In het geval RODA JC heft zich weinig opquote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heft elkaar altijd op. Het is standaard dat je aan het eind van het seizoen nagenoeg altijd een 0 lijn hebt bij iedere club. Iedere mazzelpenalty wordt opgeheven door een onterechte kaart etc.
Er moet dit seizoen toch wel een wedstrijdje zijn waar PSV ook gruwelijk gemazzeld heeft? Kan 'm zo niet voor de geest halen, maar moet haast wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het geval RODA JC heft zich weinig op
Handsbal van Marcelo .quote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er moet dit seizoen toch wel een wedstrijdje zijn waar PSV ook gruwelijk gemazzeld heeft? Kan 'm zo niet voor de geest halen, maar moet haast wel.
Maar dat heeft Marcelo dan wel weer ruimshoots goed gemaakt door onnodig penalties weg te geven.quote:
Maar die waren terecht. Maar dit streept wel weer iets anders weg.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar dat heeft Marcelo dan wel weer ruimshoots goed gemaakt door onnodig penalties weg te geven.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 11-03-2013 om 17:07:45Het bericht over de keuring van Boljevic klopt. Hij komt naar #psv reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 11-03-2013 om 17:09:33Boljevic is 17, komt naar PSV aan het einde van dit jaar naar PSV als hij 18 is. reageer retweet
twitter:psvnetwerk twitterde op maandag 11-03-2013 om 17:21:16Er is wat verwarring, maar Alexander Boljević blijkt, hoe kan het ook anders, een aanvaller te zijn. #psv reageer retweet
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
Was een foutje. Is een aanvaller, geen centrale verdediger.
Ff kijken naar onze nieuwe Messi.quote:
WTF. Die tegenstanders.quote:
quote:
quote:Vol
quote:Nu dan
I lolledquote:echt
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
Blijkt het nog echt zo te zijn ookquote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op maandag 11-03-2013 om 17:21:16Er is wat verwarring, maar Alexander Boljević blijkt, hoe kan het ook anders, een aanvaller te zijn. #psv reageer retweet
Is nog waar ookquote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
Wat gaan ze dan met die Rayhi doen dan? Hij is ook een Linksbuiten.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelukkig is het een linksbuiten. Want daar hadden we er nog geen van.
Meer een aanvallende middenvelder. Ik ben er niet kapot van.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat gaan ze dan met die Rayhi doen dan? Hij is ook een Linksbuiten.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
Bakkali ook nog linksbuiten.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat gaan ze dan met die Rayhi doen dan? Hij is ook een Linksbuiten.
Vind je? Dat voor iedere verkochte speler er een mindere terugkomt?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Elke keer als er een speler verkocht wordt komt er een speler voor terug met minder kwaliteit. Het team van een paar jaar geleden met Afellay, Dzsudzsak enz zou dit seizoen kwalitatief sterker zijn dan wat er nu staat en toen liep men ook al te klagen dat het niks was.
Mooiquote:Update 11 maart 17:51 uur - Van Nistelrooij in gesprek met PSV over trainersstage
Ruud van Nistelrooij is inmiddels in gesprek met PSV om stage te gaan lopen in Eindhoven. Dat tekent Omroep Brabant op uit de mond van de 36-jarige oud-topspits. PSV liet in een eerder stadium al weten dat Van Nistelrooij welkom zou zijn voor een stage, maar dat er nog geen gesprekken plaats hadden gevonden.
is een jongen van 17, die pas op zijn 18e komt en duidelijk niet voor nu is gehaald. En ook nog niet als versterking voor volgend seizoen gok ik. En ook nog voor weinig of niks volgens mij.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Een aanvaller erbij, lijkt me een prima plan. Waar je krap zit moet je bijkopen.
Zolang Bakalli geen Bazoer wordt vind ik het best, maar ze mogen wat mij betreft het scouten naar talentvolle jeugd voorin staken en op zoek gaan naar directe versterking voor de achterhoede.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is een jongen van 17, die pas op zijn 18e komt en duidelijk niet voor nu is gehaald. En ook nog niet als versterking voor volgend seizoen gok ik. En ook nog voor weinig of niks volgens mij.
Bakalli gaat nu meer met het eerste doen en volgens mij mag je best twee spelers voor één positie hebben. Heb er meer problemen mee dat spelers als Vukivic plekken voor jeugd bezet houden.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zolang Bakalli geen Bazoer wordt vind ik het best,
ik hoop dat dat gewoon beiden kanquote:maar ze mogen wat mij betreft het scouten naar talentvolle jeugd voorin staken en op zoek gaan naar directe versterking voor de achterhoede.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 11-03-2013 om 17:50:27#PSV heeft ook vergaande interesse in de bijna 17-jarige aanvaller Boris Cmiljanic. Komt binnenkort opnieuw naar #Eindhoven. reageer retweet
Ge-fucking-weldigtwitter:RikElfrink twitterde op maandag 11-03-2013 om 17:52:11#Cmiljanic is afkomstig van FK Buducnost. Daarnaast komt keeper Kitanov (18) van Cherno More binnenkort voor nieuwe stage bij #PSV. reageer retweet
Verrassingseffect.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:23 schreef rubbereend het volgende:
Verdedigende versterkingen zullen er sowieso pas in de zomer komen gok ik, het hangt allemaal nog al af van wat het budget zal zijn denk ik.
Moeten ze dan eventuele talenten maar laten lopen omdat ze toevallig aanvallers zijn? Stel dat je die jongens nu koopt en over 4 jaar voor 10+ miljoen de deur uit kan doen, lijkt me een prima deal. Weinig tot geen transferskosten waarschijnlijk, en ik neem aan in parallel gescout met middenvelders en verdedigers.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 11-03-2013 om 17:50:27#PSV heeft ook vergaande interesse in de bijna 17-jarige aanvaller Boris Cmiljanic. Komt binnenkort opnieuw naar #Eindhoven. reageer retweet
Ge-fucking-weldigtwitter:RikElfrink twitterde op maandag 11-03-2013 om 17:52:11#Cmiljanic is afkomstig van FK Buducnost. Daarnaast komt keeper Kitanov (18) van Cherno More binnenkort voor nieuwe stage bij #PSV. reageer retweet
Ik zou het fijn vinden als ik eens het idee krijg dat er ook daadwerkelijk naar verdedigers gezocht wordt.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moeten ze dan eventuele talenten maar laten lopen omdat ze toevallig aanvallers zijn? Stel dat je die jongens nu koopt en over 4 jaar voor 10+ miljoen de deur uit kan doen, lijkt me een prima deal. Weinig tot geen transferskosten waarschijnlijk, en ik neem aan in parallel gescout met middenvelders en verdedigers.
Ik zet er grote vraagtekens bij.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moeten ze dan eventuele talenten maar laten lopen omdat ze toevallig aanvallers zijn? Stel dat je die jongens nu koopt en over 4 jaar voor 10+ miljoen de deur uit kan doen, lijkt me een prima deal. Weinig tot geen transferskosten waarschijnlijk, en ik neem aan in parallel gescout met middenvelders en verdedigers.
Dat is wat anders. Maar je cynische reactie vind ik niet geheel terecht. Ik heb liever dat ze zo'n spelertje nu kopen ipv dat er straks weer 6 miljoen voor betaald moet worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zal het fijn vinden als ik eens het idee krijg dat er ook daadwerkelijk naar verdedigers gezocht wordt.
Ik vind het eerlijk gezegd wel terecht. Heeft een hele geschiedenis ondertussen die ook jij wel zult snappen.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Maar je cynische reactie vind ik niet geheel terecht. Ik heb liever dat ze zo'n spelertje nu kopen ipv dat er straks weer 6 miljoen voor betaald moet worden.
Ik ben het 100% met je eens dat verdedigers prioriteit nummer 1 hebben. Maar zoals ik zei, als ze tijdens het scouten een talentvolle linksbuiten tegen komen zou ik het waanzin vinden om dan te zeggen: Ja goede speler, zeker potentie, maar ja geen verdediger he, Houdoe.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel terecht. Heeft een hele geschiedenis ondertussen die ook jij wel zult snappen.
Als hij goed (genoeg) is, zal dat blijken. Maar als ik Brands was zou ik alles op alles zetten om wat nieuwe verdedigers te vinden. Aanvallers hebben we zelf ook genoeg. Ook in de jeugd.
Maandelijks krijgen we berichten van mogelijk nieuwe aanvallers of middenvelders. Allemaal leuk en aardig, maar welke komt daadwerkelijk naar PSV? Laat staan dat ze goed genoeg zijn.
Dan zijn we het eens. Al betwijfel ik het of deze spelers goed genoeg zullen zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens dat verdedigers prioriteit nummer 1 hebben. Maar zoals ik zei, als ze tijdens het scouten een talentvolle linksbuiten tegen komen zou ik het waanzin vinden om dan te zeggen: Ja goede speler, zeker potentie, maar ja geen verdediger he, Houdoe.
Uiteraard is het afwachten of dit wat is, maar ik kan me herinneren dat we een tijdje terug in dit topic nog met heimwee terugkeken naar de tijd dat we nog spelers als Dzsudzsak konden scoutenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. Al betwijfel ik het of deze spelers goed genoeg zullen zijn.
Maar daarom zeg ik ook, ik zou het fijn vinden om eens het idee te krijgen at ze ook daadwerkelijk er naar zoeken. En ik merk er bar weinig van eerlijk gezegd.
Als je het goed wil doen ga je direct een ticket boeken naar Italië en dan 2de elftallen scouten.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard is het afwachten of dit wat is, maar ik kan me herinneren dat we een tijdje terug in dit topic nog met heimwee terugkeken naar de tijd dat we nog spelers als Dzsudzsak konden scouten![]()
Ben het ook met je eens dat we eigenlijk betrekkelijk weinig te horen krijgen als het om verdedigers gaat. Misschien dat PSV met eventuele contractbesprekingen met de nieuwe coach te kennen gaat geven dat er verwacht wordt dat Hendrix, Koch en Brenet gaan spelen. Veel slechter dan Marcelo/Derijck kunnen Hendrix en Koch toch niet zijn. Ik hoop nog steeds op een fatsoenlijke verdediger als aankoop om naast een jeugdspeler te spelen, maar ik zou niet weten waar ze die vandaan moeten gaan toveren. Wellicht toch niet zo'n slecht idee om eens in Frankrijk te gaan scouten (Jaja, Van der Gijp, niet al te serieus nemen weet ik wel) als je ziet wat daar toch vandaan komt qua verdedigers.
Dat is ook een goede optie inderdaad, vraag me alleen af of die hierheen willen komen. Zelfde geld ook wel voor de Fransen eigenlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het goed wil doen ga je direct een ticket boeken naar Italië en dan 2de elftallen scouten.
Ik denk spelers in de 2de elftallen wel, die hebben immers geen toekomst meer bij hun eigen club. Maar vaak is het zo dat ze daar zitten omdat ze teveel qua salaris kosten, dat is wel jammer.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is ook een goede optie inderdaad, vraag me alleen af of die hierheen willen komen. Zelfde geld ook wel voor de Fransen eigenlijk.
Of dat de Nederlandse competitie totaal niet aantrekkelijk klinkt voor de gemiddelde Italiaan of Fransman. Niet voor niets dat die nationaliteiten op 1 hand te tellen zijn hier.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk spelers in de 2de elftallen wel, die hebben immers geen toekomst meer bij hun eigen club. Maar vaak is het zo dat ze daar zitten omdat ze teveel qua salaris kosten, dat is wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |