Typische 1 aprilgrap.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef alors het volgende:
[..]
Typische actie van iemand daar met een te kleine piemel die als De Groter Hervormer de boeken in wil gaan.
Denk even serieus na, iedereen moet bezuinigen en dan gaan ze zoveel ton/miljoen in een fucking naamswijziging stoppen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bewonder je naïviteit en ik hoop dat je gelijk hebt..
Het klinkt allemaal iets te serieus. Ik dacht vanochtend ook even aan een grap, maar naarmate meer details duidelijk worden, betwijfel ik dat sterk. Berichtgeving in de Telegraaf en de omroepbaas die het vervolgens bevestigt (dus niet een eigen initiatief om het nu al naar buiten te brengen).quote:
Domeinnamen zijn niet zo duur hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef alors het volgende:
Al die domeinnamen reserveren à zoveel duizend euro vind ik ook een beetje veel moeite voor een grap.
En dat is in ieder geval geen grapje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef alors het volgende:
Al die domeinnamen reserveren à zoveel duizend euro vind ik ook een beetje veel moeite voor een grap.
Het is de afgelopen jaren al vaak genoeg gebleken dat sommige mensen dat inzicht echt niet hebben. Bovendien vind ik het nog wat ver weg voor een 1 Aprilgrap.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef Pino112 het volgende:
Denk even serieus na, iedereen moet bezuinigen en dan gaan ze zoveel ton/miljoen in een fucking naamswijziging stoppen?
Ja die ene wel, maar bijv npo1,2 en 3.nl niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel als de postduivenvereniging even zijn onderhandelingspositie goed benut.
NPO 3FM ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:38 schreef Perrin het volgende:
Het klinkt ook voor geen meter "Zet jij enpeejoow 1 ff aan?"..
Of anders gezegd: het is een bestuursorgaan.quote:De Nederlandse Publieke Omroep, afgekort NPO, is het merk dat staat voor "de organisatie die op grond van de Mediawet de samenwerking en coördinatie bevordert tussen de landelijke omroepen"
~800 miljoen euro per jaar aan belastinggeld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin. De Publieke Omroep in Nederland kost betrekkelijk weinig geld.
Waarvan een flink deel weer wordt terugverdiend door reclame-inkomsten. Lees hier zelf hoe onze Publieke Omroep het doet in vergelijking met naburige landen: NWS / Steeds meer kritiek op NOS Journaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
~800 miljoen euro per jaar aan belastinggeld.
~800 miljoen euro per jaar is het netto bedrag nadat er idd STER-inkomsten mee zijn verrekend..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarvan een flink deel weer wordt terugverdiend door reclame-inkomsten. Lees hier zelf hoe onze Publieke Omroep het doet in vergelijking met naburige landen: NWS / Steeds meer kritiek op NOS Journaal
Yep echt weer zo'n prestigeproject wat er koste wat het kost doorheen gedrukt moet worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef alors het volgende:
[..]
Typische actie van iemand daar met een te kleine piemel die als De Groter Hervormer de boeken in wil gaan.
Is dat zo? Ik weet niet beter dan dat Nederland 2 toen ook nog gewoon Nederland 2 werd genoemd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
Kan iemand zich trouwens nog TV2 herinneren? Zo heette Nederland 2 in de periode 1990-2000.
En of je het aanbieden van TV en radio als taak van de overheid ziet. Ik zie dat niet zo, en dus kan wat mij betreft de hele PO vandaag nog opgeheven worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:08 schreef Perrin het volgende:
Of dat veel of weinig is, hangt natuurlijk ook af van de kwaliteit die wordt geleverd.
Stop dan gewoon met de omroepen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:25 schreef remlof het volgende:
Ik snap het wel, ze willen gewoon herkenbaar zijn als één merk, net als bijvoorbeeld de BBC en RAI.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |