Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , 2-1
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , 2-1
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , 2-0
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , 2-1
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , 0-3
09-5-2013 - AZ - PSV x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Deze OP is gemaakt door:
Einthovuh (afbeeldingen en tekst),
Scarface88 (afbeelding) en
Dj_Day-V (animated gifs).
[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 11-03-2013 12:43:07 ]
BFF met GGMM
Hier dan maar?
Goed nieuws
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Hij mocht gewoon 3 dagen later spelen tijdens de cl ja.
Maar denk inderdaad wel dat 100 % van de ajacieden dat bijten ook niet goed vonden. Maar ging me vooral om zijn gedrag op het veld (het willen winnen!)
Zag je gisteren ook goed bij liverpool. De drang van suarez om te winnen, penalty's te versieren enzovoort. Liverpool houdt van hem, de rest van engeland kotst hem uit. Net als in nederland toendertijd (met uitzondering van ajax)
Toivonen kan ik ook wel van genieten. Maar dat natrappen vind ik ook niet acceptabel. Want hij heeft het (net als suarez) niet nodig.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Dat bijten en natrappen heeft niets met de wil om te winnen te maken. Dat is gewoon een kwestie van een steekje los hebben.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Beetje uitleg: Ik was het vorige topic aan het opruimen en tegelijk werd door Davy de laatste post gedaan. Vandaar dat het even duurde voordat deze openging.
BFF met GGMM
Waar zijn de posts gebleven?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Uhm in het topic van Davy...
Ik zal ze ff quoten.
BFF met GGMM
RubenSosa
quote:
Kaarten aannnaaien en penalty's /vrije trappen versieren dat is puur om te winnen ja! Dat andere hoort gewoon niet. Wiet het ook mogen zijn.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Kaarten aannnaaien en penalty's /vrije trappen versieren dat is puur om te winnen ja! Dat andere hoort gewoon niet. Wiet het ook mogen zijn.
Dat eerste hoort ook niet imo. Het is al erg zat dat het als normaal gezien wordt.
quote:
Oh, zo. Ik zie t
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
quote:
quote:
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:32 schreef Chase_Utley het volgende:Toivonen is gewoon een losgeslagen projectiel. Je mag alleen maar blij zijn als je van hem af bent. Lijkt mij niet dat hij goed voor het groepsgevoel is, van wat ik van hem zie.
Strootman is nog te behelpen maar dan zal hij wel van boven gecorrigeerd moeten worden, en dat lijkt nou net niet te gebeuren bij PSV. Ze laten maar alles toe lijkt het wel.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:32 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Dan heb je het ook niet helemaal lekker in je bovenkamer. Winnaarsmentaliteit show je door juist in de duels er in te kleunen op een faire manier.
BFF met GGMM
RubenSosa
quote:
Precies. En daarom haat iedereen hem nu ook in engeland (buiten liverpool dan). Scheidsrechters geven ook minder snel een vrije trap aan hem.
Maar als liverpoolsupporter zou ik er wel blij mee zijn.
quote:
Ligt eraan wat je bedoelt met aannaaien. Naar de scheids toe gaan om te zeggen dat iets een kaart was moet gewoon kunnen als dat klopt.
Ik schaar het woord aannaaien meer onder schwalbes maken en dan met zn allen schreeuwend richting de scheids toe te sprinten.
En dat laatste gebeurt niet.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ligt eraan wat je bedoelt met aannaaien. Naar de scheids toe gaan om te zeggen dat iets een kaart was moet gewoon kunnen als dat klopt.
Ik schaar het woord aannaaien meer onder schwalbes maken en dan met zn allen schreeuwend richting de scheids toe te sprinten.
Ik heb al meerdere malen een groepje van PSVers rond de scheids zien hangen om te schreeuwen voor een gele kaart. Ik vind dat echt debiel gedrag.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Naar de scheids toe moet ook niet kunnen, behalve als aanvoerder. Is ook de regel uiteraard.
za 16-3 19.45 PSV - RKC Waalwijk
zo 31-3 12.30 Roda JC Kerkrade - PSV
za 6-4 20.45 Willem II - PSV
9 punten of je kan het vergeten.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik heb al meerdere malen een groepje van PSVers rond de scheids zien hangen om te schreeuwen voor een gele kaart. Ik vind dat echt debiel gedrag.
Als het geel is, moet dat kunnen. Imo. Alleen beheerst. Ik vind het alleen tenenkrommend als ze uitbeelden dat ze een kaart trekken. Dat is debiel inderdaad.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:35 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Hij mocht gewoon 3 dagen later spelen tijdens de cl ja.
Maar denk inderdaad wel dat 100 % van de ajacieden dat bijten ook niet goed vonden. Maar ging me vooral om zijn gedrag op het veld (het willen winnen!)
Zag je gisteren ook goed bij liverpool. De drang van suarez om te winnen, penalty's te versieren enzovoort. Liverpool houdt van hem, de rest van engeland kotst hem uit. Net als in nederland toendertijd (met uitzondering van ajax)
Toivonen kan ik ook wel van genieten. Maar dat natrappen vind ik ook niet acceptabel. Want hij heeft het (net als suarez) niet nodig.
Het heeft echt niets met mijn antipathie jegens Ajax te maken, maar ik vind Saurez echt de meest walgelijke speler die ik ooit op de voetbalvelden heb rond zien lopen. Die gast kan ontzettend goed voetballen maar ondertussen is hij enkel bezig met antivoetbal, van geniepigheidjes tot de meest smerige acties. Ik vind dat zo'n speler veel vaker geschorst zou moeten onder het mom van het in diskrediet brengen van het voetbal. Werkelijk walgelijk.
Toivonen heb ik ook nooit echt een lekker gevoel bij gehad.. Hij maakt ook te veelgebruik van smerigheidjes. Ik heb ook niet het idee dat het hem ook maar iets interesseert of dat ie ook maar een greintje plezier heeft om in het Eindhovense te verkeren. Van mij mag hij weg, zal hem absoluut niet missen.
quote:
Klopt ook wel. Maar als er iets gebeurt en de scheids fluit niet, ben je al snel geneigd om iets tegen de scheids te zeggen/schreeuwen. Aanvoerder of niet. Is een mens eigen
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Als het geel is, moet dat kunnen. Imo. Alleen beheersd. Ik vind het alleen tenenkrommend als ze uitbeelden dat ze een kaart trekken. Dat is debiel inderdaad.
Alleen doen ze het vaak niet beheerst. Ik vind het serieus een dierentuin af en toe bij PSV.
quote:
Ik vind dat wel meevallen. Niet veel schrijnender als bij andere clubs iniedergeval. Alleen bij rode kaarten willen ze nog wel eens collectief maf doen.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Klopt ook wel. Maar als er iets gebeurd en de scheids fluit niet, ben je al snel geneigd om iets tegen de scheids te zeggen/schreeuwen. Aanvoerder of niet. Is een mens eigen

Tuurlijk, dat doe ik zelf ook op het veld

Maar het is wel irritant. Hoe netjes dat er dan aan toe gaat in de rugby wereld moeten we echt eens naar onszelf kijken af en toe.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ik vind dat wel meevallen. Niet veel schrijnender als bij andere clubs iniedergeval. Alleen bij rode kaarten willen ze nog wel eens collectief maf doen.
Ik ben het niet met je eens, bij PSV vind ik het serieus een stuk erger dan bij andere clubs van wat ik zie.
quote:
Ik denk dat het erg overbelicht wordt nu, al heeft PSV wel meer spelers die als in een reflex hun mond zullen opendoen dan bijvoorbeeld die ideale schoonzonen bij Ajax. Je moet gewoon een goede mix hebben van deze spelers. Bij zowel Ajax als PSV heb je nu een overschot van een bepaald karakter en PSV heeft de pech dat de media er nu opgedoken zijn.
BFF met GGMM
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
Tuurlijk, dat doe ik zelf ook op het veld

Maar het is wel irritant. Hoe netjes dat er dan aan toe gaat in de rugby wereld moeten we echt eens naar onszelf kijken af en toe.
Dat zeker. Hetzelfde als hoe makkelijk spelers vallen, terwijl bij een OS sporters met een gebroken been nog willen doorlopen.
Zum kotsen
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:[..]
Ik denk dat het erg overbelicht wordt nu, al heeft PSV wel meer spelers die als in een reflex hun mond zullen opendoen dan bijvoorbeeld die ideale schoonzonen bij Ajax. Je moet gewoon een goede mix hebben van deze spelers. Bij zowel Ajax als PSV heb je nu een overschot van een bepaald karakter en PSV heeft de pech dat de media er nu opgedoken zijn.
Leuk dat er allemaal naar de media gewezen wordt maar ik heb de Telegraaf niet nodig om te zien wat voor hoogspanning er op die selectie zit. Dat De Telegraaf dan ook weer zit te stoken daar kan ik wel doorheen prikken want dat is gewoon een debiel blad,net als de Rotterdamse variant AD.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:51 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Leuk dat er allemaal naar de media gewezen wordt maar ik heb de Telegraaf niet nodig om te zien wat voor hoogspanning er op die selectie zit. Dat De Telegraaf dan ook weer zit te stoken daar kan ik wel doorheen prikken want dat is gewoon een debiel blad,net als de Rotterdamse variant AD.
Ik denk dat het een versterkende factor is. Zowel qua publieke opinie als qua gedrag van de spelers.
Maar je hebt gelijk aangaande het niveau van beide 'kranten'.
BFF met GGMM
quote:
Als je een Strootman maar steeds boos ziet doen op alles en iedereen, als Pieters als een gefrustreerde idioot een ruit inslaat, als Van Bommel het steeds over onterechte kaarten heeft, als Mertens weer eens een duikelpartij maakt,als Lens iemand moedwillig opwacht, als Toivonen weer iemand wil neertrappen dan heb je denk ik geen publiek media nodig om te zien dat het daar niet helemaal lekker gaat.
De PSV selectie moet eerst maar eens heel goed naar zichzelf kijken voordat er ook maar iemand gaat wijzen.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:55 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Als je een Strootman maar steeds boos ziet doen op alles en iedereen, als Pieters als een gefrustreerde idioot een ruit inslaat, als Van Bommel het steeds over onterechte kaarten heeft, als Mertens weer eens een duikelpartij maakt,als Lens iemand moedwillig opwacht, als Toivonen weer iemand wil neertrappen dan heb je denk ik geen publiek media nodig om te zien dat het daar niet helemaal lekker gaat.
De PSV selectie moet eerst maar eens heel goed naar zichzelf kijken voordat er ook maar iemand gaat wijzen.
Hmmm, als je het zo achter elkaar ziet staan is het inderdaad erg opvallend.
BFF met GGMM
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:51 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Jij, maar heel veel anderen niet. Genoeg mensen die het klakkeloos overnemen. Hetzelfde als Gijp weer een zondebok nodig heeft.
Als zulke '''''media''''''stoppen met die stemmingmakerij, valt het gezeik erover ook heel erg mee. Dan gaat het nog gewoon puur om 'normen en waarden' die we persoonlijk stellen.
Jij vindt het al snel schrijnend. Terwijl ik me daar minder snel aan stoor. Kan gebeuren
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Jij, maar heel veel anderen niet. Genoeg mensen die het klakkeloos overnemen. Hetzelfde als Gijp weer een zondebok nodig heeft.
Als zulke '''''media''''''stoppen met die stemmingmakerij, valt het gezeik erover ook heel erg mee. Dan gaat het nog gewoon puur om 'normen en waarden' die we persoonlijk stellen.
Jij vindt het al snel schrijnend. Terwijl ik me daar minder snel aan stoor. Kan gebeuren

Gijp moet je sowieso niet serieus nemen, die sopt alleen maar bij fysiek. Die zit er puur voor de entertainment.
quote:
En dan nu eventueel weer de ophef over Van Bommel. Of het waar is weet ik niet, want De Telegraaf. Maar het zou mij na deze reeks niet verbazen als het waar zou zijn.
quote:
Ze hebben het aangepast, eerst stond er nog 'kankerhomo'.
BFF met GGMM
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:55 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Het gezeur gebeurde ook al voor deze 'incidenten' van Lens, Pieters en Toivonen. Dus dat klopt natuurlijk niet helemaal. Al vond ik de actie van Toivonen helemaal niet zo erg, maar dat terzijde.
vBommel heeft ook gewoon een aantal hele belachelijke kaarten gekregen. Dat mag hij gewoon zeggen. Aan jou om het te interpreteren. Wanneer maakte Mertens zijn laatste duikelpartij? Doet hij dat nou echt meer dan de gemiddelde rechtsbuiten??
En Stroot is een notoire chagrijn. Kunnen we niks aan doen
quote:
Op maandag 11 maart 2013 13:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Het gezeur gebeurde ook al voor deze 'incidenten' van Lens, Pieters en Toivonen. Dus dat klopt natuurlijk niet helemaal. Al vond ik de actie van Toivonen helemaal niet zo erg, maar dat terzijde.
vBommel heeft ook gewoon een aantal hele belachelijke kaarten gekregen. Dat mag hij gewoon zeggen. Aan jou om het te interpreteren. Wanneer maakte Mertens zijn laatste duikelpartij? Doet hij dat nou echt meer dan de gemiddelde rechtsbuiten??
En Stroot is een notoire chagrijn. Kunnen we niks aan doen

Ik vind persoonlijk dat je het te veel goed wil praten,maar dat is je goed recht natuurlijk.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 12:58 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
En dan nu eventueel weer de ophef over Van Bommel. Of het waar is weet ik niet, want De Telegraaf. Maar het zou mij na deze reeks niet verbazen als het waar zou zijn.
Voor Lens wilde ik ook mn handen in het vuur steken, omdat ik ervan overtuig was dat Mathijssen iets gezegd zou hebben. Zat ik ook mis, dus ik pas nu wel op.
Maar vBommel heeft tegen de grootste der aarden gespeeld, maar hij laat zich verleiden om vdBerg even uit te schelden.. Ik zie t toch niet helemaal..
En al is het gebeurd, de wereld draait door als je iemand 'homo' noemt volgens mij.
quote:
Ja merk ik ook moet ik zeggen

Maar neemt niet weg dat ik in mijn eerste alinea gelijk heb.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 13:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Voor Lens wilde ik ook mn handen in het vuur steken, omdat ik ervan overtuig was dat Mathijssen iets gezegd zou hebben. Zat ik ook mis, dus ik pas nu wel op.
Maar vBommel heeft tegen de grootste der aarden gespeeld, maar hij laat zich verleiden om vdBerg even uit te schelden.. Ik zie t toch niet helemaal..
En al is het gebeurd, de wereld draait door als je iemand 'homo' noemt volgens mij.
Tuurlijk draait het door, maar het is wel tekenend voor de situatie waarin PSV zich nu bevindt.
quote:
Als het waar is wel. En dan niet om het schelden, maar wel dat dat blijkbaar nodig is tegen Heerenveen..
quote:
Het lijkt mij een typisch geval van niet om te kunnen gaan met de hoge druk. Zelfs bij Van Bommel niet, omdat hij niet voor de ommekeer kan zorgen tot nu toe.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 13:09 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Het lijkt mij een typisch geval van niet om te kunnen gaan met de hoge druk. Zelfs bij Van Bommel niet, omdat hij niet voor de ommekeer kan zorgen tot nu toe.
Tijd voor een grote schoonmaak, met vBommel aan de leiding (nog 1 jaartje). Er moet een team komen te staan. Geen 11 salaristrekkers.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ben wel benieuwd hoeveel tussenjaartjes PSV nog kan hebben voordat ze echt achteruit moeten qua transfergeld en salarissen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Elke keer als er een speler verkocht wordt komt er een speler voor terug met minder kwaliteit. Het team van een paar jaar geleden met Afellay, Dzsudzsak enz zou dit seizoen kwalitatief sterker zijn dan wat er nu staat en toen liep men ook al te klagen dat het niks was.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
In elke linie een echte winnaar opstellen. Daar kan de rest van het team zich aan optrekken. Zie je bijv. bij Feyenoord wel goed waarin Pelle een soort Don aan het worden is voor al die jonge gasten terwijl Mathijsen zich wat meer op de verdediging richt. Dat is veel meer een team dan dit PSV, terwijl PSV zoveel beter selectiemateriaal heeft, vooral in de breedte.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
quote:
Op maandag 11 maart 2013 13:13 schreef Caland het volgende:[..]
Ben wel benieuwd hoeveel tussenjaartjes PSV nog kan hebben voordat ze echt achteruit moeten qua transfergeld en salarissen.
Niet veel. Ik heb het kampioenschap uit mn hoofd gezet, en hoop tegen beter weten in op een 2e plek. Maar je ziet hoe snel het kan gaan (Feyenoord, Vitesse), en met wat voor team je kampioen kan worden.
Ik wil weer het idee krijgen dat de spelers waar ik voor betaal het leuk vinden om te voetballen. Dan neem ik mindere jaren voor lief. Al zijn we de afgelopen 5 jaar ook niet bepaald verwend..
quote:
Op maandag 11 maart 2013 13:14 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Elke keer als er een speler verkocht wordt komt er een speler voor terug met minder kwaliteit. Het team van een paar jaar geleden met Afellay, Dzsudzsak enz zou dit seizoen kwalitatief sterker zijn dan wat er nu staat en toen liep men ook al te klagen dat het niks was.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 13:14 schreef ValHallen het volgende:[..]
In elke linie een echte winnaar opstellen. Daar kan de rest van het team zich aan optrekken. Zie je bijv. bij Feyenoord wel goed waarin Pelle een soort Don aan het worden is voor al die jonge gasten terwijl Mathijsen zich wat meer op de verdediging richt. Dat is veel meer een team dan dit PSV, terwijl PSV zoveel beter selectiemateriaal heeft, vooral in de breedte.
Mijn woorden.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 maart 2013 @ 14:09:24
rubbereend
JUICHEN
Ik dacht dat PSV - Ajax nog te ver weg is maar de Telegraaf is alvast begonnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 13:04 schreef Caland het volgende:Van Bommel heeft ook een paar keer een duidelijke gele kaart niet gekregen. Zoals zaterdag. Heft elkaar mooi op.
Heft elkaar altijd op. Het is standaard dat je aan het eind van het seizoen nagenoeg altijd een 0 lijn hebt bij iedere club. Iedere mazzelpenalty wordt opgeheven door een onterechte kaart etc.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Buitendam het volgende:[..]
Heft elkaar altijd op. Het is standaard dat je aan het eind van het seizoen nagenoeg altijd een 0 lijn hebt bij iedere club. Iedere mazzelpenalty wordt opgeheven door een onterechte kaart etc.
In het geval RODA JC heft zich weinig op
U MAD?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Er moet dit seizoen toch wel een wedstrijdje zijn waar PSV ook gruwelijk gemazzeld heeft? Kan 'm zo niet voor de geest halen, maar moet haast wel.
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef Buitendam het volgende:[..]
Er moet dit seizoen toch wel een wedstrijdje zijn waar PSV ook gruwelijk gemazzeld heeft? Kan 'm zo niet voor de geest halen, maar moet haast wel.
Handsbal van Marcelo .
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Maar dat heeft Marcelo dan wel weer ruimshoots goed gemaakt door onnodig penalties weg te geven.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Maar die waren terecht. Maar dit streept wel weer iets anders weg.
Was een foutje. Is een aanvaller, geen centrale verdediger.
quote:
WTF. Die tegenstanders.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Vol
quote:
Nu dan
quote:
echt
I lolled
Maar ff zonder gekkigheid, De Telegraaf is niet meer serieus te noemen, heb ik nooit niet gedaan. Amsterdamse baggerkrant dat het is.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
quote:
Blijkt het nog echt zo te zijn ook
mrstylo
Swaggy P
mrstylo
Swaggy P
quote:
Wat gaan ze dan met die Rayhi doen dan? Hij is ook een Linksbuiten.
quote:
Meer een aanvallende middenvelder. Ik ben er niet kapot van.