quote:
Alleen zijn mustache.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Keukendrol het volgende:
Die gast in mijn UI lijkt trouwens op Freddy Mercury.
Vond ik ook. Als je er vluchtig overheen kijkt denk je dat het hem is.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Keukendrol het volgende:
Haten op mijn UI. Waar haal je het gore lef vandaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Alleen zijn mustache.
Maar je hele UI is aids, dus feli.
Queen![]()
Zowieso .gif als UI.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:58 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Haten op mijn UI. Waar haal je het gore lef vandaan.
quote:
Nee, op die gast van Yelloquote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Keukendrol het volgende:
Nu ben je net een Amerikaan, die dachten dat ook na het uitkomen van I want to break free. En de videoclip was een parodie op een britse serie. Niks met gayheid te maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef Pulzzar het volgende:
Sommige nummers zoals I Want To Break Free zijn wel 'gay', maar zo is dat ook (voor een deel) bedoeld en ik vind daar niks mis mee.
quote:
Maar niet iedereen hield van Freddy. Ik vind het bijvoorbeeld vreselijk theatrale en bombastische kutmuziek. Met als dieptepunt Bohemian Rhapsody.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Terechte klacht.
Daarnaast was Freddie biseksueel, en heeft jaren een relatie met een vrouw gehad. Freddie hield van iedereen
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
Onzekere mensen die bij alles homo roepen
... en omdat je graag van achter genomen wordt.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:27 schreef 2cv het volgende:
Als ik een homo ben omdat ik naar Queen luister, ben ik met veel plezier homo
dit dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
quote:
Mensen uit 2000 zijn nu al 13, de tijd gaat snel.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:49 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus.
En verder zullen de mensen die zeggen dat queen gay is geboren zijn na 1998. Die hebben echte muziek nooit mogen beleven.
Niks van aantrekken dus TS
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
sowieso mensen die alles en iedereen maar homo en hommo en gaaay noemen. ronduit ergerlijk vind ik het.
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Alleen zijn mustache.
Maar je hele UI is aids, dus feli.
Queen![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Prima muziek, Queen.
Who wants to live forever, prachtig nummer.
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Nu ben je net een Amerikaan, die dachten dat ook na het uitkomen van I want to break free. En de videoclip was een parodie op een britse serie. Niks met gayheid te maken.
Eerste vraag.
Overigens:
Komt iedere week wel voorbij bij mij, wat een ... geen woorden voor.
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:27 schreef 2cv het volgende:
Als ik een homo ben omdat ik naar Queen luister, ben ik met veel plezier homo
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:35 schreef Henno het volgende:
Die gasten die alles gay vinden zijn zelf latente homo's.
quote:
quote:
Deze usersquote:
De eerste terechte post.quote:
Deze postquote:Op maandag 11 maart 2013 13:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze users
Heavy metal is anders bij uitstek voor homofielen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Die meneer Mercury was nogal theatraal, ja. Maar veel van Queen's muziek is toch wel redelijk heavy. Zou het dus niet zomaar gay noemen.
en dan ook nog een homo die dood ging aan aids als zangerquote:Op maandag 11 maart 2013 15:57 schreef Piye het volgende:
Ik denk dat het aan de naam ligt. Queen is namelijk een bijnaam voor homo's. Is dit trouwens het topic waarin we allemaal blij gaan doen, dat we ook weleens ouwelullenmuziek luisteren?
[..]
Heavy metal is anders bij uitstek voor homofielen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:35 schreef zolderkamer-autist het volgende:
dan moet je niet raar opkijken dat iemand het gay noemt
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Nu ben je net een Amerikaan, die dachten dat ook na het uitkomen van I want to break free. En de videoclip was een parodie op een britse serie. Niks met gayheid te maken.
Eerste vraag.
Jajaja, dat wisten mensen toen. Het is nu toch niet zo gek dat mensen 't gay vinden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |