tot nu toe alleen kneuzen, maar we zien het welquote:Op donderdag 4 april 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
R&P / Single mannen en vrouwen gevraagd voor 40+
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
shit, what was i thinking![]()
Dit is FOK, was ik even vergeten![]()
Ik doe niet mee, maar welkom!
Ik ga er van tussen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
shit, what was i thinking![]()
Dit is FOK, was ik even vergeten![]()
Ik doe niet mee, maar welkom!
Ik ga er van tussen
Deze dan maar weer open.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nieuw topic hier verder!
40+ / Relatieplanet 40+
Jezus, dat is wel de meest slechte openingszin die je had kunnen makenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weer hosselen.
Nou kom op dames.. Zit dit weekend vol, maar volgende week ben ik weer beschikbaar.
1 weigering... Misschien nog een plekje vrij/quote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel de meest slechte openingszin die je had kunnen maken
Husselen met je neus ertussen, dat zei me moeder altijd als ik vroeg wat we aten, sloeg eigenlijk nergens opquote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nietus![]()
Dat heet husselen
Als je wilt stop ik mn neus er tussen ..... met de rest ... ook 020 hier btwquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Husselen met je neus ertussen, dat zei me moeder altijd als ik vroeg wat we aten, sloeg eigenlijk nergens op
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je wilt stop ik mn neus er tussen ..... met de rest ... ook 020 hier btw
had ik een keer op een datingsite, gesprekje met een leuke meid , was dan wel niet m'n openingszin maar toen er geen reactie kwamquote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee niet echt snotneus krijg je er van....quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Husselen met je neus ertussen, dat zei me moeder altijd als ik vroeg wat we aten, sloeg eigenlijk nergens op
Waar is het topic voor mensen die niet single zijn?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed laten we het serieus houden![]()
Dames en Heren die single zijn kunnen zich hier melden.
hieroquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar is het topic voor mensen die niet single zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |