de offline emulator is bijna afquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:36 schreef SosuaCafe het volgende:
SimCity Digital Deluxe (2013) [Origin-rip, No crack]
Sony erbijquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:37 schreef shaderon het volgende:
Van mij mogen ze heel EA kapot maken
Doe ook maar gelijk apple, intel en activision.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | . ... ... .:::. ... ·::::... ::::::: ...::::· ·::::::::... .. ......... .. ...::::::::· :::::::::::::.. :: .:: ::. :: ..::::::::::::: ········:::::::: .::::. .::::. ::::::::········ ::: .::::::. .::::::. ::: ......::: :::...... ::::::::::::::::. .:::::::::::::::: ·::::::::··· .:::. . .:::. ···::::::::· ·::··· ..::::::. ::: .::::::.. ···::· .:::· ·:::· .:::. ·:::· ·:::. .::::· ·:· .:::::. ·:· ·::::. ·::::· ·::· ::::::: ·::· ·::::· ·· ·::· ·:::· ·::· ·· ·::· . ·:· . ·::· :: ::: :: .....::· ·:· ·::..... ··· · ··· |
ooit eentje gehad, zo;n 3 jaar op gespeeld, toen ging die kapot en kocht ik een game pc van oa het geld van alle games die ik verkochtquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Xbox.Eentje gehad. Was een hele dure swiffer.
bromance tussen jullie?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
Wie hier vermoede dat Flodder in zijn vrije tijd een soort van super hero is! Zie GAM SC voor de details + pics .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |