quote:
Alleen zijn mustache.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Keukendrol het volgende:
Die gast in mijn UI lijkt trouwens op Freddy Mercury.
Vond ik ook. Als je er vluchtig overheen kijkt denk je dat het hem is.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Keukendrol het volgende:
Haten op mijn UI. Waar haal je het gore lef vandaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Alleen zijn mustache.
Maar je hele UI is aids, dus feli.
Queen![]()
Zowieso .gif als UI.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:58 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Haten op mijn UI. Waar haal je het gore lef vandaan.
quote:
Nee, op die gast van Yelloquote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Keukendrol het volgende:
Nu ben je net een Amerikaan, die dachten dat ook na het uitkomen van I want to break free. En de videoclip was een parodie op een britse serie. Niks met gayheid te maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef Pulzzar het volgende:
Sommige nummers zoals I Want To Break Free zijn wel 'gay', maar zo is dat ook (voor een deel) bedoeld en ik vind daar niks mis mee.
quote:
Maar niet iedereen hield van Freddy. Ik vind het bijvoorbeeld vreselijk theatrale en bombastische kutmuziek. Met als dieptepunt Bohemian Rhapsody.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Terechte klacht.
Daarnaast was Freddie biseksueel, en heeft jaren een relatie met een vrouw gehad. Freddie hield van iedereen
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
Onzekere mensen die bij alles homo roepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |