Tja veel mensen zijn wat dat betreft doorgedraaid, met de beroemde mensen voorop, soms lijkt het wel een wedstrijd wie met de vreemdste origineelste naam op de proppen komt. Arme kinderenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:59 schreef Muis006 het volgende:
Hoe heet dat kind van Shannyn Sossamon nou..
Ohja Audio Scienceen de tweede heet dan Mortimer.
Jaaa en iedereen haatte eerst dat ze zo lelijk waren maar ze drogen zo mooi op vind ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Sadie en Sunny zo leuk, de kindjes en de namen
Ik zag het er echt meteen in.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaa en iedereen haatte eerst dat ze zo lelijk waren maar ze drogen zo mooi op vind ik
Die zijn best leuk ja, en in Amerika kan het best. Summer is bv ook een hele gewone naam.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Sadie en Sunny zo leuk, de kindjes en de namen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is weer 'ik zoek een stage-tijd'.... als iemand 'vindt ik' opschrijft, ben ik eigenlijk geneigd om direct af te haken![]()
D is er nog serieus naar aan het kijken ook... hij vindt dat het geen domme jongen is gelet op zijn programmeerwerk, maar ik denk al snel: 'Hallo! Het staat in je cv, die lees je toch even door of laat je door iemand lezen die er wel verstand van heeft?!' En dan is het ook nog eens z'n vierde opleiding, dan verwacht je helemaal dat iemand daar wel op let tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh die mik ik hier echt meteen door de shredder
Werkgever van het jaar jijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat mijn baas zulks gewoon liever niet lezen, arme man.
Dus ik shredd het voor hem
Met jou eensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
D is er nog serieus naar aan het kijken ook... hij vindt dat het geen domme jongen is gelet op zijn programmeerwerk, maar ik denk al snel: 'Hallo! Het staat in je cv, die lees je toch even door of laat je door iemand lezen die er wel verstand van heeft?!' En dan is het ook nog eens z'n vierde opleiding, dan verwacht je helemaal dat iemand daar wel op let tochHet zal wel aan mij liggen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Werkgever van het jaar jij
[..]
Met jou eensop dat soort dingen hoor je gewoon te letten.
D is niet mijn baas he... mocht 'ie willenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat mijn baas zulks gewoon liever niet lezen, arme man.
Dus ik shredd het voor hem
Ja brain fartquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]Werknemer wellicht?
Mijn werkgever stond vanmorgen in alle vroegte in zijn uppie een half uur lang de parkeerplaats leeg te scheppen, de held
Dat doet ie toch ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
D is niet mijn baas he... mocht 'ie willen
Hij had zijn facebook ook aardig openbaar staan en daar heeft 'ie een plaatje gepost van zijn IQ en daar staat dat dat 140 is... dan vind ik helemaal dat je geen 'ik vindt' mag schrijven. Maar D vindt dat zieligjes, want die is zelf niet altijd even goed met de d-tjes en t-tjes
En ik denk dan 'jij laat mij altijd je dingen lezen, kan hij ook doen'.
Duh, de stomme kwam extra laat vandaag, zodat ie zeker wist dat de parkeerplaats begaanbaar wasquote:
Wat zieligquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Duh, de stomme kwam extra laat vandaag, zodat ie zeker wist dat de parkeerplaats begaanbaar was
He is sooooooo patheticquote:
quote:
Het meest trieste is nog dat wij zoveel tijd besteden aan iemand die zijn d-tjes en t-tjes niet op orde heeftquote:
Strega, had je zaterdag nog mijn post gezien over jullie kaart?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh bedankt voor de Chai!Probeer hem vanavond, is echt koud weer gekruide thee. En ik heb het koud.
De Oscar kaart!![]()
![]()
GEWELDIG! Hij krijgt een ereplaats.
Haley, tja...in de lijn der verwachting
Ja, ik had teruggelezen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strega, had je zaterdag nog mijn post gezien over jullie kaart?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh bedankt voor de Chai!Probeer hem vanavond, is echt koud weer gekruide thee. En ik heb het koud.
De Oscar kaart!![]()
![]()
GEWELDIG! Hij krijgt een ereplaats.
Haley, tja...in de lijn der verwachting
Daar ging de koffie...quote:
Oh mooi, hij staat mij echt heel erg tegen en hij klonk zo lekkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar ging de koffie...![]()
Wij vinden die Rooibos Spicy Chai erg lekker. Thanx!
O ja ik kan ook wat online bestellen, hoef ik de deur niet uitquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Gelijk heb je!
Ik heb nog noodles van gisteren maar eigenlijk wil ik chinees bestellen
Hehe, geen slecht idee met deze kouquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja ik kan ook wat online bestellen, hoef ik de deur niet uit![]()
Recept?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, geen slecht idee met deze kou
Hier wordt het een kipstoofpotje met koolrabi
Ja, daarom heb ik hem ook uitgekozen, lekker makkelijk en snelquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, beetje simpel, maar mss best leuk om t weekend es te doen, ipv die eeuwige rundstoofjes!
Nee, ik doe er krieltjes bij, die staan al in de ovenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik ben gek op koolrabi en eigenlijk eet ik dat nooit, het is vast ook goed te eten met zilvervliesrijst ipv die vieze piepers denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |