Oei onze sneeuwprinsesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer, omdat het kan
k had idd ook hendig last van mn ogen op de fiets terug gisterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren was het zonder sneeuw al zo koud dat de tranen me in de ogen sprongen hoor
Hier moet je een uurtje verzamelen voor 1 sneeuwbal.quote:
Dit is onze 'voortuin'.quote:
Rietganzen hebben geen witte rand veren aan de overgang van hun snavel met hun kop.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Rietganzen hebben we niet denk ik. Of in elk geval, die herken ik nooit
Maar nijlganzen en buizerds ook met de massa, gelukkig maar, ze zijn zo mooi
Ah daar! Eigenlijk het stuk Groningen dat ik niet heel goed ken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit is onze 'voortuin'.
[ afbeelding ]
We hebben het geluk op de grens tussen landbouwgebied en natuurgebied (het Duurswold, onderdeel van de EHS) te
Johquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:18 schreef Miniem het volgende:
Ik zie die tekst nu ookOok per topic anders
wanneer zou de zoon weer langs mogen komen?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja same, drama, fucking koud, smerige schijtwind, amper mensen op straat, ik heb een half uur staan buurten op het postkantoor, en toen kwam de baas van de Poshoorn ook buurten, die hadden ook meer personeel dan volk in de zaak.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer zou de zoon weer langs mogen komen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef oh-oh het volgende:
De naam voldoet wel aan mijn verwachtingen![]()
Jongetje was vast DJayden geweest!
quote:
vind ik minder erg dan Bingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:25 schreef Miniem het volgende:
Ik zag net in de in straat een huis versierd met de geboorte van een jongen met de naam "Bink"
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |