Oei onze sneeuwprinsesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer, omdat het kan
k had idd ook hendig last van mn ogen op de fiets terug gisterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren was het zonder sneeuw al zo koud dat de tranen me in de ogen sprongen hoor
Hier moet je een uurtje verzamelen voor 1 sneeuwbal.quote:
Dit is onze 'voortuin'.quote:
Rietganzen hebben geen witte rand veren aan de overgang van hun snavel met hun kop.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Rietganzen hebben we niet denk ik. Of in elk geval, die herken ik nooit
Maar nijlganzen en buizerds ook met de massa, gelukkig maar, ze zijn zo mooi
Ah daar! Eigenlijk het stuk Groningen dat ik niet heel goed ken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit is onze 'voortuin'.
[ afbeelding ]
We hebben het geluk op de grens tussen landbouwgebied en natuurgebied (het Duurswold, onderdeel van de EHS) te
Johquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:18 schreef Miniem het volgende:
Ik zie die tekst nu ookOok per topic anders
wanneer zou de zoon weer langs mogen komen?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja same, drama, fucking koud, smerige schijtwind, amper mensen op straat, ik heb een half uur staan buurten op het postkantoor, en toen kwam de baas van de Poshoorn ook buurten, die hadden ook meer personeel dan volk in de zaak.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer zou de zoon weer langs mogen komen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef oh-oh het volgende:
De naam voldoet wel aan mijn verwachtingen![]()
Jongetje was vast DJayden geweest!
quote:
vind ik minder erg dan Bingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:25 schreef Miniem het volgende:
Ik zag net in de in straat een huis versierd met de geboorte van een jongen met de naam "Bink"
quote:
quote:
quote:
Nee maar altijd nog beter dan Caro, ik ben nog herstellende van die helse week.quote:
das klangkarussell met de Sonnetans toch ?quote:
Ik snap niet dat mensen het gebruiken haha, mss zoeken ze ze zelfs op via Googlequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet dat er naast Google nog van die kleine zoekmachines bestaan. Die vinden echt helemaal niks.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar altijd nog beter dan Caro, ik ben nog herstellende van die helse week.
Ja. Ik vind het echt ellende. Net als die songfestivalplaat van Anouk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
das klangkarussell met de Sonnetans toch ?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het echt ellende. Net als die songfestivalplaat van Anouk.
Ik wacht met smaaaaaaaart op de coooooooover van Saaaaandra van Nieuwlaaaand.quote:
Nou, die moet welhaast lekker vrolijk ende uptempo worden, nog depressiever en je ademt niet meer hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wacht met smaaaaaaaart op de coooooooover van Saaaaandra van Nieuwlaaaand.
die heb ik gemistquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het echt ellende. Net als die songfestivalplaat van Anouk.
Het is de gesmolten sneeuw uit je haar! Don't panic/worry.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook nog steeds niet over die Sing it Back cover heen.
Hij staat ook op haar cd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel Vaduz, dankzij jou zit ik hier te huilen.
Ik was het vergeten en jij begint er weer over, wat de neuk heb ik jou misdaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is de gesmolten sneeuw uit je haar! Don't panic/worry.
Arme jullie daar met die sneeuw.quote:
Dat.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was het vergeten en jij begint er weer over, wat de neuk heb ik jou misdaan?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik zeg blijkbaar alleen maar verkeerde dingen. Hier schijnt de zon.
best knap, of is t die witte shitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn beste vriendin woont ook in Maastricht. Die zit ook in die shit.
Heeft Martijn Krabbe niet van die pareltjes? Bink? Bickel? Kick? Achilles Vreselijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het voor de hond van de griek al een kutnaam MAAR die heette Billy en luisterde daar erg goed naar dus die moest een andere naam die er erg veel op leek dus dat werd Binky![]()
Sneeuwduinen, and countingquote:
Bink was toch van Claudia de Brey?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft Martijn Krabbe niet van die pareltjes? Bink? Bickel? Kick? Achilles Vreselijk
Die heeft ook een stekker losquote:
Bingquote:
Bikkel heeft die ieg en Achilles idd, godallejezus, maar die heeft een hele bult kids he?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft Martijn Krabbe niet van die pareltjes? Bink? Bickel? Kick? Achilles Vreselijk
Ik vind dat van Martijn zo een raar mengelmoesje, alsof ze kop of munt deden wie de naam mocht bedenken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:27 schreef Ynske het volgende:
Bickel (10), Michelle (6), de 4-jarige Jasmijn en Achilles zijn idd van Martijn Krabbe
Claudia was: Het jongetje heet Bing Cornelis Bram
idd volgens mij zijn die Michelle en Jasmijn door de een en de andere door de ander uitgekozenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat van Martijn zo een raar mengelmoesje, alsof ze kop of munt deden wie de naam mocht bedenken.
Jasmijn vind ik echt een leuke naam trouwens.
Ik gok die twee door zijn vrouw en die andere twee door die flapdrol zelfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd volgens mij zijn die Michelle en Jasmijn door de een en de andere door de ander uitgekozen
dat gokte wij hier net ook iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok die twee door zijn vrouw en die andere twee door die flapdrol zelf
Alhoewel, zij is wel zo een Greenpeacewalvissenfreak he, mss is het toch wel andersom, geen idee...quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb hier het eerste boek over taal van Paulien Cornellise liggen. Daar somt ze ook een aantal van die pareltjes op:
Even een paar:
Giphart; Tip en Broos![]()
![]()
Bart Chabot: (na eerst normale namen Sebastiaan en Maurits) Storm en Splinter
Gwyneth Paltrow en Chris Martin (die schijnt zichzelf zanger te noemen): Apple
Michael Hutchence: Heavenly Hiraani Tiger LIly
En niet in het boek, maar zeker wel het vermelden waard (al eens vaker hier gezegd)3
Glenn Medeiros: Chord en Lyric![]()
![]()
![]()
![]()
Paltrow en Martin hebben ook nog Mosesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb hier het eerste boek over taal van Paulien Cornellise liggen. Daar somt ze ook een aantal van die pareltjes op:
Even een paar:
Giphart; Tip en Broos![]()
![]()
Bart Chabot: (na eerst normale namen Sebastiaan en Maurits) Storm en Splinter
Gwyneth Paltrow en Chris Martin (die schijnt zichzelf zanger te noemen): Apple
Michael Hutchence: Heavenly Hiraani Tiger LIly
En niet in het boek, maar zeker wel het vermelden waard (al eens vaker hier gezegd)3
Glenn Medeiros: Chord en Lyric![]()
![]()
![]()
![]()
Pilot Inspektorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja Heavenly Hiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaani Tiger Lily, dat was een van de eerste van zulke namen.
En dat is er nog Inspector Pilot Gadget nogwat of zo![]()
Ik ken wel iemand wiens hond Apple heet.
Datzegik!quote:
Inspector Pilot staat er ook in die is van acteur Jason Lee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja Heavenly Hiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaani Tiger Lily, dat was een van de eerste van zulke namen.
En dat is er nog Inspector Pilot Gadget nogwat of zo![]()
Ik ken wel iemand wiens hond Apple heet.
Ja okee, maar deze is blond met blauwe ogen, dan vind ik het een beetje mja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Moses vind ik best leuk, serieus, ik ken een prachtig donker Joods kereltje met een afro die zo heet
Van wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:59 schreef Muis006 het volgende:
Hoe heet dat kind van Shannyn Sossamon nou..
Ohja Audio Scienceen de tweede heet dan Mortimer.
Ok ok het zijn sowieso van die bleke saaie kindertjes, das waar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja okee, maar deze is blond met blauwe ogen, dan vind ik het een beetje mja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |