM wel van de weekquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Zeg hoe laat moet dat grapje volgende week eigenlijk beginnen?
Gezellig, we gaan toch wel saampjes treinen he? Lekker knus in een stilte coupe.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, PM wel van de week
las ik daar iets over treinen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gezellig, we gaan toch wel saampjes treinen he? Lekker knus in een stilte coupe.
Bobba.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
hee dat zijn net habbo hotel dingen![]()
![]()
maar ziet er best uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |